Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

474 Reviews over Casa Mare Resort

• 10Bastiaan P02-02-2023

Top, gezelig en goed voor elkaar.

Erg mooi hotel en helemaal naar onze wensen! Goed gevarieerd eten, schoon en genoeg te doen voor onze kinderen! Het recreatieteam onder leiding van Karim was erg goed! Bedankt

• 9Freek30-01-2023

Ruim en goed hotel, met vriendelijk personeel

Hier eind januari een week mogen verblijven met mijn vrouw en een stel vrienden, het is een mooi hotel met erg vriendelijk personeel. ruim opgezet. Het eten was heerlijk klaar gemaakt en smaakvol, en warm wat warm moet zijn. Om het geheel op peil te houden waren ze diverse kamers aan het renoveren, van deze werkzaamheden hebben we totaal geen last gehad. De mogelijkheid om naar het plaatsje port galib te gaan viel ons erg tegen dus dat raden we echt af

• 10Miranda Van den Berg29-01-2023

Geweldig hotel. Super vriendelijk en gezellig personeel. Heerlijk gegeten. Mooi strand. Prachtig koraal rif. Ik ga zeker terug!

• 10Rijk en Trudy28-01-2023

Een super hotel met perfecte service maaltijden

We hebben genoten van alles wat het hotel ons bood: gastvrijheid, hygiëne, service en maaltijden ( wat warm moest zijn was ook warm!). Het recreatieprogramma bood voor elk wat wils (met een 10 voor het stretching van Anja) Verbeterpunt: free wifi ook in de kamers.

• 10Janny van Dam27-01-2023

Voor een onvergetelijke vakantie

Geweldig hotel, goede kamers, fijn personeel en een super animatie team! Dagelijks stretching, yoga, aqua gym etc etc iedere avond party time

Eigenaar, 29-01-2023

Beste gewaardeerde gast, Het is een groot genoegen om uw recensie te lezen en we zijn blij dat we zijn uitgekozen voor uw bezoek. We zijn erg blij om te lezen dat u zo heeft genoten van ons recente verblijf in ons resort. Bedankt voor het delen van uw waardevolle feedback. We zien je graag weer terug in je favoriete Resort! Met vriendelijke groet Mohammed Tag Front office manager

• 9Zieta Reijmers22-01-2023

Heerlijk!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Casa Mare dat zoveel biedt dat je het terrein niet hoeft te verlaten. Dat is maar goed ook, want door de geïsoleerde ligging kun je niet even een wandelingetje maken naar een dorp. Onze ruime kamer werd perfect schoongehouden door Fahreed. Het enthousiaste animatieteam biedt een super gevarieerd programma. Ga vooral ook eens naar de spa voor een heerlijke massage en ga snorkelen bij het huisrif aan het eind van de pier, het is prachtig! Je kunt niet makkelijk een duik nemen in zee, want het water komt honderden meters slechts tot aan je knieen. Je moet dus een stukje lopen maar wordt dan zeker beloond. De wifi is prima. Voldoende ligbedden en parasols bij de zwembaden en op het strand. Met euro's betalen kan in het hotel maar niet met muntgeld. Dat is dan weer handig als fooi voor het vriendelijke personeel dat dat zeker verdient! Alle lof voor Casa Mare!

Eigenaar, 29-01-2023

• 10Yolanda14-01-2023

Super!

Een mooi hotel met verschillende zwembaden , heerlijk op temperatuur , dichtbij t strand , snorkelen vanaf de pier,volop animatie , ook voor de kids ! Eten top , kortom super !

Eigenaar, 16-01-2023

• 8Dees10-01-2023

Thuis komen, wat een heerlijke plaats!

Wederom een super fijn verblijf gehad! We waren weer terug en het was echt beter dan ooit! Het eten was echt heel goed dit jaar, complimenten! Genoten van de goede service en alle fijne mensen van het hotel! Alle personeel van de tuinmannen tot de mensen van de bar en de office, geweldig! Ook de mensen van het ZED animatieteam doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken! We komen graag weer terug!

Eigenaar, 16-01-2023

• 9Rene30-12-2022

Super en ga vaker!!!!

Een heerlijke vakantie gehad. Genoten van alles. Het heerlijke weer,goede verzorging,fijne zwembaden en niet te vergeten de animatie (met Joelle uit holland) die met haar enthousiasme vele mensen wist aan te sporen maar als je alleen even een praatje maakte dan was het ook goed. Kortom een verblijf waar het aan niets ontbreekt.

Eigenaar, 31-12-2022

• 9Mitch28-12-2022

Vakantie royal tulip

Hele fijne vakantie. Erg leuk dat er ook Nederlands personeel is. Het eten was erg goed en het resort enorm netjes!

Eigenaar, 29-12-2022

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)