Hotel Royal Tulip Beach Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Ben je op zoek naar een hotel waar je helemaal in de watten wordt gelegd? Dan zit je in Royal Tulip Beach Resort helemaal goed. Jullie schrijven vooral over het vriendelijke personeel in dit hotel. Veel reviewers schrijven niet voor niets dat ze hier vaak terugkomen. Benieuwd waarom Royal Tulip Beach Resort populair is? Lees met ons mee.

De zwembaden van Royal Tulip Beach Resort zijn favoriet onder reviewers. Voor een zonvakantie vol ontspanning strijk je neer aan het rustige, verwarmde zwembad van het hotel. Of kies je toch voor de gezelligheid van het hoofdzwembad? Met de gezellige muziek op de achtergrond is het hier volgens jullie heerlijk vertoeven. Maar volgens Henk is dat niet alles: ‘Mooie zwembaden van koud tot verwarmde baden met een afgezet gedeelte met glijbanen.’ Om helemaal tot rust te komen boek je een massage in het hotel.

Het eten van Royal Tulip Beach Resort is volgens jullie top. Dankzij de verschillende thema-avonden is er elke dag wel iets anders te vinden in het buffetrestaurant. En de pasta wordt zelfs klaargemaakt waar je bij staat. Ook Eduard was enthousiast over het eten: ‘Eten is echt goed. Geen dag hetzelfde en keuze genoeg. Er zit altijd wel iets lekkers voor iedereen bij. En dat geldt voor ontbijt, lunch en diner. Ook gezellig en romantisch eten op het strand en in het aparte restaurant La Taverne.’

Overnachten doe je volgens jullie in een schone kamer bij Royal Tulio Beach Resort. De schoonmaaksters staan iedere dag voor je klaar om je kamer weer spik en span te maken. Marja schrijft hierover: ‘De kamer was groot (uitzicht op zee) en we werden elke dag verrast met een kunstwerk op bed’. En ook de gevulde minibar staat al voor je klaar. Wel schrijven jullie dat niet altijd alles in orde is. Maar binnen no time is dit opgelost door het vriendelijke personeel. Zo schrijft Evelyne dat ze niet helemaal tevreden was met haar matras. Maar na 10 minuten stond de receptioniste aan de deur met een nieuw matras.

Ligging

Naast zwemmen en zonnen kun je ook andere dingen ondernemen op het strand bij Royal Tulip Beach Resort. Zo gaan veel van jullie snorkelen in de azuurblauwe zee. Reviewer Henk is al enthousiast: ‘Je kunt lekker langs het strand lopen of even over de lange pier richting het rif wandelen met aan beide zijden een schitterend stukje natuur. Ook het rif zelf is echt mooi en verbaas me telkens weer over de schoonheid ervan.’ Of leer duiken bij het Orca duikcentrum aan het strand. Zo ontdek je binnen no time de mooiste vissen. Wel schrijven jullie dat het een aardig stukje lopen is over de pier naar het perfecte snorkelplekje. Maar de mooie onderwaterwereld maakt dit meer dan goed.

Ook het centrum van badplaats Marsa Alam is gezellig. Natuur- en zonliefhebbers zitten hier bovendien goed met de vele stranden en het mooie natuurpark Wadi El Gemal. Trek je wandelschoenen aan en ga er op uit!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Tulip Beach Resort voor je op een rij gezet:

381 reviews over Hotel Royal Tulip Beach Resort

• 9Ronald12-10-2019

Great, great hotel

Super, super good accommodation! Really all the members of the family will enjoy! We were a few times in this hotel and Everytime it was a real pleasure to stay there. All the personal will do everything to please you as much as possible! The food, cleaning, service everything is excellent! Also people from check-in, they all help you when you need them! I can only say one thing try it out !

• 10Ingrid09-10-2019

Een tweede thuis, gewoon heimwee naar Tulip

Het is een prachtig hotel, met vriendelijk personeel ook zonder fooi te geven! Het mooiste eigen rif, snorkelen kan de hele dag door, het licht valt altijd anders waardoor je iedere keer wat nieuws ziet. Wil je shoppen en feest vieren, moet je hier niet komen. Ga dan naar Hurghada, je kunt met het busje naar Port Ghalib waar voldoende winkeltjes zijn. In het hotel zelf zijn ook winkeltjes waar je heel goed terecht kan voor souvenirtjes. De kamers zijn ruim en schoon. iedere dag hadden we weer een nieuw figuur uit handdoeken op het bed liggen. We hebben natuurlijk ook alle nieuwe glijbanen uitgeprobeerd. Dank je wel (receptie) Yasser, Hany, (restaurant) Noor, (zwembad) Saleh, Alla, Hassan, Mohammed, (kamer) Said. Samy (kelner) en alle andere. Er is maar 1 minpuntje en dat is het internet. Je krijgt van het hotel een kaartje waarmee je een half uur kunt internetten. Niet echt veel maar je kunt een kaartje kopen bij het hotel zelf.

• 8E van Zanten06-10-2019

Een top vakantie gehad

Nu voor de tweede keer geweest, moet zeggen ik vond het een vooruitgang, de aanbouw van de eetzaal was klaar en dat was vorig jaar echt wel nodig, ook de terrassen nieuw aangebouwd rondom de eetzaal vind ik netjes . Het eten vond ik beter dan vorig jaar, iedere avond iets anders als item, buiten kun je gebruik maken van de BBQ. Het personeel, beste en lieve mensen die enorm veel voor je doen, ik noem er 2 Ahmed in de bediening, toffe gozer en onze kamer schoonmaker Elsaiyd die het telkens weer een mooie zwaan of olifant of aapje van handdoeken maakt. Ook het schoonmaken van de kamer was dik in orde. De receptie ook prima in orde, netjes werden je vragen beantwoord en de hulp die ze je bieden is enorm. Ben een tevreden gast die een mooie vakantie gehad heeft.

Bedankt

• 10Anneke Rouw01-10-2019

Uitmuntend

We hebben weer een geweldige tijd gehad in Royal Tulip, ik wil dan ook Mr Hany Khattab en Mr Yasser bedanken voor hun geduld en vriendelijkheid tijdens de problemen die ontstaan waren door het faillissement van touroperator. We zijn ook enorm verwend door de barmannen van het zwembad, ze waren niet goed maar geweldig. Ook onze kamer was iedere dag weer schoon en versierd met de mooiste kunstwerken. Eigenlijk verdiend iedereen een pluim. We zijn ook erg blij dat we in december onze kinderen en kleindochter meenemen om hun te laten ervaren wat het voor ons betekend om in Royal Tulip te verblijven. We tellen de dagen al af om weer te gaan naar ons tweede thuis.

• 8Eric en Ineke Romijn26-09-2019

Habibi

Royal tulip Is in Marsa Alam een goed resort, niet ver van de luchthaven, een uitstekende locatie met een goede service. De houskeeping is erg goed ,en zo ook de bediening bij de bar en op het terras. Maar er is er een die erg goed was. Ghanem Omara, heeft ons 15 dagen erg goed verzorgd, nogmaals dank man. Maar niet alleen hij maar ook nog anderen in het restaurant en bij het zwembad hebben ons een fijne tijd bezorgd . De kamers waren ook bijzonder goed. Het eten was van goede kwaliteit, alleen niet altijd onze smaak. Kortom, ondanks de lengte van de pier hebben we mede ook door het mooie koraalrif, waar de mooiste vissen te zien waren, een hele fijne tijd gehad in Royal tulip beach resort. Habibi voor een ieder daar.

• 10Mirande23-09-2019

Een droomvakantie !

Royal Tulip Beach Resort is een prachtig resort voor een heerlijke vakantie ! Genieten van de rust, maar ook hele leuke excursies te boeken en s'avonds gezellig een drankje met mooie optredens. Het personeel is ontzettend gastvrij en ze zorgen ervoor dat voor de gasten alles naar wens is. Het eten is er prima, veel keuze en goed verzorgd. De kamers zijn heel netjes en schoon. Het was een geweldige vakantie en we gaan zeker terug !

• 10Corné20-09-2019

second home

voor de 7de maal in dit fijne resort. De verbeteringen merk je en werpt zijn vruchten af. De hard werkende mensen op het resort doet er alles aan om de toeristen hun droom vakantie te geven. we gaan hier nog vaker terug komen. thank you staff

• 9Gerda en coos19-09-2019

Fantastische vacantie gehad zeker aan te raden.

Royal tulip is een prima hotel mooi gelegen aan zee met een pier v 850 mtr waar je fantastisch kan duiken en snorkelen. 2 mooie ruime zwembaden. Prettig is dat de glijbanen en kinderbaden apart zijn. Wel druk aan het zwembad in september dus het bekende handdoek leggen is ook hier al vroeg. De handdoekenservice heeft een zeer vriendelijke jongen HASSAN die de handdoek naar je bedje brengt en druk in de weer is om rondom de zwembaden alles schoon te houden. Wij hadden een super kamer uitzicht op zwembad en de zee. Onze kamerjongen MOHAMED GODE maakt je kamer superschoon en maakt leuke creaties van handdoeken op je bed!!! Het ontbijt is super goed en het personeel loopt de benen onder het lijf vandaan. TOP personeel zowel in de bediening als receptie. Het was in september nog erg druk in het hotel, volle eet zalen wel jammer dat het zo luid klinkt in de eetzaal met zoveel mensen.Avondeten gevarieerd.

• 10Denise Mulder11-09-2019

Een onvergetelijke vakantie gehad, TOP HOTEL!

Dit jaar voor de tweede keer afgereisd naar Royal Tulip! Nadat wij de vakantie geboekt hadden, waren wij al letterlijk en figuurlijk de dagen aan het aftellen. Normaliter gaan wij nooit twee keer terug naar een zelfde hotel, maar dit is een hotel voor in de boeken. Nog steeds onwijs vriendelijk personeel, ook was het eten nog beter dan vorig jaar. Dit jaar ook voor het eerst gebruik gemaakt van La Taverna, dit is kei lekker eten (uitgeserveerd). Achteraf best wel spijt dat wij hier vorig jaar geen gebruik van hebben gemaakt. Niets is voor het personeel te veel, alles is mogelijk. De kamers waren ook top schoon, GE-WEL-DIGE schoonmaker (Atef) hadden wij. Wat een klein presentje, voor ons als Nederlanders, wel niet kan doen voor het personeel. Je bouwt toch een hele goede en leuke band op met de jongens, altijd weer lastig om afscheid te nemen. Het was opnieuw een super vakantie en ons, the lazy crazy family, zien ze snel weer terug!

Met oudere kinderen

• 10Marius Mulder05-09-2019

Perfect hotel, zeker een aanrader!!

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar Royal Tulip Beach Resort geweest. Wij hebben hier uiteraard een hele leuke vakantie mogen beleven. Het personeel in zowel het restaurant, het zwembad en de lobby zijn allemaal zeer vriendelijk. Het eten was vorig jaar al zeer goed, maar dit jaar was het gewoon perfect. Je hebt veel keuze bij het ontbijt, de lunch en het avondeten. Het Italiaanse restaurant La Taverna hebben wij dit jaar voor het eerst bezocht. Wij hebben er spijt van dat wij dit vorig jaar hebben overgeslagen. Wat is dit een top a la carte restaurant. Ook in dit restaurant hebben ze vriendelijk en fantastisch personeel. Hotel Royal Tulip Beach Resort is zeker een aanrader en wij komen zeker volgend jaar terug!

Met oudere kinderen

5 tips over Hotel Royal Tulip Beach Resort

• Sebas, 25-08-2019

Als je internet tijdens je vakantie op je mobiel wilt, kun je het beste een Egyptische Vodafone kaart aanschaffen. Er is een stand op het resort die deze verkopen. Om iets goedkoper uit te zijn (4 x 8gb voor €80,-)hadden wij kaarten bij een reisleider gekocht, deze waren echter eerder leeg dan de 8gb was gebruikt! Na een hoop gebakkelei iets gecompenseerd gekregen maar misschien beter toch iets meer uitgeven en naar de Vodafone stand zelf gaan! Of je telefoon lekker uit laten natuurlijk!

• Sebas, 25-08-2019

Als je een keer van het resort af wil om te winkelen, ga dan naar Port Ghalib. Als je gaat eten bij de Wunder-bar en vtv even een app stuurt naar de Nederlandse eigenaar Barry, laat hij je kosteloos brengen en halen. Erg lekker eten daar, van sate tot kapsalon, goed betaalbaar! We hebben ook Ajax bij hem gekeken op europacupavond! Voor of na het eten kun je ook gewoon gaan winkelen. Vraag het telefoonnummer van hem bij je reisleiding!

• S.H.J. Simonse, 02-02-2019

kan met euro betalen, personeel vangt munten wissel briefjes vanaf 10euro heb je weer munten.Bij de ingang staat pinautomaaat voor egyptische pond niet nodig gehad maar in de sisha lounge betaal je er wel mee.taxi regel je in hotel voor uitstapjes Abu dabbab natuurreservaat mooi koraalrif direct vanaf strand begin aan linkerkant baai ook schildpadden zwemmen daar verderop maar aan de rechterkant v d baai deze al dichterbij strand gespot. port galib resort met restaurants haven en resorts.

39 vragen over Hotel Royal Tulip Beach Resort

• Petra, 21-08-2019

Nederlanders

Vraagje komen er ook Nederlanders? En lees dat er een Vodafone op het strand is Verkopen ze simkaartsen voor internet ? En hoe duur is dit met euro of met ponden betalen?

Miera, 25-08-2019

Wij zijn net terug en vooral de laatste week waren er zeker meer Nederlanders. Er staat idd een vodavone stand, weet niet precies wat het kost aangezien wij ze hadden gekocht via de hostess(wat we afraden) Geloof dat je voor 5G 20 euro betaald.Heel veel valt er niet te onderhandelen , maar dat geldt voor alles in Marsa Alam😏.

• Annemarie, 03-07-2019

Mindervalide........water

Hoe (niet) toegankelijk is het voor iemand die niet helemaal mobiel is ? En er staat dat je alleen bij aankomst water op je kamer krijgt, hoe zit het voor de rest met water ( voor tanden poetsen bv)

• Y. Koelemij, 04-03-2019

Stand Vodafone.

Toen wij vorig jaar in Royal Tulip waren, was er een stand naast het podium bij het restaurantterras. Is die stand van Vodafone er nog?

Petra, 21-08-2019

Hoe duur is het op het strand een simkaart om te appen bij Vodafone op het strand?

Miranda, 30-06-2019

Dat is zeker mooi.Wat betaal je daar ongeveer voor?

Petra Hoogervorst, 04-05-2019

misschien een late reactie, maar ja...deze is er nog!

tanja, 09-05-2019

o dat is mooi je hoeft dus niet op het vliegveld een sim te kopen???

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking