Vakantiepark

20-10-2010
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Overal ver vandaan. Geen ontvangst mobiel. Iedere dag hetzelfde eten. Accommodatie pet en ver lopen vanaf duikcentrum zeker in het donker door de woestijn. Niets te koop geen winkels geen eetgelegenheid. Kortom duiken is goed alles boven water bedroevend.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig kamp voor duikers!

Piet Valkier
8-4-2010
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Ideale stek voor duikers. Bedden zijn matig. Eten is voldoende goed. Divemasters zijn behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Smerige accomodatie

Kees Ruck
3-4-2010
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Ik ben een week te gast geweest. Ik ben nog nooit in zo'n smerige accomodatie geweest. Wij mochten slapen in het beddegoed van onze voorgangers, kussenslopen ontbraken, douche en wc waren enorm smerig. Awlad Barak wordt aangeprezen als eco-locatie waarvan ik niets heb kunnen ontdekken

Gereisd Met vrienden in februari 2010

swa

Tanja
7-2-2010
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

Camp Awlad Baraka is voor de echte basic-vakantieganger. De bedden zijn heel erg hard. 's Nachts gaat de stroom eraf, dus geen wc-doortrekken en opladen van de lampen moet dus overdag gebeuren. Het eten is eenvoudig en smaakt goed, alleen zijn wij alle 8 ziek geworden (en dat is ons in Egypte nog nooit gebeurd). Het is een klere-eind lopen naar het duikcentrum en de instapplaats. Het huisrif is redelijk tot goed. De duiktrips zijn prima (maar wel naar de bekende plekken).

Gereisd Met vrienden in november 2009

Snel weer terug !!!

Guy Declerck
17-8-2009
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Topspot. Relaxed duiken, supervriendelijk personeel, equipment OK, sites zeer mooi, alles op tijd, perfecte organisatie, eten van zeer goeie kwaliteit(weinig afw.),water tee & koffie gratis, om nooit te vergeten...

tips: - neem zelf wat drank mee(witte rum, lekker onopvallig) - neem veel aanstekers mee, het personeel is er gek op en je bereikt er veel mee - een biertje vind je bij de buren, wel duur 3,- vragen naar "Adel" - duiklamp neem je beter zelf mee

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

Iets om nooit te vergeten

Sam Ledegen
1-8-2009
  • Activiteiten8

Prachtig duiken, perfecte plek omringd door woestijn en zee. De mensen enorm rustig en altijd aan het lachen , Gewoon onvergetelijk ... wel is er het feit dat de luxe niet altijd in overvloed aanwezig is !

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

Mario Bakker
18-1-2009
  • Onderkomen8

Als je op duikvakantie gaat, is het een van de mooiste plekken om dit te doen

Gereisd Alleenreizend in november 2008
2008

Back to basic met de aandacht van een 5* hotel!

Linda en Wouter
17-10-2008
  • Onderkomen8

Altijd zon, vriendelijke mensen, goede instructeurs en geweldige duiklokaties. Wij hebben genoten van een weekje kamperen in Egypte. Luchtbed was erg prettig. Biertjes in buurkamp verkrijgbaar. Dolfijnen, haaien, schildpadden, roggen alles gezien, op de zeekoe na.... Tip: de medewerkers houden erg van de nederlandse stroopwafels!!

Gereisd Met partner in oktober 2008

Waanzinnig kamp voor de echte duikers! Super vriendelijk

Irene Kaptein
28-4-2008
  • Onderkomen9

Waanzinnig kamp voor de echte duikers! Super vriendelijk personeel, eten erg goed, flexibele medewerkers en top duiken. De opmerkingen over de bedden kloppen maar een week op een hard bed is echt niet erg. Met je eigen flesje drank kom je een heel eind!

Gereisd Met vrienden in april 2008

Heel fijn, redelijk zuidelijk gelegen "tentenkamp"

cvand
18-4-2008
  • Onderkomen8

Heel fijn, redelijk zuidelijk gelegen "tentenkamp". Prachtig huisrif en relaxed levenstempo. Iedere dag kun je 2 duiken maken op de grote boot of lekker luieren op het strand en duiken vanaf de zodiac. Het eten is prima, goed van kwaliteit maar niet veel afwisseling. Na een weekje had ik er dan ook wel genoeg van. Al met al een heerlijke vakantieervaring, tijdens een weekje duiken heb ik dolfijnen, white-tips, grote groupers, schildpadden etc etc gezien. Een waar duikparadijs dus. AANRADER!

Gereisd Met partner in april 2008

Vakantiepark info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingVolpension

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Camp Awlad Baraka in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Camp Awlad Baraka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.