Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°12°

3 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

Fantastisch hotel

Van lierde
9-5-2015

Het hotel was zeer proper, iedere dag werd de kamer gepoetst. Veel variatie van eten, altijd heel lekker. Zeer rustig en geen opdringend personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

buitengewoon goed resort

marc
19-4-2011

Het resort heeft een schitterend huisrif, verder is de eigenaar Italiaans en dit merk je bijvoorbeeld in de keuken, ze hebben voortreffelijke buffetten (ik adviseerde pasta's ed). Verder zijn de kamers echt heel erg schoon en nog zeer netjes intact het resort bestaat nu twee jaar dus alles is gewoon nog erg nieuw. Dan is er nog de service in het resort en dat is gewoonweg buitengewoon goed. Na ervaringen in Hurgada gaan we alleen nog maar naar Marsa Alam en daarbij vind ik dit resort wel aanbevelingswaardig. Let op! vanaf het vliegveld is het nog wel anderhalf uur met een busje naar het resort (ze zijn met wegwerkzaamheden bezig, zodra deze klaar zijn is het maximaal een uurtje)

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Geweldig hotel

willem
30-10-2009

Zeer vriendelijke mensen.

Bediening in de eetzaal was meer dan uitstekend. Geweldig zwembad.

Mooi koraalrif voor de deur.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Fantazia Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.