Hotel Brayka Bay Resort

Hotel Brayka Bay Resort *****

HotelWeer vandaag25°13°
Hotel Brayka Bay Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Brayka Bay Resort voor je op een rij gezet:

697 reviews over Hotel Brayka Bay Resort in het Nederlands

Vriendelijk personeel, nette en schone kamers, diverse keuzes tijdens het ontbijt en avond eten. Goede faciliteiten, zoals mooie zwembaden, de mogelijkheid voor een gratis proefduik. Mooi koraal direct bij het strand van het resort, ideaal om ook te snorkelen! Het enige minpunt was, dat als je een blauw bordje ( voor niet storen ) aan je parasol hing, dat de verkopers van de excursies je alsnog aan kwamen spreken.

Hele goede prijs, kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om heen te gaan voor een relaxte all inclusive vakantie !

Super relaxed Resort

Jan-Dirk, 5-2-2018

Brayka bay is in een woord omschreven thuiskomen!

Erg vriendelijk personeel ,schoon en mooie kamers.

Heerlijk eten in buffetvorm.

Als van ouds

R. Blok, 17-12-2017

De ligging aan de baai, de tuin, het eten.

BVN-TV voor in de avonduren, beeldverhouding klopt nog steeds niet na 4 jaar dat wij er komen en er zit veel ruis op het beeld.

Mooi hotel, met een geweldige woestijnsafari!!

Samuel, 16-12-2017

Het Brayka Bay is een heerlijk resort met vriendelijk personeel en goed eten. Alles is mogelijk! Het beste aan het resort is de baai, zodat je altijd uit de wind in de zon ligt te genieten, zonder vlaggensysteem om te mogen snorkelen/zwemmen wat veel andere Egyptische resorts wel hebben. Wat je absoluut niet mag missen tijdens een verblijf in Brayka Bay is een woestijnsafari met lokale gids, of Brayka Adventure Safari. Hij bied meerdere excursies aan, waaronder `Sterrenkijken´. Tijdens deze excursie neemt hij je met een Jeep de woestijn in. Tijdens de rit weet hij al de meest geweldige verhalen en informatie over de woestijn en nog zo veel meer te vertellen. Als het eenmaal donker is en je op de bestemming voor het sterrenkijken bent aangekomen zie je de sterrenhemel zoals je hem nog nooit gezien hebt. Het is echt adembenemend. Een absolute must om te doen! Hij is te bereiken in de lobby van het Brayka Bay hotel.

Volgend jaar weer!

Edith steegman, 16-12-2017

Dat het er fantastisch is. Al voor de 3e keer !!Altijd mooi weer .vriendelijke mensen .mooi aanlegde tuin en een prachtige baai waar je de hele dag kan snorkelen en de mooiste vissen ziet bij het eigen koraalrif !!een aanrader is om met de quat en een gids de woestijn te verkennen .met zeer goede begeleiding en duidelijke en mooi vertelde verhalen over de woestijn. Ruim de tijd nemende ook voor foto's .einde van de dag bij bedoeïenen thee gedronken.dit kan je regelen op het park bij het strand.daar hebben deze jongens een stand Dus niet via het reisbureau gezien dit duurder is en massaal .!!

Fantastisch.gaan aankomend jaar met de gehele fami

Fam.j.stegeman, 10-12-2017

Vorig jaar was het eten minder maar dat hebben ze nu weer hersteld,Was goed

Echt super!

Troost, 10-12-2017

Voor Egyptische begrippen goed eten, altijd voldoende keuze. Er is altijd wel iets wat je lekker vindt. Ligbedjes waren bij ons wel voldoende maar dat kwam omdat er "weinig" gasten waren. Het is wel een bekend probleem vertelde een medewerker. We hebben in de Spa 2x een massage gedaan. Maak een praatje met de mensen, ze zijn erg vriendelijk en verstaan hun vak goed.

We zijn voor de 5e x in Egypte geweest maar hier willen we echt wel terug. De baai is erg mooi om te snorkelen. Vooral smorgens vroeg. Voor kinderen ook ideaal om te leren snorkelen omdat het een lang stuk ondiep is. De kamer is wat verouderd maar verder prima. Wat harde bedden maar dat vonden wij geen enkel probleem. Er stond geen waterkoker op de kamer, na verzoek koffie etc met waterkoker gekregen. Verzocht om extra water, ook geen enkel probleem. Superschoon en mooie creaties met handdoeken etc. WiFi €20,- voor 1 week voor 1 apparaat werkte ook prima. Tot volgend jaar!

In één woord: Geweldig

Anja, 3-12-2017

Wij zijn zeer tevreden over Brayka Bay resort.

Een prachtige kamer, schoon, super vriendelijk en gastvrij personeel, eten is goed, geweldige duikschool, adembenemend huis rif. Gelegen in een baai zodat je altijd kunt snorkelen.

Enig minpuntje: het zwembad was erg koud. Voor ons geen enkel probleem omdat wij liever in de zee lagen.

Kortom; Brayka Bay resort voor ons de juiste locatie voor een geweldige vakantie.

WIJ gaan zeker terug.

Best ok

Michel, 17-11-2017

Goed : tuin,kamer,eten,verzorging,netheid,rif om te snorkelen,excursies met die je in het hotel kan boeken (kantoortje in de hotellobby)

Minder goed : te weinig ligbedjes,drank is van mindere kwaliteit,geen dorpje in de buurt

Ons tweede huis

Jan Berkhof, 7-11-2017

Brayka Bay is zo mooi.

Vriendelijke mensen, gastvrij en niks is teveel.

Als je zegt dat je geen interesse hebt in iets laten ze je verder met rust maar komen wel gewoon een praatje met je maken.

Wil je meer weten over sterren, foto’s maken in de avond in de woestijn, Egypte, eten in de woestijn ( hij kookt fantastisch), een safari maken?

Ga naar lokale gids, die man weet alles erover.

Ik weet zeker dat je dan een fijne ervaring voor je leven rijker bent.

Hij zit in de lobby richting de eetzaal.

En vergeet niet de onderwaterwereld te verkennen, snorkelen/duiken het is daar zo mooi😍

Veel plezier als je gaat.

O en boek bij touroperator daar kan je meteen je visum regelen, zo makkelijk 👍

Nog een aanrader is rijden op een quad door de woestijn. Boek bij de jongens op het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brayka Bay Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brayka Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brayka Bay Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 722 reviews.