9,5

1 review over Camping Sinai Shambalah in het Nederlands

Een wonderbaarlijk plekje aan de rode zee. SUPER!

ivan van den branden
8-8-2012

Het kamp sinai shambalah is echt heel leuk. Het ligt pal aan de zee met een prachtig zandstrand en de sinai woestijn is lekker dichtbij. Ikzelf hou van rust en stilte, snorkelen, herbronnen en sinai shambalah is echt zo'n plaats. Heb ondervonden dat die plaats een tal van mogelijkheden biedt zoals excursies in de sinai dessert (een echte aanrader) zelf hun wellness aanbiedingen zijn zeer ruim. Het koraalrif is prachtig en wil je duiken is alles zo dichtbij zoals Blue hole in Dahab. Het leuke is ook dat traditionele dingen een beetje blijven zoals het werken met de lokale bevolking, de Bedoeienen. Dit geeft het vakantiegevoel net dat tikkeltje meer dat je bij andere reizen niet hebt. In de woestijn hoor je letterlijk nog het geluid van de stilte. De verschillende canyons, mozes berg, het katharina klooster allemaal plaatsen waar ik nog eens terug naar wil. Ik zou er nog zoveel kunnen over vertellen. Heel kort nog. Sinai shambalah is super!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sinai Shambalah in Nuweiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sinai Shambalah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.