Hotel Fantazia Resort *****

Review geschreven door Iems

Nooit meer

Iems,
17-1-2019

Dit was een hotel met een Italiaanse achtergrond. Er wordt meer aandacht geschonken aan de Italianen. Dit merk je ook aan de medewerkers. Verder vond ik dit hotel niet echt passen bij ‘egypte’. Je merkt ook dat ze het zo toeristisch mogelijk proberen te houden door Italiaans shows te geven. Comedys in het Italiaans. Ik vond dit allemaal veelste fake voor Egypte. En bovendien spreekt niet iedereen Italiaans. Als ik vooraf had geweten dat dit hotel zich richt op de Italianen was ik er niet gekomen. Voor de hijabis is het niet aan te raden. Ondanks het een islamitisch land is word je raar aangekeken met een hoofddoekje.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl