Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Marsa Alam

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Marsa Alam Nubian Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Het ruim opgezette Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort ligt aan een prachtige koraalrif. Je geniet van de vriendelijkheid en goede service tijdens een welverdiende vakantie. Kom tot rust in de wellness, plons in een van de zwembaden en doe je tegoed aan het lekkere eten. Duikers en snorkelaars zijn aan het goede adres bij duikschool Ocean Blue.

588 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 9Jessica13-02-2020

Te gek resort

Mooi resort de service is super goed en het eten heel goed en gevarieerd... een aanrader !!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9s martens07-02-2020

heel goed verzorgt

Verblijf was uitstekend, Alles is schoon en het personeel is vriendelijk. Eten is divers. Genoeg zwembaden waar de service echt uitstekend is ( zelfs je zonnebril wordt schoongemaakt). Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Dana Bakker15-01-2020

Schitterend resort en zo vriendelijk personeel.

Wij waren voor het eerst samen met mijn ouders en naar Egypte en vonden het er echt prachtig. We hadden een familie kamer en wat was dit fijn. alles was aanwezig en schoon. We vonden het echt genieten aan het strand en ook het verwarmde zwembad was altijd een erg lekkere plek op te liggen. Ook onze twee jongens vonden het er heerlijk. Na drie dagen werd onze jongste van bijna 1 erg ziek. Thuis bleek dus dat hij salmonella had opgelopen. Het eten was lekker en goed maar pas dus echt op met jonge kinderen. Nou had ik voor hem veel meegenomen en had hij dus echt pech. Maar hij is echt heel erg ziek geweest. Mijn tip neem voor baby’s alles mee. Er is niks te koop kwa voeding en luiers en anders betaal je de hoofdprijs via de dokter. 50 euro voor 16 luiers. Dit hadden we echt nodig vanwege de heftige diarree. Voor de kinderen mag de speeltuin wel opgeknapt worden. Verder was alles echt perfect.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Michel Leonhart08-01-2020

Prijs - Kwaliteit = Fantastisch

Alweer de 8e keer dat ik sinds 2012 hier ben geweest. En nooit geen spijt. De eerste keer dat in met de feestdagen ben geweest. Wil je optimaal genieten van dit hotel is het verstandig alle reviews te lezen. Anders loop je best een aantal zaken mis als je er voor het eerst komt. De reisorganisaties geven te weinig informatie hierover. * premium internet op de kamer € 35 extra per week iedere dag van 9u-11u reservatie a lacarte restaurants + strand (aanrader) + italiaan lobby (super) + zwembad. is een fijne afwisseling op het hoofdrestaurant shuttlebus naar Port Galib dagelijks 2 x per avond 100% garantie bij snorkelen op grote schildpadden in het water, soms een zeekoe. Hotel ligt aan baai wat een 1/2 dag excursie is voor te snorkelen Boek Sataya reef 95% kans op zwemmen met dolfijnen. - Hoofdzwembad niet verward in de winter dus beetje koud, de ander twee tussen zwembaden wel. Algemeen niet het nieuwste maal het meest gewilde!

• 8Peet03-01-2020

Was top

Mooi hotel , met heel vriendelijk personeel , met mooi rif en hebben een geweldig oud en nieuw gevierd met al de andere gasten in een grootte tent buiten . Echt een aanrader .

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Ursula30-12-2019

familie hotel

Ik heb twee weken doorgebracht in het Hilton Marsa Alam Nubian Resort met mijn vriendje. Het hotel is in het algemeen schoon en van goede kwaliteit. Het was nooit saai, er zijn altijd activiteiten om mee te doen en 's avonds is er een goede show of live zangers.

Ashraf Elnakesh, Commercial Manager, 02-01-2020

Geachte gast,

Warme groeten vanuit het Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Het team spreekt onze oprechte waardering uit voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij dat je de omgeving en services van het hotel leuk vond. Heel erg bedankt en we kijken ernaar uit je weer te verwelkomen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groet,

Vertaald door Google

• 10Anke30-12-2019

Winter 2019

mooi hotel met een mooi animatieteam. het was de beste vakantie van de laatste drie jaar. het beste hotel voor onze familie

Ashraf Elnakesh, Commercial Manager, 02-01-2020

Geachte gast,

Warme groeten vanuit het Hilton Marsa Alam Nubian Resort. hoop dat dit nieuwe jaar jou en je gezin geluk en een goede gezondheid brengt.   Bedankt voor het delen van vriendelijke woorden over uw verblijf. Ik ben blij dat we je hebben kunnen ontvangen. Uw feedback wordt op prijs gesteld omdat we onze service voortdurend proberen te verbeteren. Bedankt voor het verblijf in het Hilton Marsa Alam en we hopen dat u ons zult overwegen voor uw volgende vakantie!

Vriendelijke groet,

Vertaald door Google

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6cornelis27-12-2019

redelijk teleurgesteld

hotel op zicht was schoon en mooi. wij vonden het niet 5 sterren waardig. omdat voor mensen met lichamelijke beperkingen was het moeilijk om in het restaurant,strand te komen. tevens was het eten saai,niet zo warm en droog. kamers waren ruim. zwembad was ijskoud. op 2 kleine na. dat is voor een hilton hotel matig tot slecht.. personeel heel aardig. mensen die de receptie werken begrijpen beperkt engels. en dat voor een amerikaans hotel.

Management Hilton Marsa Alam, Commercial Manager, 17-01-2020

Beste Cornelis,

Dank voor uw reactie. Het klopt dat wij 2 verwarmde zwembaden hebben in ons resort tijdens de winter periode. Ons hotel is aangepast voor mensen met een beperking, wij zijn dan ook verrast dit te lezen in uw reactie. Uw mening over het eten is genoteerd en doorgegeven aan ons keuken team.

Wij kijken uit u terug te verwelkomen in ons resort.

Met vriendelijke groeten,

Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 10Barbara18-12-2019

Top 2019

Onze tweede keer in Hilton maar zal niet de laatste zijn. Het hotel ligt op 20 minuten ver van de luchthaven. Het hotel ligt direct aan het strand. De kerstsfeer was geweldig. We hielden van het schuimfeest elke vrijdag. Was een fantastische vakantie

• 9Ron en manuela12-12-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Super goed gehad lekker eten lieve mensen schoon en leuke animatie goede cocktails

Gereisd met partner in november 2019

40 tips over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• Toon en Carine, 04-05-2012

Belangrijke tips : zorg dat je op tijd bent voor de maaltijden; het bespaart je nodeloze wachttijd. Het resort is zowiezo nog altijd een aanrader voor snorkelliefhebbers!

• Frank, 04-05-2012

Wijndrinkers moeten de 'promotion' afkopen bij de receptie voor € 10 per dag, anders betaal je € 6,50 voor een glas wijn! De andere dranken zijn A.I.

• michiel, 16-07-2012

Qulaan is een drie eilanden toer, erg leuk verzorgt en je krijgt ruim de tijd om te snorkelen, met lekker eten aan boord.

74 vragen over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• Peter, 03-08-2019

Handdoeken

Wij gaan in December hier naar toe , mijn vraag is er ook een handdoekenservice.

Met vriendelijke groeten Peter

• Romy Vd Zwart, 20-06-2019

Wereldstekker

Heb je een wereldstekker nodig in de hotelkamers?

• Chen, 22-02-2019

voordeelkamer

wij hebben een voordeelkamer geboekt. kan iemand ons iets vertellen over deze kamer en de ligging?

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Belgisch, Brasilian, Caribisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nederlands, Nouvelle Cuisine, Oosters, Regionaal, Spaans, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zuid-Amerikaans
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht