Hotel aan zeeWeer vandaag35°26°
8,7

3 reviews over Hotel Brayka Lagoon Resort in het Nederlands

Een goed hotel met een prachtig huisrif

Freddie-Franke
16-3-2016

In januari hier verbleven en geen dag verveeld. Toen wij hadden geboekt bleek er maar een hotel open te zijn. De andere twee Brayka hotels waren dicht. Er waren in januari bijna geen toeristen en er waren een stuk of 100 a 150 mensen te gast. Neemt niet weg dat ze er alles aan doen om je een goed vakantie te geven. Zelf hadden we trips in Nederland al geboekt, dit doen we nooit meer. Je kan veel beter daar terplekke trips regelen. Doe dit via het duikcentrum of desert moto safari. We hebben via het laatste een quad safari geboekt en deze was gigantisch leuk. Zelf heb ik 8 duiken genomen met het huis duikschool. Goede en betrouwbare gidsen en een mooi onderwaterwereld. De kamers zijn goed, kan wel een upgrade gebruiken maar viel ons niet tegen. Het eten was gevarieerd en warm en goed. En de Egyptische mensen die daar werken, waren allemaal zeer beleefd en aardig ook zonder tip. Het was voor ons de eerste keer in Egypte en we hebben het er zeer mooie, leuke en uitgeruste tijd gehad. We komen zekers terug.

Gereisd Met partner in Tue Jan 05 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijsje op aarde

Francis
27-10-2015

Brayka is een prachtig nieuw hotel. Direct liggend aan een stuk strand met ongerepte natuur onder water .. Alsof je in een aquarium stapt! Eten was geweldig en veel variatie ! Excursies naar de woestijn met een adembenemende sterrenhemel en gedreven sterrenkundige met telescoop met heldere uitleg was een bijzondere ervaring ... Echter de boottocht van 2 dagen , met een prachtig bounty eiland , de mooiste snorkelplekken, slapen aan dek onder de sterren en de volgende dag de kers op de taart door mee te kunnen zwemmen met een school dolfijnen was absoluut onvergetelijk !!!! En voor al het regelen en bevestigd krijgen wat werd beloofd ... Zeggen we het was fijn Barry bedankt ! 😀😀

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Fantastische plek, een "oase"!

Arjen en Anke Buringa
31-5-2015

Prachtig huisrif met voldoende mogelijkheden tot snorkelen, prachtige vissen en dito koraal. Vriendelijke behulpzame mensen. Mogelijkheden tot excursies (Luxor, dolfijnen, schildpadden, woestijnsafari en - overnachting, quad rijden in de woestijn). Fantastisch mooi uitzicht over de Rode Zee.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Apr 28 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brayka Lagoon Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brayka Lagoon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.