Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag23°13°
8,5

9 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

Plus punten:

- Mooi strand met azur blauw water!

- Kamers prima zonder overbodige luxe.

(Wij hadden een kamer op de begane grond wat uitzicht had op de mooie tuin en zee)

- Kamers werden goed schoongemaakt.

- Aardig personeel (met enkele rotte appels)

- Mooie zwembaden en mooie tuinen.

Min punten:

- Busreis vanaf het vliegveld is 1,5 uur.

- Eten is heel slecht! (Terwijl het hotel vol zit met Italianen.. Was een simpele pasta zelfs niet te eten)

- Entertainment shows van het Engels sprekende team ging vaak niet door.

- Savonds is hier dus niks te beleven.

- Geen supermarkt bij het hotel of in de omgeving.

- Hele harde bedden!

Wij hebben maar €400 p.p voor 8 dagen betaald.. Meer is dit hotel ook echt niet waard!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zalige relaxvakantie

Dani,
1-12-2018

Mooi resort, nette grote kamers, badkamer met inloopdouche, Uitgebreid ontbijt en goede buffetten. Altijd vele overdekte buitenterrassen aan receptie, aan zwembad, aan zee zowel dus vanaf 's morgens als 's avonds laat plek buiten. Animatie meer gericht op de vele Italiaanse gasten. Mooi buitenkoraalrif maar het binnenrif heeft weinig koralen meer, wel nog mooie vissen hier.

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastische vakantie

Jaimy,
24-3-2018

Wij verbleven 8 nachten en het verblijf was in 1 woord geweldig.

Het avond eten was elke dag wel anders, lunch was soms hetzelfde en het ontbijt was standaard elke dag hetzelfde. Vers fruit beschikbaar bij elke gang, dat zie je niet vaak!

Het zwembad + zwembadbar was heerlijk, water is in de winter verwarmd zodat je lekker kan zwemmen en een drankje kan doen.

Dit hotel heeft een eigen stuk strand met een huisrif. We hebben niet gesnorkeld maar het zag er van boven wel prachtig uit

De resort/tuinen/wc/etc/werden goed onderhouden en zagen er altijd prachtig uit. Men was altijd druk in de weer om het resort netjes en schoon te houden, echt perfect. De barren en personeel zijn echt fantastisch - tot tegenstelling bij andere resorts - wordt je hier proactief benaderd of je drinken wil én dat doen ze met een lach en grap. Zonder dat men pushed voor fooi

Al met al perfect!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Prima resort

Anjes
4-1-2017

Erg afgelegen maar als je voor het snorkelen gaat, zit je precies goed. Wat een prachtg rif. Goede steiger om vanaf te gaan en je zit meteen in de weelde van vissen. Hotel is prima, niet al het personeel is even vriendelijk. Eten is goed, niet overdreven uirgebreid maar alles was heerlijk. Zwembadwater was een beetje koud, de zee is lekkerder in nov. Kamers ruim en schoon en een heerlijke inloop douche ipv een bad waar je altijd klem in staat. Ook geen wisselwerking van koud en warm. Top!

Al vele malen in egypte geweest, nog nooit naar hetzelfde maar dit is er 1 om naar terug te keren. Het eten bij het strand vonden wij minder. Het ziet er gewoon uit als een sprookje en dat is het ook.

Gereisd met vrienden in november 2016

Mooi rustig resort

Michel Detilloux
25-6-2016

Fantazia Resort Marsa Al am, Egypte mooi hotel, vriendelijk personeel,geen overdreven groot buffet, maar lekker en afwisselend. Mooie en goed onderhouden kamers, mooi strand mooie rif. Naast het hotel is niets te verkennen dus niet geschikt voor schoppers. Verder veel oranje, dus Nederlanders voelen er zich thuis.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Super plek!

Rissy
6-11-2014

We hebben een heerlijke week gehad in Fantazia. We zijn vooral onder de indruk van het hardwerkende personeel en de service. Helemaal super. Zeer vriendelijke mensen en zeker niet opdringerig. Mooi strand, prachtig zwembad, grote kamer (met uitzicht op de zee), elke dag alles weer keurig schoon.

En wat natuurlijk het geen is waar we voor zijn gegaan; elke dag zon!! Negatief reisadvies geldt zeker niet voor deze streek.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prachtig resort voor de duikliefhebber

D. hesemans
15-11-2011

Dit resort is een fantastische locatie voor de ware duik- en snorkel liefhebber. Veel anders dan dat valt er ook niet te beleven. Het onderwaterleven hier is schitterend, zeer mooi koraal waarvan al vlak onder het wateroppervlak valt te genieten. Op het resort is een zeer goede duikschool aanwezig, met deskundig en vriendelijk personeel, dat zowel goed Engels als Duits spreekt en zeer behulpzaam is. De duikschool is zeer professioneel georganiseerd. Wat je hier onder water kunt verwachten zijn: schildpadden, murenen, adelaarsroggen, kleine haaien, dolfijnen, clownvissen, schorpioenvissen, krokodilvissen, etc.

Gereisd met vrienden in november 2011

super resort

sarah
19-2-2010

mooi resort, geweldige zee met prachtige vissen! en ontzettend lief personeel (hier geen opdringerige egyptenaar gezien!) en top eten. beetje jammer is dat er geen centrum dichtbij is alleen 1tje 3kwartier rijden ervandaan en dan kom je nog ergens in the middle of nowhere met een paar kleine egyptische winkeltjes waar niets te doen is. taxi was erg duur 40 euro maar is de moeite niet waard om de stad te zien.

heerlijk resort om tot rust te komen maar verwacht geen bruisend nachtleven of veel activiteiten buiten het hotel om. top vakantie gehad.. van de zon wordt toch iedereen al blij?? tip neem genoeg geld van tevoren mee!

Gereisd met vrienden in februari 2010

fantastisch

Anita
5-2-2010

Prachtig resort voor een weekje rust. Mooi zwembad, vriendelijk personeel. Strand iets minder ten opzichte van andere resorts in marsa alam.

Tip: fles water op de kamer en uurtje extra tijd verschil introduceren voor iets langere dag.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.