Hotel Gorgonia Beach Resort

Hotel Gorgonia Beach Resortstersterstersterster

8.4Fantastisch

Egypte, Egypte, Marsa Alam

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Gorgonia Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Liefhebbers van een bruisend hotel midden in de natuur zitten goed bij Gorgonia Beach Resort. Door de ligging in Nationaal Park Wadi El Gemal maak je hier de mooiste wandelingen. Wel moet je even geduld hebben voordat je bij dit hotel aankomt. Maar volgens jullie is Gorgonia Beach Resort de 1,5 uur durende rit vanaf het vliegveld meer dan waard. Benieuwd naar de faciliteiten van Gorgonia Beach Resort? Lees met ons mee en ontdek of dit hotel aansluit op jouw vakantiewensen.

Jullie zijn vooral enthousiast over het heerlijke eten van Gorgonia Beach Resort. Ook Reviewer J.W is het hiermee eens. Hij schrijft: ‘Eten is altijd zeer gevarieerd. Meer dan genoeg keuze.’ Voor nog meer gezelligheid ga je volgens jullie naar de pizzeria van het hotel. Hier staat de kok altijd met verse pizza’s uit de steenoven voor je klaar. Ook over de rest van het personeel zijn jullie erg enthousiast. Ze doen er dan ook alles aan om je in de watten te leggen.

Dat de kamers van Gorgonia Beach Resort top zijn blijkt wel uit jullie reviews. Zo schrijft reviewer Suzan: ‘Onze kamer was groot en netjes, de badkamer werd ook elke dag heel goed schoongemaakt.’ Ook het uitzicht is volgens jullie prachtig. Vanaf je kamer kijk je uit over de azuurblauwe zee en de weelderige tuin van het hotel. Wel schrijven reviewers dat sommige kamers aan vernieuwing toe zijn.

Genieten van je zonvakantie doe je aan het zwembad van Gorgonia Beach Resort. Strijk neer op een van de ligbedjes en laat je bedienen door het vriendelijke personeel. Even genoeg gelegen? Doe dan mee met een potje beachvolleybal, voetbal of tafeltennis. Wel vinden jullie dat de animatie van Gorgonia Beach Resort beter kan.

Ligging

Door de directe ligging aan zee en midden in Nationaal Park Wadi El Gemal is Gorgonia Beach Resort de ideale plek voor rustzoekers. Verwacht hier dan ook geen grote steden in de buurt. Volgens jullie mag je je snorkelspullen zeker niet vergeten. De kilometerslange baai is de perfecte plek om alle vissen te spotten. Jullie noemen het niet voor niets het snorkelparadijs.

Nog op zoek naar een leuke excursie die je vakantie compleet maakt? Volgens Filo is de excursie naar het natuurgebied een echte aanrader. Hier spot je de grootste kamelen en gazelles. Dus trek je wandelschoenen aan en ga er op uit. Of ga mee met de dolfijnen excursie van de nabij gelegen duikschool.

153 reviews over Hotel Gorgonia Beach Resort

• 10BG28-01-2020

In één woord geweldig! Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, het eten zeer veel keus en geweldige koks! Het rif, de vele soorten vissen.... adembenemend! Zwembad hebben we niet gebruikt en we waren zonder kinderen, dus dat kan ik niet beoordelen. Zwembad zag er zeker heel goed uit!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    8Juanita26-12-2019

Fantastische ervaring voor zeker nog een keer!

Fantastisch verblijf gehad bij dit resort. Een eind van de luchthaven maar met een privé transfer prima te doen en blijkt het meer dan de moeite waard. Wat een mooie plek zo vlak aan zee. Snorkelen, duiken en wandelen op het strand, het is er allemaal mogelijk. Ook het enorme zwembad is een echte blikvanger. In december was het grootste bad echter wat aan de koude kant (de zee was warmer!) maar het andere zwembad is wel verwarmd. Volop plaats aan het zwembad of op het strand. Ook het restaurant is een waar genoegen om te vertoeven. Een grote keuze uit diverse gerechten. De thema-avonden zijn leuk en de koks op het terras maken het plaatje compleet. Life cooking blijft leuk om naar te kijken en daarna te proeven. Kamers zijn groot, prima bed, echter wel wat gedateerd, maar hoe lang ben je er op een dag. Wij stoorden ons er niet aan. Het was in elk geval schoon. De vriendelijkheid van het personeel was super!

Gereisd met partner in december 2019

• 6Carla07-11-2019

Wij gaan niet meer

Het hotel opzich daar is niets op aan temerken. Alleen het huisrif viel erg tegen, heb 4 vissen gezien. En wat helemaal erg is dat je behandeld wordt naar je kleur bandje, blauw is dat je er voor de 1e keer bent en goud dat je vaker bent geweest en daat wordt je ook naar behandeld.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Marianne06-11-2019

Relax

Gorgonia heeft een eigen tijd, wij kwamen aan om 21.00 uur en hun tijd is dan 22.00 uur. Dit heeft te maken met de zon opkomst en ondergang. Mooi hotel ,ruime en schone kamers lekker en goed eten.Er wordt een nieuw Grill restaurant aan het strandt gebouwd, zou over 2mnd. (Egyptische tijd ) klaar zijn. Daar is geen overlast van , soms hoor je wat. Wat wij jammer vonden is dat de wijn alleen tijdens lunch en diner word geserveerd. Het diner is van 19.00 tot 21.30 en vanaf 21.00 uur wordt er al opgeruimd en geen wijn meer geschonken. Gasten die hier eerder waren geweest kregen meer aandacht en werden sneller bediend. De wifi is erg duur. Wij waren voor de vijfde keer in Egypte en voor het eerst in Gorgonia. Er is genoeg plaats aan het strandt en bij het zwembad. Het rif is mooi ,je kunt er niet staan. En de zogeheten putten, die vanaf het strand te bereiken zijn, is lastig lopen , door stenen en rotsen. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Niels01-09-2019

Super lekker weekje gehad en heerlijk gedoken!

mooi en ruim hotel met goed eten. Je kunt je hier echt de hele dag door vol proppen met van alles en nog wat. Bijzonder dat sommigen mensen dat ook echt lijken te doen. Wel idioot dat je hier 50 euro moet betalen voor een week wifi. Anno 2019 niet meer van deze tijd. Wij waren hier vooral om een weekje te relaxen en te duiken. Er is een prima duikschool op het resort onder Italiaans management: TGI diving. Super aardige en kundige mensen met wie het leuk duiken is. Geen haastige graaiers die even snel diep gaan maar gidsen die echt de tijd nemen om je het rif goed te laten zien. Mooi huisrif waar je met 20 duiken zonder gids kunt duiken. Early morning dive en de nachtduik zijn aanraders. Nitrox wel met extra kosten. Het hotel is wel wat gedateerd. Wandelen? op het resort ja, buiten sta je in de woestijn. Het nabijgelegen nationale park is ook gewoon woestijn. Maar daar kom je toch ook niet voor neem ik aan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8SR16-08-2019

Goed hotel, geen echte minpunten, super duiken!

Prima hotel onder italiaans management. Ietwat gedateerd, maar wel netjes en schoon. Eten is redelijk, maar af en toe een keer de (goedkope) roomservice gebruiken kan geen kwaad. Let op: uitslapen is er niet bij, het ontbijt eindigt om 10u00 stipt, en na die tijd is er tot 12u nergens meer iets te eten te krijgen. Het [personeel praat mondjesmaat Engels, ook aan de receptie kun je beter met Italiaans of Duits terecht. Het zwembad is mooi en er zijn genoeg bedjes, ook als je laat komt. Wel kleine parasols, dus als je in de schaduw wilt blijven moet je regelmatig je bedje verplaatsen. Handdoekservice aan het zwembad/strand is inbegrepen. Het huisrif is mooi, maar te diep voor de gemiddelde snorkelaar. Het zicht rondom de pier is door de vele snorkelaars en duikers vaak wat minder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ids19-07-2019

Geweldig hotel, uitzonderlijk mooi huisrif, fietsen in de woestijn, tripjes met de boot, kortom heerlijk! Eten is goed, medewerkers zijn vriendelijk, onvergetelijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Antonello13-06-2019

Zeker een van de beste resorts van Marsa Alam

Gorgonia Beach resort is een mooi en ruime resort waar rustig kan ontspannen. Hou rekening mee dathHet is wel ver afgelegen om ongeveer 2 uur rijden van de luchthaven van Marsa Alam. De kamers zijn mooi ruim en redelijk schoon, de zwembad is groot en mooi onderhouden en er zijn genoeg ligbedden op het strand waardoor altijd plekken vrij zijn . Omdat de eigenaars zijn Italianen het wordt heel veel aandacht gegeven aan de kwaliteit van het eten in het restaurant. Eten is lekker , gevarieerd en voornamelijk Italiaans Arabisch georiënteerd. De beduiden tent is ook een leuk plek om s' avonds thee te drinken en te relaxen. Personeel is vriendelijk en werk heel hard voor de gasten. S' avonds er is niet zoveel te doen in de omgeving , maar er zijn genoeg excursies dat overdag kan doen. De spa's behandelingen zijn geweldig en wel aan te raden als de huid is verbrandt na een dag in de zon.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Suzan Dhondt25-04-2019

Geweldig mooi!

Het is even een rit vanaf het vliegveld ongeveer een 1.5 uur. Maar het is de moeite waard. De hele sfeer op het resort is zo rustig. Het koraal is super mooi, en het strand is heel wijds zodat je lekker kan wandelen. Het personeel erg vriedelijk en behulpzaam. Onze kamer was groot en netjes, de badkamer werd ook elke dag heel goed schoongemaakt. Voor de eerste keer geen last gehad van ons buik in Egypte van het het eten. Het eten was ook heel lekker, alles heel netjes verzorgd. Ik raad gorgonia zeker aan. Wij willen hier ook nog eens terug naartoe.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8Hero22-04-2019

Thuiskomen

Het is anderhalf tot 2 uur vanaf het vliegveld, maar het is het absoluut waard. Hotel ligt lekker afgelegen. Super mooi huisrif. Je hoeft voor de onderwaterwereld niet van je hotel vandaan. Wel is dolphinhouse een aanrader. Personeel is altijd vriendelijk, niets is ze teveel. Voor de vierde keer geweest, en de volgende staat al weer op de planning.

Gereisd met partner in april 2019

30 tips over Hotel Gorgonia Beach Resort

• JAN EN FRANCIE WOUTERS, 29-05-2014

Kamers zijn allen hetzelfde qua inrichting, maar wil je een prachtig uitzicht met een schitterende zonsopkomst kies dan voor zeezicht! Er zijn genoeg excursies te boeken via bv. de duikschool of je touroperator! Boek wel een vlucht rechtstreeks naar Marsa Alam Dat scheelt je 6 uur in de bus zitten vanaf Hurgada!! Hotel ligt anderhalf uur met de bus vanaf het vliegveld.

• Souris Sven, 23-05-2014

als lunch zeker eens snacks aan Sandy Bar proberen!! lobbybar boven is uiterst verzorgd qua 'drinks' en service'. waterpijp aan de Garden Bar is beter verzorgd én gezelliger dan in de tent aan het strand... liet te wensen over door lange wachttijd, het niet beschikbaar zijn van op kaart vermelde dranken en onaangepaste muziek op achtergrond.

• avis, 16-02-2012

In de directe omgeving is weinig te beleven. Een excursie naar Satayah Bay om samen met dolfijnen te zwemmen is een aanrader.

47 vragen over Hotel Gorgonia Beach Resort

• Liesbeth, 15-02-2019

Werkzaamheden nieuw strandrestaurant

We hebben van TUI vernomen dat er bij Gorgonia Beach op het strand ‘n nieuw restaurant gebouwd wordt. Hierdoor zou er zowel geluidsoverlast als visuele overlast zijn. Kan iemand mij vertellen hoe erg dit is? We hebben nl kamer met zeezicht geboekt en neem aan dat die dichter bij het strand liggen en dat je er dus ook meer hinder van ondervind. Weten niet of we beter kunnen omboeken of toch gewoon gaan. We hebben dit hotel speciaal uitgezocht vanwege het mooie huisrif.

Marian, 01-09-2019

Is er het al bekend of de werkzaamheden al voltooid zijn

• De groot, 11-09-2018

WiFi in egypte

Wat is de beste methode op WiFi te hebben in resorts? De resort prijzen voor WiFi liggen over het algemeen aan de hoge kant.

• rogiers, 08-07-2017

bediening op het strand

Op vele plaatsen in Egypte komt men met de drankjes tot aan je strandbed. Is dat hier ook het geval?

Hotel Gorgonia Beach Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats