Hotel Kahramana Beach Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Kahramana Beach Resort voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Kahramana Beach Resort

• 7Marc15-03-2010

Nooit meer !!!!!!!!!!

Hotel op zich zelf was niets op aan te merken mooie kamers en rustig.Het eten was alle dagen hetzelfde geen variatie en niet al te warm.95% italianen en animatie was ook in het italiaans.Voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.Nooit meer!!!!

Met vrienden

• 9Marianne en Joyce15-01-2010

Heerlijk rustig

Je zitten middenin het centrum van Naama Bay. Toch merk je niet van de drukte, maar het opzoeken is geen probleem. Het hotel is mooi, kamers zijn simpel en personeel vriendelijk. In het hoogseizoen zijn er waarschijnlijk niet genoeg strandbedden. Groot nadeel is wel dat je op het privé strand van Kahramana moet betalen, ook als je all inclusive zit. Het is een heerlijk hotel om een weekje compleet tot rust te komen.

Met vrienden

• 9kazimirowski20-03-2008

Alles goed of perfect, service, kamaers, snorkelen.. Maar opgepast voor excursie naar Louxor. De bus rijdt via (bijna) Hurghada. Detour van +/- 200km. Dus bijna 8 uuren rijden, waar reele afstand is +/- 250 km. Dit is uiteraard niet het fout van het hotel. Ideaal voor wie niet wenst in het hotel blijven en niet te veel bezoeken...

• 2Bert Jurgens14-07-2007

ABSOLUTE AFRADER....Indien je niet van een hotel houdt waar 95% Italianen zijn neergestreken. Allom herrie en voordingende Italianen. Maar als je daar geen aanstoot aan neemt is het een mooi hotel met prachtige kamers, goed voer en een meer dan PERFECTE DUIKSCHOOL. Mijn dochters zijn het overigens niet met mij eens.

Familie

• 8Petra Zwarts18-03-2007

erg mooi complex. Rustig, aardig personeel. Hebben zelfs gesnorkeld met dolfijnen tijdens excursie. Alleen geen nederlandse kinderen en italiaanse animatie. Voor kinderen ook erg leuk trouwens, dus zeker een aanrader!

Familie

• 9Patrick29-07-2006

GEWELDIG HOTEL, mooie ligging en leuke opzet. Aardige mensen en perfect servide. Erg goed aan dit hotel is dat ze twee, grote, stranden hebben waarvan eentje met animatie en voor de rustzoekers een ruststrand. Allebei perfect aangelegd en voldoende bedjes en niet boven op elkaar. Ruime kamers en goed eten. Enige minpuntje is dat als ej slecht ter been bent (mijn partner) het bijna onmogelijk is te zwemmen. Je kunt nl alleen maar de zee in via een in zee gebouwde steiger die zeer hoog is en maar 1 smal trapje heeft. Doordat er vak veel wind staat is snorkelen niet mogelijk, echter een shuttelbusje brengt je dan naar een ander privestrand waar je terecht kunt. DIT HOTEL IS EEN AANRADER VOOR RUSTZOEKERS!

• 10Lyseth17-02-2006

Wij zijn net terug van een weekje in dit hotel. Het was in 1 woord fantastisch (en wij zijn echt heel kieskeurig). De service is perfect, het eten is echt goed en de kamers zijn ruim en schoon. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat er bij harde wind (7 van onze 8 daagse vakantie) niet gezwommen kan worden bij het huisrif (rode vlag). Maar niet getreurd de shuttle bus brengt je gratis in 10 min. naar een privestrand met een supermooi rif waar je ook met harde wind goed kunt zwemmen en snorkelen. We hebben daar een zeekoe gezien en enorme zeeschilpadden. Een echte aanrader is snorkelen met wilde dolfijnen bij het dolphin house. Als je meer info wilt dan kun je me mailen.

• 9Sandra de Groot12-01-2006

Kwamen 's avonds om 12 uur aan en werden warm ontvangen. Met golfkarretje werden we naar kamer gebracht en daarna naar de eetzaal waar nog een luchtig hapje klaar stond voor ons! Erg aan te raden is het Bedoeinen diner. Even een stukje langs alle appartementen lopen en dan start het sprookje van 1001 nacht! De duikschool was uitstekend. Niks dan lof over de goede begeleiding boven en onder water. Alle instructeurs spraken uitstekend Engels. In het resort zijn een aantal winkeltjes en daar werden we zeer gastvrij ontvangen (thee drinken en waterpijp roken met de winkeliers!). Enig minpuntje: onze kamer was blijkbaar al een aantal weken niet gebruikt, want er kwam bruin water uit de kranen (douche). Dit werd steeds minder en na een paar dagen was het over. De baai waar je met een shuttle busje naar toe kan, is een aanrader i.v.m. schildpadden en een zeekoe!

• 9Johan21-09-2005

Goed verzorgd hotel. Kamers zijn mooi en heel ruim. Volop ruimte, geen gezeur met "handdoekleggers". Kwaliteit van het eten ruim voldoende (wel heel internationaal). Ideaal voor duikers en snorkelaars, minder geschikt voor slechte zwemmers,daar men niet de zee in kan lopen (koraalrif). Het hotel een beachclub waar men wel zo de zee in kan lopen.(10 minuten met shuttle) Hotel ligt op half uur rijden van luchthaven Marsa Alam. Resort ligt midden in woestijn aan zee, wel prachtige tuinen!

• 9ria28-05-2005

wij waren erg verrast door de mooie tuinen,de zeer grote mooie kamers en het erg lekkere eten,zowel s óchtends als s'avonds veel variatie en erg lekker!!(Duitse chefkok)De transfer van t vliegveld van Marsa Alam naar t hotel gaat in ongeveer 25 min.dus lekker snel. de duikschool waren we ook erg over te spreken.Goede begeleiding en iedereen erg aardig.De riffen zijn geweldig mooi,vooral Elphinstone was erg indrukwekkend.Dolphin rif is erg mooi om te duiken ,maar voor de dolfijnen te zien moet je wel erg veel geluk hebben,je mag er nl niet meer bij komen,de dolfijnen moeten naar jou komen en meestal gebeurt dit dus niet.Het resort is wel erg op Italianen ingesteld,maar iedereen is erg aardig. s'avonds valt er niet veel te beleven,dus inderdaad maar goed boek meenemen!!Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier.

0 tips over Hotel Kahramana Beach Resort

• Soort strandZand
        • Afstand tot strand50 m
        • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
        • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
        • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
        • Receptie24-uurs receptie
        • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
        • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
        • Wellness behandelingenMassages