39 vragen over Hotel Royal Tulip Beach Resort

• Petra, 21-08-2019

Nederlanders

Vraagje komen er ook Nederlanders? En lees dat er een Vodafone op het strand is Verkopen ze simkaartsen voor internet ? En hoe duur is dit met euro of met ponden betalen?

Miera, 25-08-2019

Wij zijn net terug en vooral de laatste week waren er zeker meer Nederlanders. Er staat idd een vodavone stand, weet niet precies wat het kost aangezien wij ze hadden gekocht via de hostess(wat we afraden) Geloof dat je voor 5G 20 euro betaald.Heel veel valt er niet te onderhandelen , maar dat geldt voor alles in Marsa Alam😏.

• Annemarie, 03-07-2019

Mindervalide........water

Hoe (niet) toegankelijk is het voor iemand die niet helemaal mobiel is ? En er staat dat je alleen bij aankomst water op je kamer krijgt, hoe zit het voor de rest met water ( voor tanden poetsen bv)

• Y. Koelemij, 04-03-2019

Stand Vodafone.

Toen wij vorig jaar in Royal Tulip waren, was er een stand naast het podium bij het restaurantterras. Is die stand van Vodafone er nog?

Miranda, 30-06-2019

Dat is zeker mooi.Wat betaal je daar ongeveer voor?

Petra, 21-08-2019

Hoe duur is het op het strand een simkaart om te appen bij Vodafone op het strand?

Petra Hoogervorst, 04-05-2019

misschien een late reactie, maar ja...deze is er nog!

tanja, 09-05-2019

o dat is mooi je hoeft dus niet op het vliegveld een sim te kopen???

• H Leene, 20-02-2019

Late check out

Weet iemand of het mogelijk is om later uit te checken, bijv 17 uur, en wat de kosten zijn?

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Tulip Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Travel Store
    Isropa
    Isropa

• Wil Op Heij, 11-02-2019

kamers royal tulip beach resort marsa alam

willen een 2 pers. kamer boeken in dit hotel superior met tuinzicht. Max 4 pers in deze kamer. Willen met 3 volwassenen in deze kamer. Kunt u mij zeggen hoe de kamerindeling eruit ziet.

Miertje, 25-08-2019

Waarschijnlijk niet meer voor u van toepassing maar weliswaar voor anderen nog. De kamers zijn zeer ruim. Wij hadden een 2persoons kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen (17 en 13).Ruimte zat Bij binnenkomst een ruime badkamer met een inloopdouche, dus niet in bad douchen. Rechts kasten genoeg voor alle kleding.Een dienblad met waterkoker en koffie,thee suiker en melk onbeperkt.Elke dag water. Een grote salontafel en een koffertafel, stoelen en een ruim balkon. Dit was zo ongeveer de indeling.

• Sebas, 07-01-2019

bedjes betaald?

Ik lees dat je voor bedjes en parasol op het strand moet betalen. Klopt dit en wat zijn de kosten? Mijn 2e vraag is of je via het strand ook de zee in kan of alleen via de steiger?

Lien , 11-02-2019

Het is gratis. Je vanaf het strand het water in, maar moet een heel stuk wandelen voor je kan snorkelen/zwemmen.

• Gerie, 22-10-2018

Famkamer

Is de famkamer aparte ruimtes dus twee aparte slaapkamer met deur dat je een eigen kamer hebt hoorde dat je ze niet af kan sluiten dus wel apart maar geen deur erin hoort het graag

van Zuilen, 25-05-2019

Wij hebben tot nog toe altijd plek gehad zonder te reserveren. Vorig jaar kwamen we wel in een soort van minitornado aan. Heel veel mensen besloten toen te stoppen. Samen een beetje inschikken en dat ging prima. Hoe later op de avond wordt het wel steeds voller. Wij stoppen hier altijd op de heen en terugweg.

• gerie hoogervorst, 22-10-2018

familiekamer

zijn dat aparte slaapkamers of 1 geheel

• Myranda, 18-08-2018

Handdoek service

Is er handdoek service aan het strand..zwembad?

• Erik, 04-07-2018

Vertier 's-avonds

Is er 's-avonds wat te doen op t resort ? Leuke bar met muziek / disco ?