Hotel Kahramana Park

Hotel Kahramana Park
7,6

43 tips over Hotel Kahramana Park

marijke jenar, 9-9-2014
de uitstap om te gaan snorkelen met de dolfijnen is de moeite waard maar hou er rekening mee dat je van 5 uur 's ochtends onderweg bent tot 7 uur 's avonds en maar 1 uur in het water bent geweest!
roy, 1-9-2014
De water villa's zien er echt top uit.
GeertMout, 22-8-2014

Informeer naar de shows bij Kahramana beach

Ga snorkelen

Geef een tip aan de hardwerkende staff

Ze willen een hoop voor je doen mits je ze met respect behandeld

GeertMout, 17-8-2014

Voor shows moet je bij het Beachresort zijn.

Geef een fooitje aan verschillende mensen..ze werken hard en doen hun best.

De disco op donderdag is leuk,ondanks de entreeprijs.

Bianca, 11-8-2014
Als je al geboekt hebt .... OMBOEKEN ... Als je nog niet geboekt hebt ... NIET BOEKEN!!!! Wij zijn inmiddels bijna 20 keer in Egypte geweest en dit was het meest slechte hotel ooit!!
heidi, 31-7-2014
Snorkelen met de dolfijnen is wel leuk

KevinC, 19-4-2014

Neem van thuis al iets mee tegen de muggen.

Toerisme ligt momenteel zo goed als plat in Egypte, hotels draaien daardoor niet op volle capaciteit. Nadeel hiervan is dat niet alle voorzieningen, die je anders zou verwachten, beschikbaar zijn. Voordeel is dat het veel rustiger is en dat de sfeer daardoor veel persoonlijker wordt.

s_robbens, 19-4-2014
Heel rustig en klein familiehotel. Niet kiezen als je van animatie houdt! Hotel dat veel Belgen als gasten heeft.
cake_1, 18-4-2014
Het gaat slecht in Egypte, dat weet iedereen, maar je kan perfect afreizen naar Marsa Alam zonder gevaar. Wees vriendelijk tegen hen en toon dat je de mensen waardeert voor hun harde werk, dan zullen ze zelf nog net dat ietsje extra voor je doen! ;-)
Windy, 17-4-2014
bezoek zeker Dolphin Bay en als je een beetje geluk hebt zwem je net als wij tussen de dolfijnen en dit in open zee. de moeite waard