Hotel Malikia Resort Abu Dabbab

Hotel Malikia Resort Abu Dabbab

8.9Fantastisch

Egypte, Egypte, Marsa Alam

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 828p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Zoals je dat van Egypte gewend bent, geniet je ook bij El Malikia Resort Abu Dabbab van een perfecte duik- en snorkelvakantie. En dan ligt het hotel ook nog direct aan een privéstrand waar je heerlijk kunt genieten van de zon. Jullie overnachten hier vooral met (kleine) kinderen. Benieuwd naar de faciliteiten van El Malikia Resort Abu Dabbab? Lees dan met ons mee.

Een verblijf op basis van all-inclusive bij El Malikia Resort Abu Dabbab? Verwacht dan geen uitgebreid buffet. Zo schrijft de Familie Scheepers: ‘Het eten wat er was, was kwalitatief goed, maar hotel was vol en er was bijna iedere dag een wachtrij voor het restaurant. Assortiment was niet divers, en als het ene aangevuld was, was het andere weer op.’ Maar in het Chinese à la carte restaurant kun je volgens reviewers wel goed eten.

Ga je op vakantie met kinderen? Uit jullie reviews blijkt dat El Malikia Abu Dabbab the place to be is voor urenlange pret met het hele gezin. Terwijl de kinderen spetteren in het water of van de vele glijbanen roetsjen, kom jij tot rust op een van de vele ligbedjes. Daarna kunnen de kids meteen door naar het enthousiaste animatieteam. Zij staan de hele dag klaar met gezellige activiteiten. Van strandvoetbal en beachvolleybal tot aan de gezellige miniclub. Kim licht toe: ‘Animatie team doet erg hun best en na het introduceren van wat spellen zijn ze ook enorm enthousiast.’

Overnachten doe je bij El Malikia Resort Abu Dabbab volgens jullie in een ruime kamer. Reviewer Gerda schrijft: ‘Kamers worden goed schoon gehouden elke dag leuke dingen op ons bed. Kamer gelijk aan het strand lopen zo onze deur uit de zee in.’ Voor nog meer luxe en ruimte boek je volgens Hans een luxury room. De ideale plek voor een gezin met (kleine) kinderen door de dubbele kamer en extra badkamer. Wel zijn jullie van mening dat de kamers aan renovatie toe zijn.

Ligging

Zoals je dat van Egypte gewend bent, geniet je ook bij El Malikia Resort Abu Dabbab van een prachtige locatie aan zee. Volgens Didi the place to be om te snorkelen of duiken: ‘We hebben elke dag gesnorkeld en ook elke dag schildpadden gezien. Ook een zeekoe, haai, koraalduivel, meerdere soorten roggen, een mureen en duizenden soorten kleurige vissen gezien. Ongelooflijk. Het strand ligt direct aan het hotel. Op het strand is alles goed geregeld, er zijn genoeg ligbedden met parasol en handdoeken krijg je gratis.’ Dus dompel jezelf onder en ontdek de mooiste vissen!

Maar volgens reviewer Boumadian mag een bezoekje aan de steden in de buurt ook niet missen: ‘Echter halfuurtje van Port Ghalib en uurtje naar het historische stad El Quseir, aldus prachtige ligging. De schilderachtige aangelegde en onderhouden tuinen zijn een lust voor het oog.’ Voor een afwisselende strandvakantie zit je dus goed in El Malikia Resort Abu Dabbab.

485 reviews over Hotel Malikia Resort Abu Dabbab

• 8Gerda26-02-2020

Paradijs!

Een prachtig resort, elke dag de zon, prachtige zee om te snorkelen, heerlijk strand en zwembad. Heel relaxed om drankjes te kunnen bestellen zonder je portemonnee nog nodig te hebben. Ik vond vooral het ontbijt goed. Je kunt je eitje laten bakken zoals jij hem hebben wilt, er is volop fruit, yoghurt, veel lekkernijen. Ik heb een glutenintolerantie en dat vond ik wel wat spannend. Ik heb het idee dat niet alle personeelsleden door hebben wat dat inhoudt, al stonden ze bij elke maaltijd voor me klaar om uit te leggen wat ik wel en niet mocht eten. Ik heb zo naturel mogelijk gegeten en het ging goed. Tip: neem glutenvrije crackers of brood zelf mee. De omgeving is verder een grote zandbak, maar de prachtige zee maakt veel goed. Allerlei visjes gezien en waar kan je nou in zee zwemmen in februari? In Egypte dus!

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 05-03-2020

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We are delighted to hear you enjoyed your time with us here. Our team would like to thank you for taking time to write your detailed, critical and valued feedback. We are pleased to hear you have enjoyed certain aspects of the hotel. All comments will be passed on to the relevant departments with the intention to continuously improve the service we offer to all our guests in Malikia. Once again, thank you for your visit and for choosing Marsa Alam, Egypt. On behalf of the Malikia team we look forward to welcoming you again. Hotel Management

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Willeke Kafoe17-01-2020

Fantastisch, goed eten, mooie accommodatie

We waren hier met oud/nieuw een week. Het was heerlijk. Fijn strand, heerlijk eten, goede service, goede accommodatie. We waren met oudere kinderen en een jong kind. Ook voor minder validen prima te doen. Wel is de steiger ver weg, maar snorkelen kan direct vanaf het strand. Een prachtig huisrif. Mr. Ashraf, de restaurantmanager, is super. Hij heeft ons steeds geweldig geholpen en goede service verleend.

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 18-01-2020

Dear Guest, Thank you for your positive review. We are glad that you have returned with happy memories and found the hotel and service once again to your expectations. We would like to thank you for your patronage and look forward to welcoming you back soon.

Hotel Management

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Alfred en Linda30-12-2019

Fantastisch goed en vriendelijk

Wij zijn er al medere keren geweest, altijd goed ontvangen ,zeer vriendelijk personeel .en shtief Abdulla en staf geweldig . de feesttent was super mooi ,klein min puntje ,dat kinderen alles stuk makte op de podium verder top .snorkelen das voor ons geweldig mooi daar, ook de nieuwe pier, schitterend mooi ,ik zelf doe ook duiken .diving DE daar moet je zijn ..werner en staf altijd goed en vriendelijk ,ik zeg tot over 6 maanden dan zijn we er weer ons tweede huis en leven 👊

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 01-01-2020

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We would like thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8GELSKE BLOM24-12-2019

In 1 woord: fantastisch!!

Wij zijn net weer terug van ons tweede huis, zo beschouwen wij El Malikia. We zijn weer zo hartelijk ontvangen door alle medewerkers, het voelt het als een warm bad. De kamers zijn geweldig en van het eten wordt erg veel werk gemaakt. We zijn er nu voor de vierde keer geweest en we willen volgend jaar graag weer gaan. Er is ook een prachtig strandje, loopt helemaal rond een baai, je kunt dus ook nog een lekker eind langs zee lopen als je dat wilt. Kortom, we hebben weer een fantastische vakantie gehad. Wij wensen ALLE medewerkers van Malikia Merry Christmas and a happy New Year!!!

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 25-12-2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your valuable time to write a review for us. We are glad that you enjoyed the hotel and had a memorable vacation. We will surely share your kind comments with our staff. Your kind words will encourage them to do even better. We look forward to welcoming you again soon. Hotel Management

Gereisd met partner in december 2019

• 10Fam. van Tilburg10-12-2019

Fantastisch,volgend jaar weer

We waren in Januari ook 3 weken in dit hotel,en dat is zo goed bevallen dat we in November weer 3 weken zijn gegaan. Het hotel is wel verouderd maar schoon. Eten is erg goed,personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken,het strand is heerlijk en de onderwaterwereld in de baai is echt geweldig. Gegarandeerd dat je zeeschildpadden gaat zien. De steiger afgaan om daar te snorkelen is ook zeker een aanrader,alsof je in een aquarium rondzwemt,zo mooi.

Guest Relation, director of sales, 13-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 8Ati Berg van den27-11-2019

Super. Tot volgend jaar.

Wij waren voor de 3e keer hier en nu in de kamers bij het strand. Super weer. De kamers goed schoon en veel handdoek creaties gevonden. Fijn personeel. Kortom prima resort. Volgend voorjaar weer. Strand en koraal fantastisch, een aanrader.

Guest Relation, director of sales, 28-11-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ivana05-10-2019

Dovolená skvělá, děti se vyřádily, vrátíme se !

(vertaald vantuit het Tjechisch naar Nederlands)

Voor een vakantie met mijn dochter en kleinkinderen (minder dan 3 jaar en 5 jaar) had ik te maken met de keuze van vakantie voornamelijk met betrekking tot de zee en op een kleine afstand van de luchthaven, de keuze had niet anders kunnen zijn - Malikia. Bij de receptie regelde ik een kamer op de begane grond, op een rij beginnend bij 1xxx, tegen het zwembad, de kamer was niet klaar, dus we kregen een andere, aan de andere kant en we gingen naar de zee, in de middag was het mogelijk om te bewegen. Hier wil ik de receptioniste complimenteren, vooral de heer A. Rahim, die echt heeft geprobeerd onze wensen te vervullen, zijn professionals. Hartelijk dank daarvoor. Het verblijf, evenals al het voorgaande, was ontspannen, ik zou zeggen dat de diensten verbeteren, de avondaanval in de eetkamer georganiseerd en op zoek naar iedereen een plek waar niemand lang wachtte, met kinderen gingen we op het terras eten, er was altijd een plek. Het strandrestaurant ook alles cool, aan de bar minimaal wachten, eten goed. Het meest verbazingwekkende is het strand en de zee en we genoten er het meest van, de kinderen zaten nog in het water, snorkelden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8CGHVD29-09-2019

Fantastische zonvakantie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Prachtig strand met veel snorkel en duik mogelijkheden. Persoonlijke aandacht als je je verjaardag viert of de arts nodig hebt. Het strand is druk, gezellig en netjes. Het zwembad is wat stiller, maar alles is aanwezig voor jong en oud. Het restaurant was druk. Het eten was goed maar niet uitzonderlijk. De verzorging van de kamer is prima.

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 01-10-2019

Gereisd met partner in september 2019

• 7Mirjam11-09-2019

Heerlijke voor 1 week, voor ons alleen niet meer

Kamers zeer schoon, bediening in het restaurant super. Lage cijfer voor de hygiëne heeft te maken met de niet zo frisse schone openbare toiletten in de lobby, op het strand en bij het zwembad,, in andere hotels waar we zijn geweest werden deze overdag elk uur schoongemaakt niet geheel onbelangrijk met zo veel mensen. Alle medewerkers van het hotel verdienen een dikke pluim voor hun harde werken. Super service wanneer er een calamiteiten is, wat wij helaas hadden. Niets dan lof voor Kristel van Guest Relations, de mannen van de duikschool, en de arts op het resort!!!!! Eten zeer eentonig , weinig smaak en bijna elke dag het zelfde. Zijn al meerder malen in Egypte geweest in andere hotels waar het eten wel zeer goed en smakelijk was. Heerlijk gesmokkeld, zeer mooi huisrif met genoeg te zien,qua koraal en vissen. Zelfs schildpadden gezien!!!

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 13-09-2019

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Monique van Gelder29-08-2019

Weekje zon, zee en strand midden in de woestijn.

Realiseer je dat je echt in het midden van de woestijn zit, mits je een excursie boekt, zit je de vakantietijd op het resort. Het zwembad, strand en huisrif zijn geweldig. Wel een tip ga vroeg snorkelen anders is het een snorkel snelweg. Verkopers op het strand zijn prima op afstand te houden door het rode vlaggetje te verkrijgen bij de Towelstand. Hotel is wat verouderd maar wordt uitstekend schoon gehouden. En als het mis is, wij hadden helaas kakkerlakken op de kamer werd dat prima opgelost. Personeel is het hotel en dan met name de bediening is erg gedreven je een fijne vakantie te bezorgen Sherif achter de bar een fijne vent. En Mohamed Fousi in het restaurant lopen super hard voor je. Ondanks dat het eten niet echt geweldig is. Minpunt zijn de winkeltjes beneden. Erg opdringerig en vasthoudend, Dat was te verwachten maar is toch niet zo aangenaam, ze zijn snel beledigd. Fijne vakantie gehad, maar komen voorlopig niet terug.

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 30-08-2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Vegetarisch

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages