24 tips over Hotel The Three Corners Equinox Beach Resort

• marianschouwenaar, 23-11-2014 Rapporteren

Boek de superior room, prachtig en ruim

• Eric Romijn, 10-01-2015 Rapporteren

Neem zeker snorkel spullen mee, want snorkelen is fantastisch.

• Rita Scheys, 11-01-2015 Rapporteren

-Optredens: Afrikaanse Nubische dans, Egyptisch ballet, buikdanseres, Derwisj... zeer goed maar slechte akoestiek in de inkomhal. Oudejaarsavondparty: goed geamuseerd! -Receptie: coördinatie kon beter. 2x is het de misgelopen. Bv. de wekdienst die niet functioneerde. omgeving: een uitstap naar de Qulaan-eilanden is een "must"! Ik kreeg deze tip van Khaled, de reisbegeleider. Dankjewel Khaled, dank zij jou heb ik deze prachtige Egyptische Maladieven kunnen bewonderen!

• f_zoutewelle, 21-01-2015 Rapporteren

Neem genoeg 5 euro biljetten mee om euromunten te wisselen met het personeel. Dan kan je echt niet meer stuk bij hun.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Equinox Beach Resort voor je op een rij gezet:

• dita, 30-01-2015 Rapporteren

Voor kinderen is dit minder geschikt....

• takken, 09-02-2015 Rapporteren

met dolfijnen zwemmen. Boek bij Neckermann de trip naar Sataya. kost wel 72,00 maar is het meer dan waard!

• Henk, 30-12-2014 Rapporteren

Het diner is in lange broek voor de heren, neem anti-mug mee voor de avonduren.

• Andre en Carolien, 13-01-2015 Rapporteren

Geniet ervan, eten en drinken is top. Bar kan gezelliger worden ingericht BVN is op de tv. Vraag flesje bier, geef wat tip geld, glazen bier slaan dood, witte wijn rose goed, rode redelijk. Je kan bijna alles bestellen bij de bar. Leuke fitness onder hotel. Winkel hal waar je chips kan kopen, goede prijs mocht je snorkelspullen willen hebben. Scheelt heel veel met duikschool en prijs goedkoper als bij ons. ook de Souvenirs verkoopt mooie kettingen ect ect. niet duur en goed.

• clemens_1, 02-02-2015 Rapporteren

Voor snorkelaars en duikers schijnt het een ideale plek te zijn met grote schildpadden, zeekoe en prachtige grote en mooie vissen. Dit is mij door diverse gasten aangedragen. Zelf niet gesnorkeld.

• Cools, 06-03-2015 Rapporteren

De verkoper van de sigaretten en souvenir store is niet te vertrouwen, die van sjaal winkel wel, hou daar rekening mee.

• Jan en Gidia, 03-04-2015 Rapporteren

Maak een quadtrip. Loop rechts van de pier in drie kwartier naar de blue lagoon (prachtig!) Loop links van het hotel richting de baai bij het Hilton hotel, ook erg mooi.

• jeanette, 31-05-2015 Rapporteren

Sluit een goede reisverzekering af met ziektekostendekking, goede arts aanwezig maar voor extreem hoog tarief, deze heb je zeker nodig.

• Rikie Hamer, 30-11-2016 Rapporteren

Neem muggenspray mee is hard nodig!

• ann dhulster, 24-11-2014 Rapporteren

een uitstap met een quad is ook tof om eens te doen

• johan v.d.Nieuwenhuizen, 30-11-2014 Rapporteren

Geef aan wat er niet goed is, ze weten anders ook niet wat ze kunnen veranderen. Ze staan er absoluut voor open.

• Luc en Conny Sadones - Herregodts, 05-12-2014 Rapporteren

Kies je voor een rustige en aangename vakantie waar je u thuis voelt met een goede prijs/kwaliteitsverhouding kies dan beslist voor een Three Corners hotel!

• Sieny, 19-03-2015 Rapporteren

Annimatieteam. kamers dicht bij het strand zijn super

• Tea, 13-04-2015 Rapporteren

Neem snorkel, flippers, waterschoentjes mee. Ps: als het te hard waait mag je niet snorkelen/zwemmen.. Check weeronline. Iets lekkers meenemen uit NL, wat woordjes arabisch leren spreken, af en toe een eurootje achterlaten voor de schoonmaker wordt erg gewaardeerd.

• Hans en Ria, 09-05-2015 Rapporteren

Veel individuele aandacht, ook van management. Farah nog bedankt voor de goede zorgen.

• Andre, Astrid & Ingrid, 16-02-2015 Rapporteren

Geef personeel zo af en toe een tip, ook al is het maar 1 euro. Laat je bij aankomst op vliegveld niet sturen naar visumbalie van Neckerrmann maar koop visum zelf bij andere balies, scheelt 5 euro. Prachtige baai om te snorkelen bij bruin/gele hotel op +/- 15 minuten lopen van hotel, kans op zien van schildpadden is echt aanwezig.

• mariekje92, 22-02-2015 Rapporteren

Neem waterschoenen mee als je niet met flippers wil zwemmen bij het huisrif voor het hotel, vooral snorkel spullen meenemen! elke dag is het rif anders, vooral erg mooi voor de middag, dan staat de zon er mooi op!

• laura, 03-03-2015 Rapporteren

Laat je verwennen in de beautysalon! Wij hebben een pedicure, knipbeurt en wenkbrauwen epileren laten doen en alledrie erg naar onze wens en goedkoper als in Nederland als je wat afdingt.

• Henri, 03-02-2015 Rapporteren

In de omgeving is weinig te beleven maar wel een ideale plaats om tot rust te komen, prachtige strandwandelingen te maken, Sport is er ook voor veler hun gading, Snorkelen en duiken de PLACE TO BE. Voetbal, Vollyball, Petanque ( Boccia)

• Norbert, 05-02-2015 Rapporteren

Indien problemen direct contact opnemen met de manager Mevr Victoria.