Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

In Hilton Marsa Alam Nubian Resort voel je je thuis. De service is hier namelijk goed en in heel veel reviews wordt er vol enthousiasme geschreven over het vriendelijke personeel. Dit is een geschikte plek wanneer je wilt uitrusten en volop wilt genieten van zon, zee en strand. Ben je klaar voor een vakantie naar Egypte? Wij nemen je mee naar Hilton Marsa Alam Nubian Resort in Marsa Alam dat in 2019 nog een Gouden Zoover Award won.

Tijdens een vakantie in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel voel je je al snel zen. All-inclusive genieten kan hier op iedere plek in het hotel. Kies je voor een ontspannen dag aan het zwembad? Dan serveert het personeel je favoriete drankje tot aan je ligbed in de zon. Het personeel komt zelfs langs met verfrissende doekjes en andere fijne extra’s. Bovendien zijn er op elk moment van de dag genoeg ligbedden vrij om op neer te strijken. Kies een plekje uit aan een van de vier zwembaden, waarvan er twee verwarmd zijn. Ben je samen met je partner op vakantie? Dan kun je in alle rust een duik nemen in het adults only zwembad van Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Is het tijd om te dineren? De koks in Hilton Marsa Alam Nubian Resort doen echt hun best voor je. Ze toveren elke avond nieuwe gerechten op tafel. De chef-kok wandelt regelmatig het restaurant in om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is. Reviewers schrijven dat het vlees en de vis soms wel wat minder lang gebakken mag worden.

Gezellige zomeravonden beleef je zeker weten bij Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Elke avond is er live-muziek of organiseert het animatieteam een show. Aanrader nummer een is volgens jullie het zwembadfeest op vrijdag. Verschillende reviewers beschrijven dit als het hoogtepunt van hun vakantie. Tijdens deze gezellige avond kun je onbeperkt genieten van drankjes. Je kunt alles bestellen wat je wilt, alleen wijn is helaas niet inbegrepen bij de all-inclusive formule. Wel kun je cocktails bestellen.

Kamers

De hotelkamers in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel zijn heel ruim en van alle gemakken voorzien. Je vindt er een groot bed, mooie badkamer met een bad en extra faciliteiten zoals een koffiezetapparaat, waterkoker en een strijkijzer. Reviewers raden wel aan om voor een upgrade te kiezen. Dan verblijf je namelijk in een moderne kamer met een prachtig uitzicht op zee.

Ligging van Hilton Marsa Alam Nubian Hotel

Vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel wandel je zo het privéstrand op. De strandmanager staat hier voor je klaar. Houd je van snorkelen? Bij het privéstrand vind je een mooi koraalrif waar je snorkelt tussen de schildpadden. Houd er rekening mee dat je zo’n 300 meter moet wandelen om aan je snorkeltocht te beginnen.

Wil je het centrum van Marsa Alam bezoeken? Stap dan in de shuttlebus of taxi en sta na 30 minuten in het hart van de stad. Je kunt hier winkelen of uit eten gaan. Verder is het een aanrader om op excursie te gaan vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel. Vooral een quad safari is erg leuk. Ben jij klaar om door de woestijn te racen?

En ben je enthousiast? Kom naar Egypte en kies ervoor om een verblijf in Hilton Marsa Alam Nubian Resort te boeken!

589 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 2019
    10Lea Schroder13-11-2019

zeer vriendelijk

geweldig hotel met vier zwembaden waarvan twee verwarmd zijn. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam had een geweldige baan, vooral op het strandfeest en Halloween. Boeddha, Momo, Marina, Vera, Amr, Momo en Noury waren erg vriendelijk en grappig

• 7Jan Vandenbroecke10-11-2019

Mooi hotel

Op zich een mooi en ruim hotel, met een aantal zwembaden en gelegen aan een klein rif, waar het heerlijk snorkelen is. En ja, we zwommen elke dag tussen de schildpadden.We hadden een mooie kamer met een groot terras. Op De verzorging was nagenoeg perfect. Hoewel er wel veel volk was, was het nooit te druk, en was het aan het zwembad zeer rustig. Het eten echter overstijgt niet het niveau van een banaal wegrestaurant. Daar is uiteraard niets mis mee, maar in een Hilton hotel verwacht je toch een andere kwaliteit. Ook in de restaurants waarvoor je kon reserveren, was aanbod niet echt verfijnd. Jammer, maar op die manier verdient het hotel geen vijf sterren.

• 10Karin03-11-2019

TOP Hotel

dit was onze 5e keer in Hilton deze zomer. Het hotel is goed georganiseerd en mensen zijn altijd behulpzaam. Elke week is er een geweldig schuimfeest. gastrelaties waren erg vriendelijk. Aya en Mayada waren behulpzaam.

• 10Anja03-11-2019

beste vakantie

Hilton Marsa Alam Nubian Resort, Het strand is altijd schoon en direct naar het strand. De kamer was mooi en elke dag is er goed entertainment. Gastrelatie was altijd attent, vooral Mayada die goed Duits spreekt. We zullen volgend jaar weer terugkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Saas29-10-2019

Fijn hotel met toegewijde mensen

Hotel met een mooi strand

saas, Commercial Manager, 30-10-2019

Dear saas Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.we are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Conny27-10-2019

Geweldig!

Voor de vierde keer op rij naar dit geweldige hotel geweest. Als je rust en ruimte zoekt, ben je hier goed op je plaats. Een geweldig hotel, schoon, vriendelijk personeel, lekker eten en een mooi strand. Om te snorkelen moet je een stukje lopen, maar dat is geen probleem.

Het eten is goed en gevarieerd. Elke avond een ander thema en keus voor iedereen. Als je het hier niet goed vind, ben je wel een zeurpiet. Elke avond is er een show van het animatieteam. Goed als tip zou er ś avonds wat meer rond het terras mogen gebeuren. Iets van muziek of zo, misschien iemand inhuren die daar wat keyboard speelt. Voor ons is dit een geweldig hotel en zijn zeker van plan volgend jaar weer terug te gaan. Het voelt echt als je "second home" :-)

conny, Commercial Manager, 30-10-2019

Thank you for choosing to stay with us and I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.

• 10Andrea11-10-2019

familie Schäfer

we hadden een familie vakantie van twee weken in dat resort. alles was helemaal geweldig. het animatieteam maakte ons geluk met mijn kind. er is een grote goochelaar daar met zijn kaarten. We zullen volgend jaar terugkomen

Hilton Marsa Alam Nubian resort, Commercial Manager, 13-10-2019

Dear Andrea,

Thank you for sharing your kind words!

We look forward to your next stay.

Best regards, Noor Mansur Guest Relations Officer Hilton Marsa Alam Nubian resort

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Johanna10-10-2019

beste tijd

We hadden een 6 dagen vakantie in dit hotel. de kamers zijn zo goed, het resort ligt op 20 minuten ver van de luchthaven. er zijn zoveel activiteiten te doen door het animatieteam. we hadden zoveel plezier in de zwembadfeesten met Amr en zijn team.

johanna, Commercial Manager, 11-10-2019

Dear Johanna Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.we are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Christina10-10-2019

bedankt

het hotel ligt direct aan het strand, de riffen zijn geweldig. het restaurant was geweldig en georganiseerd. Het animatieteam was altijd vriendelijk en aardig. We hebben elke dag genoten van de avondshows

christen, Commercial Manager, 11-10-2019

Dear christen we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. Thank you for your review and for choosing our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel

Gereisd met partner in september 2019

• 9M.Akerboom Nell08-10-2019

Wij zijn super verwend!

Mister Mossab (manager) doet alles om het je naar de zin te maken. Mister Hany (opperkok) en chef kok Ammar maken de lekkerste gerechten klaar. De gehele staf is vriendelijk en behulpzaam. De kamer is ruim en schoon. Het eten is divers. Het rif is mooi maar wel achteruit gegaan. Wel veel schildpadden prachtige ervaring. Saïd de strand manager geeft je het gevoel een koningin te zijn, met zijn humor hulpvaardigheid en heerlijke koude doekjes. Onze ochtend captain Hamada was ook super wij werden op onze wenken bediend, een bezoek aan het strand restaurant in de avond zeker doen, daar serveert hij ook. Eigenlijk was iedereen verschrikkelijk lief voor ons. Wij komen al 20 jaar in Egypte maar dit hadden wij nog niet eerder meegemaakt. Mijn dochter en ik bevelen het Hilton Nubian aan, wil je lekker uitrusten en van de zon, zee, zwembad en strand genieten, dan ben je hier op de goede plek.

Gereisd met vrienden in september 2019

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort info