Port Ghalib

We hebben een aantal aanbieders voor Port Ghalib voor je op een rij gezet:

vakanties Port Ghalib

We hebben een aantal aanbieders voor Port Ghalib voor je op een rij gezet:

Reviews over Port Ghalib

Leuk om eens een terrasje te doen!

Myriam,
    9-4-2019

Port Ghalib oogt mooi! Een haven, terrasjes, restaurantjes en leuke winkeltjes. Vanuit het hotel is er een shuttle die je naar het haventje brengt. Je kan er ook te voet heen! Mijn verwachtingen kan je niet vergelijken met anderen....dit is persoonlijk! Port Ghalib lijkt me eerder in opbouw met nieuwe appartementjes, studio’s en mooie hotels! Geschikt voor iemand die de boot wil nemen om te gaan snorkelen of duiken.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mooi maar prijzig met opdringerige handelaars

Ton,
    22-3-2019

We verbleven in Marina Lodge tegenover port ghalib. Port ghalib is niet meer dan een toeristische trekpleister een uit de grond getrokken shoppingcenter met wat bars en restaurant's. Vrij prijzig maar ziet mooi uit. Genoeg voor 1 bezoekje. Opdringerige verkopers en het gevoel dat iedereen op je geld zit te azen is duidelijk merkbaar. Wel vriendelijk totdat blijkt dat je niets wilt kopen dan kan de stemming plots omslaan. Berekening van egp naar euro wordt in eigen voordeel berekend dus zorg dat je zelf een wisselkoers calculator bij je hebt. Zorg gewoon dat je internet hebt en koop een sim kaartje op het vliegveld.

Gereisd met partner in maart 2019

Gezellig stadje

Mendy,
    10-3-2019

Wij zijn tijdens ons verblijf 1x met het busje vanuit het hotel naar Port Ghalib geweest. Een gezellig stadje met leuke barretjes waar je lekker kan eten en drinken. De mensen zijn zeer vriendelijk. Ze hebben een mooie haven en leuke winkeltjes. Als je even genoeg hebt van het resort is dit leuk om te gaan doen.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kijken kijken niet kopen.

Hans van Engelen,
    13-2-2019

Port Ghalib is een in ontwikkeling zijnde havenplaats, de boulevard begint zich te vormen met een aaneengelsoten rij bars en restaurants, achter de boulevard is een winkelstraat met vele winkeltjes met allemaal hetzelfde :) en voor elke winkel iemand die je naar binnen probeert te praten, beetje vermoeiend. Aan het eind van de boulevard is het stand met een steiger naar het rif.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor strand en snorkelen prima

I Engel Moojen,
    16-12-2018

Port ghalib is een moderne jachthaven. Diverse winkeltjes en restaurants. Over het algemeen erg prijzig. Er is niet zoveel te doen en na een uurtje heb je het wel gezien. Lokale bevolking zie je er bijna niet. Hotels zijn mooi en je kunt er goed snorkelen.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Port Ghalib scoort een 7,2 uit 10, op basis van 554 reviews