Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Zoals je dat van Egypte gewend bent, geniet je ook bij El Malikia Resort Abu Dabbab van een perfecte duik- en snorkelvakantie. En dan ligt het hotel ook nog direct aan een privéstrand waar je heerlijk kunt genieten van de zon. Jullie overnachten hier vooral met (kleine) kinderen. Benieuwd naar de faciliteiten van El Malikia Resort Abu Dabbab? Lees dan met ons mee.##FaciliteitenEen verblijf op basis van all-inclusive bij El Malikia Resort Abu Dabbab? Verwacht dan geen uitgebreid buffet. Zo schrijft de Familie Scheepers: *‘Het eten wat er was, was kwalitatief goed, maar hotel was vol en er was bijna iedere dag een wachtrij voor het restaurant. Assortiment was niet divers, en als het ene aangevuld was, was het andere weer op.’* Maar in het Chinese à la carte restaurant kun je volgens reviewers wel goed eten.Ga je op vakantie met kinderen? Uit jullie reviews blijkt dat El Malikia Abu Dabbab the place to be is voor urenlange pret met het hele gezin. Terwijl de kinderen spetteren in het water of van de vele glijbanen roetsjen, kom jij tot rust op een van de vele ligbedjes. Daarna kunnen de kids meteen door naar het enthousiaste animatieteam. Zij staan de hele dag klaar met gezellige activiteiten. Van strandvoetbal en beachvolleybal tot aan de gezellige miniclub. Kim licht toe: *‘Animatie team doet erg hun best en na het introduceren van wat spellen zijn ze ook enorm enthousiast.’*Overnachten doe je bij El Malikia Resort Abu Dabbab volgens jullie in een ruime kamer. Reviewer Gerda schrijft: *‘Kamers worden goed schoon gehouden elke dag leuke dingen op ons bed. Kamer gelijk aan het strand lopen zo onze deur uit de zee in.’* Voor nog meer luxe en ruimte boek je volgens Hans een luxury room. De ideale plek voor een gezin met (kleine) kinderen door de dubbele kamer en extra badkamer. Wel zijn jullie van mening dat de kamers aan renovatie toe zijn.##LiggingZoals je dat van Egypte gewend bent, geniet je ook bij El Malikia Resort Abu Dabbab van een prachtige locatie aan zee. Volgens Didi the place to be om te snorkelen of duiken: *‘We hebben elke dag gesnorkeld en ook elke dag schildpadden gezien. Ook een zeekoe, haai, koraalduivel, meerdere soorten roggen, een mureen en duizenden soorten kleurige vissen gezien. Ongelooflijk. Het strand ligt direct aan het hotel. Op het strand is alles goed geregeld, er zijn genoeg ligbedden met parasol en handdoeken krijg je gratis.’* Dus dompel jezelf onder en ontdek de mooiste vissen! Maar volgens reviewer Boumadian mag een bezoekje aan de steden in de buurt ook niet missen: *‘Echter halfuurtje van Port Ghalib en uurtje naar het historische stad El Quseir, aldus prachtige ligging. De schilderachtige aangelegde en onderhouden tuinen zijn een lust voor het oog.’* Voor een afwisselende strandvakantie zit je dus goed in El Malikia Resort Abu Dabbab.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Jungle Aqua Park by Neverland

Ga naar accommodatie

484 Reviews over Malikia Resort Abu Dabbab

• 8Frank Becker04-05-2022

Goed hotel, perfecte snorkellocatie

Op zoek naar een (nog) goede snorkellocatie? De baai van Abu Abbab is dat. Er liggen hier 2 hotels: Hilton (uitstekend) en Malikea (goed). Direct aan het prima strand van Malikea ligt een rif en via een steiger bereik je rif 2. Loop je 400 meter richting Hilton dan vind je rif 3 waar je vooral ‘s morgens voor 7u moet zijn. Ga wel snel want de Egyptenaren en hun gasten helpen het rif in recordtijd naar de filistijnen. En niemand die er iets aan doet want in dit arme land is alles te koop. Alles? Alles! Het hotel is 3 sterren naar Europese norm. Kamers zijn groot maar gedateerd. Eten is prima en eea deed me denken aan Cuba. Nog zo’n arm land. De beroemde Egyptische vriendelijkheid is volledig kapotgemaakt door een fooiencultuur. Maak vanuit het hotel een uitstapje naar Luxor. Intensief maar de moeite waard. Je kunt uiteraard ook de hele dag eten en van 10-23u cocktails drinken. Verder is het lekker chill want WiFi is belabberd. Heerlijk!

• 9Johan van Duijvenvoorde14-03-2022

Perfecte vakantie

heel goed hotel. voor de 7 keer. eten is prima. personeel heel vriendelijk. animatie zeer bedreven en enthousiast. stand schoon en goed bereikbaar met rolstoel. ons tweede thuis.

Eigenaar, 25-04-2022

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We are delighted to hear you enjoyed your time with us here. Our team would like to thank you for taking time to write your detailed, critical and valued feedback. We are pleased to hear you have enjoyed certain aspects of the hotel. All comments will be passed on to the relevant departments with the intention to continuously improve the service we offer to all our guests in Malikia. Once again, thank you for your visit and for choosing Marsa Alam, Egypt. On behalf of the Malikia team we look forward to welcoming you again. Hotel Management

• 9Inge Kossen31-01-2022

Heerlijke vakantie

Mooi huisrif en strand. Aardig personeel en kundige dokter Mohamed voor verplichtinge antigeentest. Goed rest a urant en heerlijk dessert.

Eigenaar, 25-04-2022

• 8Gerda26-02-2020

Paradijs!

Een prachtig resort, elke dag de zon, prachtige zee om te snorkelen, heerlijk strand en zwembad. Heel relaxed om drankjes te kunnen bestellen zonder je portemonnee nog nodig te hebben. Ik vond vooral het ontbijt goed. Je kunt je eitje laten bakken zoals jij hem hebben wilt, er is volop fruit, yoghurt, veel lekkernijen. Ik heb een glutenintolerantie en dat vond ik wel wat spannend. Ik heb het idee dat niet alle personeelsleden door hebben wat dat inhoudt, al stonden ze bij elke maaltijd voor me klaar om uit te leggen wat ik wel en niet mocht eten. Ik heb zo naturel mogelijk gegeten en het ging goed. Tip: neem glutenvrije crackers of brood zelf mee. De omgeving is verder een grote zandbak, maar de prachtige zee maakt veel goed. Allerlei visjes gezien en waar kan je nou in zee zwemmen in februari? In Egypte dus!

director of sales, 05-03-2020

• 9Willeke Kafoe17-01-2020

Fantastisch, goed eten, mooie accommodatie

We waren hier met oud/nieuw een week. Het was heerlijk. Fijn strand, heerlijk eten, goede service, goede accommodatie. We waren met oudere kinderen en een jong kind. Ook voor minder validen prima te doen. Wel is de steiger ver weg, maar snorkelen kan direct vanaf het strand. Een prachtig huisrif. Mr. Ashraf, de restaurantmanager, is super. Hij heeft ons steeds geweldig geholpen en goede service verleend.

director of sales, 18-01-2020

Dear Guest, Thank you for your positive review. We are glad that you have returned with happy memories and found the hotel and service once again to your expectations. We would like to thank you for your patronage and look forward to welcoming you back soon.

Hotel Management

• 9Alfred en Linda30-12-2019

Fantastisch goed en vriendelijk

Wij zijn er al medere keren geweest, altijd goed ontvangen ,zeer vriendelijk personeel .en shtief Abdulla en staf geweldig . de feesttent was super mooi ,klein min puntje ,dat kinderen alles stuk makte op de podium verder top .snorkelen das voor ons geweldig mooi daar, ook de nieuwe pier, schitterend mooi ,ik zelf doe ook duiken .diving DE daar moet je zijn ..werner en staf altijd goed en vriendelijk ,ik zeg tot over 6 maanden dan zijn we er weer ons tweede huis en leven 👊

director of sales, 01-01-2020

Dear Guest,

Thank you for choosing Malikia Resort to spend your holiday. We would like thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation. We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

Best Regards Hotel Management

• 8GELSKE BLOM24-12-2019

In 1 woord: fantastisch!!

Wij zijn net weer terug van ons tweede huis, zo beschouwen wij El Malikia. We zijn weer zo hartelijk ontvangen door alle medewerkers, het voelt het als een warm bad. De kamers zijn geweldig en van het eten wordt erg veel werk gemaakt. We zijn er nu voor de vierde keer geweest en we willen volgend jaar graag weer gaan. Er is ook een prachtig strandje, loopt helemaal rond een baai, je kunt dus ook nog een lekker eind langs zee lopen als je dat wilt. Kortom, we hebben weer een fantastische vakantie gehad. Wij wensen ALLE medewerkers van Malikia Merry Christmas and a happy New Year!!!

director of sales, 25-12-2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your valuable time to write a review for us. We are glad that you enjoyed the hotel and had a memorable vacation. We will surely share your kind comments with our staff. Your kind words will encourage them to do even better. We look forward to welcoming you again soon. Hotel Management

• 10Fam. van Tilburg10-12-2019

Fantastisch,volgend jaar weer

We waren in Januari ook 3 weken in dit hotel,en dat is zo goed bevallen dat we in November weer 3 weken zijn gegaan. Het hotel is wel verouderd maar schoon. Eten is erg goed,personeel doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken,het strand is heerlijk en de onderwaterwereld in de baai is echt geweldig. Gegarandeerd dat je zeeschildpadden gaat zien. De steiger afgaan om daar te snorkelen is ook zeker een aanrader,alsof je in een aquarium rondzwemt,zo mooi.

director of sales, 13-12-2019

• 8Ati Berg van den27-11-2019

Super. Tot volgend jaar.

Wij waren voor de 3e keer hier en nu in de kamers bij het strand. Super weer. De kamers goed schoon en veel handdoek creaties gevonden. Fijn personeel. Kortom prima resort. Volgend voorjaar weer. Strand en koraal fantastisch, een aanrader.

director of sales, 28-11-2019

• 9Ivana05-10-2019

Dovolená skvělá, děti se vyřádily, vrátíme se !

(vertaald vantuit het Tjechisch naar Nederlands)

Voor een vakantie met mijn dochter en kleinkinderen (minder dan 3 jaar en 5 jaar) had ik te maken met de keuze van vakantie voornamelijk met betrekking tot de zee en op een kleine afstand van de luchthaven, de keuze had niet anders kunnen zijn - Malikia. Bij de receptie regelde ik een kamer op de begane grond, op een rij beginnend bij 1xxx, tegen het zwembad, de kamer was niet klaar, dus we kregen een andere, aan de andere kant en we gingen naar de zee, in de middag was het mogelijk om te bewegen. Hier wil ik de receptioniste complimenteren, vooral de heer A. Rahim, die echt heeft geprobeerd onze wensen te vervullen, zijn professionals. Hartelijk dank daarvoor. Het verblijf, evenals al het voorgaande, was ontspannen, ik zou zeggen dat de diensten verbeteren, de avondaanval in de eetkamer georganiseerd en op zoek naar iedereen een plek waar niemand lang wachtte, met kinderen gingen we op het terras eten, er was altijd een plek. Het strandrestaurant ook alles cool, aan de bar minimaal wachten, eten goed. Het meest verbazingwekkende is het strand en de zee en we genoten er het meest van, de kinderen zaten nog in het water, snorkelden

Hotel Malikia Resort Abu Dabbab info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)