Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag42°28°
8,9

Aan de Egyptische kust ligt The Three Corners Happy Life Beach Resort. Het hotel heeft alle faciliteiten die je nodig hebt en bovendien weten ze hier wat gastvrijheid is. Het personeel werkt hard om iedereen van dienst te zijn. Als het weer goed is kun je snorkelen bij het rif. Ook kun je boottrips maken om te snorkelen of duiken.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Happy Life Beach Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

195 reviews over Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar ! Aanrader.

Mireille
14-7-2019

Heel tevreden met ons verblijf hier! De Vlaamse guest relations Cindy stond continu klaar om onze wensen in te willigen. Prijs vs kwaliteit zeker in orde, zoals altijd bij de Three Corner hotels. Het eten mocht wat gevarieerder zijn maar het was lekker en dat is toch het voornaamste. Schitterend zwembad met poolbar, voldoende ligbedden en animatie. Splinternieuw kinderparadijs-zwembad. Aanrader voor jongeren: koop een simkaart in Port Galib of in winkeltje bij de lobby van het hotel (duurder), Wifi niet optimaal. Schoenen nodig op het strand. Nieuwsgierig naar de onderwaterwereld ga dan zeker snorkelen, vooral aan het eind van de pier op het huisrif. Duikschool aanwezig voor eerste kennismaking met de duiksport. Kamers netjes maar verouderd (bad ipv inloopdouche). Prima airco. Port Galib enkel bereikbaar via busje van het hotel of taxi. Klein stadje doch alles wat je nodig hebt is er. Hotel is een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Atef Osman, General Manager, 16-7-2019

Geachte gast,

Wij willen u van harte danken voor de positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien.

Prima relax-vakantie!

Thomassen
12-7-2019

Goed eten, lekker koel bier, mooi snorkelen bij het huisrif, goede animatie. Handdoek leggen om 6 uur niet nodig. Fijne locatie voor een relax-vakantie.

Atef Osman, General Manager, Sat Jul 13 2019 07:14:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Geert Baert
11-7-2019

Fantastisch vriendelijk personeel, werden met open armen ontvangen 💕

Atef Osman, General Manager, 12-7-2019

Zeer goed!

Nils Pelgrims
10-7-2019

Ik ben in het hoogseizoen naar dit hotel geweest en was zeer aangenaam verrast. Mijn ouders zijn al jaren vaste gasten in dit hotel en ik begrijp waarom.

Ligging is ideaal (voor mij). Vlakbij de luchthaven van Marsa Alam (20 min). Het hotel zelf ligt nogal afgesloten in de woestijn, maar het was niet onze bedoeling om echt te gaan stappen. Voor de mensen die toch iets willen doen, bieden de diensten in het hotel genoeg mogelijkheden. Het hotel ligt aan een beschermd koraalrif en is een paradijs voor snorkelaars en duikers. (duikschool aanwezig) sandalen/duikschoenen zijn aangeraden op het strand. (veel steentjes)

Service is super! Wegens een storing op Schiphol was onze bagage achtergebleven voor 6 dagen. We zijn super opgevangen door Cindy (van Guest Relations). Zij staat klaar van het moment dat je het hotel binnenkomt tot je vertrekt. De rest van de Staff (Mohamed, Melad (pier), Ahmed Ali (resto) draagt je op handen. De kamer waar wij zaten (Blok 11) was een tikkeltje aan de verouderde kant, maar dit stoorde niet. De airco werkte perfect, douche en slaapkamer waren proper. Elke dag werd er gekuist en werd je verrast met een kunstwerk van handdoeken en kussens. Het hotel heeft 3 grote zwembaden, 1 klein kinderbadje en een "lazy river". 2 grote zwembaden liggen naast elkaar, 1 zwembad heeft een waterpoloveld, en een afgescheiden stuk waar het 2m10 diep is, hier wordt duikles gegeven. Het andere grote zwembad heeft 3 grote glijbanen en een poolbar. Het 3de grote zwembad ligt een blok verder, dit is een gloednieuw kinderzwemparadijs. momenteel valt er nog niet zoveel te zien, omdat ze nog aan het werken zijn aan de opbouw van een nieuw kids-clubgebouw en een bar. Toen wij er waren vertelde Cindy ons dat het hotel volgeboekt was, wel dit was niet te merken aan het aantal vrije stoelen. wij hebben geen 1 keer handdoeken moeten leggen! Eten was goed!

Atef Osman, General Manager, 12-7-2019

Geachte gast,

Wij willen u van harte danken voor de uitvoerige en positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien.

Geweldige tijd gehad

Ina Bruinenberg
8-7-2019

Supergoed hotel. Bij aankomst goed opgevangen door Cindy. Verder kan je altijd bij haar terecht. De kamers zijn mooi ruim en heel schoon. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Ook heel vriendelijk personeel vooral Islam heeft heel veel indruk bij ons achter gelaten . Het enige waar we niet tevreden over zijn is het animatieteam. Verder alles prima. Zeker een aanrader.

Atef Osman, General Manager, Mon Jul 08 2019 10:27:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte,

Wij willen u van harte danken voor de uitvoerige en positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Uw beschrijving bevat veel informatie voor nieuwe gasten die in de toekomst bij ons wensen te verblijven. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien zoals u ook beaamt in uw feedback.

Vele zonnige groeten, TTC-HappyLife management

Fantastisch hotel

Cremers
7-7-2019

Het is een heel goed verzorgd hotel , heel gezellig en super service in het restaurant maar ook bij het zwembad . Guestrelations doet er alles aan om je verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen .

Atef Osman, General Manager, Mon Jul 08 2019 10:28:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte,

Wij willen u van harte danken voor de positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien zoals u ook beaamt in uw feedback.

Vele zonnige groeten, TTC-HappyLife management

Super!!!!

Jacqueline
5-7-2019

Mooi en proper hotel met zeer vriendelijk personeel. Guest relations Cindy doet haar uiterste best om het iedereen naar zijn zin te maken. Wij gaan zeker terug!!!!!

Atef Osman, General Manager, 7-7-2019

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven en het Three Corners Happy Life Beach Resort aan te bevelen aan onze lezers. Bedankt voor een geweldige beoordeling en we zijn erg blij dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Zonnige groeten, TTC-Happy Life team

Geweldig, top!

Fam. Vd Bruggen
4-7-2019

We zijn hier 10 dagen geweest. Zeer gastvrij, zéér behulpzaam personeel echt top, van diegene die de koffers sjouwt, tuinman, restaurant/ barpersoneel, , tot de manager toe, iedereen is zo vriendelijk. Mooi huisrif, helaas voor ons continue rode vlag gehad vanwege zeer harde wind. Op het einde van onze vakantie toch nog een keertje de zee in gemogen bij een gele vlag op eigen risico en 1 dag groene vlag, gelukkig, daar komen wij toch echt voor;de onderwaterwereld. De kans voor €3 p.p naar equinox te gaan om te snorkelen, hebben we gedaan en daar bij de steiger zeer mooi kunnen snorkelen. Voor ons voor herhaling vatbaar. Het “piraten” kinderbad was in aanbouw is nu inmiddels net in gebruik genomen. Ziet er super uit( op filmpje gezien bij opening “Piratenbad”)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Atef Osman, General Manager, 6-7-2019

Kom zeker nog terug

blieck peter
3-7-2019

Zeer aangenaam verblijf gehad,in goed hotel. Zeer vriendelijk personeel,goed eten,verzorgde kamer.En cindy de vlaamstalige manager was super. Prijs kwaliteit ok.

Atef Osman, General Manager, Thu Jul 04 2019 07:45:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch voor met kinderen

Alex De Schuyter
3-7-2019

is een hotel waar je zekers met kinderen moet gaan zowel het zwembad, als de animatie is er voor de kinderen. Het personeel is vriendelijk en attent vooral Cindy kan je ten alle tijden aanspreken.De animatie was ook in orde zowel voor kinderen als voor de volwassen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Atef Osman, General Manager, Thu Jul 04 2019 07:46:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste,

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Zonnige groeten, TTC-Happy Life team

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBelgisch, Chinese, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort