Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag33°25°
8,4

62 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

Verschrikkelijkste vakantie ooit, echt geen all-in

Sharina
3-8-2019

Bij aankomst ging het al mis. Touroperator gaf aan dat er diner klaarstaat als je aankomt na een busrit van 1.5 uur. Helaas is dat niet zo en hebben ze alleen maar droge brood met kaas, omdat dit hotel 1 uur later hanteert dan Egyptische tijd. Pas na ruzie met de receptie konden we 2 broodjes kip krijgen zonder extra kosten aangezien ik diabetes heb. Tijdens inchecken krijg je eerst een verkooppraatje waarbij ze je pushen te upgraden naar delux kamers (dit is het overigens echt niet waard) Verder is dit hotel absoluut Niet all-inclusive, ook al boek je dit wel! Voor een fles water moet je 2 euro per stuk betalen en frisdranken krijg je alleen van de tap. Ook voor fruitsappen betaal je apart. Let op! Water die ze aanbieden in het restaurant is gewoon kraanwater en stinkt naar chloor. Wij zijn op dag 2 al ziek geworden (kotsen en diarree) Waarschijnlijk wordt het fruit, salade en glazen gewassen met kraanwater en let op ongare vis, kip, ei

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Thywissen
2-7-2019

Wat een heerlijk hotel, mooi gesitueerd met een prachtige tuin. Onze kamer op de begane grond had hier prachtig uitzicht op met daar achter de zee. De kamer was prima, voorzien van nette douche, koelkastje. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De maaltijden zijn goed, gevarieerd en veelal met italiaanse inslag, natuurlijk zit er dan altijd wel iets bij wat niet in je smaak valt. Wij kwamen later in in de avond aan in het hotel en het restaurant was al gesloten, door een review op deze site hadden we daar rekening mee gehouden en van die potjes instant pastamaaltijden mee genomen. Er zijn erg veel Italianen in het hotel en daar is het hotel helemaal op ingesteld: eigen animatieteam, eigen excursies, al het personeel spreekt Italiaans en ook wordt er rekening mee gehouden in de maaltijden. Het heeft ons niet gestoord. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een prachtige woestijn met ons hotels als een geweldige groene oase.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Charlotte
19-5-2019

We hebben het heerlijk gehad in Fantazia resort. Het hotel ligt in the middle of nowhere, maar daar heb je geen last van aangezien het hotel veel te bieden heeft. Vooral het snorkelen vonden we geweldig, het koraalrif is super groot en we hebben hele mooie vissen gezien. Het is daarom aan te raden om zowel waterschoenen als een snorkelset mee te nemen. Het personeel was super vriendelijk. Het eten was erg goed: genoeg keus. Goede koffie en goede wijn. Het bier is echter niet zo lekker, slaat snel dood en wordt geschonken in limonade glazen. De kamers zijn prima, schoon, iedere dag schone handdoeken. Alleen het derde bed op een drie persoonskamer is erg hard. Wij hebben erg genoten en we hopen hier snel terug te keren!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Neckermann

Geweldig! Komen zeker terug!!

Jeanine Dekker
19-5-2019

Gister terug gekomen van een geweldige vakantie. Wij gezin, vader, moeder, dochter 23,dochter 25, schoonzoon 28. Wij zaten in het oude gedeelte.Kamers: goede bedden, ruime douche, uitzicht optuin en zee. Aangezien wij de busreis die we apart moesten boeken erg duur vonden en het veel langer duurt zijn wij met de taxi gegaan. Meteen als je de aankomsthal uitloopt Egyptische ponden gepint(bij bank aangeven dat je in Afrika bent), je kunt ook met euro betalen,maar voor Egyptenaren is dat lastig om te wisselen. Taxi staat ook meteen buiten (goede prijs+1 uur in een busje gezeten). Verder super goed eten en gevarieerd. Goede wijn, koffie en thee. Resort: schoon en goed onderhouden. Personeel: Zeer vriendelijk en veel humor. Er zijn twee soorten animatieteams (1 Italiaans en 1 Engels). Sergey doet erg zijn best al is dit best moeilijk. Aangezien er in deze week 10% niet Italiaans was. Strand: prachtig en groot huisrif. Tip:waterschoenen mee!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Fantastisch!

Jacqueline
3-4-2019

Fantastisch resort! Wel midden in de Sahara. In de verre omgeving...niks, alleen zand. Wij zaten in het nieuwe gedeelte! Super mooie kamers, schoon, mooi uitzicht, geen animatie, geen kinderen, heerlijk rustig! Eigen strand voor de gasten van het nieuwe gedeelte.Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten. 90% van de gasten is Italiaans en het personeel, animatieteam en het eten is hierop aangepast. Heerlijke (italiaanse) koffie, heerlijke pasta en pizza gerechten, super mooi toetjes buffet! Veel vers fruit, vis, vlees… Schitterende tuinen! Heerlijk voor een weekje rust!

Gereisd Met partner in maart 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 5-4-2019

Geachte Jacqueline,

Hartelijk dank voor je goede beoordeling. We zijn heel blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel hebt doorgebracht. We verheugen ons op uw volgende bezoek en wensen u tot dan toe het allerbeste.

Een echte aanrader

Jeroen
24-3-2019

Wat een mooi resort! Bijna alles tot in de puntjes verzorgt. Personeel is zeer vriendelijk, pro-actief en hebben plezier in hun werk. Dat straalt er vanaf. Verder beschikt het hotel over een huisrif. Erg mooi om te snorkelen. Kamers: groot, prima bed (niet hard), brandschoon Eten: heerlijk, gevarieerd en vers Drank: rosé en wit waren erg lekker. Bier is ook goed. Er is verder een espressobar. Prima bak. Complex: groot, keurig onderhouden Publiek: gemêleerd. Jong en oud. Veel Italianen. Niet storend Activiteiten: er is een animatieteam en zat excursiemogelijkheden Wifi: gratis, beetje traag. Als je wil internetten ga dan even in de ontvangsthal zitten. Prima internet. Al met al een heerlijke vakantie

Gereisd Met partner in maart 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 26-3-2019

Geachte Jeroen,

Goed hotel

Thea Brouwer
28-2-2019

Hotel is prima. All-in-clusive is echt geweldig zelfs op het strand. Jammer dat als je een late vlucht hebt je geen gebruik kan maken van het restaurant maar dat je droge broodjes voorgeschoteld krijgt. De transfer van de luchthaven naar het hotel is wel erg lang. Tevens hanteert het hotel een andere tijd dan in Egypte. Ook jammer dat er een animatie team is voor speciaal voor de Italiaanse gasten waardoor wij compleet genegeerd werden.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Fantazia Resort, Rooms Division, Mon Mar 04 2019 06:27:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor je goede beoordeling. Geachte Thea, we zijn heel blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel hebt doorgebracht. We verheugen ons op uw volgende bezoek en wensen u tot dan toe het allerbeste

Fantazia Resort Team

Een heerlijk relaxresort voor één week!!

Louis van Nimwegen
28-2-2019

Het resort is in één woord ‘geweldig’. Prachtig aangelegd, zowel gebouwen als de omliggende tuinen zijn prachtig! De kamers, wij zaten in het oudere gedeelte, zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Ook de keuze voor het liggen/zitten aan één van de zwembaden of aan het strand is luxe. Bedjes en parasols in overvloed. Prachtige snorkelkust. Het eten was overvloedig en bood voldoende keuze. Ook het personeel verdient een pluim. Als relaxvakantie is dit resort een heerlijke plek. Toch één minpuntje: de WiFi behoeft echt verbetering!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 4-3-2019

Geachte Louis, Hartelijk dank voor je goede beoordeling. We zijn heel blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel hebt doorgebracht. We verheugen ons op uw volgende bezoek en wensen u tot dan toe het allerbeste Fantazia Resort Team

Mooi, goed verzorgd resort!

Rianne
23-2-2019

Mooi, goed verzorgd resort. Eten was fantastisch! Wel veel italianen en daar is het entertainment ook voornamelijk op gericht.

Gereisd Met partner in maart 2018
Fantazia Resort, Rooms Division, 28-2-2019

Geachte Rianne, Hartelijk dank voor je goede beoordeling. We zijn heel blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel hebt doorgebracht. We verheugen ons op uw volgende bezoek en wensen u tot dan toe het allerbeste Fantazia Resort Team

geweldig

Lida
19-2-2019

Het was een Super vakantie een goed hotel het is zeker een 10 waart en het eten Super het is wel een lange busreis maar wel de moeite waard zeker gaan we er nog eens heen

Gereisd Met partner in februari 2019
Fantazia Resort, Rooms Division, 22-2-2019

Geachte Lida, Hartelijk dank voor je goede beoordeling.

We zijn heel blij dat u een aangenaam verblijf in ons hotel hebt doorgebracht.

We verheugen ons op uw volgende bezoek en wensen u tot dan toe het allerbeste.

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.