Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag21°11°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fantazia Resort voor je op een rij gezet:

Neckermann
Neckermann
Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

fantastisch hotel.

Sabine,
26-9-2018

Goede service. Het personeel was zeer vriendelijk, hulpvaardig en altijd paraat. We kregen van de manger Ghareeb Heragy een upgrade van 2 - 2 persoonskamers naar een suite. Alle kamers zijn ruim en zeer proper. De badkamers zijn voorzien van een inloopdouche. De suite had een bad met jacuzzi.

De buffetten waren een streling voor het oog en het eten was lekker. Meer dan genoeg keuze in vis, vlees, salades en pastas.

Het weer was er zalig. Alle dagen 34C°. De tuin is prachtig.

Wij gingen eveneens 5 x naar de spa. Gewoon zalig.

Bedankt aan alle personeelsleden van dit hotel. We hadden een zalige vakantie.

Dit hotel is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Heerlijk luxe resort voor een relaxte vakantie

Joke Pelser,
19-12-2017

Fantazia is een luxe resort met een hele goede sfeer. De kamers zijn gezellig en schoon, modern en ruim en hebben allemaal zeezicht. Het eten is prima en er kan zowel in het hoofdrestaurant met buitengedeelte als aan het strand gegeten worden. Het publiek is grotendeels Italiaans, wat wij erg gezellig vinden en waar ook de keuken op afgestemd is. Een goede pasta, pizza, wijn en cappuccino dus! Het personeel is ontzettend aardig en doet erg zijn best het je helemaal naar je zin te maken. Zowel de bediening als de receptie en het management. Mijn dochter had keelpijn tijdens haar verblijf en iedereen bekommerde zich om haar. Het kopje thee met honing en citroen stond standaard voor haar klaar. Er is een welnesscentrum met heerlijke massages, je kunt excursies boeken en er zijn twee enthousiaste animatieteams (Italiaans en internationaal). Het zwembad is groot, het privestrand op 100 meter. Het rif is niet meer zo mooi helaas, maar we hebben wel veel vissen gezien. En als je twijfelt over de veiligheid: naar Marsa Alam kun je gewoon prima gaan!

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.