Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort ****

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort ****

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort
Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Marsa Alam Nubian Resort voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort in het Nederlands

Zijn naar Hotel Hilton geweest van 20 januari tot 3 februari.

Een echte aanrader is het en gaan zeker terug.

De kamer was super mooi, met vele kasten en laden met overschot, zeer mooie badkamer met zeer ruime inloop douche en zeezicht, Top.

Het complex met vier zwembaden is zeer goed onderhouden Hilton waard.

Veel keuze bij het eten voor ieder wat,het enige minpunt is aan de bar in de lobby, soms lang wachten op het drinken en alles draait er om fooien.

In deze periode is er veel wind en koele avonden.

Aanrader

J Groot, 30-1-2018

Zeer vriendelijk personeel. Eten prima voor elkaar. Mooi huisrif met een prachtige onderwaterwereld

Fantastisch en inmiddels ons 2de thuis!!!

Daniëlle aan de Wiel, 28-1-2018

Dit jaar gaan wij voor de 8st keer. Het is gewoon super en dat begin al als je binnenkomt bij de receptie. Zij proberen je te helpen waar ze kunnen en je een thuis gevoel te geven,dit geld voor al het prrsoneel. Night manager Mahmoud Elkot zal alles doen om je wensen in vervulling te laten gaan,hij is fantastisch. De kamers zijn ruim,schoon en van alle gemakken voorzien. Het eten is Super,het buffet restaurant heel veel keuze,met s'avonds een ander thema,zodat je ook de oriëntaalse smaken kan proeven. Ook kan je eten bij het zwembad ,lobby,sook en het strand (vanaf 2017 romantisch diner aan het strand) hier kan je van de kaart kiezen,echt een aanrader!! Er zijn 4 zwembaden waar je heerlijk kan liggen en genieten. Het strand is ook Super,wel moet je ongeveer 300m lopen voor je het water in kan. Dan kan je heerlijk zwemmen en snorkelen(schildpadden,roggen,koraalvlinders enz.)Echt schitterend! Wij raden het iedereen aan,ons 2de thuis😍😍

Nooit meer

Emmely, 13-1-2018

Let op:.je kunt hier niet in zee zwemmen! Er staan wel ligbedden op het strand, maar je mag er niet zwemmen. Het resort ligt in een natuurgebied en is beschermd. Je mag niet op koraal stappen, dus niet bij het strand de zee in!

Had eerdere reviews gelezen en kon me niet voorstellen dat een Hilton hotel zo slecht kon zijn. Dat is het dus toch. Het eten was eenzijdig, lauw en niet lekker. Het restaurant zag eruit als een wegrestaurant langs de route de Soleil. Plastic place-mats en kleine papieren servetjes. Alle stoelen onder de vlekken, net zoals de kleding van de bediening. Helemaal geen enkele stoel zonder vlekken gezien en de gemakkelijke stoelen en banken zijn doorgezakt.

Het zwembad is heerlijk, zo lang je er niet op let dat de barkrukken in het water van onder helemaal roestig en vies zijn.

Achterstallig onderhoud. In onze douche was de bevestiging van de douchekop stuk, werd niet gemaakt. Gordijnen stuk, stucwerk op sommige buitenmuren stuk, vieze fitnessruimte . Echt jammer, personeel deed z'n best.

Kan beter

Framautar, 13-1-2018

Het resort is erg mooi, personeel is was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten daar aan tegen was teleurstellend, het was niet altijd warm en er was weinig variatie. Cocktail aanbod was gelimiteerd en wijn was alleen op gezette tijden beschikbaar.

Genoten van relaxte kerstdagen

Jos de Geest, 3-1-2018

Op een relaxte wijze hebben wij Kerst 2018 doorgebracht in Hilton Nubia in Marsa Alam Egypte. De mannen op de luchthaven zijn niet de vriendelijkste, maar na een half uurtje rijden was de ontvangst hartelijk en omdat we laat aankwamen was er zelfs nog gelegenheid om van het dinerbuffet gebruik te maken.

Gewoon een weekje genieten en niks doen. ’s Morgens in de ochtendzon op het terras ontbijten, een prima plekje op het strand en een drankje in de namiddag bij de bar. ’s Avonds een aperitief en dan plaats nemen op het terras en genieten van het uitstekende dinerbuffet. Het afsluitende drankje namen we in de Axis bar. Met dank aan het personeel en de zeer vele managers. Kerstavond was top, sfeervol en een prima diner.

Said Mohamed de strand director was zeer correct en stond altijd klaar om te helpen. Een gozer met ongelooflijk veel humor is Ahmed Wasif, barkeeper, en hij kan zeer goede Irish coffee maken.

Eigenlijk was iedereen top, anders hadden wij niet zo kunnen genieten van het niks doen.

Zo heeft iedereen een mening en een belevenis, wij hebben genoten.

Fantastische kerst vakantie gehad

Irma en Rene, 30-12-2017

Prima hotel met fantastisch personeel die je op handen dragen . We waren hier met de kerst en ze hebben er een super kerstfeest van gemaakt. Wat ik alleen erg jammer vindt is dat er erg weinig zit plaatsen zijn in de grote hal om even lekker te zitten na het avond eten .Je moet echt om half 7 gaan eten om een plekje daar te hebben. Het zwembad was heerlijk verwarmt en de super ober Bassi verzorgde heerlijke koffie aan de zwemmersbar elke ochtend ook werden we in de watten gelegt elke ochtend door de mannen van het zwembad die elke ochtend weer onze handoeken neerlag op het lekker ligende zonnebed . Het eten was wel oke maar het aanbod was niet zo erg groot (wij zijn turkijen gewent) We hebben ook een super kerstdiner gehad. De kamers waren ruim netjes en heel schoon maar wel verouderd.

Fijne vakantie in een prima resort

Gerrit Kruijt, 19-12-2017

Voor de 2e keer in dit resort verbleven (vorige keer september 2016). Weer heerlijk genoten van zon, zee, strand en de prima service. Zelfs de voordeelkamers zijn ruim, veel opbergmogelijkheden en worden goed schoon gehouden. Ruim voldoende ligbedden bij de 4 zwembaden en op het strand. Mooi snorkelen in de baai van Abu Dabab, waar je zeker schilpadden tegenkomt. Eten is voor deze prijs prima verzorgd met zeer attent personeel. Begrijp niet dat sommigen daar kritiek op hebben. Hetzelfde geldt voor de ligging van het resort. Je weet van tevoren dat de resorts in Marsa Alam verspreid liggen, dus je bent op je resort aangewezen. Guest relations maakt om de paar dagen een rondje om te vragen hoe het gaat en of je nog suggesties hebt. En daar doen ze dan ook direct wat mee. Een aanrader, waar we zeker terug gaan komen.

Heerlijke vakantie

Wim en Vera Boekel, 18-12-2017

Het is een prachtig resort met veel activiteiten, fantastisch rif om te snorkelen en te duiken. Tropische vissen, schildpadden, zeekoeien en dolfijnen, alles kan je tegen komen. Zelfs in november is het heerlijk vertoeven aan het strand en het zwembad. We waren er voor de vijfde keer en komen zeker terug.

Gezellig hotel

Sandra, 18-12-2017

13 keer in dit gezellige hotel geweest en er nog steeds geen genoeg van. Met name de vriendelijkheid van al het personeel doet je besluiten om zeker terug te komen.Michael (receptie) en zijn team doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken vanaf de in tot aan de uitcheck.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort scoort een 8.82 uit 10 op basis van 283 reviews.