Camping Ecolodge Shagra village

Egypte, Egypte, Marsa Alam

8.9Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ecolodge Shagra village voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

28 reviews over Camping Ecolodge Shagra village

• 2018
    9Louis09-07-2018

Heerlijke plek voor een duikvakantie, vriendelijk personeel spreekt fatsoenlijk engels of probeert dat, eten behoorlijk goed (wordt na lange tijd wel wat eentonig). Een warme douche in het chalet is een opgave, maar zeker in de zomer ook niet nodig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Elise03-01-2016

Heerlijk als je rust en natuur zoekt.

Ik verbleef 2 weken op dit kleinschalige ecolodge, 1 week in een hut, 1week in een luxe chalet. Beide accomodaties waren prima. De hut had geen eigen sanitaire voorzieningen maar die waren dichtbij. Sanitaire voorzieningen werden 2 keer per dag schoon gemaakt! De accomodaties elke dag. De service bij de receptie was uitstekend en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me welkom. Ik was niet helemaal tevreden over de bedden van de luxe chalet. Die waren behoorlijk hard. Ik gaf dit aan bij de receptie en ik kon zo een andere chalet krijgen, zonder problemen. 3 keer per dag werd er een buffet verzorg met prima eten. Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat het na 2 weken een beetje eentonig was geworden maar dat is algemeen bekend. Er is weinig in de omgeving te doen, d.w.z. dat je niet even alleen ergens naar toe kan gaan. Wel is er voldoende keuze aan excursies. Het is een duiklocatie maar je kan er ook heel goed snorkelen, wat ik ook gedaan heb. Er is een fantastisch huisrif. Voor (kleine) kinderen is hier niet veel te beleven, geen speeltuin of zwembad met glijbanen. Het is geen resort.

Kortom, zoek je een kleinschalige en rustige accommodatie met vriendelijke mensen dan is dit zeker een aanrader! Ik zou hier zeker nog eens naar toe willen gaan.

• 6Eetgelegenheden

Alleen gereisd in oktober 2015

• 9j_lieuwma926-09-2014

plek voor duikers/natuurliefhebber

Weer een wereldvakantie gehad. Ode bekende tegen gekomen maar ook veel (oud oost) Europeanen. Duiken helemaal goed en rif zag er goed uit. De 'stilte ' heeft het rif goed gedaan

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Petra18-01-2014

Dé beste plek voor een week relaxed duiken

Marsa Shagra is top als je niets anders wilt dan een week duiken op n prachtig huisrif en nergens zorgen om te hebben. Prima eten en fijn en schoon verblijf....

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in december 2013

• 9erik16-11-2013

Top

Heerlijke plek, klein opgezet. Trekt relaxede soort duikers aan die naast het goede duiken daar lekker willen uitrusten, biertje drinken en bv een shisha willen roken.

Alleen gereisd in november 2013

• 10Ing21-04-2013

Geweldig!!!!!!!!!!!!

Voor duikers is dit een top locatie! Wij zijn een week geweest en hebben gekozen voor een chalet met airco, je hebt op je terras 2 lekkere stoelen en uitzicht op zee en je kan duiken wanneer je wilt. De tenten hebben nog een beter uitzicht, die staan nl op het strand.Het restaurant is goed verzorgd en het eten is van een goede kwaliteit en er is voor elk wat wils. Ook het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2013

• 10eva02-01-2012

Briljante plek

Plek voor duikers en snorkelaars. Daarvoor echt geniaal en daardoor ook geen russen, geen entertainment-team en geen gillende kinderen: perfect!

Leuke keuze in accomodatie: ik vond de tent op het strand heerlijk. Voor de niet-kampeerders zijn er ook hutten en chalets (met airco enzo). Ook goed vermaakt in de bedoeine-bar.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in december 2011

• 9lyde18-11-2011

heerlijk duiken op huisrif of omgeving

ben er nu voor de 8e keer geweest. Eerste keer in 2002 met nog waterbakken voor je tent welke door de zon werden opgewarmd. Hier kon je je mee "douchen". Nu iniddels mooi en schoon sanitair, groot restaurant met goed eten, betere duikfaciliteiten. Allemaal mooier, maar eigenlijk is de ouderwetse charme weg. Supervriendelijk personeel die alles voor je wil doen. Prijzen zijn prima. Ook hutten en chalets aanwezig, al dan niet met airco maar de echte charme zit in de tent: uitzicht op zee en s'avonds een sterrenpracht!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2011

• 9Lee05-11-2011

Place to be

We zijn net terug van een weekje, het was echt fantastisch. Onze Royal Tent, pal aan de zee. Het restaurant prima verzorgde keuken met speiciale aandacht. Het personeel supervriendelijk. De duikfaciliteiten uitstekend, een mooi huisrif. Jammer genoeg zijn we de "highlights" zoals dolfijnen, haaien e.d. "misgedoken" maar ja je moet maar geluk hebben. Kortom heerlijk. Minpuntje op het vliegveld: overgewicht van de koffer, we konden dit niet herstellen door zwaardere duikspullen over te hevelen naar de handbagage, met een druk op de knop waren onze koffers verdwenen en kregen we de rekening van een uiterst irritante "medewerker", 70 euro, gepresenteerd...

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Roger18-08-2011

Erg gaaf en een erg leuke vakantie geworden.

Het is hier veel ontspanneder dan Whadi Lahami. Nakari was te rustig voor ons aangezien we maar met z'n 2en zijn. Vriendelijke Engels sprekende mensen, soms maar een paar woorden. Veel gelet op veiligheid en zyn voldoende duiksites(min.6 duikers). Door ligging vaak max 45min. ryden met airco gekoeld busje naar de duikstek. Huisrif Noord+Zuid ook gaaf. Keuze om met Zodiac te gaan of Off-Shore.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2011