Hotel Kahramana Park

Hotel Kahramana Park
7,6

43 tips over Hotel Kahramana Park

Guido Kerkhofs, 18-5-2015
De famiilechallets zijn ideaal voor families met kinderen.
Shanti Bergsma, 18-5-2015
Ieder hotel in Egypte vraagt een copie van je paspoort. Wil je dit niet afgeven dan checken ze je echt niet in! Neem zelf een kopie mee en streep alle handtekeningen en nummers door.
fanny, 18-5-2015
leuk vakantieadres om te relaxen, geniet van zon, ze en strand

Thomas, 17-5-2015
Mooi resort om te snorkelen
Tara Mazeland , 17-5-2015
Hebben quad gerede in de woestijn. Zeker een aanrader!
rosana, 18-4-2015

neem de bus 2 euro p.p.

naar abu dabu,tijdens het snorkelen reuze schilpadden gezien.mooi!!!

Kristel, 12-4-2015

Port Ghalib de moeite om eens te zien.....vele winkeltjes en jachthaven met super luxe boten....

Afbieden.....afbieden.....afbieden!!!

Voor quad rijden beter en goedkoper via hotel ipv reisagent.

Neem zo mogelijk chalet!!!

Wanneer je niets vindt aan glijbanen kies je beter ander hotel.

fam fermont, 12-4-2015

Een héle goede tip wifi is slecht alleen bij receptie

Maar in het winkeltje op het strand bij dit hotel hangt een Vodafone vlag stap daar naar binnen en koop voor 15 euro een prepaid kaartje met 2 gb .....haal eigen sim eruit stop dit erin en je kunt de heel vakantie app mailen foto naar thuisfront sturen facebook en wat je maar wilt ik heb er alles mee gedaan

ronn, 11-4-2015

2 euro naar andere beach voor schilpadden en meer

nicky Fermont , 6-4-2015
Koop een Egyptisch kaartje van Vodafone op het strand van kahramana park voor 15 euro 2 gb ... en je kunt echt overal internetten 👍👍