Hotel aan zeeWeer vandaag23°13°
8,3

Omschrijving
Hotel Brayka Bay Resort Marsa Alam is een paradijsje die de slogan ‘a home far from home’ waar maakt dankzij de hartelijkheid van het personeel. Relaxen aan het zwembad of toch aan het strand? Beiden bevinden zich op een paar passen afstand. Kun je meteen leren duiken bij de duikschool. Op een half uur rijden van de luchthaven van Marsa Alam.

We hebben een aantal aanbieders voor Brayka Bay Resort voor je op een rij gezet:

758 reviews over Hotel Brayka Bay Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie in mooie omgeving

Jan,
20-2-2019

Van 12 t/m 19 februari 2019 genoten van een heerlijke vakantie op het mooie complex van Brayka Bay. In december 2018 waren wij ook in dit hotel geweest. De ligging van het hotel aan de baai is geweldig. Het rif is redelijk en zeker voor een beginnende snorkelaar.

Het hotel zelf ziet er geweldig mooi uit. Een mooi aangelegde en goed onderhouden tuin. Er zijn wel wat zaken aan vervanging/vernieuwing toe. Met name de kamers zijn verouderd. De matrassen zijn slecht en hard. De toiletten zijn oud en ruiken niet fris.

Aan het eten kan men ook nog wat meer aandacht besteden. Hetgeen wat er ligt is van goede kwaliteit, maar de keuze en afwisseling is beperkt.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Tijdens onze vakantie, hadden wij het meeste contact met Samuel, Benjamin en Mahmoud van de bediening. Zeer vriendelijke hardwerkende jongens. Zij hebben er zeer zeker aan bijgedragen dat we weer een fijn vakantie hadden.

Gereisd met partner in februari 2019

Absoluut de moeite waard.

Aleiah,
12-2-2019

Prachtig hotel aan baai. Je kunt altijd zwemmen en snorkelen. (Dit is bijzonder aan de Rode Zee. Bij andere hotels is er vaak veel wind en golfslag en daardoor kun je regelmatig niet de zee in.) Fijn zandstrand voor kinderen.

Goed eten, ruime kamers, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Winfried Vermeulen,
3-2-2019

Neem snorkelspullen mee, een vd mooiste baaien in Egypte.

Gereisd met partner in januari 2019

Voor ons nooit meer.

Jeanne & Ronald,
14-1-2019

Inmiddels weer een tijdje terug van een leuke vakantie.

Het Brayka Bay resort is erg gedateerd en heeft nodig een renovatie nodig.

De kamers zijn oud en de bedden zijn als een plank. Als je vraagt om een topper dan krijg je die, dan is redelijk te doen.

Wat het eten betreft is er niet veel keuze, maar we zijn natuurlijk aan de luxe van

Turkije gewent.

S’ Avonds is er weinig te doen op het resort. De zanger die 7 avonden per week

zijn kunstje opvoert zingt zo vals als een kraai (helaas kan je hem niet uitzetten)

dus moet je je eraan toegeven.

Het huisrif om lekker te snorkelen is wel super mooi, je zwemt vanuit het strand

zo naar het rif. Voor mensen die van duiken houden is het ook een hele mooie plek.

Het personeel op het resort is heel vriendelijk en behulpzaam.

De tuin is mooi onderhouden en het park is heel goed toegankelijk voor mindervalide mensen.

Al met al een vakantie die leuk was maar zeker geen topper.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Schröder,
26-12-2018

Hotel was wat verouderd, zijn aan het renoveren. Verder schoon, elke dag schone badlakens en handdoeken. Eten was goed, vlees, vis en kip wel gevarieerd maar groentes saai. Personeel heel vriendelijk, zowel bar als restaurant. s Avonds is het niet gezellig zitten bij de bar. Geen sfeer zeer ongezellig. Harde matrassen, maar als je er wat van zegt wordt het direct opgelost door een extra top op de matras. Strand perfect maar bij volle bezetting van het hotel lijkt het ons te weinig strandbedjes. Snorkelen vanaf het strand Geweldig!!!! ligt in een baai dus weinig wind.

Zeker dat we nog een keer terug gaan.

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader!

Monique,
19-12-2018

Mooi resort, gedateerde maar schone kamers en goede bedden. Zijn bezig met renovatie van de kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten zeer gevarieerd en goed.

Gereisd met partner in december 2018

Kom zeker terug

Wanda,
17-12-2018

Prijs kwaliteit een goed hotel. De kamer hebben wel een opknapbeurt nodig daar zijn ze mee bezig. Hele vriendelijke crew zoals bij de receptie Mohamed Yahia en Ragab El Zainy. In het restaurant altijd behulpzaam Eid, Antar, Ibrahim de kok, en Emiel. En als mensen aangeven dat het eten koud is zou ik zeggen doe de bakken met eten weer dicht dan blijft het ook warm. Beach bar TOP Mohamed Mostafa Amen en Louis Figo jammer dat Louis ergens achter in het park is geplaatst. Dan het strand een prachtig team Reda en Hussein zij zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Dan de prachtige baai hierdoor kan je altijd het water in ook als er veel wind staat. Ook letten ze nu ook heel erg goed op dat er geen mensen op het rif meer lopen dit is belangrijk want als het rif niet meer mooi is komen er ook geen mensen meer. De Tiffanny Bar is wel erg ongezellig (kantine met vel licht) hier kan echt wel wat meer kleur en gezelligheid in gebracht worden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Super genoten!

De Jong,
17-12-2018

Er is een supermooie baai waar je heerlijk kan snorkelen. Vriendelijk personeel. Raddah bij het strand, Aleeandro van de animatie, altijd vrolijk. Duikschool perfect, leuke excursies. Tuin ziet er heel mooi uit. Wij hebben echt genoten.

Gereisd met partner in december 2018

Schitterend huisrif!

Marian Driesprong,
12-12-2018

Prima resort, prijs/kwaliteit komt goed overeen

Zeer vriendelijk personeel.

Eten prima,genoeg variatie

En een prachtig huisrif

Gereisd met vrienden in december 2018

Volgende keer weer!

De Vries,
1-12-2018

Heerlijk hotel, goede service en vriendelijk personeel. Het eten varieert dagelijks en er is voor ieder wat wils. De kamers zijn groot, schoon en netjes. Het resort is rustig, perfect voor een vakantie waar je lekker wil uitrusten.

Gereisd met partner in november 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brayka Bay Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brayka Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.