Hotel Magic Tulip Beach Resort

Hotel Magic Tulip Beach Resort

7.9Goed

Egypte, Egypte, Marsa Alam

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Tulip Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Het kleinschalige Magic Tulip Beach Resort ligt bij de bekende badplaats Marsa Alam. Het is een eenvoudig en wat gedateerd resort. Als je geen torenhoge verwachtingen hebt, dan is het hier prima vertoeven. De reviews over jullie verblijf zijn erg wisselend. Maar over de ligging aan het strand zijn jullie enthousiast en ook het personeel is gastvrij en vriendelijk. Ben je nieuwsgierig naar de rest van de ervaringen? Lees dan snel verder.

Hotelkamers

De kamers van Magic Tulip Beach Resort zijn eenvoudig en praktisch ingericht. Geen grote luxe, maar wel alles wat je nodig hebt. Ideaal voor hotelgasten die er graag op uit trekken en weinig tijd doorbrengen op de hotelkamer. Reviewer Gaby vindt het jammer dat de internetverbinding niet altijd werkt, terwijl het zeer prijzig is om hier gebruik van te maken. En Petra merkt op dat de schoonmaak wel wat grondiger mag gebeuren.

Restaurants

De meningen over de kwaliteit van de maaltijden bij Magic Tulip Beach Resort zijn erg verdeeld. Zo vinden een aantal van jullie het eten eentonig en van mindere kwaliteit, terwijl anderen juist enthousiast zijn. Annelies schrijft: ‘Het ontbijt heeft een zeer ruime keus en een gebakken eitje (in welke vorm je ook wenst) wordt voor je neus bereid.’ Reviewer Petra is op één minpunt na ook tevreden: ‘Het eten mag iets gevarieerder maar is erg lekker. Iedere dag een ander thema, bijv. Egyptisch, Italiaans e.d.’ Over de hygiëne in het restaurant zijn de reviews eveneens wisselend. Arwin en Ilona vinden bijvoorbeeld dat de borden in het restaurant beter mogen worden afgewassen.

Zwembad en animatie

De zwembaden van Magic Tulip Beach Resort liggen er mooi bij en worden omringd door prachtige groenvoorziening. Hier en daar staan ligbedden verspreid om lekker een oogje dicht te knijpen. Hou er wel rekening mee dat sommige hotelgasten vroeg uit de veren zijn om een ligbed te reserveren. Soms ondervinden jullie wat geuroverlast als het gras is gesproeid door hergebruik van afvalwater.

De kids zijn niet uit het kinderbad te krijgen en roetsjen van de glijbanen of amuseren zich bij de miniclub. Bij de poolbar kun jij ondertussen terecht voor een snack of een drankje. Reviewer Eddie vindt het jammer dat de drankjes worden geserveerd in plastic bekertjes en dat je voor sommige cocktails moet bijbetalen.
Het enthousiaste animatieteam van Magic Tulip Beach Resort organiseert allerlei activiteiten voor jong en oud. Reviewer Kitty merkt wel op dat een aantal van het team een beetje opdringerig zijn. Ook kan de muziek wat luidruchtig zijn bij het zwembad.

Ligging en omgeving

Jullie vinden de ligging van Magic Tulip Beach Resort over het algemeen erg mooi. Als je via het strand over de pier wandelt, kom je uit bij een rif. Hier spot je exotische vissen en schildpadden.

Liever wat winkelen en op een terrasje zitten? De shuttlebus van het hotel brengt je naar het centrum van Marsa Alam en via het hotel kun je de mooiste excursies boeken.

457 reviews over Hotel Magic Tulip Beach Resort

• 2018
    10harold en els klaassen17-03-2018

Fijne vakantie, een aanrader

Fijne vakantie, net terug van een zonovergoten vakantie en ons verblijf in magic tulip beach resort, het resort is voor ons een reden om zeker nog een keer terug te komen. Er is voor iedereen wat wils, snorkellen bij het rif is een aanrader. Het personeel is erg vriendelijk. Animatie team was top, doen ook voor iedereen wat wils. Kortom een super vakantie gehad..

Vriendelijke groeten Magic Tulip Beach Resort Team, Contracting Manager, 01-04-2018

Beste Harold, bedankt voor het delen van je perfecte vakantie-ervaring in ons hotel. We zijn blij u hier te verwelkomen als tweede thuis. Alle vriendelijke woorden van waardering zijn de beste beloning voor onze teamleden. We hopen van harte dat u ons binnenkort weer zult bezoeken.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Maria Prinsen17-03-2018

Heerlijke ontspannen vakantie

Fijn hotel met ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam. 1e week met name oudere gasten, 2e week meer jongeren, animatieprogramma blijft hetzelfde, naar mijn idee is er juist een markt in Egypte dat hotels zich meer gaan richten op de oudere vakantiegangers. Dus niet zo'n luide muziek sávonds...dit werd overigens wel aangepast nadat er meerdere klachten waren gekomen. Het eten was heel goed, prachtige en smaakvolle creaties! Maar het meeste hebben wij genoten van de massages en de hamam, echt een aanrader als je echt wilt ontspannen. Aziz loopt rond op het strand om klanten te werven, hij biedt je een gratis massage aan voor 15 minuten. Als je er op ingaat, krijg je daarna een mooi aanbod: wil je doorgaan na die 15 minuten? Dan wordt je 1 uur gemasseerd. Daarna volgt overleg over de prijzen, blijft het bij die ene massage, dan betaal je uiteraard meer dan wanneer je er 3 of 5 koopt. Wij kozen voor 5 massages, uitgevoerd

Beste Maria Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan schrijven. Uw mening en feedback is belangrijk voor ons we willen dat al onze gasten een plezierige en onvergetelijk bezoek te hebben. We zijn blij dat u genoten van het hotel en de faciliteiten en de service die u ontvangen van al onze medewerkers. We zijn erg blij dat we je goede herinneringen aan uw verblijf zou kunnen geven en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar terug.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Karin07-03-2018

Super fijne vakantie!

We hebben er een geweldige vakantie gehad. Het resort is al iets ouder, wat ook wel te zien is, maar dat heeft ons absoluut niet gestoord. Prima verzorgde kamers en terrein. En de mensen doen er werkelijk alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen, geen moeite is ze te veel. Lekker gegeten, veel afwisseling. Ontbijt of lunchbox mee op excursie geen probleem. Zwembaden waren heerlijk van temperatuur, 1 zelfs heerlijk verwarmd. Heel veel ligbedje beschikbaar, ook aan strand. Daar met windschermen. Je kon er snorkelmateriaal huren, pak nu erg prettig, want zeewater nog fris. En het huisrif zo ontzettend mooi dat je er geen rond kunt zwemmen. 3 prachtige excursies gedaan, zwemmen met wilde dolfijnen bij Sataya geef was echt onvergetelijk. In de welness heerlijke massages gehad. Aanrader! Werd helaas ziek, luchtweginfectie. De resort-dokter en staff was erg aardig en betrokken. Was onze eerste vakantie in Egypte en smaakt naar meer!

Beste Karin Bedankt voor de tijd om een recensie te schrijven van uw recente verblijf bij ons bij Magic Tulip Beach Resort. De mening en feedback van onze gast is erg belangrijk voor ons, omdat het helpt bij het verbeteren van de service die wij aan onze gasten bieden. En dus, we zijn erg blij dat u uw vakantie genoten hebt. Ook, bedankt voor de vriendelijke complimenten naar ons personeel en hotel en we hopen u snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Lianne brouwer05-03-2018

Geweldig!

Een heerlijk klein resort met super lieve mensen. Nog nergens zo lekker gegeten, fijn verwarmd zwembad, gezellige poolbar, met Ibrahim die erg zijn best deed en een leuk animatie team, vooral Alex en Jamaica waren geweldig, ook een mooi rif. Wel jammer dat er geen tapbier was en de cocktails niet echt koud waren, ijsblokjes waren ver te zoeken. Maar zal zeker nog eens terug gaan .

Vriendelijke groeten Mr. Sameh Elsharkawy General, Contracting Manager, 01-04-2018

Beste Lianne bedankt voor het delen van je perfecte vakantie-ervaring in ons hotel. We zijn blij u hier te verwelkomen als tweede thuis. Alle vriendelijke woorden van waardering zijn de beste beloning voor onze teamleden. We hopen van harte dat u ons binnenkort weer zult bezoeken.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 6Sophia27-02-2018

Voor ons niet meer

Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud. Schimmel in de badkamer, veel bedjes kapot, mag wel een likje verf hebben...... Het eten is warm, wat ook erg belangrijk is. Ik persoonlijk vind de keuze erg matig...... Wat alles goed maakt is de vriendelijkheid van het personeel en het enthousiasme van het animatieteam, vooral Alex en Jamaica echt top...... En het prachtig rif voor de deur...... Prachtig vissen gespot..... Als het hotel wordt opgeknapt komen we misschien nog eens........

Beste Sophia Dank u voor de tijd neemt om een review over uw recente bezoek aan schrijven. Uw mening en feedback is belangrijk voor ons we willen dat al onze gasten een plezierige en onvergetelijk bezoek te hebben. Spijtig sommige van uw verwachtingen, waar niet voldaan op uw vakantie en passeren we over je feedback om ons management voor de beoordeling en de implementatie in ons verbeterplan en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten. Wij willen u bedanken voor het kiezen om uw vakantie door te brengen bij ons in.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9Hans en Tonnie26-02-2018

De Moeite om naar toe te gaan

Wij zijn een weekje in Magic Tulip beach Resort geweest het is ons goed bevallen mooi opgezet Resort de tuinen liggen er heel netjes bij over het Resort is wat achterstallig onderhoud en een beedtje te veel geluid van de compressor over het Resort Het zwembad is goed 1 verwarmd voldoende ligbedden ook aan het strand daar wordt ook alles netjes bij gehouden een lange pier maar dan heb je ook een prachtig Rif Het eten is er ook goed is de moiete om nog een terug te gaan De Service is er 100%

Beste HaKiv bedankt voor het beoordelen van ons hotel en voor uw vriendelijke en ondersteunende woorden. We zijn blij dat je een leuke tijd hebt gehad in ons hotel. We hopen dat u ons binnenkort weer bezoekt voor nog een ontspannende vakantie.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Gojda & Rousseau21-02-2018

Geweldig hotel

Voor de 15 keer geboekt in dit hotel,alles word gedaan en er is voor ieders wat.Her eten is zeer goed met dank aan chef Ahmed,Ook dank aan de generale manager die met zijn mensen het hitel in goede banan leid.Ook dank aan Aziz fie altijd klaar staat,en zeker aan Atef die het restaurant personeel toont hoe alles draait,kortom een geweldig team.👍😜

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8John en Jenny13-02-2018

Fantastich

Het resort is best ruim en rustig , gelukkig geen mensen die om 7 uur al handdoeken neer gaan leggen . De onderwaterwereld vonden wij een beetje tegen vallen hadden meer verwacht. Om te snorkelen moet je ongeveer 15 minuten lopen ( maar is ook wel weer lekker) Het personeel is geweldig allemaal heel vriendelijk. Het eten kan iets beter en warmer ( in de avond) En er is helemaal niets buiten het resort alleen ZAND !!!

Vriendelijke groeten Magic Tulip Beach Resort Team, Contracting Manager, 20-02-2018

Beste John en Jenny, Bedankt voor het delen van uw vakantie-ervaring met ons in deze review. We zijn blij dat u een aangename vakantie in ons hotel hebt doorgebracht en we waarderen uw vriendelijke woorden en uw minder positieve opmerkingen, die in aanmerking zullen worden genomen voor onze toekomstige kwaliteitsverbeteringen. Bedankt dat je onze gast bent en we hopen je weer te zien.

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Dirk30-01-2018

Het allermooiste huisrif ooit

De prijs/kwaliteit is super. Goed management, heel aanspreekbaar. Dichtbij de luchthaven (15' à 20 '). Het huisrif is onevenaarbaar. Elke dag zeeschildpadden te zien, soms dolfijnen. De redder is altijd aanwezig en is zeer waakzaam. Het eten is goed, ook elke dag BBQ buiten. De animatie valt wat tegen. Eerst de lange kinderdisco elke dag, daarna een optreden van het animatieteam, bingo of een buikdanseres of de derwisjen. Je kan 's avonds een uitstapje maken met een shuttlebus voor slechts €5 per persoon naar Port Ghalib, om wat souveniertjes te kopen. Neem genoeg zonnecrème mee van thuis, want je in je resort betaal je forse prijzen. We komen hier al meerdere jaren, hebben al andere hotels geprobeerd maar voelen ons hier echt thuiskomen. Daarom gaan we meermaals per jaar naar dit resort. Maak zeker ook de uitstap naar Abu Dabad (met graszeeschildpadden) en Sataya (tussen de dolfijnen zwemmen). Vertrek eens vanuit luchthaven Keulen, klein maar heel efficiënt (om 07 u vertrek). Tegen het middagmaal kan je al aan tafel aanschuiven.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9I.Vissers24-12-2017

Fantastische prijs-kwaliteit verhouding

Wij wilden er in de sombere wintermaand even tussenuit. Op basis van de kitemogelijkheden en het lekkere weer hebben we voor de locatie marsa alam gekozen. We hebben een hele week volle zon gehad alleen de wind viel erg tegen. Alleen met grote kites was er in een hele week twee keer te varen. Voor onze zoon een kleine tegenvaller. Wij zijn erg enthousiast over de vakantie die wij hebben gekregen voor het geld wat wij betaald hebben. Om een weekje bij te tanken is dit een fantastische locatie. Verwacht geen feestgebruis je komt hier voor je rust. Personeel lijkt niet alleen aardig ze zijn het ook echt! De kamers zijn enigszins gedateerd maar wie maalt daar nou om met ruim 25 graden?

Uw Magic Tulip Beach Resort Team, Contracting Manager, 06-01-2018

Beste gast, Heel erg bedankt dat u al uw ervaringen en belevingen in ons gastenboek opgeschreven heeft, dit is voor ons en onze gasten erg belangrijk om een verblijf bij ons zo aangenaam mogelijk te maken We zijn erg verheugd te horen dat uw vakantie zo succesvol verlopen is en hopen u zeker in de toekomst weer als gast te mogen begroeten

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Hotel Magic Tulip Beach Resort info