Hotel aan zeeWeer vandaag35°26°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Brayka Resort voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Royal Brayka Resort in het Nederlands

Niet snel meer

Sharon
28-8-2019

Warm drinken en erg slecht eten. Weinig keuze en alles smaakt het zelfde. Mannen achter de receptie erg onvriendelijk, en zijn niet eerlijk tegenover de klanten. Ze zorgen er voor dat de toeristen zoveel mogelijk geld uitgeven binnen het hotel, waardoor ze met een oneerlijk antwoord komen. We kwamen hier achter doordat we een taxi bestelde via het hotel naar Marsa Alam City, waar het taxi bedrijf van het hotel samen speelt onder een hoedje met de mensen in de stad

Gereisd Met partner in augustus 2019

als vanouds !

Y.W. de Jong
1-1-2019

Zie boven. vriendelijkheid van het personeel staat hoog in het vaandel. steiger over het koraal en zwembad gerenoveerd.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Conny
19-11-2018

Zeer onvriendelijk personeel aan beachbar , koud eten , warme frisdrank , vuile vieze matrassen zonder bescherming , vlekken op , zijn enkel vriendelijk als je maar fooien geeft ,maar 1bar voor zo een groot hotel , en het meest ongezellige, niks van muziek op de avon d,enkel amfitheater, dat amateuristisch is , totaal geen aanrader ! Enkel het rif aan hotel is het enige pluspunt .Nooit meer!!!

Gereisd Met partner in november 2018

Geweldig

Cissy kuijpers
29-10-2018

Mooi hotel dichtbij strand eigen baai. Heel veel gesnorkeld. Echte aanrader als je van snorkelen houd. We zaten in the middle of nowhere. We hebben 2 excursie gedaan. Allebei met een boot. Mooie ervaringen opgedaan. We waren met vrienden en hun kinderen van 7 en 11. Onze kinderen zijn 11 en 14,ze hebben zich goed vermaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader!!

leny
12-10-2018

Het hotel ligt in een hele mooie omgeving , al het groen goed onderhouden met n heel mooi supergroot zwembad . Prachtige heldere blauwe zee met mooi strand en leuke rieten parasols. Mooi uitzicht vanaf je kamer meestal. Het rif waar je zo vanaf je bedje heen kan lopen is werkelijk prachtig om te snorkelen. Het eten is niet super maar goed te doen. Het eten in het ernaast gelegen Brayka Bay Hotel [dezelfde prijs] schijnt uitgebreider en beter te zijn. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de animatie elke avond in het leuke amphitheater is de moeite waard. Tip: ga via de duikschool mee dolfijnen spotten; wij hebben er zón 30 gezien om ons heen! Minpunt: slechte service bij de receptie ; wij hadden kakkerlakken in onze kamer en pas na 3 x vragen kregen we uiteindelijk een andere kamer. Ook de beloofde gratis WIFI in de lobby werkt niet; je moet n kaart van €20,- voor n week kopen voor 1 mobiel nummer.

Verschrikkelijk! We gingen zo snel mogelijk weg!

Stefanie
25-9-2018

Wát een verschikkelijk hotel. Dit is al mijn 4e keer in Egypte maar zoals dit heb ik het nog nooit meegemaakt. Wij hebben via touroperator geboekt. Alle video's en faciliteiten op deze pagina zijn van het Brayka Bay hotel. Het hotel ernaast. In de bus mocht iedereen daar er uit. Wij dachten ook dat wij dit hotel geboekt hadden door alle foto's! Helaas, wij moesten door naar dit hotel. Het personeel is zó onvriendelijk. Houden hun hand op voor alles wat ze voor je doen. Als je te weinig geeft krijg je dit ook te horen. De bedden zijn zo hard als wat, de kussens zijn geen kussens meer. Warm water? Nope. De badkamer was zo onrein. Er lag mensenpoep in onze tuin. Alles is zo verouderd. Het eten is verschikkelijk. Alsof je alle resten van het hotel ernaast eet. (waar je wel heen mag, maar geen gebruik van mag maken). Wij hebben direct overplaatsing gevraagd, helaas kon dit pas na 2 nachten. Dit doen wij nooit meer!

Gereisd Met partner in september 2018

Relax en genieten !!

Y.W.
11-4-2018

Was weer als van ouds !!!

Gereisd Met partner in maart 2018

Hier krijg je écht een vakantie gevoel!!

Kirsten de Jong
19-10-2017

Prachtige week gehad op dit resort! De manager van Bleu ( yassar) wat verstaat hij zijn vak goed!! Alles maar dan ook écht alles houd hij in de gaten voor zijn gasten ...Ook Islam was een topper bij het zwembad! Het zwembad heeft wel een opknapbeurt nodig maar verder alles top! Ook het animatieteam doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Maar waar wij zéker voor terugkomen hier op het resort dat is voor de gids ! Wat een charismatische man met zoveel humor en kennis.Ga vrijblijvend bij hem langs ( tegenover de receptie) en laat je inspireren door zijn enthousiasme . Zijn kantoor is al een museum opzich! Verder top service in het hele resort!!

Gereisd Met partner in oktober 2017

We hebben een suuuper vakantie gehad

Corrie Noteboom
29-7-2017

De mensen zijn er ontzettend vriendelijk en behulpzaam . Voelde er ons echt thuis ,

Gereisd Met partner in juni 2017

Uitstekende vakantie!

Maria van der Bolt
5-3-2017

We hebben het prima naar onze zin gehad! We kwamen hier voornamelijk om te duiken en daarvoor is dit resort een fantastisch paradijs! Een fijne duikschool, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig huisrif om te duiken! Ook het overige personeel van het hele resort is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een speciale vermelding verdient Barry, die er speciaal is om de gasten te helpen met alle vragen en problemen en het hen naar de zin te maken. Het eten is geen culinair hoogstandje en niet heel gevarieerd, maar er is voldoende keuze om een lekkere maaltijd voor jezelf samen te stellen. De prijs-/kwaliteitsverhouding is uitstekend. De kamers zijn eenvoudig, maar zowel het onderhoud als de inrichting zijn goed. Het personeel doet z'n best om er elke dag een leuke creatie achter te laten. Al met al een aanrader en we willen hier zeker nog eens terugkomen!

Gereisd Met partner in februari 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenArabisch, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Party service, Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Brayka Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Brayka Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.