Een heerlijk verblijf, verzorging en eten

Review geschreven door André

Een heerlijk verblijf, verzorging en eten

André,
1-12-2018

Fantazia is Fantastisch. Prachtig resort; wel in de middle of nowhere. Dus ga hier naar toe voor een heerlijk, luxe, lekkere en luie vakantie. Mooi aangelegd met heel veel mooi onderhouden groen. Kamers zijn groot en netjes. De vaste schoonmaker van je kamer komt zich netjes even voorstellen. De meeste gasten zijn Italiaans en verder wat Duitsers, Engelsen en Nederlanders. Het eten is elke dag een feestje. Volop keuze, netjes en warm met veel variatie en show coocking met bijvoorbeeld verse krab en hele tonijn wat ter plaatse werd schoongemaakt en gegerild. Het nagerechten en fruit buffet is letterlijk om van te watertanden. Wij gaan zeker nog weer terug.

Gereisd met partner in november 2018