Vakantiehuis Negma Bedouia

8 reviews over Vakantiehuis Negma Bedouia in het Nederlands

Heerlijke plek

Carolien Reyenga
20-3-2012

Voor de derde keer in negma bedouia geweest. Het is dus een plek om terug te komen. Goed verzorgd, lekker eten en de zee voor de deur. Vandaaruit zijn we naar prachtige plekken in de sinai geweest, o.a. de laguna van Ras Aboe Gallum. Ook een paradijsje. Negma Bedouia is een echte aanrader om tot rust te komen, nieuwe energie op te doen en te genieten. Wie van reizen houdt, kan van uit hier mooie trips maken, ook voor een paar dagen de woestijn in.

Relaxed als je van basic houdt

Eef
4-3-2012

De 7 bungalows liggen direct aan de rode zee met een prachtig snorkelgebied. De crew is zeer gastvrij en vriendelijk. Bungalows en faciliteiten zijn zeer basic. Bungalow is wel redelijk ruim, maar de matrassen zijn erg hard. Je moet in elk geval niet vies zijn van kleine beestjes. Slaapzak meenemen is ook aanrader. Niet geschikt om met 2 vriendinnen te slapen, wel evt. als stel. Moet zeggen dat de crew alles doet om het je naar de zin te maken. Toiletgebouw is zeer basic en beschikt over koud water. Hier kan nog wat aan verbeterd worden. In de buurt liggen meerdere camps, die er naar mijn mening ook verzorgder uitzien en goedkoper zijn. Eten is lekker. Op verzoek octopus uit zee gevangen en klaargemaakt voor lunch.

Negma Bedouia, Mede eigenaar, 28-5-2012

Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, ik wil graag wat uitleg geven over uw beoordeling.

Slapen op het strand een paar meter van de Rode zee is een unieke ervaring en alleen mogelijk in basic bungalows omdat het volgens de wet verboden is om grote hotels een paar meter van de zee te plaatsen.

Het is trouwens mogelijk om samen met vrienden te komen, laat het ons van te voren weten en we zorgen ervoor dat jullie beide een aparte bungalow krijgen.

Ik ben ondertussen hard aan het denken over de beestjes maar de enige beestjes die ik tegenkom is de mug, die met een beetje muggenmelk ons met rust laten.

Graag willen we hier toch aandacht aan geven en zouden wij het heel erg op prijs stellen als u ons in een email negma.sinai@gmail.com kunt vertellen wat u bedoeld

Zoals je al zegt we doen er alles aan om onze gasten een heerlijke tijd te geven.

Prachtig gewoon

Eve en Dimi
26-3-2011

We hebben een week met volle teugen genoten van de natuur, en Bedoein gastvrijheid. Hassein is een uitstekende gastheer. Hij heeft ons in een vierdaagse de mooiste plekjes van de streek laten zien. Prachtig gewoon.

Het vakantiepark heeft alles : prachtig strand, natuur, mooi zicht, rust en GEEN massatoerisme. Meer moet dat niet zijn.

Een echte AANRADER voor wie niet tussen de toeristen wil zitten, maar wie in alle rust wil genieten van gastvrije en vriendelijke mensen. Hassein bedankt voor de mooie tijd en tot volgend jaar. We tellen nu al af.

We zijn echt verwend!

Ingrid
15-1-2011

Het is alweer een poosje geleden maar ik denk nog vaak terug aan de paar heerlijke dagen dat ik met twee vriendinnen hier mocht verblijven. Heerlijk tot rust komen na een drukke rondreis in het Midden-Oosten en alvast voorbereiden op het enerverende Cairo. Dit was een heerlijk rustpunt, met superlekker eten, mooie zee en vooral fijne mensen! We zijn echt verwend!

Een echt paradijsje.

c_reyenga
2-12-2010

Een prachtige lokatie aan de rode zee. Eenvoudig en erg gastvrij. Heerlijk eten en goede service. Helemaal geweldig. Lekker snorkelen en zwemmen. Van hieruit zijn er goede trips te maken naar de woestijn. Zeer vriendelijke mensen. En natuurlijk een goede buiten- en zeetemperatuur.

Een heerlijke plek om ongestoord je boek te lezen, heerlijk te snorkelen en te genieten van de zon. Je word omringd door cultuur en natuur, echt een plek om te genieten.

Ook is het mogelijk om mooie trips te maken in de woestijn, waar je overdag mooie gebieden in het woestijn bezoekt, s avonds heerlijk eet van het kampvuur en je wilt eigenlijk niet slapen zoveel sterren er zijn.

Wat een mooi stukje natuur

Negma
5-10-2010

We hebben twee weken met volle teugen genoten van de natuur, en Bedoein culture. Het vakantiepark simpel maar zoveel ruimte, natuur, cultuur en heerlijk Bedoein eten is echt een aanrader om helemaal uit je dagelijks leven te komen.

Wij hebben met Hassein een Bedoein de eigenaar van het vakantie park een super mooie toer gemaakt in de woestijn en willen dit zeker nog een keer doen.

Tot snel!

HEERLIJK

Nel
1-10-2010

Heerlijk

* Ontspannen

* Kilometers snorkelen langs echt super mooi koraalrif

* Bedoein eten

* Genieten van Bedoein cultuur

* Kijken naar miljoenen sterren in de nacht

* Wakker worden met het geluid van de Rode Zee

Echt 1 woord is genoeg, Heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Negma Bedouia in Nuweiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Negma Bedouia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.