Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°15°
8,4

Omschrijving
Het ruim opgezette Hotel Gorgonia Beach Resort ligt bij Marsa Alam. De kamers zijn ruim, de tuinen mooi en de zwembaden prachtig. Het eten is zeer gevarieerd. Neem bijvoorbeeld een Pizza uit de steenoven. Excursies naar het natuurgebied zijn ook aan te raden. Of ga duiken via Wadi Gimal Diving Center bij het naastgelegen hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Gorgonia Beach Resort voor je op een rij gezet:

138 reviews over Hotel Gorgonia Beach Resort in het Nederlands

Aanrader !

Yolanda,
11-2-2019

Prachtig resort met schitterende goed onderhouden tuin. Kamers riant met allen balkon en uitzicht op de tuin. Eten kwalitatief goed. Vreemd wel dat in het hotel bovenop de Egyptische tijd 1 uur bijgeteld wordt. Het hele hotel hanteert dus een eigen tijdsklok omdat men zo langer van de dag kan genieten is de gedachte.

Niet prettig is dat op het terras buiten geen apart rookgedeelte is. Er staat ook vaak veel wind waardoor snorkelen voor zeeziekte kan zorgen door de deining. Aan te raden om zeeziekte tabletje te slikken vooraf. Ook is een half surfpak aan te bevelen, zeker in de wintermaanden van nov tm april omdat het zeewater flink koud kan zijn. Was nu ( febr) 21 graden. Busreis vanaf AirPort vrij lang 1,5 uur waarvoor bijbetaald moet worden.

Animatie ‘savonds is wat knullig en wordt vooral door groep jongelui georganiseerd. Dit geldt ook voor de activiteiten overdag bij het zwembad en op het strand.

Veel behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in februari 2019

Super fantastisch

sven,
5-1-2019

Het hotel ligt het meest zuidelijk van Egypte, het ligt ineen prachtig natuurgebied om te snorkelen en te duiken,een eigen huisrif, een prachtig strand gewoonweg prachtig.

Het is voor ons de derde keer dat we naar dat hotel komen, een beetje onze tweede thuis.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Fam. Warmerdam,
26-12-2018

Wij vinden dat dit hotel zijn 5 sterren verdient. Prima kamers , prachtig onderhouden tuin, maar vooral de keuken is uitstekend. Echt een plek om te snorkelen en duiken, De zee is te bereiken vanaf een goede trap. Bij het zwembad en op het strand zijn meer dan voldoende ligbedden met goede matrassen beschikbaar. Handdoeken leggen hoeft hier niet. Het resort ligt wel wat afgelegen. Voor ons geen probleem, maar als je meer vertier zoekt is dit hotel misschien iets te stil.

Gereisd met partner in december 2017
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Traveltroef

Op herhalingsreis. Even lekker weg en genieten! Het voelt als thuiskkmen telkens weer. Zeer vriendelijk personeel. Nette en verzorgde kamers. Eten is altijd zeer gevarieerd. Meer dan genoeg keuze. Je kunt hier echt zorgeloos genieten. Er zijn nogal wat wisselingen geweest mbt exploitatie van entertainment. Geen paarden en kameel meer op het strand. De vertrouwde quadsafari is weg. Gelukkig is die nog wel te boeken via zijn facebook waardoor je de schitterende exclusieve locatie in de woestijn nog steeds kunt bezoeken. Dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van Wadi Gimal Dving Center van het naastgelegen hotel. Was zeer goed verzorgd, geweldige duiklocaties, gratis taxiservice.

We gaan snel weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi snorkelvakantie

Michel Detilloux,
16-10-2018

Goed hotel, vriendelijk personeel, prachtige huisrif.

Opgelet met duikuitstap, heb er een blijvende oorletsel aan overgehouden

Gereisd met vrienden in september 2018

Mooi hotel, bagger service van touroperator

Ricardo De bruijn,
7-10-2018

Het hotel is heerlijk. Niets op aan te merken. Mooie kamers, heerlijk eten, vriendelijk personeel.

Maar het aandeel van touroperator kan echt beter.

Bij aankomst werden wij ontvangen door iemand van egyptische afkomst die zijn telefoon belangrijker vond dan zijn gasten.

Geen enkele info van hem ontvangen en was na 1 uur rijden uit de bus gestapt zonder terug te komen.

Wij kwamen dus aan in een hotel zonder ook maar iets te weten.

In het hotel geen info van een hostess omdat dit te ver weg ligt.

Dus nog steeds geen info over hotel, omgeving, en excursies.

Nadat wij moesten bellen is er dan toch iemand langs gekomen met de info waar wij op hoopte.

Ook bij vertrek kregen wij een verkeerde tijd door van de transfer waardoor wij veel te vroeg al zaten te wachten op een bus die nog lang niet kwam.

Ik boek vaker met touroperator maar ik heb hier een nare nasmaak aan over gehouden.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Nooit meer er zijn betre hotels in Egypte

W.Blokx,
16-9-2018

Hotel kamers waren mooi en ruim maar het eten was minder ( te koud ) en weinig variatie.

Tuin was mooi en zwembaden waren mooi alleen jammer dat deze elke dag werden vol gescheten door de vele meeuwen en daar 2 man een dagtaak aan hadden om dit schoon te maken.

De zee was prachtig alleen jammer dat er elke dag veel wind staat zodat snorkelen wat lastig is.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaat

Filo,
20-6-2018

Prachtig hotel met mooie aangelegde tuinen! Snorkelen is echt een aanrader, niet eerder zag ik zoveel moois onder water. Kamers zijn lekker groot met mooi uitzicht. Je kunt lekkere lange strandwandelingen maken zonder dat je iemand tegenkomt. Oké de transfer is wat lang maar dan heb je ook wat.

De excursies naar het Natuurgebied zijn een aanrader!

Oh ja de pizza's uit de steenoven smaakten heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Super! Snel weer terug!

Syl,
5-5-2018

Het ligt echt afgelegen, heerlijk om te ontsnappen aan alle hectiek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel beter dan verwacht. Kamers ok en goed onderhouden. Wat de ligging betreft : je weet op voorhand dat het ver en dus afgelegen ligt, maar anderzijds heb je hier dan weer ruimte genoeg en geen gezeur over beschikbare bedjes. Het resort is uitgestrekt en je ligt dus altijd wel ergens ver vandaan ( best even aangeven). Het eten was behoorlijk voor Egypte, maar voor ons toch het zwakst , het pizzarestaurant leuk voor een keertje, het visrestaurant is, tenzij voor de gezelligheid, geen bonus. Het sport en recreatie aanbod is groot, de tennisterreinen bespeelbaar (erg zeldzaam is in Egypte)beachtennis en snorkelen geweldig. Het uur tijdsverschil (-1 uur dan rest van Egypte) is eerst even wennen, maar daarna een pluspunt. En dan de annimatie :vooral Italiaans(ook Russisch en Egyptisch)enthousiast en capabel en Michel( kinderen)spreekt zelfs nederlands. Alleen.. annimatie roteert en wisselt regelmatig, maar nu Geweldig!

Gereisd met vrienden in april 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gorgonia Beach Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gorgonia Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.