Marsa Alam

Reviews over Marsa Alam

Een fantastische vakantie!

Duyck Claire
    21-6-2019

Marsa Alam ligt gewoon tussen de woestijn en de Rode Zee. Is perfect voor een snorkel/duikvakantie of strandvakantie. Er is geen vertier.. Een uitstapje s avonds naar het gezellige Port Ghalib brengt afwisseling in het hotelverblijf.

Moet je echt gewoon een keer doen!

Bert
    15-4-2019

Heel mooi , vriendelijk personeel , lekker eten... Wereld Top om te snorkelen!!! Rondom het resort is de woestijn , zand dus Wel komen er vóór het hotel steeds meer winkeltjes! Je kunt naar Luxor maar dat is best lang met de bus onderweg ..als je naar El Quisir gaat wacht je een echte cultuurschok , daar zie je het echte Egypte , de armoede ( geef zoveel mogelijk fooi! ) Maar je ademt ook de Oriënt , niet te missen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Elma Hoogendoorn
    29-3-2019

In het resort waar wij verbleven hadden we de familiekamer. Was helemaal geweldig. Je kunt vanuit het strand zo de zee inlopen maar je hebt ook de keuze om vanaf de steiger te gaan. Er zijn 2 riffen waar je heerlijk kunt snorkelen. Tijdens een excursie gezwommen met 15 dolfijnen. Was geweldig.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooiste vakantie tot nu toe!

Loes
    18-11-2018

Samen met mijn vriend ben ik op een prachtig resort in Marsa Alam geweest. Er was een heel mooi huisrif waar je vanaf je kamer zo kon gaan snorkelen. Prachtige vissen gezien en heerlijk weer. Een mooie omgeving met palmbomen, strand en de zon. Marsa Alam is echt een aanrader als je van snorkelen houdt en van de warme zon. Wij zouden hier zeker nog eens terug willen!

Gereisd Met partner in juli 2018

Geweldig!

Sanne
    15-11-2018

In marsa alam kun je prachtig snorkelen! Voor de mensen die niet zo goed tegen warmte kunnen, kunnen beter niet in de zomer naar egypte gaan want het is er wel heel heet. Als je er van houdt is het prima uit te houden! Ik ga zeker nog vaker terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Marsa Alam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 619 reviews