Hotel Marina Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Beach Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Marina Beach Resort in het Nederlands

Vreselijk

Joop J
19-7-2019

Zeer slecht eten en lauwe drank.Erg op geld belust.Supermarkt 2 blikjes cola en twee ijsjes 8.50 euro.Met de taxi naar het snorkelstrand 15 minuten heen en 15 minuten terug 50 euro intree strand 7 euro per persoon .Vertelde het iemand daar op het strand die moest lachen mag max 2x 5 euro kosten.Ja dan de reisleider van touroperator die vult ook zijn zakken liet iemand voor 2x 5minuten in de taxi 35 euro betalen deze man moet zich doodschamen.Begrijp helemaal dat iedereen wat wil verdienen maar wij zijn geen wandelende pin automaat.Begrijp echt ook niet hoe mensen dit zo hoog kunnen beoordelen.En nee wij zijn niet verwend komen al meer dan 30 jaar in hongarije en tsjechie dus zijn wel wat gewend.Voor ons dit resort nooit meer.

Wanneer kunnen we weer?<3

Gerlinde & Rinse Jan
21-4-2019

Onze eerste vakantie in Egypte. Het ligt nu nog een beetje geïsoleerd; maar dat vonden wij niet erg. Dicht bij privéstrand met goede snorkelmogelijkheid. Zicht op de andere kant van de baai met Port Ghalib. Wij hadden All-inclusive via Vakantievoordeel touroperator. 8 dagen was voor ons prima. Het buffet was elke dag een verrassing. Ontbijt, lunch en diner. Het personeel deed zijn(allemaal mannen) best het naar je zin te maken.De toetjes waren verrukkelijk! De winkeltjes op het resort waren gezellig, Adam supervriendelijk en behulpzaam. De parfum-menger hypervriendelijk.. Je moet even goed aangeven of je belangstelling hebt voor massage o.i.d. want anders blijven ze proberen(-; De kamer schoon, iedere dag nieuwe waterflesjes en een grapje met de doeken gevouwen. Excursies regel je bij locals scheelt flink met de touroperator. Hetzelfde arrangement( ook deze Egyptenaren is er alles aan gelegen je een veilige ervaring mee te geven)

Gereisd Met partner in maart 2019

veel accommodatie aanwezig!

Santy Severine
6-1-2019

Het animatieteam was fantastisch👍!!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Preisdaler

Hotel top, touroperator ronduit slecht!

Tom vi
4-4-2018

Top hotel, top locatie , zeer vriendelijke mensen waarvoor niets te veel gevraagd is, alleen reserveer niet via touroperator Nederland. Zij vliegen met Litouwse luchtvaartmaatschappij op deze bestemming. Deze maatschappij trekt zacht gezegd op geen kloten. De service van touroperator NL is eveneens van de zelfde kwaliteit als de luchtvaartmaatschappij. Bij vertrek had ons vliegtuig een technisch defect waardoor we meer dan 35 uur vertraging hadden. Noch touroperator, noch luchtvaartmaatschappij vonden het nodig om hierover te communiceren. Touroperator nam hier geen enkele verantwoordelijkheid en weigert enige vorm van compensatie. Wij stappen hier alvast mee naar onze advocaat. En zullen ook nooit meer bij touroperator boeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, heel vriendelijk personeel

H Scheijde
4-4-2017

Wil je wilt meedoen aan activiteiten is er volop aanbieding. Erg enthousiaste animatie met leuke jonge mensen

Gereisd Met partner in maart 2017

onvergetelijk! :D

Anneleen
22-2-2017

alles was echt gewoon super goe! personeel super vriendelijk, als er toch een probleem was deden ze er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen zonder problemen van het eten was enorm veel keuze, zowel specialiteiten van hun als het gewone eten van bij ons als standaard pizza of fritjes, het buffet was super, voorgerechtjes, soep, hoofdgerechten en alle nagerechten waren super, alles heel lekker en verzorgd. en het entertainment team verdiend ook een dikke pluim, mega vriendelijk, heel enthousiast, veel afwisseling en vanalles te doen voor iedereen. het privé strand op super kleine afstand is ook een echte topper. echt niks op aan te merken alleen het internet was een enorm groot probleem, maar daar heb ik zelf nie zo heel veel last van gehad, ik was op reis als ontspanning en weg te zijn van alles en iedereen... en dit kwam ook door dat ze nog aan het verbeteren zijn om op het privéstrand ook wifi te kunnen geven aan hun gasten, dus ook pluspunt voor de gasten als het allemaal in orde is. ik ben terug gekomen op 9januari en ik heb mijn hotel-bandje nog steeds aan... echte onvergetelijke reis om nooit meer te vergeten en zeker als het lukt deze zomer om naar terug te gaan!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Heerlijke plek in een leuk haventje

John
31-12-2016

Heerlijke plek om te genieten van de zon en leuke sfeer. Ruime keuze bijbrengen buffetten, waarbij de kwaliteit ook nog goed is. Kamers liggen leuk verspreid met voldoende bedrijvigheid in het dorpje

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Matig tot goed hotel

Anja
12-1-2016

Het eten was wisselend, niet altijd om naar huis te schrijven, ofschoon er ook dagen waren dat het eten juist heel goed was.

Bediening was goed en ze waren ook heel behulpzaam

Gereisd Met partner in juni 2015

dit nooit meer

kim
16-11-2014

Het hotel is klein en gezellig, de kamers groot en mooi en een balkon. De airco werkte ook goed. Het personeel is vriendelijk. De haven Port Ghalib is gezellig en de gratis watertaxi brengt de toeristen naar de overkant. Het strand vond ik niet zo gezellig aangezien men waterschoenen nodig heeft voor het koraal en ik heb er in ondiep water een murene en een steenvis gezien, zeer gevaarlijke vissen, maar wel ideaal om te snorkelen (wel opletten met het koraal en bepaalde vissen ! ) Qua hygiene en het eten heeft dit hotel nog veel werk. Glazen niet proper, eten werd verwarmd met theelichtjes en het was altijd hetzelfde eten en ook niet lekker. Aangezien ik alle veiligheidsvoorschriften heb nageleefd, ben ik toch ziek geworden in dit hotel, bij thuiskomst naar de spoed met een voedselvergiftiging, een ontsteking in mijn bloed, volledig gedehydrateerd en de E Colli bacterie opgelopen. Aangezien mijn gezondheid op de eerste plaats komt, zal ik dan ook nooit meer terug gaan naar dit hotel !

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Ideaal duikhotel

Sylletje
19-7-2013

Een mooi hotel, prachtige kamers, vriendelijk personeel. Ligt aan de haven dus voor ons duikers echt perfect. Verschillende zwembaden waar je lekker kunt liggen. Bar is prima. Niet heel druk. Er is een watertaxi die je (gratis) naar de winkelstraat brengt. Groot minpunten vonden wij het eten. Goed van smaak maar eenzijdig. Elke dag dezelfde rijst, dezelfde gekookte groente en dezelfde pasta. Hier had echt meer variatie in moeten zijn

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Beach Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.