Hotel Solitaire Resort

• Sauna

26 reviews over Hotel Solitaire Resort

• 9ine bosman03-07-2011

Super hotel

Dit was een klein hotel, met een super team. De Duitse gastvrouw die ze hier hebben is super.Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Die je bijstond met raad en daad. Het eten was zeer goed,net zo als de bediening. Het koraal is zeer mooi. Dit is echt een hotel om weer heen te gaan.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Rene en Annelies03-02-2010

Rustig en ontspannen vertoeven

Resort ligt erg afgelegen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten goed met een italiaans tintje. Jammer dat je niet met een mastercard kunt pinnen. Dus je bent verplicht om kontant geld mee te nemen,wat je wel kunt wisselen. Heerlijk om een week te relaxen.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8BB02-02-2010

Leuk hotel als je niet te veeleisend bent

Het hotel ligt mooi dicht bij het strand waar een mooi rif is waar je kunt snorkelen. Het eten vonden wij niet echt denderend, weinig variatie. Ze zijn erg kindvriendelijk, bijna vervelend want ze zaten steeds aan hem. Kamers zijn schoon, het sanitair wat verouderd. weinig vermaak (misschien is dit in het hoogseizoen beter??) geld pinnen in het hotel lukte niet dus neem voldoende cash mee (euro's) want anders is het een hele toer om aan geld te komen......verder ligt het hotel in de 'middle of nowhere' dus buiten het hotel is er weinig te doen. 2 zwembaden, waarvan 1 verwarmd, dus ook in januari kunnen zwemmen. Als je qua eten en vermaak niet veeleisend bent zeker een leuk hotel

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8j.nap19-10-2008

geweldig!!!!

Een prima hotel , alleen erg getint op italiaanse gasten . Animatieteam bestond uit alleen italianen.S' avonds bijna geen vermaak .

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Monique en Johny09-04-2008

Personeel>heel vriendelijk>ze doen erg hun best om iedereen tevreden te stellen.Kamers>netjes.Het eten is niet slecht>maar ook niet super>er mag meer variatie zijn>vooral het ontbijt mag uitgebreider zijn.We hadden dus all incl.Vanaf 17u.was het betalen aan de beachbar en om 17u.was de poolbar gesloten en kon je er helemaal niets meer krijgen.Ik veronderstel&hoop dat het in de drukkere periode anders is.Vanaf 18u.tot 24u. telt de all incl. formule in de lobbybar(receptie) en daar is het inderdaad niet zo gezellig.Verder is er niet echt veel te zien.Wel elke avond een show.Het strand is echt wel mooi>breed zandstrand en voldoende plaats.Ook een heel mooi rif>ideaal voor wie van snorkelen houdt>prachtige vissen.Dit hotel is geschikt voor mensen die van een rustige vakantie houden.Zoals de anderen al schrijven > bijna allemaal Italianen in het hotel. Het is dus een sterren hotel.

Gereisd met partner in april 2008

• 10Margreet van Tol17-10-2007

Een werkelijk schitterend hotel. Heel aardige mensen. Het eten was goed en erg gevarieerd.Mooi strand en prachtig koraalrif voor de deur. Zwembad goed, met poolbar die dagenlijks open was. Wij hadden een Iglo kamer erg apart. Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 8Jacoba26-09-2006

Perfect hotel met goede kamers en goed eten. Personeel is vriendelijk en gemotiveerd. Jammer dat er erg veel Italianen aanwezig zijn. Je moet alleen bijna vechten voor een zonnebed aan het zwembad. Maar dit weerhoud me niet om nog eens terug te gaan

Gereisd in september 2006

• 9jessica & jeroen20-08-2006

Toen we aan kwamen dachten waar zijn we nu beland.maar het is een klein hotel en wij hebben het er erg goed gehad.Mensen zijn erg vriendelijk.Het stand is mooie en lekker rustig.Je hoeft geen ruzie te maken voor het strandbedje.Het eten vonden wij goed te doen daar was niks mis mee.In de buurt is er niks te doen.Paar tripjes gedaan en ook daar zijn de mensen aardig.Er is een duikschool aanwezig op het hotel wij hadden het geluk dat er een nederlandse duikmaster was.Maar met de andere duikmasters{egyptische}was het ook goed te doen.Spreken goed engels.Kortom een geslaagde vakantie en voor duikers zeker aanteraden.

Gereisd in augustus 2006

• 8MenX17-07-2006

Ik ben hier 2 dagen emt mijn dochtertje van 5 jaar geweest in mei 2005. Het hotel is erg mooi. Het is alleen erg rot te bereiken (dwars door de woestijn). Minpunt vond ik ook dat er geen dorpje of stadje in de buurt was om even te winkelen. Het strand is prachtig breed met zand, maar doordat er een rif ligt mag je niet vanaf de waterkant het water in. Je moet dan eerst over een hele lange pier lopen (wél erg mooie vissen daar!) en dan via een eng trappetje het water in. Niet echt leuk voor kleine kinderen dus... Verder vond ik de massage ronduit ranzig. Daar heb ik ook melding van gemaakt. Ik geloof dat de betreffende jongen ontslag heeft gehad :-( De kamers waren prachtig! Goedwerkende airco en een heerlijk hoekbad aanwezig!

Gereisd in juli 2006

• 9Marlein Rudi19-06-2006

Het hotel is prima met een goede bediening,supervriendelijk personeel,mooie grote kamers met een goed werkende airco de maaltijden zijn niet super uitgebreid maar wel voldoende keuze en alles is heel lekker en verzorgt minpunten veel italianen dus de animatie ook in het italiaans, geen toileten aan het zwembad en de bar aan het stand is gesloten om 19.00 uur men moet allen in de lobbybar en deze is niet zo gezellig.

Gereisd in juni 2006

Hotel Solitaire Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

We hebben een aantal aanbieders voor Solitaire Resort voor je op een rij gezet:

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer