Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

In Hilton Marsa Alam Nubian Resort voel je je thuis. De service is hier namelijk goed en in heel veel reviews wordt er vol enthousiasme geschreven over het vriendelijke personeel. Dit is een geschikte plek wanneer je wilt uitrusten en volop wilt genieten van zon, zee en strand. Ben je klaar voor een vakantie naar Egypte? Wij nemen je mee naar Hilton Marsa Alam Nubian Resort in Marsa Alam dat in 2019 nog een Gouden Zoover Award won.

Tijdens een vakantie in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel voel je je al snel zen. All-inclusive genieten kan hier op iedere plek in het hotel. Kies je voor een ontspannen dag aan het zwembad? Dan serveert het personeel je favoriete drankje tot aan je ligbed in de zon. Het personeel komt zelfs langs met verfrissende doekjes en andere fijne extra’s. Bovendien zijn er op elk moment van de dag genoeg ligbedden vrij om op neer te strijken. Kies een plekje uit aan een van de vier zwembaden, waarvan er twee verwarmd zijn. Ben je samen met je partner op vakantie? Dan kun je in alle rust een duik nemen in het adults only zwembad van Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Is het tijd om te dineren? De koks in Hilton Marsa Alam Nubian Resort doen echt hun best voor je. Ze toveren elke avond nieuwe gerechten op tafel. De chef-kok wandelt regelmatig het restaurant in om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is. Reviewers schrijven dat het vlees en de vis soms wel wat minder lang gebakken mag worden.

Gezellige zomeravonden beleef je zeker weten bij Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Elke avond is er live-muziek of organiseert het animatieteam een show. Aanrader nummer een is volgens jullie het zwembadfeest op vrijdag. Verschillende reviewers beschrijven dit als het hoogtepunt van hun vakantie. Tijdens deze gezellige avond kun je onbeperkt genieten van drankjes. Je kunt alles bestellen wat je wilt, alleen wijn is helaas niet inbegrepen bij de all-inclusive formule. Wel kun je cocktails bestellen.

Kamers

De hotelkamers in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel zijn heel ruim en van alle gemakken voorzien. Je vindt er een groot bed, mooie badkamer met een bad en extra faciliteiten zoals een koffiezetapparaat, waterkoker en een strijkijzer. Reviewers raden wel aan om voor een upgrade te kiezen. Dan verblijf je namelijk in een moderne kamer met een prachtig uitzicht op zee.

Ligging van Hilton Marsa Alam Nubian Hotel

Vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel wandel je zo het privéstrand op. De strandmanager staat hier voor je klaar. Houd je van snorkelen? Bij het privéstrand vind je een mooi koraalrif waar je snorkelt tussen de schildpadden. Houd er rekening mee dat je zo’n 300 meter moet wandelen om aan je snorkeltocht te beginnen.

Wil je het centrum van Marsa Alam bezoeken? Stap dan in de shuttlebus of taxi en sta na 30 minuten in het hart van de stad. Je kunt hier winkelen of uit eten gaan. Verder is het een aanrader om op excursie te gaan vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel. Vooral een quad safari is erg leuk. Ben jij klaar om door de woestijn te racen?

En ben je enthousiast? Kom naar Egypte en kies ervoor om een verblijf in Hilton Marsa Alam Nubian Resort te boeken!

589 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 2019
    9Ron en manuela12-12-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Super goed gehad lekker eten lieve mensen schoon en leuke animatie goede cocktails

• 10Kristin12-12-2019

geweldige vakantie in december

het was onze 5e keer in het Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Het hotel is erg schoon en de mensen zijn vriendelijk, vooral het animatieteam; Amr, Marina & Naby. We hebben al volgend jaar vakantie geboekt

Gereisd met partner in december 2019

• 9S van Dam29-11-2019

Fantastisch Resort. Personeel heel vriendelijk. Kamers perfect. Het eten een 9. Kom hier zeker terug.

Alleen gereisd in november 2019

• 7Het22-11-2019

Geen tweede keer

.Wij zijn op veel resorts en plaatsen geweest maar zeker geen 5 sterren waardig Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Het is schoon, maar sommige plaatsen verdienen echt meer aandacht. Veel achterstallig onderhoud. Je kan met het treintje naar het strand, maar dan moet je nog een heel stuk lopen om te gaan snorkelen. Wat overigens wel een geweldige ervaring is. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit te ver. Voor het resort mag je de zee niet in ivm koraalrif. Omdat wij vroeg gingen eten was er veel koud eten. Wel veel variatie. Halve resort had diaree, of buikpijn. Ondanks alles is het een prima resort voor rust. Geweldige masseuse. Echt aan te raden. Maar voor ons Geen tweede keer.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 7Piero Carta21-11-2019

geen tweede keer. personeel was wel vriendelijk

We kozen voor dit resort omdat het om een Hilton ging. Ook de ligging was voor ons belangrijk omdat we graag in Abu Dabab wilden duiken en snorkelen. Hilton resort heeft een hele goede score op de klantfeedbac. Het resort viel ons echter tegen.Het is ondanks het pas van 2011 is toch sterk gedateerd en aan renovatie toe. Het zijn van die kleine dingen die ons opvielen Bijvoorbeeld. kamer was heel erg gehorig. Als de buren thuiskwamen en de deur dicht deden voelde je de luchtstroming en hoorde het gekraak alsof het naast je bed gebeurde. De kamer werd slecht gepoetst. Toen wij de eerste keer onze kamer binnenkwamen zag je de stofpluizen aan de zijkanten van kasten en het bed liggen. Verder geen wijn buiten de eetzaal en de etenstijden. Dus niet even na het eten in de lobby nog een glas wijn drinken. Geen theelepeltjes. Eten was altijd in rijen aanschuiven. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

• 10Sandra18-11-2019

goede vakantie

het was onze eerste vakantie in Egypte. Het hotel is erg groot en erg schoon. De mensen zijn erg vriendelijk. er is een heel groot restaurant en nooit vol. Er zijn elke dag een theater en live zangeres. Het was onze eerste ervaring maar zal niet de laatste zijn

• 10Vanessa15-11-2019

hemel

Een geweldig hotel met een groot ontspannend strand. het hotel ligt op 20 minuten ver van de luchthaven. elke tweede week is er een strandfeest en een schuimfeest. er is elke avond een show met een geweldige sfeer van het animatieteam. wij adviseren

• 8Kjeld Neven15-11-2019

Lekkere vakantie voor in okt/nov

Het verblijf was top! 4 zwembaden, prive strand incl. Koraal rif! Met een treintje word je bij strand afgezet, ook prima te lopen.

Het eten wat meer dan goed! Kamers waren schoon, elke dag netje opgeruimd.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Julia14-11-2019

Top Animation

Dit was onze tweede ervaring in Hilton Marsa Alam, het hotel is groot, de kamers zijn schoon, een groot restaurant, elke vrijdag is er een zwembadfeest was geweldig en beter dan vorig jaar

• 10Uta13-11-2019

Top 2019

we hadden twee weken in oktober in Hilton Marsa Alam. alles is positief. Mensen zijn vriendelijk. Dank aan Amr en zijn team voor de grote inspanningen We zullen volgend jaar terugkomen

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort info

• Animatie programmaAanwezig