Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

9.1Fenomenaal

Egypte, Egypte, Marsa Alam

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 590p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

In Hilton Marsa Alam Nubian Resort voel je je thuis. De service is hier namelijk goed en in heel veel reviews wordt er vol enthousiasme geschreven over het vriendelijke personeel. Dit is een geschikte plek wanneer je wilt uitrusten en volop wilt genieten van zon, zee en strand. Ben je klaar voor een vakantie naar Egypte? Wij nemen je mee naar Hilton Marsa Alam Nubian Resort in Marsa Alam dat in 2019 nog een Gouden Zoover Award won.

Tijdens een vakantie in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel voel je je al snel zen. All-inclusive genieten kan hier op iedere plek in het hotel. Kies je voor een ontspannen dag aan het zwembad? Dan serveert het personeel je favoriete drankje tot aan je ligbed in de zon. Het personeel komt zelfs langs met verfrissende doekjes en andere fijne extra’s. Bovendien zijn er op elk moment van de dag genoeg ligbedden vrij om op neer te strijken. Kies een plekje uit aan een van de vier zwembaden, waarvan er twee verwarmd zijn. Ben je samen met je partner op vakantie? Dan kun je in alle rust een duik nemen in het adults only zwembad van Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Is het tijd om te dineren? De koks in Hilton Marsa Alam Nubian Resort doen echt hun best voor je. Ze toveren elke avond nieuwe gerechten op tafel. De chef-kok wandelt regelmatig het restaurant in om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is. Reviewers schrijven dat het vlees en de vis soms wel wat minder lang gebakken mag worden.

Gezellige zomeravonden beleef je zeker weten bij Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Elke avond is er live-muziek of organiseert het animatieteam een show. Aanrader nummer een is volgens jullie het zwembadfeest op vrijdag. Verschillende reviewers beschrijven dit als het hoogtepunt van hun vakantie. Tijdens deze gezellige avond kun je onbeperkt genieten van drankjes. Je kunt alles bestellen wat je wilt, alleen wijn is helaas niet inbegrepen bij de all-inclusive formule. Wel kun je cocktails bestellen.

Kamers

De hotelkamers in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel zijn heel ruim en van alle gemakken voorzien. Je vindt er een groot bed, mooie badkamer met een bad en extra faciliteiten zoals een koffiezetapparaat, waterkoker en een strijkijzer. Reviewers raden wel aan om voor een upgrade te kiezen. Dan verblijf je namelijk in een moderne kamer met een prachtig uitzicht op zee.

Ligging van Hilton Marsa Alam Nubian Hotel

Vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel wandel je zo het privéstrand op. De strandmanager staat hier voor je klaar. Houd je van snorkelen? Bij het privéstrand vind je een mooi koraalrif waar je snorkelt tussen de schildpadden. Houd er rekening mee dat je zo’n 300 meter moet wandelen om aan je snorkeltocht te beginnen.

Wil je het centrum van Marsa Alam bezoeken? Stap dan in de shuttlebus of taxi en sta na 30 minuten in het hart van de stad. Je kunt hier winkelen of uit eten gaan. Verder is het een aanrader om op excursie te gaan vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel. Vooral een quad safari is erg leuk. Ben jij klaar om door de woestijn te racen?

En ben je enthousiast? Kom naar Egypte en kies ervoor om een verblijf in Hilton Marsa Alam Nubian Resort te boeken!

589 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 2019
    10Sabrina06-10-2019

Hilton

Geweldig hotel prachtig huisrif veel schildpadden gezien gezellige animatie prachtige kamers voor herhaling vatbaar prachtige excursies gedaan met bleu ocean genoten van twee heerlijke weken zeer aardige mensen

sabrina, Commercial Manager, 11-10-2019

Dear Sabrina. Thank you for your positive comments. we are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! we hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jessika26-09-2019

Super goed

Een heel goed resort. het was ons tweede bezoek en we vonden enorme veranderingen in het resort. Entertainment werd veel beter dan vorig jaar, avondshows en moderatie en veel verschillende evenementen. ook was de receptie erg vriendelijk. Geweldig resort

jessika, Commercial Manager, 11-10-2019

Dear Jessika Thank you for choosing to stay with us and we are glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future

Gereisd met partner in september 2019

• 8Anny18-09-2019

Het is altijd weer fijn om in Hilton te logeren

Heerlijk hotel,prachtig rif,goede service,personeel doet enorm enorm zijn best om het naar je zin te maken. We zijn enorm verwend door Ali op t strand,door de chefkok en leuke gesprekken met Aya in de lobby, We hebben een fijne vakantie gehad,en hopen nog dikwijls naar Hilton te gaan

anny, Commercial Manager, 11-10-2019

Dear Anny What a wonderful review, we truly appreciate your trust in us. we are very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann

• 8Ingrid10-09-2019

Prima

Dat het personeel er daar alles aan doet om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Van barman tot tuinman, ze doen het allemaal met een glimlach. Eerst werd ons een upgrade aangeboden tegen betaling en ik was hiermee akkoord gegaan maar na het zien van de kamer ben ik hier op teruggekomen. Hier werd niet moeilijk over gedaan en we kregen daarna een prima kamer. Tuin is fantastisch mooi, zo ook het koraalrif, jammer dat het aan een publiek strand ligt waardoor het er soms nogal druk is. Ik ga niet klagen over het eten want er is zoveel keus dat er altijd wel iets tussen zit dat je lekker vindt. Ik vind het wel jammer dat alles zo overgaar is: de kip, vis, en sateh. Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad.

• 7Birgit09-09-2019

Voor ons niet meer.

Zeker geen 5 sterren waard. Het hotel heeft zeker wel onderhoud nodig. Op onze kamer hing de toiletpot scheef en bij de wastafel alleen warm water. Ook de airco was tot 2x stuk.In het buffetrestaurant was de cola aangelengd en bij de strandbar was het drinken wel heel erg lauw. Het eten was erg eenzijdig en het toetjes buffet leek heel wat maar alles smaakte hetzelfde. Wij zijn vaker in Egypte in 5 sterren hotels geweest en dit was geen 5 sterren waard. Overigens het koraalrif is prachtig en ook op het personeel is niets aan te merken, allemaal even vriendelijk.

• 10S Vanderveken21-08-2019

Beste in Egypte!

Fantastische locatie. Prachtig huisrif op kleine afstand van het hotel. Andere hotels betalen voor dit maar bij Hilton is dit inclusief. Lekker eten. Wij hebben Three Corners bezocht in het verleden en daar was het totaal niet gevarieerd en lekker zoals hier. Elke avond thema avond en een fantastisch animatie team ter plekke die niet opdringerig is maar zorgt dat alle gasten een goeie tijd hebben. Poolparty was fantastisch en een leuke gratis toevoeging aan het programma. Ik kom hier zeker terug met mijn kinderen want ik zag de kidsclub die ook zeer verzorgd was en er fantastisch uit zag met een leuke animator. Top top top Hilton!

van, Commercial Manager, 26-08-2019

Dear Valued Guest,

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Thank you for your stay with us and for sharing your experience. We are pleased you liked the hotel and its team. We are glad to have met your expectations and we hope that you will consider us for your next holiday!

Sincerely,

• 6Meizter15-08-2019

In potentie goed,maar slecht management.

Geen slecht hotel, maar er zijn een heleboel min punten. Jaren geleden zijn wij hier geweest , en in de tussentijd is het behoorlijk sleets geraakt. Er is een nieuwe manager en deze man is erg bezig met oude piepschuim beeldjes overal te plaatsen. Dit maakt een erg goedkope indruk terwijl de tuinen prachtig zijn. Ook een shabby tent op het strand is erg onverzorgd. De afstand naar het strand is nu met een diesel stink busje. Blijft ook een flinke afstand voordat je in zee bent. Het eten is slechter geworden en s`morgens worden de eieren in een oud pannetje gebakken (ambachtelijk!) met de nodige file ervoor. Het personeel is bijzonder vriendelijk en attent. Kamers zijn mooi en worden goed schoongemaakt. Hadden een kamer bij een van de kleine zwembaden geboekt, maar na een dagje strand even rustig op het terras zitten zat er niet in vanwege het dronken gekrijs bij de zwembad bar. De Tsjechen zijn waardige opvolgers van de bezopen Russen.

Meizter, Commercial Manager, 16-08-2019

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

We appreciate you taking the time to provide us with such detailed feedback about your stay. I am very sorry to hear that several things throughout your stay did not meet your expectations. We do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.

Marwa Osman Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Dhr HCL06-08-2019

Veel te hoge recensies .....ga niet meer terug

Het is belangrijk om deze review te lezen vanuit je eigen ervaringen/benchmark. Het is geen bijzonder mooi hotel. De kamers zijn goed. Als je naar het strand wilt moet je zo'n 300 meter lopen en kun je niet de zee in. Hiervoor moet je nog eens 300 meter lopen, onderschat deze drempel niet omdat het strand erg saai is...Personeel en animation team top. Eten veelal niet goed: ondanks thema's gewoon 90% standaard en veel "overcooked" en dus gewoon niet goed. Inconsistent all-inclusive beleid mbt wijn vs overige alcohol: je kunt de hele dag bier/wodka/whiskey etc drinken maar dit is niet het geval met wijn...konden ze geen reden voor geven anders dan verwijzen naar regeltjes....Gelukkig geen gedoe met handdoeken en ligbedden alhoewel genoeg mensen het nog steeds doen....maar er zijn genoeg goede plekken zonder deze irritante gewoonte van een groep mensen. Overall: gem. cijfers zwaar overschat en (vanuit mijn ervaringen) dus niet correct.

Dhl, Commercial Manager, 16-08-2019

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Thank you for taking the time to write such a detailed review. All your comments are essential to educating your staff about good and bad service. We will ensure your feedback will be given to all.

Marwa Osman Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Klaas Hummel24-07-2019

Nee eenmaal en nooit weer.......

Bij aankomst werden we naar onze kamer gebracht,bij aankomst bleek dat we inderdaad in hadden moesten gaan op de vraag of we wilden upgraden,bij aankomst op de kamer bleek dat we tegen een hek aan keken en dat voor drie weken dat leek ons geen goed plan,totaal geen uitzicht dus, onze reisgenoot die in haar uppie was kreeg een zeer maar dan ook zeer riante kamer met een geweldig uitzicht met een prachtig balkon waar een heel gezin van kon profiteren zeg maar,dat gezien te hebben , zijn we naar de receptie gegaan om de kamer toch maar te upgraden, kosten 250 euro.Daarna hebben we 3 wkn genoten van erg luidruchtige mensen uit de baltische staten waaronder ruzie, te veel drinken(s'morgens om 9.00u begon dat al) enzovoort, een ding willen we wel zeggen dat het personeel uitstekend hu werk doet!! Maar het hotel op zich, een 3* hooguit!

Klaas, Commercial Manager, 16-08-2019

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Your comments are of great importance to improving the level of services that our guests’ receive. The hotel is undergoing refurbishment; hopefully your next visit shall be experienced with these results. we apologize for your unpleasant experience there nonetheless. Meeting your expectations is important to us and your comments shall be passed to departments concerned.

Marwa Osman

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Kees van Rij17-07-2019

Hemel op aarde

Goed hotel, echt de moeite waard. Wij zijn hier al 4x geweest en de moeite waard. Alleen de stad ligt 30 km verder als je er wilt zijn en kost met taxi heen en terug €10,- , maar hotel heeft ook alles dus je hoeft echt niet weg..

Hilton Marsa Alam Nubian Resort, Commercial Manager, 22-07-2019

Warm greetings from the Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

The Team expresses our sincerest appreciation for your kind words. We are pleased you liked the hotel’s environment and services. The hotel’s staff is pleased to have been able to accommodate you.

We look forward to welcoming you back to your second home.

Best regards, Noor Mansur Guest Relations Officer Hilton Marsa Alam Nubian Resort

Gereisd met partner in november 2017

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort info