Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°17°
8,6

In Marsa Alam (Egypte) ligt het Royal Tulip Beach Resort. Een groot hotel met vriendelijk personeel en heerlijk eten. Hier verblijf je in een zeer ruime en mooie hotelkamer die dagelijks wordt schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Royal Tulip Beach Resort heeft zijn eigen stuk zee met koraalriffen, een echte snorkel hotspot dus!

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Tulip Beach Resort voor je op een rij gezet:

300 reviews over Hotel Royal Tulip Beach Resort in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

B Ekkel,
16-4-2019

Prima resort, 5 sterren waardig. Zeer vriendelijke personeel, die echt hun best doen om het je helemaal naar de zin te maken. De keuken is goed en gevarieerd. Animatieteam is ook prima. Goede hygiene. De massages, door Aziza gegeven zijn erg goed. Er zijn ook jongens die masseren, maar die vond ik niet best. (ben zelf masseur). Verder hebben we genoten.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Wiebe van Staveren,
16-4-2019

groot hotel, maar alles klopt, prima kamers , eten ruim voldoende en afwisselend personeel uitstekend en gast gericht, er wordt nog wel gerenoveerd en bij gebouwd, zwembaden groot en verdeeld de linkerkant actief midden relax zonder muziek en spelletjes dus U kunt zelf kiezen, voldoende bedjes ook tijdens de paas vakantie hotel vol,

Gereisd alleenreizend in april 2019

Super, geweldig, heerlijk!

Luuk,
15-4-2019

We komen hier al jaren en het resort wordt steeds beter. Goed eten en redelijke prijs was aanleiding om hier naar toe te gaan. Inmiddels komen we hier jaarlijks en het wordt alleen maar beter. Zelfs het eten (vooral het vlees, rund, kip, maar ook regelmatig kalkoen of eend) is verbeterd in de loop der jaren. Iedere dag de mogelijkheid om verse pasta of pizza te laten maken, iedere dag behalve vlees natuurlijk ook vis, diverse soorten rijst, groentes, salades, soep, fruit, overheerlijke nagerechten. Wil je rustig eten? Ga dan naar restaurant La Taverne of het Beach restaurant. Het personeel is uiterst vriendelijk en servicegericht. Bij probleempjes wordt er echt alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen. De kamers zijn ruim en schoon, regelmatig de prachtigste creaties van handdoeken op je bed. Het Orca duikcentrum is super. Snorkelen, zwemmen, kiten, fitness of gewoon ontspannen aan strand of zwembad. Super resort!

Tjingo

Een week heerlijke verwennerij!

Marja Jobse,
13-4-2019

Een fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. De eetzaal was nu iets aan de kleine kant voor de hoeveelheid aan gasten maar ze zijn een stuk aan het aanbouwen. Het eten was prima, voor elk wat wils en een zeer ruim en afwisselend assortiment. De kamer was groot (uitzicht op zee) en we werden elke dag verrast met een kunstwerk op bed. Wij hebben een upgrade genomen (60 euro pp) hiervoor kreeg je gratis: - Gevulde minibar met diverse drankjes en flesjes water elke dag - Wifi (kost anders 20 euro) Wifi was echt top, zelfs op het strand goed bereik. - Een massage van 30 min (een duo behandeling, mijn man lag naast mij. Hij werd door een man en ik door een vrouw gemasseerd. Echt geweldig! - Je mocht op de kamer blijven tot 18.00 (wij vlogen pas om 20.00, dus top!) - Overal kreeg je flesjes water ipv glazen water - 1x vervoer op en neer naar Port Galib - 1x paard rijden Het zwembad was verwarmt, echt heerlijk. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

Fijn hotel waar vrijwel alles top is!

Gonny & Hennie Leene,
4-4-2019

In maart zijn we met vrienden hier 12 dagen geweest. Het hotel is echt top: grote kamers met ruime badkamer en fijn balkon/terras, goed en gevarieerd eten, lekker warm en ruim zwembad, fijn strand en dat alles binnen korte afstand. Het personeel is zeer vriendelijk ( Hassan the beachboy,), ze komen je consumpties op het strand brengen. Ook de bediening in het restaurant is goed ( abdel rahman,). Als ik dan toch een klein minpuntje mag opmerken, is het de lange (750 m) steiger naar het rif. Dat is een beste wandeling. Maar wij komen hier weer graag terug.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf!!

Trudi en Rob,
18-3-2019

Alles klopt daar, van eten tot huisrif, supervriendelijk en behulpzaam personeel, de eerste all inclusive vakantie (heb er vele gehad) waar je je echt THUIS voelt, en waar je dolgraag terug wilt komen, wat we volgend jaar zeker gaan doen!!

Gereisd met partner in maart 2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Evelyne De Maeyer,
17-3-2019

Super hotel. Mooie en grote kamers. Verwarmd zwembad, altijd handig voor in de 'winter'maanden. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Slechte matras gehad, binnen het uur stonden ze er met een andere matras. Douche werkte plots niet meer, dit was ook binnen het half uur opgelost. Het eten was ook heel goed. Veel variatie.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Dedding,
17-3-2019

Heerlijk resort. Goed eten en drinken en hele mooie kamers. Een ieder, of je nou van snorkelen, duiken, kiten of relaxen houdt, kan hier een super vakantie vieren.

Geboekt bijneckermann.nl

Super

Joanne Aantjes,
13-3-2019

Mooi hotel, grote kamers met balkon. Wij hadden gevraagd om een kamer iets verder van het hoofdgebouw, omdat hier elke avond shows waren met muziek etc. Groot verwarmd zwembad erbij waar ook voldoende bedjes waren altijd. Ook hele mooie zee, echt Malediven achtig!! Heel mooi rif om te snorkelen echt een aanrader. Wij zijn 1x met de taxi naar Port Ghalib geweest, hier is een mooie boulevard met terrasjes en verschillende winkels. De mensen zijn hier totaal niet opdringerig! Animatieteam in het hotel was leuk en actief, wij kwamen echt voor onze rust en hebben dus vaak nee gezegd, dit accepteerde ze ook. Je mag 1x in het Italiaanse restaurant la Taverne eten, dit is heel leuk. Hier kan je echt op je gemak eten. Normale eetzaal is een beetje massaal. Verder top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

zalig genieten

elien vanderhaeghe,
6-3-2019

Het verblijf was fantastisch ideaal voor het lekker uitrusten personeel super vriendelijk en behulpzaam met uitzondering aan de balie eten was afwisselend voor elk wat wils wifi betalend kan in 2019 toch niet meer zijn vinden wij kamer ruim en proper met uitzondering onder het bed

Gereisd met vrienden in januari 2019

Tjingo

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Betaalde wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Tulip Beach Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Tulip Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.