Hotel Magic Tulip Beach Resort

Hotel Magic Tulip Beach Resort

7.9Goed

Egypte, Egypte, Marsa Alam

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Tulip Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Het kleinschalige Magic Tulip Beach Resort ligt bij de bekende badplaats Marsa Alam. Het is een eenvoudig en wat gedateerd resort. Als je geen torenhoge verwachtingen hebt, dan is het hier prima vertoeven. De reviews over jullie verblijf zijn erg wisselend. Maar over de ligging aan het strand zijn jullie enthousiast en ook het personeel is gastvrij en vriendelijk. Ben je nieuwsgierig naar de rest van de ervaringen? Lees dan snel verder.

Hotelkamers

De kamers van Magic Tulip Beach Resort zijn eenvoudig en praktisch ingericht. Geen grote luxe, maar wel alles wat je nodig hebt. Ideaal voor hotelgasten die er graag op uit trekken en weinig tijd doorbrengen op de hotelkamer. Reviewer Gaby vindt het jammer dat de internetverbinding niet altijd werkt, terwijl het zeer prijzig is om hier gebruik van te maken. En Petra merkt op dat de schoonmaak wel wat grondiger mag gebeuren.

Restaurants

De meningen over de kwaliteit van de maaltijden bij Magic Tulip Beach Resort zijn erg verdeeld. Zo vinden een aantal van jullie het eten eentonig en van mindere kwaliteit, terwijl anderen juist enthousiast zijn. Annelies schrijft: ‘Het ontbijt heeft een zeer ruime keus en een gebakken eitje (in welke vorm je ook wenst) wordt voor je neus bereid.’ Reviewer Petra is op één minpunt na ook tevreden: ‘Het eten mag iets gevarieerder maar is erg lekker. Iedere dag een ander thema, bijv. Egyptisch, Italiaans e.d.’ Over de hygiëne in het restaurant zijn de reviews eveneens wisselend. Arwin en Ilona vinden bijvoorbeeld dat de borden in het restaurant beter mogen worden afgewassen.

Zwembad en animatie

De zwembaden van Magic Tulip Beach Resort liggen er mooi bij en worden omringd door prachtige groenvoorziening. Hier en daar staan ligbedden verspreid om lekker een oogje dicht te knijpen. Hou er wel rekening mee dat sommige hotelgasten vroeg uit de veren zijn om een ligbed te reserveren. Soms ondervinden jullie wat geuroverlast als het gras is gesproeid door hergebruik van afvalwater.

De kids zijn niet uit het kinderbad te krijgen en roetsjen van de glijbanen of amuseren zich bij de miniclub. Bij de poolbar kun jij ondertussen terecht voor een snack of een drankje. Reviewer Eddie vindt het jammer dat de drankjes worden geserveerd in plastic bekertjes en dat je voor sommige cocktails moet bijbetalen.
Het enthousiaste animatieteam van Magic Tulip Beach Resort organiseert allerlei activiteiten voor jong en oud. Reviewer Kitty merkt wel op dat een aantal van het team een beetje opdringerig zijn. Ook kan de muziek wat luidruchtig zijn bij het zwembad.

Ligging en omgeving

Jullie vinden de ligging van Magic Tulip Beach Resort over het algemeen erg mooi. Als je via het strand over de pier wandelt, kom je uit bij een rif. Hier spot je exotische vissen en schildpadden.

Liever wat winkelen en op een terrasje zitten? De shuttlebus van het hotel brengt je naar het centrum van Marsa Alam en via het hotel kun je de mooiste excursies boeken.

457 reviews over Hotel Magic Tulip Beach Resort

• 10W.H. Polet16-12-2017

Niet voor niets gaan we hier al enkele jaren heen!

Het is vrij ver naar het zuiden van Egypte en daardoor rustig. Met een geweldig ‘all in’ aanbod, (een restaurant met ruime eetkeuze). Ruime, schone kamers, fijne zwembaden, een mooi strand en als belangrijkste een ‘zee-aquarium’ voor de deur (een erg mooi huisrif). Er zijn ook kamers ‘annex’, voor gezinnen met kinderen. Bovendien heeft dit resort een eigen duikstation voor duiken dichtbij of wat verder weg. Hou er wel rekening mee dat het huisrif alleen goed bereikbaar is via een erg lange houten steiger. Maar dat spaart het rif ook, want zo wordt daar niet overheen gelopen.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Zoutendijk\Schoen10-12-2017

fantastisch

Ruim opgezet ,wordt zeer goed schoongemaakt,2 zwembaden waarvan 1 verwarmd,prettig animatieteam (doe je niet mee,toch een gezellig praatje),personeel vriendelijk en behulpzaam,eten gevarieerd en goed van temperatuur.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Helly09-12-2017

Heerlijk

Fijn resort. Doen echt hun best en zijn erg vriendelijk. Of het algemeen wat ouder publiek en weinig kinderen gezien. Eten is afwisselend we zijn in egypte en niet in Turkije hou daar rekening mee. Schone kamers goed bed wel gedateerd. Zwembad moeten ze echt gaan restaureren tegels kapot maar wel schoon. De windschermen zijn echt veel te kort en je moet er echt uiterlijk 6 uur in de ochtend zijn op het strand d om er een te bemachtigen Ik was buiten het seizoen. Het rif is leuk jammer dat er niets te zien is geen visje etc in de zee waar je kan lopen alleen hey einde van de pier is niey geschikt voor jongere kids om daar te snorkelen Voor mij voor herhaling vatbaar.

Uw Magic Tulip Beach Resort Team, Contracting Manager, 06-01-2018

Hallo Maximilian1 Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan schrijven. Uw mening en feedback is belangrijk voor ons we willen dat al onze gasten een plezierige en onvergetelijk bezoek te hebben. We zijn blij dat u genoten van het hotel en de faciliteiten en de service die u ontvangen van al onze medewerkers. We zijn erg blij dat we je goede herinneringen aan uw verblijf zou kunnen geven en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug.

Alleen gereisd in december 2017

• 9Martine04-12-2017

Ontspannen sfeer, lieve mensen, mooi snorkelen!

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie. Het resort zelf ziet er goed uit, van alle gemakken voorzien. Zijn een paar leuke winkeltjes en een goede spa. Vanaf de pier kan er gesnorkeld worden, je ziet gelijk een muur van koraal, zelfs voor de minder fanatieke zwemmers is dit dus een super plek om te snorkelen. Voornamelijk Duitse en Nederlandse gasten, wij waren buiten de vakanties om dus vrijwel geen kinderen gezien. Het hotel was geloof ik bijna volgeboekt, maar voelde totaal niet druk aan. Vroeg opstaan om een strand- of zwembadbed te bemachtigen zou dan ook totaal onnodig zijn.

Kamers zijn niet gloednieuw maar helemaal prima, goed schoon en prima bedden en douche. Allemaal een mooi uitzicht, ofwel op de tuinen/zwembad of de zee. Het restaurant is ook goed, zeker voor all-inclusive! Gevarieerd eten en het ziet er allemaal goed uit. Al het personeel is super vriendelijk en totaal niet opdringerig. Spreken allemaal goed genoeg engels en/of duits/nederlands. Prima mee te communiceren. Animatie team verzorgt op enthousiaste wijze acitiviteiten voor jong en oud.

Excursies zijn goed te boeken en leuk geprijsd. Wij zijn vanuit Port Ghalib gaan snorkelen, wat echt prachtig is. En vanuit het resort een quad tour door de woestijn gedaan, wat ook goed georganiseerd was en een super leuke ervaring.

Ik was hier met een vriend en een vriendin, in de leeftijdscategorie 25-30 en wij konden ons prima vermaken rond het resort en in Port Ghalib, maar er worden ook excursies aangeboden die verder weg zijn. Voor de duidelijkheid, wij hebben ons in Egypte geen moment onveilig gevoeld.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Ilse24-11-2017

Om nogmaals te bezoeken

We hebben 2 weken genoten van het resort. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Mr. Sameh Elsharkawy General Manager, Contracting Manager, 27-11-2017

Dear Ilse,

Thank you so much for your very nice review!

It is a pleasure to read that you had overall a great stay with us and that you were fully satisfied with your stay.

We hope to welcome you back!

Kindest regards,

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 7Mo Lurvink02-09-2017

Goed,maar niet voor herhaling vatbaar

Overall was het een goed hotel,maar er zijn wel wat puntjes die wat ons betreft verbetert kunnen worden.De drankjes die werden geserveerd waren lauw..bier, wijn,en fris.De automaten gaven ook lauwe drankjes en we moesten 9 van de 10 keer tegen de ober zeggen dat het echt koud moest zijn.De airco in het gebouw blies lauwe lucht,en onze kamer na 2 dagen ook.Wij hebben best veel moeite moeten doen om een andere kamer te krijgen waar de airco koude lucht blies.De hygiene kan ook wel wat verbeterd worden.De kopjes en glazen bekers werden amper afgewassen en omgekeerd weer neergezet op een matje wat in tijden niet was schoongemaakt.Wij hebben ook allebei last gehad van onze darmen,en dit ging nog door toen we al thuis waren.Het naastgelegen hotel is stukken beter wat airco,tapbier,buffet enz betreft.De locatie daarentegen is geweldig en we hebben genoten van het heerlijke strand en prachtige huisrif.Maar geen volgende keer in dit hotel voor ons,dan gaan we naar Royal tulip beach ernaast.

Mr. Sameh Elsharkawy General Manager, Contracting Manager, 22-09-2017

Dear Guest,

Thanks a lot for your kind review!

We are glad to read that you had all in all an enjoyeable stay with us and it will be a pleasure to be your host again.

Kind regards,

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Carinne31-07-2017

Heerlijke plek om te zijn

Dit jaar voor de tweede keer onze vakantie gevierd in de magic tulip en het weer heerlijk gehad. Dit hotel is op sommige punten toe aan een opknap beurt, dit zal zeker te maken hebben met het teruglopende toerisme in Egypte. Wij vinden de vriendelijkheid van de medewerkers, de prachtige zee, strand en het relaxen wat belangrijker. Dat kun je hier zeker voor een prettige prijs.

Mr. Sameh Elsharkawy General Manager, Contracting Manager, 07-08-2017

Dear Carinne,

Thank you for your fantastic full recommendation!

Great that you had a really wonderful time with us and that we were able to met all your expactations.

Hope to welcome you back soon!

Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Lisa Abbink25-04-2017

10 dagen was niet genoeg, we wilde niet meer weg

Wij hebben geboekt via touroperator en zaten onder de 500 euro p.p voor 10 dagen en dat voor all inclusive. Bij aankomst om 21.00 mochten we nog steeds gebruik maken van het buffet, die hadden ze speciaal laten staan voor de mensen die zo laat aangekomen zijn. Drankjes werden aan overvloed aan de tafel geserveerd, na enkele dagen wist het oplettende personeel precies wat we dronken, lege glazen werden vaak snel bijgevuld. Amed was onze lievelings ober, maar de andere obers deden het goed, De kamer, met zeezicht (tegen kleine extra betaling) was super. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en ieder dag had de schoonmaker een ander beest gevouwen van de handdoeken. Was erg leuk. De service was super in het hotel, je voelde je gewoon een god, je werd op je wenken bedient. De Beauty Parlor was ook goed, lekkere massage gehad voor weinig geld. Het animatie team deed altijd erg hun best om mensen te vermaken en iedere avond was er of een leuke show of live muziek. Het eten op het buffet was er prachtig uit en smaakte ook goed. De zee helden blauw water met witte zandstranden. Shops op het strand, met vriendelijke mensen, maar ook diverse aktivteiten zoals quads huren voor wenig geld, maar ook paardrijden was ook mogelijk. Kortom het was een droomvakantie en dat voor in verhouding weinig geld. Wij gaan nu weer sparen en hopen in oktober terug te komen. Enige opmerking. Neem zoetjes mee als je die gebuikt en jonge dames, neem tampons etc mee... zoetjes nergens te krijgen en tampons, pleisters, zonnebrand etc heel duur in het hotel!

Mr. Sameh Elsharkawy General Manager, Contracting Manager, 03-05-2017

Dear Lisa Abbink,

Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Marsa Alam and for taking the time to share the details surrounding your experience.

We are so pleased to hear that you enjoyed your recent stay at our hotel. We work hard to maintain the highest guests' satisfaction; we are glad to know we were able to meet your expectations. We hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future and that your stay will be just as enjoyable as your last.

Best regards,

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Ria Hollander10-04-2017

Wederom genoten!

Wederom voor de 5e keer genoten van een heerlijke vakantie in dit kleine resort, genoten van het eten, van de service van het personeel, die je iedere keer weer het gevoel geven er alleen voor jou te zijn. Zelfs na 3 jaar wordt je direct met een welcom back begroet, omdat ze je herkennen! Genoten van het bijzonder rif, de lange steiger waar je veel mooie dingen kunt zien ( kogelvissen, kleine morenen,roggen, kleine blacktip rif haaien, octopus, kleine mantelrog, jagende tonijnen en nog veel meer........en als je geluk hebt komen de dolfijnen voorbij! Kortom het waren weer 2 geweldige weken!

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Claudia09-04-2017

Geweldig !!

Heerlijk hotel, lekker eten, mooie kamer, goed zwembad en vreselijk aardige mensen.

Alleen gereisd in maart 2017

Hotel Magic Tulip Beach Resort info