Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag37°30°
8,8

Wat vakantiegangers zeggen

Zoals je dat van Egypte gewend bent, geniet je ook bij El Malikia Resort Abu Dabbab van een perfecte duik- en snorkelvakantie. En dan ligt het hotel ook nog direct aan een privéstrand waar je heerlijk kunt genieten van de zon. Jullie overnachten hier vooral met (kleine) kinderen. Benieuwd naar de faciliteiten van El Malikia Resort Abu Dabbab? Lees dan met ons mee.

Een verblijf op basis van all-inclusive bij El Malikia Resort Abu Dabbab? Verwacht dan geen uitgebreid buffet. Zo schrijft de Familie Scheepers: ‘Het eten wat er was, was kwalitatief goed, maar hotel was vol en er was bijna iedere dag een wachtrij voor het restaurant. Assortiment was niet divers, en als het ene aangevuld was, was het andere weer op.’ Maar in het Chinese à la carte restaurant kun je volgens reviewers wel goed eten.

Ga je op vakantie met kinderen? Uit jullie reviews blijkt dat El Malikia Abu Dabbab the place to be is voor urenlange pret met het hele gezin. Terwijl de kinderen spetteren in het water of van de vele glijbanen roetsjen, kom jij tot rust op een van de vele ligbedjes. Daarna kunnen de kids meteen door naar het enthousiaste animatieteam. Zij staan de hele dag klaar met gezellige activiteiten. Van strandvoetbal en beachvolleybal tot aan de gezellige miniclub. Kim licht toe: ‘Animatie team doet erg hun best en na het introduceren van wat spellen zijn ze ook enorm enthousiast.’

Overnachten doe je bij El Malikia Resort Abu Dabbab volgens jullie in een ruime kamer. Reviewer Gerda schrijft: ‘Kamers worden goed schoon gehouden elke dag leuke dingen op ons bed. Kamer gelijk aan het strand lopen zo onze deur uit de zee in.’ Voor nog meer luxe en ruimte boek je volgens Hans een luxury room. De ideale plek voor een gezin met (kleine) kinderen door de dubbele kamer en extra badkamer. Wel zijn jullie van mening dat de kamers aan renovatie toe zijn.

Ligging

Zoals je dat van Egypte gewend bent, geniet je ook bij El Malikia Resort Abu Dabbab van een prachtige locatie aan zee. Volgens Didi the place to be om te snorkelen of duiken: ‘We hebben elke dag gesnorkeld en ook elke dag schildpadden gezien. Ook een zeekoe, haai, koraalduivel, meerdere soorten roggen, een mureen en duizenden soorten kleurige vissen gezien. Ongelooflijk. Het strand ligt direct aan het hotel. Op het strand is alles goed geregeld, er zijn genoeg ligbedden met parasol en handdoeken krijg je gratis.’ Dus dompel jezelf onder en ontdek de mooiste vissen!

Maar volgens reviewer Boumadian mag een bezoekje aan de steden in de buurt ook niet missen: ‘Echter halfuurtje van Port Ghalib en uurtje naar het historische stad El Quseir, aldus prachtige ligging. De schilderachtige aangelegde en onderhouden tuinen zijn een lust voor het oog.’ Voor een afwisselende strandvakantie zit je dus goed in El Malikia Resort Abu Dabbab.

We hebben een aantal aanbieders voor Malikia Resort Abu Dabbab voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel Malikia Resort Abu Dabbab in het Nederlands

Mooie locatie om te snorkelen.

Woortman
9-7-2019

Mooie plek om te snorkelen en redelijk strand. Qua personeel ver onder de maat. Heel chagrijnig. Zowel receptie als het personeel wat achter de bar of in het restaurant werkt. Drinken super slecht. Eten veel hetzelfde. Maar voor ieder wat wils.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, Sat Jul 13 2019 07:25:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear our valued Guest,

Warm greetings from Malikia Resort Abu Dabbab.

On behalf of Malikia resort’s Management and Team, please allow us to express our sincerest apologies for any inconveniences you might have experienced during your stay with us, which did not meet your expectations. We have taken your comments seriously and please rest assured that we are at all-time taking appropriate measures to address any of our esteemed guests reporting and if your comments were received during your stay directly to any of the hotel management team or even to your travel agency representative, we would have directly handled them to your entire satisfaction that is of most importance to us. Once again, we would like to apologize for not fulfilling any of your holiday expectations, and wishing to give us the chance to host your goodself again ensuring that all your expectations will be met. Hotel Management

Geweldig, vooral het huisrif!

Van Wijhe
21-6-2019

De kamers zijn schoon, wel wat gedateerd. Het eten vonden wij prima, veel keuze. Het huisrif is echt prachtig! 4e keer Egypte maar veruit het mooiste huisrif. De medewerkers zijn allemaal aardig en behulpzaam. Wij wisten niet dat je alles hier met euro's kunt betalen. De duikschool, in de winkeltjes, fooi. Wel zo makkelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 25-6-2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We would like thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

Best Regards Hotel Management

lekkere zorgoze zon vakantie

fam van Groezen
18-5-2019

Start was erg slecht ontvanger had het drukker met zijn mobiel dan met ons, de kamer was mooi totdat de badkamerdeur openging. veel schimmel en rioolwater wat uit de vloer stroomde. wel direct actie door het hotel (schoonmaken en "snelle herstellen" toch niet geheel naar onze wens. andere dag kwam de manager zelf met het voorstel een andere kamer aan te bieden we hebben deze dan ook geaccepteerd. aangeboden kamer was zeker beter.

Daarna zijn we (extra) in de watten gelegd een speciale avond aangeboden gekregen enz. het personeel is erg wisselend wij hadden zeer goed contact met de jongens bij het strand erg gezellig en was niet alleen maar om de fooi. maar moet wel opmerken dat bij veel personeelsleden de mobiel erg belangrijk is dit zou wel wat minder mogen. De baai en zee is wel de mooiste die we tot nu toe hebben gezien in Egypte (we komen al meerdere jaren in Marsa Alam) de duikschool heeft leuke uitstapjes. volgend komen weer !!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Guest Relation, director of sales, 29-5-2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your valuable time to write a review for us. We are glad that you enjoyed the hotel and had a memorable vacation. We will surely share your kind comments with our staff. Your kind words will encourage them to do even better. We look forward to welcoming you again soon. Hotel Management

Preisdaler

Top hotel! Geweldige service!

Sandra
10-5-2019

Heerlijke vakantie gehad. Ideaal hotel voor gezinnen met jonge kinderen die ook willen snorkelen. Hotel ligt aan een geweldig huisrif: zwemmen met de zeeschildpad gegarandeerd! Terwijl wij aan het heerlijke zandstrand zaten, konden de kinderen glijden van de glijbanen, die lagen heel dichtbij i.p.v. aan de andere kant van het resort. We hadden de luxe familiekamers, zeer ruim. Service van het hotel was perfect! We waren met vrienden, ook met jonge kinderen, en hadden het hotel van te voren gemaild met het verzoek “begane grond en naast elkaar”. Bij aankomst wisten ze al precies wie we waren en alles was geregeld. De mensen die er werken zijn allemaal zo vriendelijk en servicegericht! Niet opdringerig maar gewoon goed. Niemand is ziek geworden van het eten.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation, director of sales, Tue May 14 2019 08:43:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Best Regards Hotel Management

Mooie locatie aan prachtig rif.

Fam Scheepers
3-5-2019

Hotel uitgekozen omdat we vorige vakantie in Egypte op deze locatie met een excursie hebben gesnorkeld. Omdat het rif voor de deur ligt en op zoover het hotel goed scoort. Maar bij deze beoordelingen plaats ik toch bij het eten vraagtekens. Prachtige locatie, schone kamers, strandbar en lobbybar goed. Het eten wat er was, was kwalitatief goed, maar hotel was vol en er was bijna iedere dag een wachtrij voor het restaurant. Assortiment was niet divers, en als het ene aangevuld was, was het andere weer op. Ook werd het vaak niet meer aangevuld. Als het diner om 18.30 begint en ze gaan om 20.00 spaghetti klaarmaken vind ik een beetje raar. Ik liet iedere morgen een omeletje bakken, en als er dan al geen ui is. En het hotel kan hier en daar wel wat onderhoud gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation, director of sales, Tue May 07 2019 07:25:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We are delighted to hear you enjoyed your time with us here. Our team would like to thank you for taking time to write your detailed, critical and valued feedback. We are pleased to hear you have enjoyed certain aspects of the hotel. All comments will be passed on to the relevant departments with the intention to continuously improve the service we offer to all our guests in Malikia. Once again, thank you for your visit and for choosing Marsa Alam, Egypt. On behalf of the Malikia team we look forward to welcoming you again. Hotel Management

Heerlijke vakantie

Daisy Poels
12-4-2019

Mooi resort, meteen aan het strand. Leuk annimatie team voor de kinderen. Fijne ruime kamers. Jammer dat de zwembaden erg koud waren, en de vloeren zijn erg glad.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 13-4-2019

Voor herhaling vatbaar.

Anne
11-4-2019

Het is een uitmuntende plek als je van snorkelen en / of duiken houdt. Ga je liever wat winkeltjes kijken, op een terrasje zitten of uit, ga dan NIET! Het is een oase midden in de woestijn en er is in de omgeving niets te doen. Ikzelf was er voor de zesde keer, maar ik hou dan ook van relaxen en snorkelen!

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 13-4-2019

Machtig mooie vakantie

Johan van duijvenvoorde
8-4-2019

Mooi hotel zeer vriendelijk personeel wat alles doet om het de gasten naar de zin te maken. Eten ook goed. Vandaag zeer actieve life gard gezien bij het redden van een oudere man.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, Tue Apr 09 2019 07:17:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Thank you for your positive review. We are glad that you have returned with happy memories and found the hotel and service once again to your expectations. We would like to thank you for your patronage and look forward to welcoming you back soon.

Hotel Management

Relaxte vakantie!

Henriette
4-4-2019

We hebben een heerlijk ontspannen vakantie gehad! Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden wij in de avond minder. Weinig keuze en veelal het zelfde. Kamers zijn mooi groot en schoon. Het huisrif is wat grauw, je kunt beter naar de duikschool voor een snorkelexcursie naar de garden. Daar is het super mooi!

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 8-4-2019

Heerlijk

Rita Bizot
1-4-2019

Als je op zoek bent naar rust, zon, zee en lekker eten ben je hier aan het goede adres.

Malikia Resort Abu Dabbab, director of sales, 3-4-2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenInternationaal
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malikia Resort Abu Dabbab in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malikia Resort Abu Dabbab zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.