Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag26°14°

49 reviews over Hotel Fantazia Resort in het Nederlands

Nooit meer

Iems,
17-1-2019

Dit was een hotel met een Italiaanse achtergrond. Er wordt meer aandacht geschonken aan de Italianen. Dit merk je ook aan de medewerkers. Verder vond ik dit hotel niet echt passen bij ‘egypte’. Je merkt ook dat ze het zo toeristisch mogelijk proberen te houden door Italiaans shows te geven. Comedys in het Italiaans. Ik vond dit allemaal veelste fake voor Egypte. En bovendien spreekt niet iedereen Italiaans. Als ik vooraf had geweten dat dit hotel zich richt op de Italianen was ik er niet gekomen. Voor de hijabis is het niet aan te raden. Ondanks het een islamitisch land is word je raar aangekeken met een hoofddoekje.

Gereisd met partner in januari 2019

Filip Moortgat,
8-1-2019

De hoofdkok is een Italiaan en dat merk je. Superlekker eten, en veel variatie. we zaten in het nieuwer gedeelte, waar geen kinderen mogen komen, en dat was heel relaxt en rustig.

Gereisd met partner in december 2018

Het is een geweldig Resort. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten genoeg keus.. Een geweldig weekje gehad.

Heerlijk relaxen

Gea,
20-12-2018

Het ligt afgelegen en de transfer vanaf het vliegveld is ongeveer 1.5 uur er naar toe. Maar het hotel is zeker de moeite waard voor een weekje relaxen.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Prima hotel

Wd hammer,
13-12-2018

Prima hotel

Ruime kamers

Mooi rif om te snorkelen

Vriendelijk personeel voor af en toe een kleine fooi is de service optimaal

Duidelijk gericht op Italiaanse gasten.

Bijna geen Russen.

Hele goede reisleider/agent van touroperator👍👍

Minpunt

Transferkosten worden apart berekend en zijn absurd hoog.

Je kan beter een taxi vanuit het hotel boeken :is voordeliger en een stuk sneller!

Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk bijkomen

F. Van de Ven,
8-12-2018

Heerlijk resort in the middle of nowhere. Vooral lekker om te zwemmen, snorkelen, zonnen en heerlijk te eten. Zeer vriendelijke bediening, Italiaanse keuken, erg schoon.

Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk!!

Gea,
5-12-2018

Het is een prachtig resort. Nadeel is dat je 1.5 uur in de bus zit vanaf het vliegtuig. Maar het is het wel waard! De laatste review schrik mij af maar je hoeft echt niets te betalen en het personeel rent zich de benen uit het lijf. De zee is heel erg mooi met een prachtig rif met heel veel kleurige vissen. Dus als je een fijne relaxte vakantie wilt hebben. Gaan!!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Het is een mooi groot resort dat gericht is op italiaanse mensen. Het personeel is daar echter niet mee bezig en zorgt met ongekende vriendelijkheid voor je.

Het eten was er in overvloed en er zijn zelfs italiaanse koks voor de italiaanse gerechten ingevlogen. Je kunt de hele dag door verse pizza's krijgen en je kunt overal drinken bestellen. Van de lobby tot in het zwembad en de 3 barretjes aan zee.

De kamers zijn wellicht wat uit de mode maar er word van alles gerenoveerd dan wel niet opgeknapt.

Het internationale animatieteam (italianen hebben een eigen team) had op dat moment slechts 4 mensen en ze probeerden alles voor je te doen. Ik heb zelfs contact met hen nu. Ik kan je verzekeren dat ik dit nooit zal vergeten en dank aan Bibo en Yana van het internationale animatieteam.

Gereisd met partner in november 2018

Zalige relaxvakantie

Dani,
1-12-2018

Mooi resort, nette grote kamers, badkamer met inloopdouche, Uitgebreid ontbijt en goede buffetten. Altijd vele overdekte buitenterrassen aan receptie, aan zwembad, aan zee zowel dus vanaf 's morgens als 's avonds laat plek buiten. Animatie meer gericht op de vele Italiaanse gasten. Mooi buitenkoraalrif maar het binnenrif heeft weinig koralen meer, wel nog mooie vissen hier.

Gereisd met vrienden in november 2018

Een heerlijk verblijf, verzorging en eten

André,
1-12-2018

Fantazia is Fantastisch. Prachtig resort; wel in de middle of nowhere. Dus ga hier naar toe voor een heerlijk, luxe, lekkere en luie vakantie. Mooi aangelegd met heel veel mooi onderhouden groen. Kamers zijn groot en netjes. De vaste schoonmaker van je kamer komt zich netjes even voorstellen. De meeste gasten zijn Italiaans en verder wat Duitsers, Engelsen en Nederlanders. Het eten is elke dag een feestje. Volop keuze, netjes en warm met veel variatie en show coocking met bijvoorbeeld verse krab en hele tonijn wat ter plaatse werd schoongemaakt en gegerild. Het nagerechten en fruit buffet is letterlijk om van te watertanden. Wij gaan zeker nog weer terug.

Gereisd met partner in november 2018

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantazia Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantazia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.