Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
3,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Kahramana Park voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel SENTIDO Kahramana Park in het Nederlands

Nooit meer

Cathy
10-9-2019

Slecht hotel. Personeel probeerde nog er wat van te maken.. buiten dat was het ongeregeld zooi daar! Enige mooie was het strand. Niet boeken hier dus!!

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

nooit meer

patrick
2-8-2019

Waar moet ik beginnen, ik zit momenteel nog op het naast gelegen park omdat het aquapark wat ik geboekt hebt gewoon gesloten is!! Je mag enkele uurtjes gebruik maken van de glijbanen die om en om aan gaan....hekwerk is veroest en totaal onveilig voor kinderen. hoop glijbanen staan uit ener 8s totaal geen drinken of eten t keringen daar terwijl je wel voor all inclusive hebt betaald. ik raad iedereen aan om hier niet heen te aan tenzij je graag genaaid wordt. We zijn nu al 3 dagen bezig om naar een ander hotel te verhuizen maar de touroperator is heel traag en bijna onbereikbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijk relaxed

Marieke
5-11-2015

Van tevoren twijfelden wij of we de goede keuze hadden gemaakt vanwege de slechte recensies over het eten. Daar aangekomen bleek dat we ons voor niks zorgen hadden gemaakt. Er zaten altijd wel lekkere dingen bij het buffet en zowel de koks als de obers waren erg behulpzaam. De hele sfeer vonden wij erg relaxed. De glijbanen zijn geweldig met als voordeel dat aardige badmeesters alles goed in de gaten houden. Onze favoriete plek was bij het zwembad en de Blue Bar, waar de aardige barman, behulpzame badmeester en enthousiaste animatieteam ervoor zorgden dat we ons thuis voelden. Er zijn twee zusterhotels waar je lopend of met de TafTaf naar toe kunt. Bij het ene hotel kun je heel goed snorkelen en bij het andere hotel is een gezellig zwembad en kun je 's middags lekkere eten halen bij de "snackbar".

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015

Vakanties.nl

Een riante bungalow met mooie glijbanen

patrick
31-10-2015

De waterbungalow is zeer groot het waterpark is leuk. Het eten is goed, altijd was er wel iets lekkers. Het is 10 minuten lopen naar het strand.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon goed !

Marcel.
24-10-2015

Mooi gelegen "appartementen" hotel, kamers rondom de receptie en zgn waterbungalows. Groot aquapark aanwezig met sensationele glijbanen. Eten in het restaurant is voor Egyptische begrippen prima in orde. De kamers rondom de receptie worden dit jaar nog gerenoveerd (geen overbodige luxe), de waterbungalows zijn echt super. Personeel is aardig, attent en zeer behulpzaam. (greetings to Tyson). Je mag gebruik maken van de zusterhotels op loopafstand met een paradijselijk strand en een prachtig huisrif te bereiken vanaf een houten pier. Prijs / kwaliteit prima in orde !

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Aanrader!

Àngelique Gerrits
27-9-2015

Wij zijn hier vorige week geweest en hebben intens genoten. Het enige minpunt was de badkamer die verouderd was, verder alles top! Super mooi Water park en glijbanen , het personeel echt super lief, er werd zelfs apart gekookt voor m'n vriend omdat hij ziek was door de kok. Echt fantastisch! Ik wil terug!

Gereisd Met partner in september 2015

Nooit meer

juliennedols
26-8-2015

wat een slecht hotel vies oud koud eten kamers niet schoon vanuitbplafond lekte zonde benzine op mijn bed personeel luistert niet na klachten acuut laten omwoeien iedereen hoorde je er klagen

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Veel twijfelgevallen echter toch wel potentie.

Fam. van der Welle
15-8-2015

Kamers: De luxe bungalows zijn nog niet zo oud, maar vertonen al sporen van achterstallig onderhoud. Schoonmakers doen hun best, maar ze hebben gewoon geen tijd genoeg.

Zwembad: (lees: waterpark) geweldig. Het piratenschip ziet er uit of deze zo uit Disney komt. Eten: Diverse mensen klaagden hierover en dat waren niet alleen de Nederlanders.. Snackbar valt veel meer van te maken. Service en kwaliteit daar was af en toe om te lachen (lees: huilen) Omgeving: Via de TAFTAF naar de ander hotels is voor de afwisseling leuk. Ook daar kan in sommige barretjes van de all inclusive formule gebruik gemaakt worden. Dat er ook tentjes zijn waar betaald moet worden is ons een raadsel. Er zit daarom ook niemand ondanks dat het toch potentie heeft. Kindvriendelijk: Mede door het leuke zwemparadijs is het voor kinderen bijna perfect. Animatieteam is klein, maar krijgen het toch voor elkaar om leuke dingen te organiseren.

Eten , hygiëne en onderhoud moeten beter. Rest is prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Maher Hassan, Rooms Division Manager, Thu Aug 20 2015 09:30:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Our Guests,

Thank you for staying in SENTIDO Kahramana Park Marsa Alam on your recent vacation, and having taken the time to share your experience on this forum.

Your comments are very valuable to us and we are taking each observation very seriously.

Hope to welcome you again in our Resort.

Best Regards

Hotel Management

Fantastisch😍

Isa
12-8-2015

Het is er echt geweldig!!! De beste vakantie ooit!! Met dolfijnen, schildpadden, roggen en zeekoeien gezwommen. De kamers waren echt prachtig! Het zwembad was echt geweldig vooral de glijbanen. Wat onze vakantie echt af maakte was de animatie van het park, kidsclub, disco, waterpolo, yoga, volleybal, voetbal, bbqen, beachtparty, schuimparty en nog veel meer. Ze zorgden ervoor dat we altijd iets te doen hadden. Volgend jaar gaan we weer!!! Echt een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2015
Maher Hassan, Rooms Division Manager, 20-8-2015

Dear Our Guests,

Thank you for your kind review. It’s lovely to hear that you really enjoyed your time with us and we really appreciate your lovely comments. allow me to transfer to you all best wishes from our staff especially our animation team.

It has been wonderful hosting you and we look forward to the opportunity of welcoming you back again

Best Regards

Hotel Management

Nooit meer Sentido Kahramana Park

Melissa
12-8-2015

Voor het eerst samen met mijn vriend op vakantie en tot ons grote spijt is onze eerste vakantie heel teleurstellend verlopen. Eten was belachelijk slecht, nauwelijks was er eten op temperatuur. Weinig keus en als er niks bij lag wat je wel lekker vond had je dus gewoon mooi pech. Begrip voor jou klachten hebben ze niet. Animatie is wel heel aardig . Kamer is klein, douche onder de schimmel en diverse mankementen in de kamer. Het resort ziet er op bepaalde stukken mooi uit, is niet schoon. Vloeren bij de zwembaden zijn vies, liggen bedden langs het zwembad waren kapot, het zwembad zit vol met rotzooi. Er zijn bepaalde verlaten gebieden in het resort wat niet gebruikt wordt. Hartstikke zonde. All inclusive is beperkt.

Maher Hassan, Rooms Division Manager, Thu Aug 20 2015 09:34:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sunny greetings from SENTIDO Kahramana Park, Marsa Alam

We are sorry that we couldn’t fulfill your expectations, your comments are very valuable to us and we are taking each observation very seriously

We would be glad to welcome you again in our hotel to show you all our improvements

Best regards,

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 km
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Kahramana Park in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Kahramana Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.