Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag36°27°
8,9

Aan de Egyptische kust ligt The Three Corners Happy Life Beach Resort. Het hotel heeft alle faciliteiten die je nodig hebt en bovendien weten ze hier wat gastvrijheid is. Het personeel werkt hard om iedereen van dienst te zijn. Als het weer goed is kun je snorkelen bij het rif. Ook kun je boottrips maken om te snorkelen of duiken.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Happy Life Beach Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

233 reviews over Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort in het Nederlands

Hoe dan ook...... geweldig

Philippe Van Bockstal
15-9-2019

De derde keer dat ik hier ben. De medewerkers met wie u tijdens een eerder bezoek contact heeft gehad, komen u begroeten. En hun glimlach is niet vervalst. Nog steeds even vriendelijk als altijd. Schone kamer en goede en gevarieerde maaltijden. Hoe dan ook...... geweldig.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Atef Osman, General Manager, Mon Sep 16 2019 10:57:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te schrijven en het Three Corners Happy Life Beach Resort aan te bevelen aan onze lezers. Bedankt voor een geweldige beoordeling en we zijn erg blij dat u genoten heeft van uw vakantie in ons hotel.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Zonnige groeten, TTC-Happy Life team

Prima vakantie!

Joseph
14-9-2019

"Prima resort, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Resort is schoon en hygiënisch. Mooi weer en een een prachtig huisrif. Veel variatie onder water gezien, prachtig koraal en veel variatie aan vissen. Eten was goed en gevarieerd, naar ons idee wordt er erg veel zout gebruikt. Verstrekking van water is karig 1 flesje per persoon, er zijn maar twee watertappunten om je flesje bij te vullen. Dit kan beter. Veel activiteiten door erg (te) aanwezige animatie en elke avond show. Gratis wifi in de lounge is beperkt mag beter. Al met al een prima vakantie gehad, omdat wij wilden zwemmen, snorkelen en genieten van de zon. Cindy ( gast relations) doet heel erg haar best om gasten naar de zin te maken. Super! Wij komen graag nog een keer terug!

Gereisd Met partner in september 2019
Atef Osman, General Manager, 15-9-2019

Geachte gast,

Wij willen u van harte danken voor de uitvoerige en positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien.

Vele zonnige groeten, TTC-Happy Life team

Dit was zeker niet mijn laatste bezoek !

NICOLE VAN DOORN
12-9-2019

Terug in Nederland na een heerlijke week relaxen, wil ik nog wat mensen bedanken die mijn verblijf wederom tot iets speciaals hebben gemaakt. Iedereen doet zijn uiterste best het naar je zin te maken , restaurant medewerkers, bar jongens maar ook house keeping.

Het eten in het restaurant is prima verzorgd en erg afwisselend .

Het huisrif verdiend een echte pluim , dit moet je gezien hebben , zelfs drie dagen achter elkaar bezoek van dolfijnen ! Wil je een mooie fotoshoot van je verblijf dan kan dat ook bij de hotelfotograaf , Karim topper !

Echter moet me ook iets van het hart , het personeel word vaak ook in het bijzijn van gasten afgesnauwd door de General Manager. Dit geeft me als gast een heel vervelend gevoel terwijl ze hun uiterste best doen , ik wil dit als gast niet zien en horen op mijn vakantie , helaas kwam dit twee keer voor .....jammer , dit kan ook anders volgens mij....

Cindy voor jou een dikke chapeau !

tot snel !

Gereisd Met vrienden in september 2019
Atef Osman, General Manager, 13-9-2019

Geachte gast,

Het ganse team, zoals u ook beschrijft, staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien. Tijdens de management cocktail heeft u met onze general manager reeds gesproken over het onaangename voorval dat u ervaren heeft tijdens uw verblijf en dat u vermeld in uw beoordeling, allereerst onze excuses hiervoor. U heeft tevens bijkomende uitleg gekregen van onze general manager dat het service verlenen aan onze gasten zeer belangrijk is en dit gebeurde echter niet in het Dolce Vita restaurant. Wij willen ons nogmaals verontschuldigen voor het onaangename gevoel dat u hierdoor gekregen heeft. Wij hopen u snel terug te zien bij Three Corners Happy Life.

Super

Roxanne
12-9-2019

Heel leuk hotel, leuke mensen heel behulpzaam. Super animatie!! Vraag zeker naar Katya! ( komkommer) :-p

Gereisd Met vrienden in september 2019
Atef Osman, General Manager, 15-9-2019

Geachte gast,

Wij willen u van harte danken voor de positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien.

Vele zonnige groeten, TTC-Happy Life team

eerste keer egypte en is zeker niet tegengevallen!

patricia reedijk
12-9-2019

personeel,bar,restaurant zwembad ,housekeeping supervriendelijk zouden alleen wat meer engels moete begrijpen kamers schoon wel toe aan wat gebreken aan interieur ,douche en elke dag per persoon een flesje water in koelkast zwembaden groot maar mag de nodige onderhoudsgebreken wel ondergaan buiten het resort niets te beleven alleen een verbindingsweg midden in de middel of no ware eten uiteraard aan hun cultuur aangepast maar goed te doen als je geen moeilijke eter bent alleen in de middag was er patat in de avonden niet verder elke dag rijst en pasta sowieso de pier/rif steiger was een mooie belevenis geweldig om al die vissen zo te zien zonder dat je in de zee hoefde als je wat probleempjes ondervond in je kamer of elders werd het opgelost ,zelfs een bord met fruit en een fles wijn als compensatie gekregen handdoekje leggen niet nodig genoeg plek we merkten wel dat Italianen daar wat meer in tel waren maar verder een leuke vakantie !

Atef Osman, General Manager, 13-9-2019

Geachte,

Wij willen u van harte danken voor de uitvoerige en positieve feedback over uw verblijf bij Three Corners Happy Life. Uw beschrijving bevat veel informatie voor nieuwe gasten die in de toekomst bij ons wensen te verblijven. Het ganse team staat elke dag ter beschikking om de gasten van een uitstekende service te voorzien zoals u ook beaamt in uw feedback.

Vele zonnige groeten,

TTC-HappyLife management

Weer een geslaagde vakantie!!!!!

Emmy en Eric
11-9-2019

Dit was ons 3e Three Corners hotel en ook nu weer tot volle tevredenheid. Cindy van de customers relations deed er alles aan om alle mogelijke vragen te beantwoorden en tips te geven. Veel extra activiteiten zoals een rondleiding door de keuken, het kleurenfestival e.d. Presentatie van het rauwkost- en toetjesbuffet was gewoon geweldig, Dit hotel vooral geschikt voor ouders met kinderen. Zeer vriendelijk personeel!!!!!

Gereisd Met partner in september 2019
Atef Osman, General Manager, 12-9-2019

Geweldig great

Rob van/der hoeven
6-9-2019

Iedereen is vriendelijk een goede ontvangst het personeel is geweldig nette omgeving en goed eten voor iedereen wel wat keuze genoeg

Atef Osman, General Manager, 7-9-2019

Aanrader!

Sandy Moons
2-9-2019

Alleen al voor het personeel zouden we zo terug gaan! Super service en alles met een glimlach!

Atef Osman, General Manager, 3-9-2019

Beste,

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Zonnige groeten, TTC-Happy Life team

Voor elk wat wils, aangenaam om te verblijven

Taminau Beatrijs
31-8-2019

Een aagenaam hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, het eten is goed, de pasta en pizza zíjn goed, alsook het gewone eten. Het is een breed hotel en je hebt een mooi uitzicht op de zee. Wat ik persoonlijk fijn vind is het zonnedak aan het restaurant, waar je elke maaltijd kan buiten zitten. Een pluspunt is ook dat er een Nederlandstalige guest relation is in het hotel. Als je met kleine kinderen gaat is er een nieuw zwembad met een piratenthema, met een diepte van 30 cm, dus voor de allerkleinsten is het echt een festijn.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019
Atef Osman, General Manager, 2-9-2019

Hele fijne vakantie gehad

Zoë van loon
31-8-2019

Erg fijn resort met leuke activiteiten het personeel is erg vriendelijk en het eten ook erg lekker het varieert alleen niet heel erg dus je hebt elke dag wel het zelfde voor de rest in het resort wat winkels maar geen grote winkel straten een hele fijne vakantie gehad met veel mooie herinneringen

Atef Osman, General Manager, 2-9-2019

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBelgisch, Chinese, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Three Corners Happy Life Beach Resort