Hotel Brayka Bay Resort

Hotel Brayka Bay Resortstersterstersterster

7.9Goed

Egypte, Egypte, Marsa Alam

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Brayka Bay Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

837 reviews over Hotel Brayka Bay Resort

• 9Marian21-01-2020

Voor de 2e keer en nog beter dan vorig jaar.

Geweldig hotel, bijzonder vriendelijk personeel. Geen moeite is te veel. Hussein van de handdoeken op het strand doet erg zijn best voor je. Ook Ibrahim de spaghetti man en de man van de eieren smorgens lachen altijd. Enthousiast animatieteam. Tip: waterschoentjes Geduld hebben voor internet

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    4Fam. Hoogst26-12-2019

redelijk geprijsd dus verwacht niet te veel

Het hotel is zeer redelijk geprijsd maar daarvoor mag je dan ook niet te veel verwachten. We zijn al meerdere keren naar tevredenheid in dit resort geweest maar helaas moeten we concluderen dat het dit jaar een stuk minder was dan de vorige keren. Het eten is erg versoberd. Er was veel minder keus, variëteit en minder smakelijk. Helaas was het hele oriëntaalse assortiment verdwenen. De openbare toiletten waren vaak niet schoon en/of kapot. En doordat de animatie (voor de winter) verhuisd was naar een zaal grenzend aan de lobby was er in het hele hotel geen ruimte meer te vinden waar je ‘s avonds rustig kon zitten. De WiFi waar je €20 ! voor moet betalen deed het meestal niet. Daarentegen is het personeel erg vriendelijk en is de service top. Alles wat je vraagt wordt geregeld. En het huisrif (met name aan de rechter kant) is nog steeds het mooiste van alle hotels die wij bezocht hebben. Zorg wel voor waterschoentjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Wim en Bianca van der Burgh17-12-2019

Wij komen zeker terug.

Het is een mooi resort met een schitterende onderwaterwereld. Het eten is er zeer goed, de mensen zijn aardig een behulpzaam, de kamers zijn wat gedateerd maar wat maakt dat uit je bent de hele dag buiten.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Jeroen15-12-2019

Heel goed!

2e keer brayka...ik las op zoover veel negatieve recensies. Onzin! Enige wat iets gevarieerder kon, was het avondeten. Verder top! Vriendelijk personeel, goede kamer, huisbaai fantastisch!

Gereisd met vrienden in december 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Dorothé van de Ven10-12-2019

Ons tweede thuis.

Heel fijn hotel aan een prachtige baai met schitterend rif om te duiken of te snorkelen. Personeel erg vriendelijk, eten middelmatig tot goed (visrestaurant Gamberini aan te bevelen, 1 x gratis als je vaker in dit hotel was, anders tegen betaling, maar erg betaalbaar en lekker). Minpuntje: als je met een rolstoel naar de receptie, bar of terras boven wilt gaan moet je via een donker pad en een lange helling (heel zwaar duwen). Jammer dus dat er geen lift aanwezig is. 's Morgens in alle vroegte zitten er al veel mensen op het strand tot 7 uur als de handdoeken mogen worden neergelegd. Dat was eerder niet zo, maar het hotel zat nu helemaal vol. Wij waren er voor de zevende keer en dat zal niet de laatste keer zijn. Dat zegt denk ik genoeg. Voornaamste redenen zijn de schitterende baai en het vriendelijke, behulpzame personeel (o.a. Reda en Hussein (strand), Michael en Mohammed ( beachbar) en Benjamin, Samoël en Shaban (restaurant).

Gereisd met vrienden in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Henderik05-12-2019

Prachtige tuinen en bay matig resort.

Tuinen zijn prachtig bay zeer mooi om te snorkelen. Eten wat eentonig en vaak niet warm. Tv op kamer deed het niet enkele lampen deden het niet en 3 keer koud water in de douche op de kamer ondanks melding bij de receptie. Vies gordijntje in de douche. Wij zijn betere resorts gewend in Egypte.

Gereisd met partner in november 2019

• 5Els Twigt24-11-2019

Als het niet beter wordt, komen wij niet meer

Van de 4 mensen hebben er 3 voedselvergiftiging gehad, en dagen Antinal geslikt. De manager vertelde dat er dagelijks een "arts"aanwezig is in de keuken om het voedsel te inspecteren. Wij geloven dit niet. Om ons heen hoorden wij ook de verhalen over buikklachten. Het voedsel is matig tot slecht, weinig gevarieerd, en vaak zijn de bakken leeg. Wij hebben steeds voor dit hotel gekozen vanwege de fantastische duikschool en het mooie strand. In mei 2019 zijn we hier ook geweest en hebben geen problemen gehad. Wel hebben we nu gemerkt dat de kwaliteit erg achteruit is gegaan. De kamers zijn oud en gedateerd en kapotte dingen worden niet of nauwelijks opgelapt. De badkamer ziet er niet uit. De hygiëne is erg slecht. Als er geen verbetering optreedt komen wij hier niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 5Daisy17-11-2019

Was gezellig! Maar niet meer voor ons

Vriendelijk personeel! Alleen is er savonds niks te doen, je moet jezelf vermaken. Ook heeft het hele gezin een voedselinfectie opgelopen, en heb daar meerdere mensen over gehoord.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Lucie17-11-2019

Heerlijk, echt genoten

We hebben heerlijk genoten in dit hotel. Je kon er goed snorkelen. Ik ben van de steiger terug gezwommen naar de kant. Het meest biezondere vond ik als je de voordeur uit liep.. dan zo.n 20 minuten ongeveer naar links lopen..dan kom je bij Aurora bay hotel uit. Daar op het strand aangekomen.. kun je gewoon het water in en daar zwemmen 3 prachtige grote schildpadden. Ik ben er een paar keer rond 11 uur geweest..schitterend! Net zo groot als jezelf!! Voor de massage moet je bij BACU zijn dat is mijn ervaring.. een zeer goede masseur. Het eten was ook goed. Al met al een goed hotel. Het lukt me op de een of andere manier niet om de ligging boven een 5 te graderen. Maar ja.. ligt midden in woestijn ..ach ja. Wij zijn in mei geweest en toen waren sommige vissen wat agressief.. die hun territorium wilden bewaken. Enkele mensen hadden wat wondjes. Maar als je gepaste afstand houdt.. is er niks aan de hand.. was een super vakantie

Gereisd met partner in februari 2019

• 3Joost11-11-2019

Nooit meer!

We hadden grote verwachtingen van dit hotel . Vele goede reviews maar deze reviews kloppen echt niet. Wordt geschreven door alle vaste gasten die daar jaren al komen. Zwembad veel te koud, ging ook niemand in! Eten weinig tot geen variatie en smakeloos. Ontbijt was wel goed. Ongedierte op de kamer. Kamers verouderd. Al 10x in egypte geweest maar hier echt het slechtste eten! Meerdere mensen ziek geweest ( diarree) bedden erg hard, openbare toiletten erg verouderd. Het hotel is hard toe aan renovatie. Animatie onprofessioneel. Baai is prachtig,leuk om te snorkelen. Ook dit hotel werkt weer met vip bandjes! Zo vreselijk. Door hun krijg je ook een verkeerd beeld van dit hotel . Erg Jammer.

Gereisd met partner in oktober 2019

56 tips over Hotel Brayka Bay Resort

• holman, 10-05-2014

Bootreis boeken via Barry! Niet het allergoedkoopst, maar écht een meerwaarde. Met een klein gezelschap vaar je anderhalf tot twee dagen op zee. Wij hadden geluk om een school van meer dan 80 (!) dolfijnen te zien! Aan boord gaan twee mannetjes mee die doorlopend vissen, bijvoorbeeld tonijn en barracuda - de kok maakt er daarna een lekker maaltje van.

's nachts slapen aan boord onder de sterrenhemel (bedden en beddengoed kunnen iets beter). Verder alles fantastisch!

• dam, 23-06-2014

Zoek Barry op of vraag bij de receptie of ze hem bellen . Zeer leuke tochten gehad : Golden beach super relax op een mooi strand met bijna thermaal water zo warm was de zee daar en ook zeer rustig water . lekkere bbq met verse vis en kip en de schaal fruit was ook super . de tocht erna toe was al lachen . Boottocht : tussen de wilde dolfijnen gezwommen , langs het rif zeer mooie vissen gezien en zelfs een haai wauw dat was kicken . lekker eten op de boot zelfs een bbq . ga zo door barry

• annika, 16-06-2014

Boek een boottocht via Barry (een hollandse gozer), hij is heel enthousiast, maar mijn gezondheid was niet zo best, daarom durfde ik het niet aan en mijn man ging liever nog een dagje duiken!

101 vragen over Hotel Brayka Bay Resort

• Lia de Rooij, 27-09-2019

Nationaliteiten

Zijn er veel Russen en Egyptenaren in het hotel?

• T, 25-08-2019

Bed

Hebben ze daar in de standaardkamers ook gewoon tweepersoonsbedden ipv twee eenpersoonsbedden?

• Chris, 21-08-2019

Lange broek met diner

Op de ste van tui staat dat een lange broek voor heren verplicht is bij het diner.

Is dit echt waar of is een nette kortd broek ook ok?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats