Port Ghalib

Max. temp. (℃)22°23°25°27°31°32°33°33°32°30°27°24°
Min. temp. (℃)13°14°16°19°23°25°26°27°25°23°20°16°
Dagen regen000000000010

Reviews over Port Ghalib

Goed voor één keer tijdens je verblijf.

Ivan Van Gestel
    6-10-2019

We doen zoals steeds wel eens een avonduitstap naar Port Galib tijdens ons verblijf in Marsa Alam en er word hard gewerkt om de toeristen het naar hun zin te maken qua shows en entertainment. De verkopers van de tientallen souvenierwinkels blijven spijtig genoeg veel te opdringerig en dat stoort ons wel. Het is dan ook wel eens de moeite om er geweest te zijn, maar na een paar uur heb je het wel allemaal gezien.

Gereisd Met partner in september 2019

Gezellig

Linda
    28-9-2019

Port Ghalib is een leuke gezellige haventje. Vele restaurantjes en barretjes. Leuke bazaar en winkeltjes waar van alles te koop is. Bij verschillende barretjes in de avond live muziek ....waar de terrassen gezellig vol zitten. Vanuit andere hotels is Port Ghalib ook goed te bereiken met de taxi of een shuttle bus

Gereisd Met partner in september 2019

Geweldig!

Amber schniedewind
    16-6-2019

Prachtige rustige plaats met hele vriendelijke mensen, prachtige stranden en riffen... heel veel mogelijkheden om duik/snorkeltours te doen maar ook heerlijk een terrasje te pakken of te winkelen. Gezelligheid in de marina of de rust op een van de vele strandjes...

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk om eens een terrasje te doen!

Myriam
    9-4-2019

Port Ghalib oogt mooi! Een haven, terrasjes, restaurantjes en leuke winkeltjes. Vanuit het hotel is er een shuttle die je naar het haventje brengt. Je kan er ook te voet heen! Mijn verwachtingen kan je niet vergelijken met anderen....dit is persoonlijk! Port Ghalib lijkt me eerder in opbouw met nieuwe appartementjes, studio’s en mooie hotels! Geschikt voor iemand die de boot wil nemen om te gaan snorkelen of duiken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Mooi maar prijzig met opdringerige handelaars

Ton
    22-3-2019

We verbleven in Marina Lodge tegenover port ghalib. Port ghalib is niet meer dan een toeristische trekpleister een uit de grond getrokken shoppingcenter met wat bars en restaurant's. Vrij prijzig maar ziet mooi uit. Genoeg voor 1 bezoekje. Opdringerige verkopers en het gevoel dat iedereen op je geld zit te azen is duidelijk merkbaar. Wel vriendelijk totdat blijkt dat je niets wilt kopen dan kan de stemming plots omslaan. Berekening van egp naar euro wordt in eigen voordeel berekend dus zorg dat je zelf een wisselkoers calculator bij je hebt. Zorg gewoon dat je internet hebt en koop een sim kaartje op het vliegveld.

Gereisd Met partner in maart 2019
Port Ghalib scoort een 7,5 uit 10, op basis van 569 reviews