Hotel Wadi Lahmy Azur Resort

Hotel Wadi Lahmy Azur Resort

6.9Voldoende

Egypte, Egypte, Marsa Alam

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Wadi Lahmy Azur Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie

16 reviews over Hotel Wadi Lahmy Azur Resort

• 10Elisabeth 15-01-2017

Zeer mooi en goed hotel

Heerlijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in november 2016

• 9betty jansen07-07-2013

wij gaan zeker terug

Ik ben er 2 keer geweest en mijn is er voor het duiken vaker geweest. Het is een goed hotel, zeer vriendelijk personeel en de kamers zijn goed schoon. het is inderdaad gericht op de Italianen maar als de mensen je een beetje leren kennen zijn ze super vriendelijk, het is een hotel waar je alleen heen moet gaan als je zeer mooi wilt duiken en/of snorkelen. Wij zijn in ieder geval van plan om vaker terug te gaan

Gereisd met partner in april 2013

• 4eric14-04-2013

volgende keer toch maar een ander

het eten was redelijk maar vooral met de kip van de BBQ moet je oppassen of die wel goed gaar is. verder is het personeel niet erg klantvriendelijk voor nederlanders dus je moet echt om alles vragen. je komt hier alleen voor te duiken want anders is er niks en op het strand word je gezandstraald. de duikschool ORCA daartegen was bijzonder goed en denkt met de mensen mee en doet veel voor je.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 5Elza Bakker07-07-2012

Hotel een aanfluiting, duiken super

Helaas heeft het hotel niet begrepen wat service betekent. Gastvrijheid is hier dan ook nog niet bekend. Als Italiaan word je hier zeer voorkomend behandelt, als Nederlander helaas niet, geen goedemorgen, goedemiddag of iets dergelijks. Bestellen aan de bar lukt pas als je de bediening erbij roept anders blijft men bezig met bellen of praten met Italianen. Het eten in het restaurant is zeer matig en kent weinig variëteit. De vele zieke mensen hierbij nog niet meegerekend. De duikschool was het enige positieve puntje. Hier zou de rest van het hotel veel van kunnen leren. Wat een geweldige mensen die met je meedenken en naar mogelijkheden zoeken om het beste uit je vakantie te halen. TOP.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Michel22-03-2012

Hotel Wadi Lahmy Azur Resort (Hamata, Egypte)

Voor te duiken goed hotel, van het strand af bijna onmogelijk te snorkelen of duiken. Zeer kleine zandstrand.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Renate02-05-2009

fantastisch duiken

Heerlijk hotel, fijn zwembad, goed eten, mooi huisrif met goed besnorkelbare lagunes (ook bij sterke wind). Keurige kamers, professioneel personeel en geweldige duikschool. Weinig kinderen dus aangenaam rustig. 1 nadeel = de italiaanse animatie met italiaanse gasten is erg luidruchtig en past niet op die lokatie en kan als storend ervaren worden. Als je niet voor duiken of snorkelen komt, is er niet zo veel bijzonders te vinden

Alleen gereisd in mei 2009

• 8Scheerlinck William21-03-2009

Zeer goed hotel

Pas terug van een duikvakantie in Hamata. Zeer goed hotel, het eten was er lekker, de kamers kraaknet en heel de omgeving heel proper. 1 minpuntje is de steiger waar nog niet aan begonnen is, men hoopt hem wel klaar te krijgen tegen juli (verzekerde ons de hotelmanager)Het duikcentrum werkt perfect en de mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben prachtige bootduiken gedaan en duiken op het huisrif van Zabeargad 3 km verder met vervoer van de Orca duikclub. Zeer tevreden en indien de jetti af is keren we zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 6Monique04-03-2009

wellicht in toekomst ok

Het hotel is in aug. 2008 geopend en ziet er best leuk uit, echter het personeel heeft duidelijk nog training nodig (talen, vriendelijkheid etc). Ook wordt je iedere dag tussen 6.00 en 7.00 gewekt door petroleumwolken die met veel herrie (denk aan een bladblazer) door het hele resort verspreid worden tegen de insecten. De duiksteiger is inderdaad nog niet aanwezig en dat zal nog wel een hele tijd duren. De duikschool werd op de vertrekdag van onze vakantie geopend. Het personeel van het hotel is niet klantgericht en ook niet erg vriendelijk. Ook het personeel van de duikbasis is bij het Zabargad hotel veel prettiger. Wij zijn begin 2008 ook in het Zabargad te gast geweest en zouden daar zo terugkeren. In dit hotel moet er veel verbeteren.

Gereisd met partner in november 2008

• 6Fam. G.H. Bredewoud03-02-2009

Eenvoudig hotel in afgelegen gebied.

Dit hotel moet je alleen bezoeken als je ook gaat duiken. Let op; Er is nog geen steiger om huisrifduiken te maken ( dit kan ook nog wel een poosje duren) Eten is voldoende. Duikschool ( Orca divers) is goed en aardige mensen. De duikstekken in de omgeving zijn bijna alleen met de dagboot te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2009

Hotel Wadi Lahmy Azur Resort info