Hotel Jaz Dar El Madina Resort

9.7Fenomenaal

Egypte, Egypte, Marsa Alam

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Dar El Madina Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Jaz Dar El Madina is een kleinschalig resort gelegen in de rustige badplaats Port Ghalib. Een fijn en sfeervol vakantieverblijf voor families en gezinnen. Het resort wordt goed onderhouden en ligt op wandelafstand van het zandstrand. Je wordt hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel waardoor je meteen een thuisgevoel krijgt. Reviewer Annette schrijft: ‘Fantastische locatie, vriendelijk personeel, top locatie, al 2x geweest en gaan zeker dit jaar weer!!’

Hotelkamers

Over de kamers van Jaz Dar El Madina Resort lezen we positieve reviews. Jullie vinden de kamers mooi ingericht en lekker ruim. Ook de handdoekenservice is goed geregeld. Zelfs grote badhanddoeken liggen voor je klaar. Jan schrijft in zijn review: ‘Een fantastisch hotel, waar service op nr 1 staat, grote, keurige, verzorgde kamer, met heerlijk balkon’. Minpuntje vinden jullie het internet, dat zou wel wat sneller mogen.

Restaurants

Bij het Jaz Dar El Madina vind je verschillende restaurants, zowel in buffetvorm als à la carte. Reviewer Daniëlle vindt het eten goed en zeer gevarieerd. Ook merken jullie op dat er geen lange wachtrijen zijn en de maaltijden altijd warm worden gereserveerd. Tijdens je verblijf bij Hotel Jaz Dar El Madina mag je ook eens een culinair uitstapje maken naar een van de andere nabijgelegen Jaz hotels voor een heerlijk diner.

Zwembad en Animatie

Hotel Jaz Dar El Madina heeft een prachtig aangelegd zwembad. Om het zwembad heen staan genoeg ligbedden voorzien van een parasol. Ook de prachtige palmbomen in en om het zwembad bieden bescherming tegen de zon. De kleintjes amuseren zich in het kinderbad, de speeltuin of bij de kinderanimatie. Het animatieteam organiseert diverse activiteiten in de vorm van sport en spel. En na het diner kun je genieten van leuke avondshows.

Ligging en excursies

Vanuit Hotel Jaz Dar El Madina is het via het resort een klein stukje wandelen naar het zandstrand. Sommige vakantiegangers vinden het jammer dat het hotel niet pal aan het strand ligt, maar eenmaal op het strand word je wel lekker in de watten gelegd. Familie van Schaik schrijft: ‘Het ontbreekt je hier aan niets. Zelfs op het strand worden je drankjes gebracht.’

Naast het resort ligt een waterpark met maar liefst zeven glijbanen. Ontzettend leuk voor een dagje waterpret met het hele gezin.
Het hotel ligt aan een kleine baai met een prachtig huisrif. Een favoriete plek voor snorkel- en duikliefhebbers. Heb je nog nooit gedoken en zou je graag duiklessen willen nemen? Dat kan, want ook de duikschool ligt op loopafstand van Jaz Dar El Madina.

Port Ghalib is een ideale uitvalsbasis voor het maken van excursies. Zo is een excursie naar Luxor zeer populair. Ga op avontuur en boek een quad trip door de woestijn. Of kies je liever voor een romantische sunset-cruise?

Zin in een ontspannen zonvakantie in Port Ghalib? Boek dan je verblijf bij Hotel Jaz Dar El Madina.

455 reviews over Hotel Jaz Dar El Madina Resort

• 9marion pool20-02-2020

alles was echt super, kom zeker nog terug!!!

alles super schoon, vriendelijk en eten, obers etc. top !!!

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 21-02-2020

Beste Gasten Marion,

Bedankt voor uw keuze om uw vakantie door te brengen in Jaz Dar El Madina.

Mijn team en ik willen u ook bedanken voor uw kritische en waardevolle feedback.

U heeft ons gemotiveerd om te blijven streven naar continue verbetering van de service.

• 9Henk16-02-2020

Geweldig hotel, heel goed personeel en schoon

Geweldig hotel, heel goed personeel, schoon en heerlijk eten. Het hotel is in verhouding niet al te groot maar doordat je gebruik mag maken van andere Jaz hotels is het meer dan compleet en goed. Ook het waterpartij, waar je gratis gebruik van mag maken is leuk

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 17-02-2020

Beste Gasten Henk,

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Yvonne15-02-2020

Superrr

Een erg goed en gezellig hotel alles prima eten top en animatie erg gezellig mooi waterpark en strand 3 min lopen

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 17-02-2020

Beste Gasten Yvonne,

• 9Ineke van Schoote12-02-2020

Geweldig

Geen minpunt te vinden. Hotel is mooi, klein en gezellig. Alle mensen die er werken doen hun uiterste best om het aan niets te laten ontbreken. Leuke shows s 'avonds.

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 13-02-2020

Beste Gasten Ineke,

• 10Jhon08-02-2020

Hotel is kleinschalig opgezet en personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk , het eten is zeer goed en afwisselend , hotel is onderdeel van aantal hotels en de wandelroute van ongeveer 5 km is mooi opgezet , route lands zee en hotels. Heerlijk gesnorkeld en heel laagdrempelig vanwege het koraalrif in de baai , ook met veel wind wat er meestal is kan je daar heerlijk vissen kijken.

Zeker voor herhaling vatbaar.

John en Jolanda

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 10-02-2020

Beste Gasten Jhon,

• 10Vincent08-02-2020

Voor herhaling vatbaar

Overal heerlijk verblijf! Je kan hier helemaal tot rust komen en hoeft niks. Het eten is lekker en veel keus en vriendelijke bediening. Schone kamers, leuke activiteiten. Snorkelen mogelijk op loopafstand aan het strand. Personeel spreekt goed Engels.

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 10-02-2020

Beste Gasten Vincent,

• 10Ine Waarts04-02-2020

Good hotel

We zijn zeer aangenaam verrast over de gastvrije lieve mensen in Marsa Alam. Zowel het keukenpersoneel, het animatie team, bediening, receptie, de tui reisleider, zelfs de winkeliers rondom het hotel geven we een dikke 10! We zijn ontzettend verwend door iedereen. Het eten was fantastisch. Iedere dag was de kamer tiptop schoongemaakt en werden we verrast door een prachtige creatie van handdoeken op ons bed 😂 Dit alles zorgde voor een constante glimlach op ons gezicht en een onvergetelijke vakantie.

Het rif bij het hotel is prachtig. De excursies naar Luxor en de boottochten zijn zeer aan te raden. Kortom. Een dikke 10 👍👍👍

Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 05-02-2020

Beste Gasten Ine,

• 10Emke van der Schans03-02-2020

Good sun

Goed hotel! Fijne mensen en goede verzorging van de kamers. Zeker een aanrader! Spontane mensen die gezellig komen kletsen! Een fijne ervaring rijker! Mooi glijbaanpark waar we gebruik van mogen maken.

Beste Gasten Emke,

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Dieke van der Schans03-02-2020

Amazing

Voor de eerste keer Egypte. Een heerlijk hotel met erg vriendelijk personeel. Ook het animatie team maakt er wat leuks van. Naast het park een super leuk waterpark. En we hebben heerlijk gegeten! Aanrader!

Beste Gasten Dieke,

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Jens03-02-2020

Heerlijk en mooi verblijf

Relaxed, goede locatie aan de coraya bay met geweldige snorkel mogelijkheden vanaf de steiger. Mooie ligging aan de baai, 2 minuten lopen vanaf het hotel naar het strand. Aquapark is gelijk naast het hotel maar je hebt er absoluut geen last van. Mooi en modern aquapark met leuke glijbanen voor eigenlijk de gehele familie. Eet en drink mogelijkheden aan zowel het strand als in het aquapark (allemaal inbegrepen bij de all inclusive). In het hotel heerlijk en gevarieerd eten en lief personeel dat werkelijk alles voor je doet! Voelt echt als thuiskomen. Komen volgend jaar absoluut terug naar dit heerlijke plekje. Twijfel je om te gaan? Zeker doen! Geen minuut spijt gehad van deze fantastische vakantie.

Tip: erg leuk om ook eens te dineren in de andere hotels! (Jaz Lamaya, Solaya of Samaya) Avond shows zijn trouwens ook erg leuk en elke dag afwisselend. GO GO GO!

Beste Gasten Jens,

40 tips over Hotel Jaz Dar El Madina Resort

• Peter en Jacqueline Jongen, 03-06-2014

Leuk om per taxibusje met enkele personen (6) te gaan zwemmen met reuze-schildpadden of dolfijnen. (veel goedkoper dan per boot)

• jeroen, 03-03-2014

Als je dofijnen wilt zien is een trip naar dolpine house een optie wij hebben de hele dag met ca,. 35/40 dolfijnen kunnen zwemmen. Unieke ervaring

• lisettev, 17-01-2014

snorkelen bij het nabijgelegen strand. Port Ghalib overslaan, niet bijzonder.

115 vragen over Hotel Jaz Dar El Madina Resort

• Manou , 02-02-2020

Zwembadwater & Cocktails

Hallo, Vraagje. Wat is de temperatuur van het zwembadwater? Wij waren vorig jaar in een hotel en het water was erg koud namelijk. Hoe zit het met cocktails? Wat voor soort zijn dat?

• Harry, 03-12-2019

Stekkers

Kunnen er in het hotel de Nederlandse stekkers gebruikt worden of heb ik een verloopstekker nodig ?

• Eric Wijsbeck, 26-07-2019

Kleding avondeten

Is het echt verplicht s avond lange broek in eetzaal ?

Elize, 29-08-2019

Nee hoor.. gewoon een korte broek met sandalen.

Hotel Jaz Dar El Madina Resort info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats