Hotel Fantazia Resort

8,5

4 reacties Hotel Fantazia Resort

Welke kamer?

Inge van den berg, 4-12-2017

Samen met mijn partner ga ik na zes maal in het hilton te zijn geweest deze keer naar fantazia. We houden van een zonnige kamer waar we in de namiddag nog heerlijk op ons terras van het zonnetje kunnen genieten.

Is er iemand die ons een kamer nummer kan aanraden. We gaan in januari dus in de winterperiode

0 reacties

wie heeft ervaring met dit hotel

Winnie, 9-8-2013
wie heeft ervaring met dit hotel met name in november? En hoe zijn de snorkelmogelijkheden vanaf het strand? Verder ben ik benieuwd naar ander ervaringen. Zou je dit hotel aanbevelen?

kamer

lenie, 28-7-2012

Weet iemand of de familie kamers een tussen deur hebben en kan je er met 3 personen in.

We hebben een aantal aanbieders voor Fantazia Resort voor je op een rij gezet:

vluchttijden

willy, 7-3-2011

weet iemand nog hoelaat je word opgehaald voor de terugreis? ik lag namelijk dat de meeste vliegtuigen om 7 uur savonds vliegen en het is zonde als je een hele dag kwijt bent

groetjes

We hebben een aantal aanbieders voor Fantazia Resort voor je op een rij gezet: