Vakantiepark Camp Awlad Baraka

Meer vakantiepark info

18 reviews over Vakantiepark Camp Awlad Baraka

• 2Kees20-10-2010

Helemaal van de wereld

Overal ver vandaan. Geen ontvangst mobiel. Iedere dag hetzelfde eten. Accommodatie pet en ver lopen vanaf duikcentrum zeker in het donker door de woestijn. Niets te koop geen winkels geen eetgelegenheid. Kortom duiken is goed alles boven water bedroevend.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Piet Valkier08-04-2010

Geweldig kamp voor duikers!

Ideale stek voor duikers. Bedden zijn matig. Eten is voldoende goed. Divemasters zijn behulpzaam.

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 3Kees Ruck03-04-2010

Smerige accomodatie

Ik ben een week te gast geweest. Ik ben nog nooit in zo'n smerige accomodatie geweest. Wij mochten slapen in het beddegoed van onze voorgangers, kussenslopen ontbraken, douche en wc waren enorm smerig. Awlad Barak wordt aangeprezen als eco-locatie waarvan ik niets heb kunnen ontdekken

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Tanja07-02-2010

swa

Camp Awlad Baraka is voor de echte basic-vakantieganger. De bedden zijn heel erg hard. 's Nachts gaat de stroom eraf, dus geen wc-doortrekken en opladen van de lampen moet dus overdag gebeuren. Het eten is eenvoudig en smaakt goed, alleen zijn wij alle 8 ziek geworden (en dat is ons in Egypte nog nooit gebeurd). Het is een klere-eind lopen naar het duikcentrum en de instapplaats. Het huisrif is redelijk tot goed. De duiktrips zijn prima (maar wel naar de bekende plekken).

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2009

• 9Guy Declerck17-08-2009

Snel weer terug !!!

Topspot. Relaxed duiken, supervriendelijk personeel, equipment OK, sites zeer mooi, alles op tijd, perfecte organisatie, eten van zeer goeie kwaliteit(weinig afw.),water tee & koffie gratis, om nooit te vergeten...

tips: - neem zelf wat drank mee(witte rum, lekker onopvallig) - neem veel aanstekers mee, het personeel is er gek op en je bereikt er veel mee - een biertje vind je bij de buren, wel duur 3,- vragen naar "Adel" - duiklamp neem je beter zelf mee

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Alleen gereisd in juli 2009

• 9Sam Ledegen01-08-2009

Iets om nooit te vergeten

Prachtig duiken, perfecte plek omringd door woestijn en zee. De mensen enorm rustig en altijd aan het lachen , Gewoon onvergetelijk ... wel is er het feit dat de luxe niet altijd in overvloed aanwezig is !

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2009

• 9Mario Bakker18-01-2009

Als je op duikvakantie gaat, is het een van de mooiste plekken om dit te doen

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in november 2008

• 9Linda en Wouter17-10-2008

Back to basic met de aandacht van een 5* hotel!

Altijd zon, vriendelijke mensen, goede instructeurs en geweldige duiklokaties. Wij hebben genoten van een weekje kamperen in Egypte. Luchtbed was erg prettig. Biertjes in buurkamp verkrijgbaar. Dolfijnen, haaien, schildpadden, roggen alles gezien, op de zeekoe na.... Tip: de medewerkers houden erg van de nederlandse stroopwafels!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Irene Kaptein28-04-2008

Waanzinnig kamp voor de echte duikers! Super vriendelijk personeel, eten erg goed, flexibele medewerkers en top duiken. De opmerkingen over de bedden kloppen maar een week op een hard bed is echt niet erg. Met je eigen flesje drank kom je een heel eind!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8cvand18-04-2008

Heel fijn, redelijk zuidelijk gelegen "tentenkamp". Prachtig huisrif en relaxed levenstempo. Iedere dag kun je 2 duiken maken op de grote boot of lekker luieren op het strand en duiken vanaf de zodiac. Het eten is prima, goed van kwaliteit maar niet veel afwisseling. Na een weekje had ik er dan ook wel genoeg van. Al met al een heerlijke vakantieervaring, tijdens een weekje duiken heb ik dolfijnen, white-tips, grote groupers, schildpadden etc etc gezien. Een waar duikparadijs dus. AANRADER!

Gereisd met partner in april 2008

Vakantiepark Camp Awlad Baraka info