Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

9.4Fenomenaal

Egypte, Egypte, Marsa Alam

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 522p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Vanaf de pier van Three Corners Sea Beach Resort in Egypte kun je snorkelen, dus neem je snorkelset mee. Op het resort zijn zwembaden, wellness, animatie en een prachtige tuin aanwezig. Eten in het buffetrestaurant is warm, vers en gevarieerd. Een echte aanrader is een jeepsafari in de Sahara of het bezoeken van de bedoeïenen.

1491 reviews over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

• 9Trudy25-03-2020

Topvakantie

Door het coronavirus eerder naar huis gemoeten.Maar wij komen zeker terug. Alles heel goed verzorgd en zeer behulpzaam.Mooi huisrif en mooie zwembaden. Beachbar lekker en gezellig zitten voorlunch of drinken,meubilair mag alleen wel vernieuwd worden. Goede massages al met al een aanrader.Hopelijk tot gauw en voor iedereen daar veel sterkte.

Esmaeil, General Manager , 02-04-2020

Dear Trudy,

Bedankt voor uw gulle feedback hier op Zoover met betrekking tot uw verblijf in The Three Corners Sea Beach. Ik ben blij dat uw verblijf geweldig was. Ik hoop echt dat we u snel weer mogen verwelkomen.

• 9Marie-Louise23-03-2020

Toppers

Het verschrikkelijke Coronavirus, voor heel de wereld ! Ons verblijf was daarom kort en we werden ,door Transavia en Sunweb,naar Nederland teruggehaald !Thxs ! Iedereen verder achterlatend ,bij het fijne resort met allemaal toppers van harde werkers ! Lief en ozo behulpzaam,vooral de hotelmedewerkers en de Belgische Eline,chapeau!! Langs deze weg willen wij iedereen veel sterkte toewensen in deze bizarre ,machteloze tijd !! We komen ZEKER terug en hopelijk is de Beachbar,met nieuw meubilair dan opgeknapt,want het heeft een prachtligging en functie !! Veel dank en sterkteliefs van Henk en Marie-Louise 🤞🏼🍀

Esmaeil, General Manager , 02-04-2020

Dear Marie,

• 9Danielle13-03-2020

Super

Al heel wat jaren komen we in dit hotel. De kamers zijn schoon en bij de gemeenschappelijke ruimte let met goed op hygiëne. Voldoende ligbedden op het strand en bij het zwembad. Eten is goed, altijd warm en voldoende variatie. Men heeft zelfs bitterballen en satesaus. Animatie is ook super! Zelfs nederlands. Voor de kinderen is er een leuk verwarmd zwembad. Wij komen hier iedere keer terug en zien het als ons tweede huis, we voelen ons zeer welkom. Je krijgt een band met de mensen! Verder ook een nederlands sprekende gastrelatie. Mocht er er niet uitkomen kan zij je altijd helpen. Kijk ook eens op hun Facebook, hier staan veel filmpjes op!

Ismael Ibrahim, General Manager , 14-03-2020

Dear Danielle,

Alleen gereisd in maart 2020

• 9Wilma Hoogers12-03-2020

Wij komen hier al zoveel jaren, en zeker twee keer per jaar. het voelt altijd als thuiskomen. het is dan ook ons tweede huis!!! het personeel waar ze ook werken is zó ontzettend vriendelijk behulpzaam. mr Esmaiel is een geweldige man. Elyne de hostess van dit hotel staat ook altijd voor iedereen klaar. de managers ( Adel Farouk) en nog zovelen geweldig!!! het animatie team is super. komen altijd een praatje maken en,ook al doen wij nergens aan mee. tóch vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zéér goed. Kán nog zoveel meer schrijven maar dan hou ik niet op. Het is niet voor niets dat wij híer altijd terug komen. dus lieve mensen kom naar dit geweldig hotel en je wordt in de watten gelegd.

Ismael Ibrahim, General Manager , 14-03-2020

Beste Wilma,

• 9BrunoG10-03-2020

Weer zeer tevreden

Wij waren hier voor de zesde keer , ditmaal met onze (volwassen) kinderen en kleindochter. We hebben met z'n allen een topweek gehad. De ruime en goed uitgeruste kamers werden dagelijks netjes gehouden , het eten was zoals altijd prima en door het mooie weer konden we dagelijks snorkelen bij het mooie huisrif. Een speciaal bedankje voor Elyne , Hamdy in het restaurant en Ahmed aan de bar. We komen terug.

Beste Bruno,

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Ingrid10-03-2020

Top hotel

Zeer schoon, voldoende variatie bij het eten, mooi rif en een enthousiast animatieteam. Kwaliteit ruimschoots voldoende voor wat je ervoor betaald. Alleen een wat groter terras bij de loungebar zou prettig zijn. Heerlijke week gehad.

Beste Ingrid,

• 8Miep10-03-2020

Prima hotel

Het hotel heeft 2 grote zwembaden en ligt gelijk aan zee. Je kan er heerlijk snorkelen en het personeel is ontzettend vriendelijk. Goede hygiëne.Het eten is gevarieerd en ze maken ook verse gerechten zoals pasta. De bedden zijn wat hard, maar daar kan je een extra dek voor vragen. Wij hebben genoten!

Beste Miep,

• 10Manon09-03-2020

Vakantie

Fijne vakantie gehad, gezellig animatieteam en aardig Eten is goed met genoeg keuze. Elke avond een ander thema. Ruime kamers. Resort is mooi opgezet met ruime tuin en kamers eromheen. Kinderzwembad is apart van het grote zwembad. Alleen aan de mixdrankjes zou nog wat verbeterd kunnen worden!

Ismael Ibrahim, General Manager , 10-03-2020

Beste Manon,

• 10Karien09-03-2020

Heel fijne chill vakantie

We zijn er een weekje geweest van dinsdag tot dinsdag. Het is er echt super. Ik was in die week jarig. Hadden ze als verrassing nadat de kamer was schoon gemaakt, een brief neer gelegd met gefeliciteerd erop en dat we een fotoshoot kon doen laten. Na het avond eten stond er een taart op de kamer. Echt super lief. Het personeel is er echt heel vriendelijk.

• 10Marck09-03-2020

Erg goed

Erg leuk resort voor alle leeftijden. Word erg veel georganiseerd voor jong en oud en het animatieteam is erg enthousiast en grappig! Het eten is elke dag anders en echt tot in de puntjes geregeld en het word constant bijgehouden. Echt complimenten daarvoor! Wij hebben een top vakantie gehad.

Ismael Ibrahim, General Manager , 10-03-2020

Beste Marck,