Hotel Fantazia Resort

8,6

35 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

Grandioos en geweldige bediening

H, van Berkel, 5-4-2018

In de omgeving alleen maar zand en zand. Het resort verder super. Mooie schone kamers en hele vriendelijke bediening, alles verder perfect

Geweldig

Mariska, 29-3-2018

12 heerlijke dagen gehad! Goed onderhouden resort met prachtige tuinen.

Het eten was heerlijk altijd warm en divers iedere dag.

Kamers zijn groot en werden elke dag goed schoon gemaakt.

De service was top en er werd niet om fooi gevraagd.

Er zijn 2 animatie teams, de grotere shows zijn alleen Italiaans gericht (je kan er wel heen).

En een Engels sprekend team die enorm hun best deden om iedereen te entertainen.

Er was ook een fotograaf in het resort die geweldige shoots maakt (aanrader, thanks Mr. Momo)

Enige minpunt is de bus reis van en naar het vliegveld (1,5uur enkel) maar het was het zeker waard. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Even echte aanrader op een fantastische ligging

Rene Aalbersberg, 25-3-2018

Prachtig resort, heerlijk rustig gelegen op 1,5 uur van het vliegveld.

Schitterend rif met een indrukwekkende onderwaterwereld.

Zeer goede hygiëne en super heerlijk eten.

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.

Super vakantie!

B&B, 24-3-2018

Wij hebben een fantastische week gehad in dit prachtige Resort. De mooi aangelegde en onderhouden tuinen zijn een lust voor het oog. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Met een koraalrif voor de deur is het goed snorkelen. Wij gaan er zeker nog een keer heen.

Fantastische vakantie

Jaimy, 24-3-2018

Wij verbleven 8 nachten en het verblijf was in 1 woord geweldig.

Het avond eten was elke dag wel anders, lunch was soms hetzelfde en het ontbijt was standaard elke dag hetzelfde. Vers fruit beschikbaar bij elke gang, dat zie je niet vaak!

Het zwembad + zwembadbar was heerlijk, water is in de winter verwarmd zodat je lekker kan zwemmen en een drankje kan doen.

Dit hotel heeft een eigen stuk strand met een huisrif. We hebben niet gesnorkeld maar het zag er van boven wel prachtig uit

De resort/tuinen/wc/etc/werden goed onderhouden en zagen er altijd prachtig uit. Men was altijd druk in de weer om het resort netjes en schoon te houden, echt perfect. De barren en personeel zijn echt fantastisch - tot tegenstelling bij andere resorts - wordt je hier proactief benaderd of je drinken wil én dat doen ze met een lach en grap. Zonder dat men pushed voor fooi

Al met al perfect!

Fantazia = Fantastisch

Heike, 19-3-2018

Het was precies zoals we wilden. Een prachtige weelderige tuin, super deluxe eten en heerlijk rustig.

Omdat het hotel eigenaar is van een Italiaan, komen er veel Italiaanse gasten.

Hierdoor is de kwaliteit van het eten zeer goed. Ook kun je overal perfecte koffie krijgen (bijv. Latte macchiato, cappuccino, espresso) en staan er dagelijks pasta en pizza bakkers voor je klaar.

De Italianen zijn wij vrij weinig tegen gekomen, alleen tijdens het diner. Ze worden niet beter of anders behandeld door de medewerkers.

Zij hebben wel een eigen Italiaans sprekende animatie team. Maar je kunt gewoon mee doen en wordt zo opgenomen in de groep.

Voor de "overige" gasten is er een eigen (Engels) sprekende animatie team die het fantastisch doen.

Voor ons is Hotel Fantazia Resort fantastisch geweest. We zijn op handen gedragen door het vriendelijke personeel en hebben er heerlijk kunnen uitrusten.

Let op! Het ligt in de middle of nowhere

Bijzonder goed!

Stef van den Berg, 8-2-2018

Wat een fantastisch hotel! Prima service vriendelijk personeel, eten goed verzorgd , mooie kamer. We hadden een nare ervaring omdat ik hartklachten kreeg. Ik moest naar Hurghada waar stents werden geplaatst. We zijn zo super goed opgevangen! Complimenten!

Heerlijke vakantie

Wendy en Richard, 28-1-2018

Prima hotel met mooie ruime kamers en een prachtig aangelegde tuin. Personeel was supervriendelijk en geen moeite was te veel! Van receptie tot housekeeping, allemaal even behulpzaam.

Voor het snorkelen net even iets verder zwemmen naar de buitenkant van het rif, daar was het nog prachtig en veel leven. Perfect voor een weekje zon zee strand met z'n tweeën, voor wat oudere kinderen niet veel te doen. Zeker aan te bevelen!

Waanzinnig genoten!

Niels en Inge, 26-1-2018

Prachtige onderhouden tuinen en strand

Perfect wifi

,heerlijke buffetten in een gezellige ambiance buiten

Duikspots met de zodiac op korte afstand te bereiken

Top prijs-kwaliteit

"Fantazia tijd" gouden uitvinding...nog langer kunnen genieten van de heerlijke zon.

Mochten we toch wat moeten verbeteren dan zou dat de ambiance in de lobby en de faciliteiten in de speelkamer zijn.

Geweldig

Louise, 15-1-2018

In een woord Geweldig. Eten goed, vriendelijk personeel, geweldige service en schone kamers. Wij zouden hier zo terug gaan

We hebben een aantal aanbieders voor Fantazia Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fantazia Resort scoort een 8.59 uit 10 op basis van 52 reviews.