Hotel SPLASHWORLD Jaz Lamaya

9.7Fenomenaal

Egypte, Egypte, Marsa Alam

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor SPLASHWORLD Jaz Lamaya voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

722 reviews over Hotel SPLASHWORLD Jaz Lamaya

• 10Thomes26-01-2020

fantastisch hotel met goed personeel

de kamers zijn zeer comfortabel en het huishoudpersoneel is buitengewoon goed, op mijn vakantie had ik massage die zeer aangenaam was, eten is super lekker het hele team van barpersoneel en restaurants zijn super vriendelijk. Het huisrif is prachtig, veel, veel vissen rond super. Ook animatie is dit hotel erg goed

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Robin Geijer23-12-2019

Leuke familie vakantie

We hebben erg genoten van onze vakantie. De kleinschaligheid van het hotel rondom het zwembad is ons erg bevallen. Het hotel is goed, wordt netjes onderhouden en de kamers zien er prima uit. Het eten is erg lekker, elke dag variatie in het buffet. Het waterpark is erg gaaf. De andere hotels dezelfde eigenaar zijn dichtbij en je kunt wel eens van het zwembad gebruik maken. De zee is mooi om te snorkelen en makkelijk te bereiken. Voor snacks of tussendoortjes is er bij het strand een klein restaurantje bijgetankt strand en op het strand kun je ook wat krijgen. Erg handig.

En boven alles hebben we genoten van de knappe jongens van de animatie 😇. Hun dansjes zijn de beste😉

Dear our valued guest,

Warm greetings from Jaz Lamaya. Thank you for choosing Jaz Lamaya for your recent visit to Marsa Alam. I would like to sincerely thank you for sharing with us your feedback and letting us know about your recent visit. To receive such praise from our guest is very gratifying and knowing that you enjoyed so much the facilities and services. Your positive feedback has been shared with the team, which will encourage them to continue their efforts in this direction. I do hope that we will have the opportunity once again to serve your good self in the very near future.

• 10Antonia17-12-2019

Gewoon geweldig hotel

Super leuk hotel voor het hele gezin. Er zijn veel aanbiedingen voor kinderen. Hoffelijk personeel en zeer schoon!

Dear Guests,

Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10sandy16-12-2019

Ontspannende vakantie in een prachtig hotel

Een prachtig hotel met geweldige kamers. Alles is netjes en schoon en mooi ingericht. Alle medewerkers zijn erg beleefd.

• 10Behm16-12-2019

Mooi hotel, geweldige faciliteit!

Zeer mooie omgeving, leuke ontspannende vakantie. Veel zwembaden, rif was geweldig, eten, drinken, service allemaal perfect

Alleen gereisd in december 2019

• 9Portegijs09-12-2019

Super resort

Zeer goed hotel, eten goed maar weinig afwisseling, vaak hetzelfde. Entertainment in de avond erg leuk alleen beperkte zitplaatsen op het terras buiten. Zouden ze een stuk uit moeten breiden. Is allemaal heel schoon en opgeruimd. Zou zelf nog een keer heengaan.

Christina, Front office manager, 13-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Tina07-12-2019

Prachtige plek. We komen terug!

Een zeer charmante plaats! Zeer mooie animatie en vriendelijk, beleefd personeel. We komen terug

Christina, Front office manager, 09-12-2019

Dear our valued guest,

Warm greetings from Jaz Lamaya. On behalf of Jaz Lamaya resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest appreciation for your approach of sharing your experience with us. We are glad to hear you fully enjoyed the experience in Jaz Lamaya and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. As our prime responsibility is to provide our guests a maximum level of quality in order to achieve your satisfaction. Once again, thank you very much and we are looking forward to welcome you in the near future.

Thank You, Christina Sohioun Guest Relation Officer – Jaz Lamaya

• 10Leoni Heilmann04-12-2019

Sterk aanbevolen 'zou graag terugkomen

Zeer goed onderhouden, zeer goed entertainment, ruime kamers, rustig strand, goede gelegenheid om te snorkelen, zeer goed avondprogramma.

Lorella, Front office manager, 06-12-2019

• 10verpha03-12-2019

Kom nog een keer!

Geweldige locatie, leuke sfeer en geweldig entertainment. Het eten smaakte goed en we hadden geen problemen. Personeel erg vriendelijk! Ga zo door!

Lorella, Front office manager, 04-12-2019

• 10Roaja01-12-2019

beste plek voor vakantie

Het hotelgedeelte is zeer goed onderhouden, het personeel is erg vriendelijk en meegaand. Het strand wordt sterk aanbevolen, omdat het geschikt is voor kinderen, evenals voor volwassenen, voor snorkelaars en duikers.

Lorella, Front office manager, 04-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

8 tips over Hotel SPLASHWORLD Jaz Lamaya

• marga janssen, 02-10-2019

weet iemand of dit hotel geschikt is voor iemand die met een rollator of stok moet lopen kan ik makkelijk t stand op en t zwembad in

hartelijk dank voor de reactie

• Anne Rademaker, 30-04-2014

Kamertip: Wij zaten in kamer 2345 en kamer 2350 dat zijn familie kamers of voor 3 volwassen en voor een familie met twee kinderen, dan heb je zee en zwembad zicht en deze kamers liggen vlakbij zee en in een rustige hoek ! Want dicht bij t restaurant en bar blijft het toch wel een stuk lawaaieriger s'avonds , door optreden van band etc.

• aaschrauwen, 01-05-2013

Heb je een late vlucht terug? Er is een mogelijk om je kamer bij te boeken voor die dag. Tot 14.00 uur € 20,00 en tot 18.00 uur € 40,00 per kamer. Je kan op de vertrekdag ook gehele dag gebruik blijven maken van de all-in formule.

42 vragen over Hotel SPLASHWORLD Jaz Lamaya

• Jacobus, 13-12-2019

Rolstoelgebruiker

Zijn er obstakels op dit resort waardoor u een rolstoelgebruiker echt afraad om dit hotel te boeken?

• marga janssen, 02-10-2019

slecht ter been

is dit hotel geschikt voor iemand die met n rollator loopt kan ik bij t strand komen en makkelijk t zwembad in

• bianca, 04-08-2019

snorkelen

hoe veel kost het als je een snorkelset daar wilt huren per dag? of week?

• Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats