Hotel Swisscare Nuweiba Resort

Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
Hotel Swisscare Nuweiba Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Swisscare Nuweiba Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zon, zee, snorkelen, duiken en rust

Pedro & Tatjana,
6-11-2009

Dit hotel ligt in een uiterst rustige omgeving, waar je van moet houden. De kamers bestaan uit een zit- en slaapkamer en heeft 2 badkamers. Vanaf beide terrassen is er zeezicht. De service is fantastisch, zeer aardig personeel en eigenaar. Het ontbijt is simpel, maar 's-avonds is er een 4-gangen diner met een vast menu. Van een standaard menukaart kan een lunch gekozen. De ene keer heel lekker en de andere keer eenvoudig. Wij gingen voornamelijk voor het snorkelen en dat is fantastisch en recht voor het hotel. Links en rechts hiervan is veel koraal dood. Verderop zijn ook nog mooie lokaties te vinden. Een duikschool zit direkt naast het hotel.

Kenmerken

Zon, zee, snorkelen, duiken en rust

Pedro & Tatjana
6-11-2009

2008

Heerlijk klein hotel met heel grote kamers (zitkamer + slaapkamer, 2 badkamers, 2 toiletten).

Eigenaar is een Zwitser die ook uitstekend Engels spreekt. Zeer vriendelijk personeel. Prachtig huisrif.

Klein minpuntje: de veerboot die langs komt zorgt voor wat troebel water. Als je 's morgens vroeg gaat snorkelen is het water prachtig helder.

De omgeving is niks bijzonders, zoals vaak in Egypte. Leuk uitstapje: Dahab ( Blue Hole ). De duikschool bij Nuweiba Village is super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Swisscare Nuweiba Resort in Nuweiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Swisscare Nuweiba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.