Hotel Royal Brayka Resort

Hotel Royal Brayka Resort
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Brayka Resort voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Royal Brayka Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Relax en genieten !!

Y.W.
11-4-2018

Was weer als van ouds !!!

Hier krijg je écht een vakantie gevoel!!

Kirsten de Jong
19-10-2017

Prachtige week gehad op dit resort! De manager van Bleu ( yassar) wat verstaat hij zijn vak goed!! Alles maar dan ook écht alles houd hij in de gaten voor zijn gasten ...Ook Islam was een topper bij het zwembad! Het zwembad heeft wel een opknapbeurt nodig maar verder alles top! Ook het animatieteam doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Maar waar wij zéker voor terugkomen hier op het resort dat is voor de gids ! Wat een charismatische man met zoveel humor en kennis.Ga vrijblijvend bij hem langs ( tegenover de receptie) en laat je inspireren door zijn enthousiasme . Zijn kantoor is al een museum opzich! Verder top service in het hele resort!!

We hebben een suuuper vakantie gehad

Corrie Noteboom
29-7-2017

De mensen zijn er ontzettend vriendelijk en behulpzaam .

Voelde er ons echt thuis ,

Uitstekende vakantie!

Maria van der Bolt
5-3-2017

We hebben het prima naar onze zin gehad! We kwamen hier voornamelijk om te duiken en daarvoor is dit resort een fantastisch paradijs! Een fijne duikschool, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig huisrif om te duiken!

Ook het overige personeel van het hele resort is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een speciale vermelding verdient Barry, die er speciaal is om de gasten te helpen met alle vragen en problemen en het hen naar de zin te maken.

Het eten is geen culinair hoogstandje en niet heel gevarieerd, maar er is voldoende keuze om een lekkere maaltijd voor jezelf samen te stellen.

De prijs-/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

De kamers zijn eenvoudig, maar zowel het onderhoud als de inrichting zijn goed. Het personeel doet z'n best om er elke dag een leuke creatie achter te laten.

Al met al een aanrader en we willen hier zeker nog eens terugkomen!

verwarrend maar mooi

FH
1-2-2017

Een voor ons doen ontstellend luxe resort. ( gewend aan kampeervakanties). Met ontzettend vriendelijk personeel dat oprecht vriendelijk is, zeker als je zelf ook met ze in gesprek gaat. Interesse in het land wordt zeer gewaardeerd en levert bijzondere gesprekken op. Mooi parkachtig gebied, al is het verwarrend omdat het zo 'n kunstmatig gecreëerde oase is. Ga vooral excursies doen! Mooi reef, al kan ik t niet vergelijken met elders. Kortom: geweldige ervaring als je wat verder kijkt dan zon en strand.

Heerlijk, mooi weer en fijne mensen

Len van Norden
30-10-2016

bij het zwembad moet je uit kijken dat je niet uit glijd

Ik vond alles goed. Mooi resort, mooie tuinen, zwembaden. Lekker aan de zee.

Sport- en welness accommodatie. Goed eten. Fijne kamer. Vriendelijke mensen.

Goede service. Duikschool aanwezig.

Van te voren is het goed om te weten dat er geen steden dichtbij zijn. Marsa Alam op 20 km het dichtstbijzijnde, daar is weinig te beleven. Veel woestijngebied.

Het is een fantastische plek wanneer je echt voor die plek kiest om te verblijven, of lang wil reizen om bv andere steden te zien.

Geweldig huisreef

Dion en Karin
17-1-2016

Dit hotel heeft problemen met de crisis. Half leeg en dat doet de sfeer niet ten goede komen. Personeel probeert het goed te doen. Vriendelijk maar het management mag hier zich anders opstellen. Een prachtig resort, mooi aangekleed. Prima strand (gewoon de al neergelegde handdoeken verwijderen) en een geweldig makkelijk bereikbaar reef. Niet altijd helder maar als men 's-morgens vroeg al een keer gaat dan ziet men echt veel. De dolfijnen bezoeken de baai ook regelmatig. Het eten is niet erg gevarieerd maar er is altijd wel iets wat men lust. Niets te kort gekomen. We hadden een andere kamer gevraagd en gekregen. Deze was op de begane grond en lag veelal uit de zon. Dat was zeer welkom want het was erg heet. Fijne tijd gehad.

absolute aanrader

Iris
6-12-2015

ik had een Fit en Slank reis geboekt bij Puur en Kuur en had geen idee hoe dit eruit zou zien.

Ik ben echt op en top verzorgd vanaf het moment van aankomst tot en met het moment van vertrek. Mijn trainers Remon en Maria hebben mij fantastisch bijgestaan en gemotiveerd.

Hierbij werd ik verwend met mijn gezonde maaltijden en vooral erg gezellige momenten met Maria en Remon. Mijn kamer was erg ruim met een prachtig uitzicht. Het personeel is erg vriendelijk. Het strand is heerlijk met lekkere bedjes en voldoende parasols en windschermen voor als de wind te heftig is. Voor duik- of snorkelliefhebbers is dit paradijs ! Prachtige vissen en koraal laten zich bewonderen. Kortom een absolute aanrader !

Fantastisch Resort

Y.W.
13-11-2015

Wil je tot rust komen dit is het plekje er voor.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Brayka Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Brayka Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Brayka Resort scoort een 8.34 uit 10 op basis van 38 reviews.