Hotel Magic Tulip Beach Resort

Hotel Magic Tulip Beach Resort

7.9Goed

Egypte, Egypte, Marsa Alam

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Tulip Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

Het kleinschalige Magic Tulip Beach Resort ligt bij de bekende badplaats Marsa Alam. Het is een eenvoudig en wat gedateerd resort. Als je geen torenhoge verwachtingen hebt, dan is het hier prima vertoeven. De reviews over jullie verblijf zijn erg wisselend. Maar over de ligging aan het strand zijn jullie enthousiast en ook het personeel is gastvrij en vriendelijk. Ben je nieuwsgierig naar de rest van de ervaringen? Lees dan snel verder.

Hotelkamers

De kamers van Magic Tulip Beach Resort zijn eenvoudig en praktisch ingericht. Geen grote luxe, maar wel alles wat je nodig hebt. Ideaal voor hotelgasten die er graag op uit trekken en weinig tijd doorbrengen op de hotelkamer. Reviewer Gaby vindt het jammer dat de internetverbinding niet altijd werkt, terwijl het zeer prijzig is om hier gebruik van te maken. En Petra merkt op dat de schoonmaak wel wat grondiger mag gebeuren.

Restaurants

De meningen over de kwaliteit van de maaltijden bij Magic Tulip Beach Resort zijn erg verdeeld. Zo vinden een aantal van jullie het eten eentonig en van mindere kwaliteit, terwijl anderen juist enthousiast zijn. Annelies schrijft: ‘Het ontbijt heeft een zeer ruime keus en een gebakken eitje (in welke vorm je ook wenst) wordt voor je neus bereid.’ Reviewer Petra is op één minpunt na ook tevreden: ‘Het eten mag iets gevarieerder maar is erg lekker. Iedere dag een ander thema, bijv. Egyptisch, Italiaans e.d.’ Over de hygiëne in het restaurant zijn de reviews eveneens wisselend. Arwin en Ilona vinden bijvoorbeeld dat de borden in het restaurant beter mogen worden afgewassen.

Zwembad en animatie

De zwembaden van Magic Tulip Beach Resort liggen er mooi bij en worden omringd door prachtige groenvoorziening. Hier en daar staan ligbedden verspreid om lekker een oogje dicht te knijpen. Hou er wel rekening mee dat sommige hotelgasten vroeg uit de veren zijn om een ligbed te reserveren. Soms ondervinden jullie wat geuroverlast als het gras is gesproeid door hergebruik van afvalwater.

De kids zijn niet uit het kinderbad te krijgen en roetsjen van de glijbanen of amuseren zich bij de miniclub. Bij de poolbar kun jij ondertussen terecht voor een snack of een drankje. Reviewer Eddie vindt het jammer dat de drankjes worden geserveerd in plastic bekertjes en dat je voor sommige cocktails moet bijbetalen.
Het enthousiaste animatieteam van Magic Tulip Beach Resort organiseert allerlei activiteiten voor jong en oud. Reviewer Kitty merkt wel op dat een aantal van het team een beetje opdringerig zijn. Ook kan de muziek wat luidruchtig zijn bij het zwembad.

Ligging en omgeving

Jullie vinden de ligging van Magic Tulip Beach Resort over het algemeen erg mooi. Als je via het strand over de pier wandelt, kom je uit bij een rif. Hier spot je exotische vissen en schildpadden.

Liever wat winkelen en op een terrasje zitten? De shuttlebus van het hotel brengt je naar het centrum van Marsa Alam en via het hotel kun je de mooiste excursies boeken.

457 reviews over Hotel Magic Tulip Beach Resort

• 2018
    6Eddie18-08-2018

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Het is een hotel waar je niet te hoge verwachting moet hebben, dan is het goed vertoeven. Eten: is eigenlijk altijd hetzelfde, maar niet verkeerd! Zwembad: goed, wel veel lawaai als de DJ zijn best doet, bedjes is iets wat overal voorkomt het handdoeken gedoe op de strandstoelen, op het strand zijn bedjes genoeg. Kamers: sober en gedateerd maar voor de niet te veel luxe gewend is, is het goed te doen. Drinken: jammer dat aan het zwembad en strand in plastic bekers wordt getapt waar plastic smaak aanzit, en dat veel cocktails moet worden bijbetaald. Bier wordt uit een fles geschonken niet uit de tap. WIFI: jammer dat hier voor betaald moet worden en je niet op de kamer hiervan kan genieten. Snorkelen en duiken: leuke bijkomstigheid, zo aan het hotel. Prettig om te weten ze gaan naar horen zeggen een combi vormen met het naastgelegen Tulip Royal, er zijn op datum van vertrek van ons al verbeteringen zichtbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Kitty01-08-2018

Gaan zeker nog een keer terug!!!

Prima hotel, is inderdaad wat verouderd de kamers mogen beste een opknapbeurt hebben. Eten was prima voor ieder wat wils zeker aan salades en desserts. Prima zwembad alleen wel jammer dat je om 05.00 uur je bed uit moest om een handoekje te leggen voor een bedje, kortom te weinig bedden voor de hoeveelheid gasten. Leuk Animatie team sommige wat te opdringerig maar 2 daarvan waren gezellig altijd in voor een praatje Mizo en Jamaica.... toppers zijn het!!! Minpunt is echt de wifi wij waren er 11 dagen dus maar voor 2 wken wifi gekocht voor 30 euro zeer prijzig moet ik zeggen zeker als je maar met 1 persoon op de wifi kan en daarbij dat de meeste dagen de wifi niet eens werkte beetje jammer dit. Verder prima verblijf gehad en wellicht nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Ives29-07-2018

Vergane glory.

Door vertraging vliegtuig later aangekomen met als gevolg diner op kamer. 2 sandwiches met stukjes kip en een banaan. Verschillende mankementen op kamer, tv werkte niet, stopcontacten die te diep in de muur staken zodat ze niet werkten, airco werkte niet voldoende, douchewater: was het nu warm of koud? Na klacht werd dit wel nagekeken. Veel te weinig stoelen aan het zwembad, waarvan de meeste versleten waren. Dus zeer vroeg handdoeken leggen voor een plaatsje. Ook zijn de meeste strandstoelen aan vervanging toe. Een zwembad van 1m60 en een van 1m30 diep. Geen aflopend zodat je als je wat kleiner bent ook vooraan kan zitten. De toiletten aan zwembad en restaurant zijn niet zo proper. Er is een gevarieerd buffet, alleen is het elke dag hetzelfde met een kleine afwisseling aan de bbq buiten. Het rif vinden we zelf niet zo indrukwekkend. We gaan er zeker geen 2e keer naartoe. De volgende keer wordt het terug 3 corners Fayrouz .

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Annelies 197007-07-2018

Perfect!

Na een spoedige vlucht en een korte (15 min) transfer kwamen we aan op het resort. De koffers mochten buiten blijven en na een snelle incheck mochten we meteen aanschuiven aan het diner. Ondertussen werden onze koffers netjes naar onze kamer gebracht. Een hele zorg en gesjouw minder. Na een ontspannen diner met ruime keus en kwalitatief goed eten gingen we door de prachtige tuinen opzoek naar onze kamer. Kamers zijn vrij groot met een goede badkamer, heerlijke bedden, kluisje, airco, föhn en ruim terras. Kamers worden perfect schoongemaakt met iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt heeft een zeer ruime keus en een gebakken eitje (in welke vorm je ook wenst) wordt voor je neus bereid. Ook de lunch is perfect geregeld, met voor ieder wat wils. Zwembad met poolbar is heerlijk. Voldoende bedjes, ook aan het strand. Met gratis handdoeken service, Een heerlijke vakantie, wij gaan zeker terug.

• 10Mr. ERik06-07-2018

Een Oase van rust en verzorging!

Een geweldig ressort om te relaxen en tot rust te komen. Mooie, grote, schone kamers. Prima eten en zeer vriendelijk en enthousiast personeel wat zich volledig inzet om het naar je zin te maken.

• 2Marino25-06-2018

Verschrikkelijk nooit weer

Nog nooit zo n slecht hotel gehad veel achterstallig onderhoud alles is of gaat kapot Tafelbladen zitten los ,strandstoelen kunnen maar in twee standen omdat de sparing uitgesleten of afgebroken is. Ze sproeien het gras met afvalwater wat enorm stinkt net een giertank een paar avonden al vroeg naar de kamer gegaan vanwege de stank. Als je drankje bij het eten besteld gebeurd het regelmatig dat je iets anders krijgt dan wat je besteld hebt of het komt helemaal niet. 3 keer opgegeven voor de schuttelbus ging steeds niet door ze moesten 10 mensen hebben die 5 euro p.p betalen de bus kost 35 euro dus verdienen ze daar ook 15 euro op. Via naast gelegen hotel royal tulip wel 2 keer met het busje geweest. Het pasjes die je krijgt voor de deur en voor de handdoeken zijn te vies om aan te pakken. Geen mooi strand je moet 700 meter over de steiger lopen voordat je kunt snorkelen.

• 7Emmy en Eric27-05-2018

Niet echt slecht maar er zijn veel betere resorts.

Op zich een keurig resort maar wel met veel achterstallig onderhoud. De kamers zijn in orde. Het restaurant doet armoedig aan met wankele tafeltjes en gedateerde gordijnen, De bedjes aan het strand en de badlakens verdienen nu echt een eervolle afvoer naar de stort. Personeel doet bijzonder goed zijn best. Animatie net als overal. M.n.de meisjes waren erg jong en onervaren. Wifi veel te duur (Bij het zusterhotel Royal Tulip is het gratis). Bedrag om de kamer langer te mogen houden is gewoon te hoog. Eten erg matig, koeling kan veel beter.

Met vriendelijke groeten, Magic Tulip Beach Resort, Contracting Manager, 07-07-2018

Beste Emmy & Eric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw terugkoppeling zeer en zullen uw opmerking dan ook noteren en in overweging nemen voor het constante verbeteren van de kwaliteit. Wij zouden U graag opnieuw verwelkomen in onze hotel, om u alsnog te mogen overtuigen van onze gastvrijheid en diensten. Wij hopen dat u ondanks uw negatieve ervaring nog steeds van uw heeft kunnen genieten en wij danken voor het verblijven in onze hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Axel14-04-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Wat een fantastisch resort. En de mensen waren (bediening o.a.) ontzettend aardig. Van nature, niet gespeeld. Heerlijk eten, heerlijk weer. Enig minpuntje was dat je veelvuldig en aanhoudend werd gevraagd of je aan van alles mee wilde doen. We hebben 1x toegegeven, en eerlijk is eerlijk, een lekkere massage gekregen.

Groetjes van Magic Tulip Beach Resort Team, Contracting Manager, 06-05-2018

Hallo Axel We zijn erg blij dat u prachtige herinneringen van uw tijd bij ons heeft. En waardeer de feedback en mening. Bedankt voor het verblijf bij ons.

Gereisd met partner in november 2017

• 8M. Kroes04-04-2018

Mooie bestemming, voor ons eenmalig

Gemoedelijk resort. Kamers gedateerd en toe aan opknapbeurt, maar alles doet het. Bedden knalhard. Prachtige ligging met tropisch aquarium voor de deur. Prachtig om te snorkelen. Rondom resort is er niets te beleven, hotel biedt tegen betaling shuttleservice aan naar Port Ghalib. Eten was prima, goed ontbijt, ruime lunchmogelijkheden en heerlijk diner. Een minpuntje: obers lijken wel kermisattracties. Als je er geen fooi in gooit doen ze, op een enkeling na, helaas niets. Desondanks heerlijke week gehad.

Met vriendelijke groeten, Magic Tulip Beach Resort, Contracting Manager, 06-05-2018

Beste Gast

bedankt voor het beoordelen van ons hotel en voor uw vriendelijke en ondersteunende woorden. We zijn blij dat je een leuke tijd hebt gehad in ons hotel. We hopen dat u ons binnenkort weer bezoekt voor nog een ontspannende vakantie.

Gereisd met partner in maart 2018

• 8marion stoffelsma22-03-2018

fantastisch

Het was een fantastische vakantie. Elke dag rond de 26 graden. Zeewater prima om in te zwemmen en snorkelen. Het eigen huisrif is geweld. Personeel super aardig. Je moet je wel op een Resort kunnen vermaken want als je het Resort af gaat zit je midden in de zandbak. Natuurlijk kun je excursies boeken zoals wij hebben gedaan en dat was in het wild zwemmen met 100 dolfijnen, fantastisch. Eten is prima, kamers ruim. Tuurlijk is wel ergens soms een steentje af of wat verf maar dat maakt ons niet uit. Prachtig aan het strand, heel gemoedelijk.

Vriendelijke groeten Magic Tulip Beach Resort Team, Contracting Manager, 01-04-2018

Beste Marion, Heel erg bedankt voor je geweldige feedback! We zijn heel blij dat je met ons van de vakantie genoten hebt en we hopen dat je mooie herinneringen aan je verblijf hebt opgedaan. We zijn erg blij met al je vriendelijke woorden en we hopen dat je ons binnenkort weer zult bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Hotel Magic Tulip Beach Resort info