Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

In Hilton Marsa Alam Nubian Resort voel je je thuis. De service is hier namelijk goed en in heel veel reviews wordt er vol enthousiasme geschreven over het vriendelijke personeel. Dit is een geschikte plek wanneer je wilt uitrusten en volop wilt genieten van zon, zee en strand. Ben je klaar voor een vakantie naar Egypte? Wij nemen je mee naar Hilton Marsa Alam Nubian Resort in Marsa Alam dat in 2019 nog een Gouden Zoover Award won.

Tijdens een vakantie in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel voel je je al snel zen. All-inclusive genieten kan hier op iedere plek in het hotel. Kies je voor een ontspannen dag aan het zwembad? Dan serveert het personeel je favoriete drankje tot aan je ligbed in de zon. Het personeel komt zelfs langs met verfrissende doekjes en andere fijne extra’s. Bovendien zijn er op elk moment van de dag genoeg ligbedden vrij om op neer te strijken. Kies een plekje uit aan een van de vier zwembaden, waarvan er twee verwarmd zijn. Ben je samen met je partner op vakantie? Dan kun je in alle rust een duik nemen in het adults only zwembad van Hilton Marsa Alam Nubian Resort.

Is het tijd om te dineren? De koks in Hilton Marsa Alam Nubian Resort doen echt hun best voor je. Ze toveren elke avond nieuwe gerechten op tafel. De chef-kok wandelt regelmatig het restaurant in om een praatje te maken en te vragen of alles naar wens is. Reviewers schrijven dat het vlees en de vis soms wel wat minder lang gebakken mag worden.

Gezellige zomeravonden beleef je zeker weten bij Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Elke avond is er live-muziek of organiseert het animatieteam een show. Aanrader nummer een is volgens jullie het zwembadfeest op vrijdag. Verschillende reviewers beschrijven dit als het hoogtepunt van hun vakantie. Tijdens deze gezellige avond kun je onbeperkt genieten van drankjes. Je kunt alles bestellen wat je wilt, alleen wijn is helaas niet inbegrepen bij de all-inclusive formule. Wel kun je cocktails bestellen.

Kamers

De hotelkamers in Hilton Marsa Alam Nubian Hotel zijn heel ruim en van alle gemakken voorzien. Je vindt er een groot bed, mooie badkamer met een bad en extra faciliteiten zoals een koffiezetapparaat, waterkoker en een strijkijzer. Reviewers raden wel aan om voor een upgrade te kiezen. Dan verblijf je namelijk in een moderne kamer met een prachtig uitzicht op zee.

Ligging van Hilton Marsa Alam Nubian Hotel

Vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel wandel je zo het privéstrand op. De strandmanager staat hier voor je klaar. Houd je van snorkelen? Bij het privéstrand vind je een mooi koraalrif waar je snorkelt tussen de schildpadden. Houd er rekening mee dat je zo’n 300 meter moet wandelen om aan je snorkeltocht te beginnen.

Wil je het centrum van Marsa Alam bezoeken? Stap dan in de shuttlebus of taxi en sta na 30 minuten in het hart van de stad. Je kunt hier winkelen of uit eten gaan. Verder is het een aanrader om op excursie te gaan vanuit Hilton Marsa Alam Nubian Hotel. Vooral een quad safari is erg leuk. Ben jij klaar om door de woestijn te racen?

En ben je enthousiast? Kom naar Egypte en kies ervoor om een verblijf in Hilton Marsa Alam Nubian Resort te boeken!

589 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 9m c deering17-09-2020

top hotel

het was weer top in het Hilton hotel alles was er weer goed geregeld we hadden een heel leuke interieurverzorger Moataz Ramadoin elke dag weer iets anders op onze kamer versierd

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Jessica13-02-2020

Te gek resort

Mooi resort de service is super goed en het eten heel goed en gevarieerd... een aanrader !!!

Dear Mrs. Jessica,

Warm greetings from Hilton Marsa Alam.

Please allow us to thank you for considering Hilton Nubian Resort for your stay for giving us the opportunity to show you the best of our hosbitality.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9s martens07-02-2020

heel goed verzorgt

Verblijf was uitstekend, Alles is schoon en het personeel is vriendelijk. Eten is divers. Genoeg zwembaden waar de service echt uitstekend is ( zelfs je zonnebril wordt schoongemaakt). Zeker een aanrader.

Christina, Commercial Manager, 28-02-2020

Dear our valued Mr. Martens, Thank you for choosing Hilton Nubian for your visit to Marsa Alam. We appreciate sharing your experience with us. It has provided us a vision that we succeeded to achieve our goals and inspire us to improve our service. Once again, thank you very much and we are looking forward to welcoming you in the near future.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Dana Bakker15-01-2020

Schitterend resort en zo vriendelijk personeel.

Wij waren voor het eerst samen met mijn ouders en naar Egypte en vonden het er echt prachtig. We hadden een familie kamer en wat was dit fijn. alles was aanwezig en schoon. We vonden het echt genieten aan het strand en ook het verwarmde zwembad was altijd een erg lekkere plek op te liggen. Ook onze twee jongens vonden het er heerlijk. Na drie dagen werd onze jongste van bijna 1 erg ziek. Thuis bleek dus dat hij salmonella had opgelopen. Het eten was lekker en goed maar pas dus echt op met jonge kinderen. Nou had ik voor hem veel meegenomen en had hij dus echt pech. Maar hij is echt heel erg ziek geweest. Mijn tip neem voor baby’s alles mee. Er is niks te koop kwa voeding en luiers en anders betaal je de hoofdprijs via de dokter. 50 euro voor 16 luiers. Dit hadden we echt nodig vanwege de heftige diarree. Voor de kinderen mag de speeltuin wel opgeknapt worden. Verder was alles echt perfect.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Michel Leonhart08-01-2020

Prijs - Kwaliteit = Fantastisch

Alweer de 8e keer dat ik sinds 2012 hier ben geweest. En nooit geen spijt. De eerste keer dat in met de feestdagen ben geweest. Wil je optimaal genieten van dit hotel is het verstandig alle reviews te lezen. Anders loop je best een aantal zaken mis als je er voor het eerst komt. De reisorganisaties geven te weinig informatie hierover. * premium internet op de kamer € 35 extra per week iedere dag van 9u-11u reservatie a lacarte restaurants + strand (aanrader) + italiaan lobby (super) + zwembad. is een fijne afwisseling op het hoofdrestaurant shuttlebus naar Port Galib dagelijks 2 x per avond 100% garantie bij snorkelen op grote schildpadden in het water, soms een zeekoe. Hotel ligt aan baai wat een 1/2 dag excursie is voor te snorkelen Boek Sataya reef 95% kans op zwemmen met dolfijnen. - Hoofdzwembad niet verward in de winter dus beetje koud, de ander twee tussen zwembaden wel. Algemeen niet het nieuwste maal het meest gewilde!

Dear Mr. Miichel,

Warm greetings from Hilton Marsa Alam.

I woud like to sincerely thank you for sharing with us your feedback. This positive feedback has been shared with our team to encourage them to countinue their efforts. We are glad to hear you fully enjoyed the experience in our Hotel and your comments with regards to the helpful attitude of our associates helped us to fulfil our ambitions. I hope that we will have the opportunity once again to serve you in the near future.

Christina Sohioun Guest Relation Supervisor Hilton Nubian Marsa Alam

• 8Peet03-01-2020

Was top

Mooi hotel , met heel vriendelijk personeel , met mooi rif en hebben een geweldig oud en nieuw gevierd met al de andere gasten in een grootte tent buiten . Echt een aanrader .

Dear Mr. Beet,

Thank you for choosing Hilton Nubian for your visit to Marsa Alam.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    10Ursula30-12-2019

familie hotel

Ik heb twee weken doorgebracht in het Hilton Marsa Alam Nubian Resort met mijn vriendje. Het hotel is in het algemeen schoon en van goede kwaliteit. Het was nooit saai, er zijn altijd activiteiten om mee te doen en 's avonds is er een goede show of live zangers.

Ashraf Elnakesh, Commercial Manager, 02-01-2020

Geachte gast,

Warme groeten vanuit het Hilton Marsa Alam Nubian Resort. Het team spreekt onze oprechte waardering uit voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij dat je de omgeving en services van het hotel leuk vond. Heel erg bedankt en we kijken ernaar uit je weer te verwelkomen in de nabije toekomst.

Vriendelijke groet,

Vertaald door Google

• 10Anke30-12-2019

Winter 2019

mooi hotel met een mooi animatieteam. het was de beste vakantie van de laatste drie jaar. het beste hotel voor onze familie

Ashraf Elnakesh, Commercial Manager, 02-01-2020

Geachte gast,

Warme groeten vanuit het Hilton Marsa Alam Nubian Resort. hoop dat dit nieuwe jaar jou en je gezin geluk en een goede gezondheid brengt.   Bedankt voor het delen van vriendelijke woorden over uw verblijf. Ik ben blij dat we je hebben kunnen ontvangen. Uw feedback wordt op prijs gesteld omdat we onze service voortdurend proberen te verbeteren. Bedankt voor het verblijf in het Hilton Marsa Alam en we hopen dat u ons zult overwegen voor uw volgende vakantie!

Vriendelijke groet,

Vertaald door Google

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6cornelis27-12-2019

redelijk teleurgesteld

hotel op zicht was schoon en mooi. wij vonden het niet 5 sterren waardig. omdat voor mensen met lichamelijke beperkingen was het moeilijk om in het restaurant,strand te komen. tevens was het eten saai,niet zo warm en droog. kamers waren ruim. zwembad was ijskoud. op 2 kleine na. dat is voor een hilton hotel matig tot slecht.. personeel heel aardig. mensen die de receptie werken begrijpen beperkt engels. en dat voor een amerikaans hotel.

Management Hilton Marsa Alam, Commercial Manager, 17-01-2020

Beste Cornelis,

Dank voor uw reactie. Het klopt dat wij 2 verwarmde zwembaden hebben in ons resort tijdens de winter periode. Ons hotel is aangepast voor mensen met een beperking, wij zijn dan ook verrast dit te lezen in uw reactie. Uw mening over het eten is genoteerd en doorgegeven aan ons keuken team.

Wij kijken uit u terug te verwelkomen in ons resort.

Met vriendelijke groeten,

Hilton Marsa Alam Nubian Resort

• 10Barbara18-12-2019

Top 2019

Onze tweede keer in Hilton maar zal niet de laatste zijn. Het hotel ligt op 20 minuten ver van de luchthaven. Het hotel ligt direct aan het strand. De kerstsfeer was geweldig. We hielden van het schuimfeest elke vrijdag. Was een fantastische vakantie

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort info

• Animatie programmaAanwezig