Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°27°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Marsa Alam voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Novotel Marsa Alam in het Nederlands

Geweldig hotel

Ria de Muinck
29-4-2019

Prachtig hotel, mooie tuin , lieve mensen, iedereen wil het je naar de zin maken. Ik was met mn 23 jarige dochter Roos voor n weekje in dit hotel. Eten was prima . De kok stond elke ochtend weer met n big smile de omeletjes te maken. Animatieteam deed zn uiterste best.We zijn echt in de watten gelegd, met name door Sharif , de manager vh restaurant. Regelmatig een verrassingscocktail aangeboden , apart soepje en thee werd door hem bereidt voor ons, goed voor maag en darmen. Ook Emmeth vd Italiaan was super . Ruime slaapkamer met n fantastisch bed, zalige stortdouche.Wel gehorig doordat er n tussendeur in zat, maar oordopjes meenemen dus . Housekeeping super. Heerlijke massage gehad door aardige dames. Elke dag schone handdoeken bij het zwembad, de badjongen liep mee om je strandbedje op te maken. Je kon bij de receptie niet betalen met je visacard, dat is best apart, bij de wellness kon dat nl wel. Echt n aanrader dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De moeite waard en voor herhaling vatbaar

Jan Brinkman
      16-3-2019

Prima all inclusieve hotel. Dit keer rechtsteeks geboekt (mooie prijs). De vlucht via touroperator en apart taxi gereserveerd. Dat ging allemaal vlekkeloos. Voordeel van de taxi is dat je gelijk van vliegveld vertrekt en 30 minuten later bij hotel bent. Zeer klantvriendelijk. Hotel was goed: meer westerse indruk, 3 jaar oud, veel nationaliteiten en reuze aardig personeel. Voor de deur (via loopbrug) een erg mooi rif. We hebben er meerdere gezien, maar dit rif was erg mooi met veel visjes. Kamer goed, schoon en werkelijk uitstekende bedden. Dat hebben we wel anders meegemaakt. Wie rust wil: kies Garden View. Niet ver lopen van het centrum; een mooie tuin vol bloemen en vogels. Onze schoonmaker Walid verdient een extra compliment. Goed werk, altijd goed gehumeurd, vriendelijk en maakte prachtige creaties van handdoeken en bloemen. Het eten was goed en gevarieerd aanbod.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Petra Kielhorn
      10-3-2019

Het is een fijn hotel met een mooi huisrif. De kamer was goed. We waren met 3 volwassenen en dat was goed te doen op 1 kamer. De bedden waren goed en de badkamer ook. Het eten in het restaurant is prima. Er is voor iedereen wat. Geen keus uit 30 bakken maar dat is alleen maar fijn. Altijd vis, vlees, rijst, groente iets van aardappels en lekkere toetjes. Als mensen zeuren dat het eten niet warm is komt dat omdat andere mensen de bakken open laten staan. Het personeel in het hotel is vriendelijk. Als er iets is kan je het doorgeven en het wordt gelijk geregeld. In de omgeving is niets alleen maar zand en op een behoorlijke afstand andere resorts. Op de heenreis kan je het visum in de bus betalen. Je betaald 28 euro. Het animatieteam doet ook zijn best, beach volleybal, aqua aerobic etc. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal

FRANCKY DANIS
      2-3-2019

Prachtig hotel met zeer goed personeel , vooral in het restaurant was Abdo een zeer joviale kerel die altijd voor je klaarstaat

Gereisd Met partner in februari 2019

Toppie

Capobianco
      29-12-2018

Gezellig personeel, prachtig gelegen en heerlijk rustig

Gereisd Met vrienden in december 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Herhaling vatbaar

Jake
      23-12-2018

Prima hotel vriendelijk geholpen tijdens lunch dine komen ze drank aan tafel brengen mooie ligging mooi strand kortom top vakantie gehad zeker voor hrhaling vatbaar

Gereisd Met partner in november 2018
      Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dolce Far niente!

Stitchyus
      6-3-2018

Wat een fijn hotel , men gaat uit de weg om je tegemoet te komen! Je wordt ontvangen als koningen ( en koninginnen) . In het restaurant wordt je fijn bediend . De obers brengen je alvast je eerste drank aan de tafel.. Het loopt allemaal op rolletjes in het restaurant! Het eten zou ik een zeven geven...er is wel afwisseling ...de desserts zijn lekker ! voor mij is er te weinig Egyptisch eten.

Het resort ligt ver van alles af ongeveer 60 km van de luchthaven. Het is er zalig rustig ...Aan de zwembaden is er handdoeken service ( met een kaartje) ...het uitzicht vanop onze kamer was zo mooi. Aan de achterzijde van je kamer , waar je "voordeur" is , daar is het zicht op de woestijn erg rustgevend (mijn favoriete plekje) Aan de zwembaden wordt er muziek gespeeld (westers) . Je hebt de gebruikelijke vragen of je massage wil voor een " good price" maar je wordt op het strand niet lastiggevallen door verkopers. De sauna en hamam gebruik je alleen als je massages laat doen , of misschien ook tegen betaling dat weet ik niet. Masseuses zijn zo lief ! Er is een binnenzwembadje , ik denk zo een dertig graden...

Met kinderen misschien iets minder ? Er is wel een kinderclubje.

Er is een duikclub aanwezig , de huur van een snorkel daar is 3 euro...Je gaat over het koraalrif met een pier. trapjes zijn goed. Je kan er dus ook duiken ( niet gedaan)

Snorkel hier in Europa kopen en meenemen is ook een goed idee...

Het is er enorm schoon er wordt constant gepoetst en aan het groen gewerkt. mooie beplanting.

Toch wel fooien achtergelaten omdat je zoooooo goed verzorgd wordt.

We zijn nooit naar de animatie geweest , liever rustig op het strand onder de sterren.

Je kan op uitstap naar El Quseir , een 5000 jaar oude stad , niet veer van het hotel (+- 20km). Op safari in de woestijn met quads , een bezoek aan bedoeinen etc etc Ook zijn er winkeltjes in het hotel.

Dokter aanwezig , alsook apotheek.

Een aanrader...

Gereisd Met partner in februari 2018

Nooit meer

Vanijlen
      13-11-2017

Kamer, badkamer en zeker de bedden van prima kwaliteit. Het hotel is zeer modern ingericht . Het eten is echter van slechte kwaliteit en er is weinig keuze van drankjes . Er is een zeer mooi huisrif aanwezig om te snorkelen

Gereisd Met partner in november 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Snorkelen
      • BuitensportenBoccia, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Marsa Alam in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Marsa Alam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.