Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag23°12°
8,5

53 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

Prima hotel maar niet voor duikers

Annemieke,
1-12-2017

Fantazia is een mooi hotel met een prachtig onderhouden tuin en een prima strand.

De hotelkamer is goed ingericht met een goede badkamer, waarbij wij een inloopdouche hadden, hetgeen onze voorkeur boven een bad of douchen in een bad geniet. De bedden zijn breed en redelijk van kwaliteit. Prettig is dat er 2 stoelen in de kamer en 2 redelijk balkon/terrasstoelen staan. Er is zelfs een klein drooglijntje buiten, knijpers zelf meenemen.

Het eten en drinken hebben wij als prima ervaren, wel iedere week hetzelfde menu goed te weten als je langer dan 1 week gaat. Je kunt op verschillende plekken buiten eten hetgeen goed georganiseerd is. Bij het hoofdrestaurant is gelegenheid om buiten te eten, ook een gedeelte voor niet-rokers.

Het zwembad is groot met een verwarmd gedeelte en overal voldoende en prima ligbedden.

Het enige grote nadeel vinden wij dat het huisrif niet meer van goede kwaliteit is. Er is veel beschadigd, om verdrietig van de worden. Er is te weinig toezicht op die mensen die denken dat je op koraal kunt staan en ongestraft verder kunt aanraken.

Voor ons duikers en snorkelaars een reden om Fantazia niet meer te bezoeken. Nb de duikschool vonden wij erg prijzig, iedere rit naar een duikplek moet apart per persoon betalen, dit geldt voor autovervoer en gebruik van de zodiac. Het vervoer is echt prijzig 10-25 euro per retour. Wij zijn volgepakt in een personenauto ipv busje vervoerd. Erg oncomfortabel . Je moet tevens rekening houden 3% creditcard-kosten. Er zijn daarnaast weinig 15 liter tanks en je moet hiervoor extra betalen.

Wil je daarentegen een onbezorgde vakantie genieten met een meer dan prima service dan ben je op het goede adres.

Houd wel rekening met het feit dat er veel Italiaanse gasten aanwezig zijn waarbij een groot deel van de entertainment daarop gericht is.

Gereisd met partner in november 2017

Wij waren voor de 2e maal in dit hotel maar ondanks de recente renovaties waren wij teleurgesteld. De service viel al bij het inchecken tegen, ze wilden direct extra geld voor een upgrade hoewel we die helemaal niet vroegen; we kregen dus een afgelegen kamer waarvan het duidelijk was dat die lang niet meer gebruikt was. De grootste ontgoocheling kwam bij het snorkelen : in de baai bij de steiger en in de lagune is werkelijk ongeveer ALLE koraal kapot, het buitenrif is minder erg gehavend maar zeker geen wow-gevoel. Het eten was gevarieerd en lekker. Op de TV lijst stond BVN maar dat konden wij niet ontvangen, we hebben dat meermaals gemeld maar het werd niet verholpen; wij kijken op reis meestal geen/weinig TV maar vermits het diner pas om 19u30 startte, wat wij laat vonden in de winter, was dit toch wel een nadeel. Voor de betaalde prijs kan het hotel er net door maar het rif is de absolute afknapper, wij komen hier zeker niet meer terug.

Gereisd met partner in december 2016

Prima resort

Anjes
4-1-2017

Erg afgelegen maar als je voor het snorkelen gaat, zit je precies goed. Wat een prachtg rif. Goede steiger om vanaf te gaan en je zit meteen in de weelde van vissen. Hotel is prima, niet al het personeel is even vriendelijk. Eten is goed, niet overdreven uirgebreid maar alles was heerlijk. Zwembadwater was een beetje koud, de zee is lekkerder in nov. Kamers ruim en schoon en een heerlijke inloop douche ipv een bad waar je altijd klem in staat. Ook geen wisselwerking van koud en warm. Top!

Al vele malen in egypte geweest, nog nooit naar hetzelfde maar dit is er 1 om naar terug te keren. Het eten bij het strand vonden wij minder. Het ziet er gewoon uit als een sprookje en dat is het ook.

Gereisd met vrienden in november 2016

Mooi rustig resort

Michel Detilloux
25-6-2016

Fantazia Resort Marsa Al am, Egypte mooi hotel, vriendelijk personeel,geen overdreven groot buffet, maar lekker en afwisselend. Mooie en goed onderhouden kamers, mooi strand mooie rif. Naast het hotel is niets te verkennen dus niet geschikt voor schoppers. Verder veel oranje, dus Nederlanders voelen er zich thuis.

Gereisd met vrienden in juni 2016

De Nijlcruise was super, Lady mary prachtige boot, in september nog eens hier geweest met de blauwe vogel, nu was alles top! Blij weerzien met onze top gids Achmed; De beste gids die er is! Fantazia resort is prachtig, mooie tuinen, lekker eten zeer vriendelijke bediening , all inclusive is echt goed! Een dikke pluim voor touroperator, alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld! En het is echt veilig in Egypte! Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2016

Was zeer goed, zeer proper en vriendelijk

Manuela& Luc
25-11-2015

Hotel viel zeer goed mee. Iedereen was zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke dag genoeg variatie in eten, zowel warm als koud. Zeer proper zowel zwembad, restaurant als ook de kamers. Is zeker een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in november 2015

Fantastisch hotel

Van lierde
9-5-2015

Het hotel was zeer proper, iedere dag werd de kamer gepoetst. Veel variatie van eten, altijd heel lekker. Zeer rustig en geen opdringend personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Super plek!

Rissy
6-11-2014

We hebben een heerlijke week gehad in Fantazia. We zijn vooral onder de indruk van het hardwerkende personeel en de service. Helemaal super. Zeer vriendelijke mensen en zeker niet opdringerig. Mooi strand, prachtig zwembad, grote kamer (met uitzicht op de zee), elke dag alles weer keurig schoon.

En wat natuurlijk het geen is waar we voor zijn gegaan; elke dag zon!! Negatief reisadvies geldt zeker niet voor deze streek.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Een geweldige plek om naar toe te gaan

Piet en Jantje Reijm
14-6-2013

Een heerlijke plek om terug te gaan , zijn 3 weken geweest , altijd zon , de omgeving niets te beleven , heerlijk rustig , heel vriendelijk personeel ,en heerlijk eten , de kamers super schoon , iedere dag schoon beddegoed , geweldig , Piet en Jantje

Gereisd met partner in november 2012

Goed hotel en perfecte duikschool

Sandra de Koning
4-12-2012

Wij zijn 3 weken op vakantie geweest in hotel Fantazia. Het is een goed hotel, aardig en behulpzaam personeel. De kamer is erg ruim en schoon, alle kamers hebben zicht op zee. Verder is het hotel en zwembad ook schoon. Het eten is afwisselend en van goede kwaliteit. Er zijn voldoende bars en lekkere drankjes. Je hoeft niet lang te wachten op een drankje. De duikschool ( Coraya Divers ) is uitstekend, je kunt alles regelen en het personeel is erg vriendelijk. Wij zijn reeds 26 keer in Egypte geweest, dus je kunt ons geloven. Wij hadden veel verwacht van het huisrif maar dat viel tegen. De overige duikstekken zijn wel mooi en de moeite waard. Er zijn wel veel Russen in het hotel. Ik kan u aanbevelen om naar hotel Fantazia te gaan. Twan en Sandra de Koning

Gereisd met partner in november 2012

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.