Hotel Novotel Marsa Alam

Hotel Novotel Marsa Alam

8Fantastisch

Egypte, Egypte, Marsa Alam

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Marsa Alam voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Novotel Marsa Alam

• 2019
      8Ria de Muinck29-04-2019

Geweldig hotel

Prachtig hotel, mooie tuin , lieve mensen, iedereen wil het je naar de zin maken. Ik was met mn 23 jarige dochter Roos voor n weekje in dit hotel. Eten was prima . De kok stond elke ochtend weer met n big smile de omeletjes te maken. Animatieteam deed zn uiterste best.We zijn echt in de watten gelegd, met name door Sharif , de manager vh restaurant. Regelmatig een verrassingscocktail aangeboden , apart soepje en thee werd door hem bereidt voor ons, goed voor maag en darmen. Ook Emmeth vd Italiaan was super . Ruime slaapkamer met n fantastisch bed, zalige stortdouche.Wel gehorig doordat er n tussendeur in zat, maar oordopjes meenemen dus . Housekeeping super. Heerlijke massage gehad door aardige dames. Elke dag schone handdoeken bij het zwembad, de badjongen liep mee om je strandbedje op te maken. Je kon bij de receptie niet betalen met je visacard, dat is best apart, bij de wellness kon dat nl wel. Echt n aanrader dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Jan Brinkman16-03-2019

De moeite waard en voor herhaling vatbaar

Prima all inclusieve hotel. Dit keer rechtsteeks geboekt (mooie prijs). De vlucht via touroperator en apart taxi gereserveerd. Dat ging allemaal vlekkeloos. Voordeel van de taxi is dat je gelijk van vliegveld vertrekt en 30 minuten later bij hotel bent. Zeer klantvriendelijk. Hotel was goed: meer westerse indruk, 3 jaar oud, veel nationaliteiten en reuze aardig personeel. Voor de deur (via loopbrug) een erg mooi rif. We hebben er meerdere gezien, maar dit rif was erg mooi met veel visjes. Kamer goed, schoon en werkelijk uitstekende bedden. Dat hebben we wel anders meegemaakt. Wie rust wil: kies Garden View. Niet ver lopen van het centrum; een mooie tuin vol bloemen en vogels. Onze schoonmaker Walid verdient een extra compliment. Goed werk, altijd goed gehumeurd, vriendelijk en maakte prachtige creaties van handdoeken en bloemen. Het eten was goed en gevarieerd aanbod.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Petra Kielhorn10-03-2019

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Het is een fijn hotel met een mooi huisrif. De kamer was goed. We waren met 3 volwassenen en dat was goed te doen op 1 kamer. De bedden waren goed en de badkamer ook. Het eten in het restaurant is prima. Er is voor iedereen wat. Geen keus uit 30 bakken maar dat is alleen maar fijn. Altijd vis, vlees, rijst, groente iets van aardappels en lekkere toetjes. Als mensen zeuren dat het eten niet warm is komt dat omdat andere mensen de bakken open laten staan. Het personeel in het hotel is vriendelijk. Als er iets is kan je het doorgeven en het wordt gelijk geregeld. In de omgeving is niets alleen maar zand en op een behoorlijke afstand andere resorts. Op de heenreis kan je het visum in de bus betalen. Je betaald 28 euro. Het animatieteam doet ook zijn best, beach volleybal, aqua aerobic etc. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 7FRANCKY DANIS02-03-2019

Ideaal

Prachtig hotel met zeer goed personeel , vooral in het restaurant was Abdo een zeer joviale kerel die altijd voor je klaarstaat

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
      8Capobianco29-12-2018

Toppie

Gezellig personeel, prachtig gelegen en heerlijk rustig

Gereisd met vrienden in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 8Jake23-12-2018

Herhaling vatbaar

Prima hotel vriendelijk geholpen tijdens lunch dine komen ze drank aan tafel brengen mooie ligging mooi strand kortom top vakantie gehad zeker voor hrhaling vatbaar

Gereisd met partner in november 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Stitchyus06-03-2018

Dolce Far niente!

Wat een fijn hotel , men gaat uit de weg om je tegemoet te komen! Je wordt ontvangen als koningen ( en koninginnen) . In het restaurant wordt je fijn bediend . De obers brengen je alvast je eerste drank aan de tafel.. Het loopt allemaal op rolletjes in het restaurant! Het eten zou ik een zeven geven...er is wel afwisseling ...de desserts zijn lekker ! voor mij is er te weinig Egyptisch eten.

Het resort ligt ver van alles af ongeveer 60 km van de luchthaven. Het is er zalig rustig ...Aan de zwembaden is er handdoeken service ( met een kaartje) ...het uitzicht vanop onze kamer was zo mooi. Aan de achterzijde van je kamer , waar je "voordeur" is , daar is het zicht op de woestijn erg rustgevend (mijn favoriete plekje) Aan de zwembaden wordt er muziek gespeeld (westers) . Je hebt de gebruikelijke vragen of je massage wil voor een " good price" maar je wordt op het strand niet lastiggevallen door verkopers. De sauna en hamam gebruik je alleen als je massages laat doen , of misschien ook tegen betaling dat weet ik niet. Masseuses zijn zo lief ! Er is een binnenzwembadje , ik denk zo een dertig graden...

Met kinderen misschien iets minder ? Er is wel een kinderclubje.

Er is een duikclub aanwezig , de huur van een snorkel daar is 3 euro...Je gaat over het koraalrif met een pier. trapjes zijn goed. Je kan er dus ook duiken ( niet gedaan)

Snorkel hier in Europa kopen en meenemen is ook een goed idee...

Het is er enorm schoon er wordt constant gepoetst en aan het groen gewerkt. mooie beplanting.

Toch wel fooien achtergelaten omdat je zoooooo goed verzorgd wordt.

We zijn nooit naar de animatie geweest , liever rustig op het strand onder de sterren.

Je kan op uitstap naar El Quseir , een 5000 jaar oude stad , niet veer van het hotel (+- 20km). Op safari in de woestijn met quads , een bezoek aan bedoeinen etc etc Ook zijn er winkeltjes in het hotel.

Dokter aanwezig , alsook apotheek.

Een aanrader...

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

7Vanijlen13-11-2017

Nooit meer

Kamer, badkamer en zeker de bedden van prima kwaliteit. Het hotel is zeer modern ingericht . Het eten is echter van slechte kwaliteit en er is weinig keuze van drankjes . Er is een zeer mooi huisrif aanwezig om te snorkelen

Gereisd met partner in november 2017

Hotel Novotel Marsa Alam info