8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora Oriental Bay Resort voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Aurora Oriental Bay Resort in het Nederlands

ligging en privebaai/strand in een woord geweldig.

lilian blok,
6-11-2018

we zijn al 2 keer maar aurora oriental bay geweest, was super.

2016 en 2017 kerst daar gevierd was heel mooi beide jaren 22 dagen geweest. wordt veel gedaan tijdens kerst, voor groot en klein, zelfs op het strand is er een kerstman, geweldig. ligging, baai, strand , eten personeel en kamers een dikke voldoende. komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in december 2017

Marsa Alam ja maar dit hotel geen tweede keer

Caroline Verhappen,
20-8-2018

Het ontbijt was lekker maar het warme buffet een regelrechte ramp. Friet nooit aanwezig alleen op het strand maar koud omdat ze geen warmhoudplaat hebben en het eten dus uren zo blijft staan. Drinken in kleine plastic bekertjes en cola zero altijd op. Zwembad mooi en strand heerlijk met een leuke kleine baai met klein koraalrif.

Al met al best een leuke vakantie gehad maar dit hotel was voor ons niet geweldig

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige snorkel plek

Frannie van Haalen,
14-4-2018

ligt aan een fantastische baai met mooi huisrif, je hebt er geen last van de wind dus je kan altijd snorkelen.

Gereisd met partner in september 2017

leuke vakantie gehad

Beate,
11-8-2017

Over het algemeen hadden wij een leuke ontspannen vakantie (gezin met 4 kinderen). Het personeel is zeer vriendelijk en doet hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. De eetzaal en het eten is minder. Maar niemand last van buikklachten ;-)

Het animatie team, met name Chicco en Tito zijn erg goed, harde werkers!

Hotelkamers zijn heel ruim maar moeten wel worden opgeknapt.

Uitstekend om te snorkelen. Erg mooi, zelfs Schildpadden gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goed hotel en fijne sfeer

C en T de Groot,
26-2-2017

Het hotel complex is gedateerd en hier en daar kan er nog wat verbeteren.De kamer was groot en schoon.Het eten was goed/ruime keus en prima kwaliteit. De locatie van het strandgedeelte was heel mooi om te snorkelen, veel vis en koraal. De strandaccommodatie van het lunchgedeelte was prima, niet veel keuze voor de lunch maar het was ook rustig.De jongens van de handdoeken/bedjes legden vanaf dag twee al je handdoeken op de bedjes klaar( ondanks de rustige tijd), gewoon voor de service! De sfeer is in het hele hotel heel fijn, de jongens zijn erg vriendelijk en voor een grapje in, maar ook voor de goede, zelfs persoonlijke service! In het speciale restaurant(die tegen betaling), trekken ze alles uit de kast om het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in februari 2017

heel goed

Riëtta van der Kolk
1-11-2016

Het is een groot en mooi hotel met heel vriendelijk personeel. De kamer was schoon en werd iedere dag gedaan . Wij kwamen uitsluitend om te snorkelen en dat kun je er zeker. Alles is ondiep en er zijn ten opzichte van de andere vakantie's meer grotere vissen in de baai. Je kan niet vanuit de baai direct het rif op daar moet je wel rekening mee houden. We hebben oa koraalduivels , steenvis en een schildpad gezien. En dat allemaal op 1 m afstand. Fantastisch , ga zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in oktober 2016

Luxery rooms, huge buffet, staff worships you

Nancy Groenewegen
22-1-2016

Oriental Bay in Marsa Alam is een ontzettend mooie locatie. Enorme hoeveelheid eten aan het buffet bij elke maaltijd. Onwijs vriendelijk personeel die alles doen om t je naar de zin te maken. Strand is 10 min lopen. Leuk en spontaan animatie team, genoeg zwembaden met ligstoelen. Kortom alles voor n heerlijke vakantie👍

Gereisd met partner in januari 2016

Klein opgezet resort met grote kamers met uitzicht op de zwembaden. Mooie tuin en een heel gezellig buitenterras in de avond. Vriendelijk personeel. Eten was oké.

2 prachtige riffen... Om op het strand te komen steek je via een vriendelijke man de weg over.

Wel altijd veel wind Bft 5, maar vanwege de baai kun je altijd snorkelen, er zwemmen altijd 4 schildpadden in de baai.

Kortom genoeg te zien.

Het centrum van Port Ghalib is 3 kwartier rijden met de taxi maar het is zeker de moeite waard om naar toe te gaan, leuke winkels en haventje...

Verder is er rond het resort niets te doen, zoals bij de meeste resorts in Egypte.

Zeker een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in mei 2015

W.V.
4-11-2015

Laatste 2 negatieve reviews kloppen van geen kant!! 3 weken in okt geweest. Kortom fantastisch voor Hotel in Egypte qua prijs/kwaliteit verhouding. Al 20 jr in Egypte ervaring.Hotel in redelijke staat. Receptie: Personeel zeer vriendelijk en problemen worden meteen geregeld. Housekeeping: Kamer groot, aparte living en slaapkamer, beide airco. Wordt goed schoon gemaakt evt. problemen meteen aangepakt. Restaurant: Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, eten altijd warm en zeer smaakvol. Zwembaden schoon en water lekker warm. Voldoende ligstoelen aanwezig. Voor het restaurant op verschillende terrasnivo,s zitjes waar je savonds lekker kunt zitten. Strand is 200 m lopen, geweldige en grote baai, zandbodem geen steiger, een vd mooiste baaien qua koraal en vissen die ik tot nu toe gezien heb in 20 jr! Ook hier zitten Polen en Russen, maar heel ander slag volk dan in Hurghada of Sharm! Gedragen zich voorbeeldig, drinken wat meer dan ons maar niet storend. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2015

Echt nooit meer

T
1-11-2015

Hotel is zeer verouderd en wordt slecht onderhouden. Het zit vol met Russen die veel drinken. Het eten is naast de minimale keuze erg sober. Ondanks dat de kamer wel schoon leek troffen we tot 2 keer toe kakkerlakken aan! Het strand wordt niet dagelijks bijgehouden, s morgens staan de bedjes, glazen en borden er nog van de vorige dag. Al heel wat hotels in Egypte gezien maar zo slecht nog niet meegemaakt. Kortom echt nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora Oriental Bay Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora Oriental Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.