Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort

8.8Fantastisch

Egypte, Egypte, Marsa Alam

8.8Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Happy Life Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aan de Egyptische kust ligt The Three Corners Happy Life Beach Resort. Het hotel heeft alle faciliteiten die je nodig hebt en bovendien weten ze hier wat gastvrijheid is. Het personeel werkt hard om iedereen van dienst te zijn. Als het weer goed is kun je snorkelen bij het rif. Ook kun je boottrips maken om te snorkelen of duiken.

356 reviews over Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort

• 5pols24-03-2020

sterk verouderd hotel , weinig service gericht

Personeel vaak gedemotiveerd Weinig enthousiasme en matig behulpzaam Spreken redelijk engels Kamers sterk verouderd veel roest en schimmel en kapot, wel ruim opgezet en complex ook redelijk ruim opgezet Kamer schoonmaak redelijk of ze komen gewoon niet Schone handdoeken dagelijks als ze komen, wij zijn 12 dgn geweest en geen schoon beddengoed gezien ondanks fooi en briefje van hotel Zwembad netjes en schoon en genoeg ligbedden Strand ook genoeg ligbedden, drankjes in karton bekertje Eten alleen in restaurant en snack in italiaans restaurant is voldoende Sportschool was de helft kapot Kapper en spa luguber , half of niet verlicht. Kapper zeer amateuristisch Wijn met lunch en diner gratis daarna tegen betaling. Staat nergens maar hotel beslist terplekke naar mijn idee Bij problemen wordt er niet of nauwelijks geholpen door het management ze lachen het gewoon weg heel jammer

Gereisd met partner in maart 2020

• 9johanenlisetten23-03-2020

goed hotel met helaas ook enkele gemiste kansen...

een aantal positieve punten: -zeer mooie goed onderhouden tuin en ook het (verwarmde) zwembad is erg goed
    -meer dan voldoende plaats aan strand en rondom de zwembaden. -eten is van goede kwaliteit en voldoende keuze en afwisseling. -management doet het goed, helaas ben ik enkele dagen goed ziek geweest en iedereen staat dan echt voor je klaar ! helaas ook enkele minpuntjes: -de kamers zijn echt gedateerd en zouden wel een make-over kunnen gebruiken (tegelwerk-hang-en sluitwerk-oud ligbad eruit bijvoorbeeld) -bedden zijn echt aan vervanging toe, alle matrassen hebben hun beste tijd al lang gehad -strandbedden ook verouderd -wifi is niet van deze tijd....alleen in lobbyruimte beschikbaar en steeds opnieuw aanmelden -bediening aan tafel in restaurant en lobby is er eigenlijk niet, steeds zelf drankje halen al met al dus wel goede prijs-kwaliteit verhouding, maar men zou echt "perfect" kunnen scoren door wat te moderniseren....

Gereisd met partner in maart 2020

• 8Kelly10-03-2020

Tevreden

Super te vreden over dit hotel. Eten ook echt goed en personeel zeer vriendelijk. Enkel minpuntje vond ik dat er maar 1 zwembad verwarmd was en dat de andere zwembaden zeker dat van de kindjes/baby’s ijskoud waren..

Atef Osman , General Manager, General Manager, 12-03-2020

Zonnige groeten,

TTC-Happy Life team

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Wietse09-03-2020

Fantastisch veblijf

Wij kwamen aan op het resort en werden vorstelijk ontvangen, wat een genot na de reis. Tijdens ons verblijf hebben we genoten van het eten, drankjes, de bediening (zo super vriendelijk) de staff en alle andere medewerkers. Onze kamer werd elke dag keurig schoongemaakt, heerlijk. De eerste dag melde ik dat ons bed wel wat hard was, dit werd gelijk opgelost door een topper die er na het eten al op lag, geweldige service. Ik wil hier zeker weten nog een keer weer heen

Atef Osman, General Manager, 12-03-2020

Zonnige groeten,

TTC-Happy Life team

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 9Kitty02-03-2020

Heerlijk!

net weer terug van een weekje op Happy Life. We zijn hier vorig jaar ook geweest en het is weer heerlijk geweest. Al het personeel wat heel erg hard werkt en altijd maar blijven lachen. En dat is deze temperaturen en dan is het nog geen zomer. Abahnouh de ober die elke dag van s morgens vroeg tot in de avond laat op diverse locaties staat om u te bedienen is echt een jongeman die weet wat men nodig heeft op vakantie. Daarnaast is er Cindy van guest relations die haar mannetjes staat tussen alle mannen die daar werken. Ze is betrokken en zorgt ervoor dat je als gast niets tekort komt. Eten is goed en warm en werd dagelijks net als heel veel andere voorzieningen veel gecontroleerd door de general manager van het hotel. Tuurlijk is het geen luxe hotel als in Turkije en dat kan je ook niet vergelijken maar het is heerlijk om in Happy Life te verblijven. Klein minpunt is de wifi. Die is wel aan verbetering toe. Tot de volgende keer weer!

Atef Osman, General Manager, 03-03-2020

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven en het Three Corners Happy Life Beach Resort aan te bevelen aan onze lezers. Bedankt voor een geweldige beoordeling en we zijn erg blij dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel.

• 9Gregory01-03-2020

Voor de 5de keer maar nog altijd een topper!! Ons zie je terug! Het hotel is een echte aanrader. Personeel is super vriendelijk! Het huisrif is wonderbaarlijk! Ook de Guest relation manager cindy is een geweldige vrouw. Ze staat altijd voor iedereen klaar! Een echte meerwaarde voor het hotel!

Atef Osman, General Manager, 02-03-2020

Geachte gast,

Wij willen u van harte danken voor de positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien.

Wij hopen u snel terug te zien in een van de Three Corners Hotels.

• 10Joni01-03-2020

Super!

Dit jaar zijn we voor de vijfde keer naar the tree Corners happy life gegaan. Het was weer een geweldige vakantie! Super vriendelijk personeel! Mooi huisrif! Lekker eten! En voor al prijs kwaliteit een toppertje! Natuurlijk is het ook zeer fijn dat de Guest Relations manager Cindy een Belgische is! Ze maakt het hotel voor ons gewoon af!

Atef Osman, General Manager, 02-03-2020

• 9Allard28-02-2020

Fantastisch!

We hebben een fantastische week gehad. Genoten van het goed verzorgde resort, de mooie bloeiende planten, het verwarmde zwembad, het strand, de zee waar de onder water wereld echt super mooi is, het zeer gevarieerde eten, de leuke animatie en al het vriendelijke hardwerkende personeel. Klein puntje van aandacht: de matrassen vond ik wel een beetje hard maar was te doen en de wifi werkte niet altijd even goed, gaf ook weer rust.

Atef Osman, General Manager, 29-02-2020

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8w molenaar28-02-2020

Heerlijk

Prachtige plek, geweldig rif voor de deur, heerlijk eten. Alleen de wifi is wat wankel. Maar verder absoluut een aanrader.

Atef Osman, General Manager, 29-02-2020

Geachte gast,

Wij hopen u snel terug te zien in een van de Three Corners Hotels.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Janny23-02-2020

Prima dus opnieuw geboekt.

SUPER hotel, fantastische service, uitmuntende keuken, al met al een geweldige vakantie gehad.

Atef Osman, General Manager, 24-02-2020

Geachte gast,

Tot in september bij Three Corners Happy Life.

Alleen gereisd in februari 2020

Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort info

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBelgisch, Chinese, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht