Vriendelijkste personeel dat ik ben tegengekomen

Review geschreven door Andy

Vriendelijkste personeel dat ik ben tegengekomen

Andy,
2-12-2018

Het is een mooi groot resort dat gericht is op italiaanse mensen. Het personeel is daar echter niet mee bezig en zorgt met ongekende vriendelijkheid voor je.

Het eten was er in overvloed en er zijn zelfs italiaanse koks voor de italiaanse gerechten ingevlogen. Je kunt de hele dag door verse pizza's krijgen en je kunt overal drinken bestellen. Van de lobby tot in het zwembad en de 3 barretjes aan zee.

De kamers zijn wellicht wat uit de mode maar er word van alles gerenoveerd dan wel niet opgeknapt.

Het internationale animatieteam (italianen hebben een eigen team) had op dat moment slechts 4 mensen en ze probeerden alles voor je te doen. Ik heb zelfs contact met hen nu. Ik kan je verzekeren dat ik dit nooit zal vergeten en dank aan Bibo en Yana van het internationale animatieteam.

Gereisd met partner in november 2018