62 vragen over Hotel The Three Corners Equinox Beach Resort

• Hans, 08-11-2019 Rapporteren

strand

is het te doen om aan het strand te komen als je wat slecht te been bent of is het over heel het resort wat moeilijk

• Henny, 10-09-2019 Rapporteren

Panoramabar

Kan iemand mij vertellen of je in de Panoramabar aan het strand kan lunchen?

Ellen, 13-09-2019

Ja, je kunt hier bestellen van een kleine kaart, lekker maar keuze is beperkt.

• Bianca, 06-05-2019 Rapporteren

Twijfel tussen sea beach en equinox

Ik twijfel tussen sea beach en equinox Kan iemand mij de verschillen vertellen of tips sea beach zijn we al geweest en dit was top

• Evita, 06-03-2019 Rapporteren

Minder valide?

Ik las dat het hotel niet geschikt is voor mindervalide? Op welke manier is dat? Ik ben niet invalide maar heb MS en soms wel wat beperkingen. Waar zou ik tegenaan kunnen lopen?

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Equinox Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Marjanne Deuzeman, 10-02-2019 Rapporteren

Hoe is het weer?

Wij gaan aanstaande zaterdag (16 februari 2019) naar dit hotel. Hoe is het weer dan? Is het warm genoeg om in zee en zwembad te zwemmen? Ik hoop het wel!

sylvia van doorn, 16-02-2019

kunt u mij zeggen of ze een waterkoker op de kamers hebben wij gaan 20 feb dank u wel

• piet schut, 12-10-2018 Rapporteren

wifi

zijn er 3 jaar geleden geweest, toen was de wifi erg slecht kan iemand vertellen hoe dit nu is?

• Eddie, 07-06-2018 Rapporteren

Fitness

Hoe is de fitness in dit hotel?

• Danjo, 12-02-2018 Rapporteren

Plattengrond

Wij gaan voor het eerst naar quinoa, na 6 jaar fayrouz. Ben heel benieuwd. We zijn er in april. Heeft iemand miss een platten grond van het park met de kamer nummers.? Alvast bedankt.

• Monique West-Otte, 12-12-2017 Rapporteren

Winkelcentrum/markt

Hallo, wat is er veder nog te beleven in Marsa Alam zoals een markt of winkelcentrum. Zijn er ook nog mensen die ervaring hebben met verblijf in het Experience hotel Future Dream Lagoon? Alvast bedankt.

• son, 09-10-2017 Rapporteren

Kerst

Wij gaan met Kerst. Wie is er eerder geweest en kan vertellen hoe het was en wat de temperatuur is?