Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Marsa Alam

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Sea World Marsa Alam voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

• 9EMMA HOUTEN16-03-2020

Had wel willen blijven.

Na 15 jaar weer eens naar Egypte. Heen met Transavia ging gelijk fout. Computerstoring in Januari zorgde ervoor dat we op stoel 1 en 16 zaten. Bij thuiskomst stond het daarvoor teveel betaalde bedrag al op de rekening. Mooie aankomst tijd en gelijk een Upgrade naar een familiekamer. Vaste parasols met uitstekende bedjes zodat je genoeg ruimte om je heen had. Restaurants alle 4 hetzelfde aanbod. Redelijk veel keus aan pastas, kip Gambas vis rundvlees groentes en zoete gebakjes. Koffie top. Bediening goed geregeld en eigenlijk nooit druk. Niets over het noodweer (na 2 dagen pas op teletekst)of corona gehoord. Sinds vandaag anders nu de Polen en Tsjechen niet meer komen, zal het wel gaan sluiten? Op de transfer naar huis vertelde de chauffeur al over gesloten hotels. Aan beide zijden van Sea World worden nieuwe hotels gebouwd. Heb je geen last van.Na de Storm die in Caïro 21 levens eiste , was de atmosfeer van streek veel zand en stof .

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Serge en Inge29-01-2020

Fantastisch resort voor een echte relax vakantie!!

Wij zijn gisteren terug gekomen van onze eerste all in vakantie in Egypte. Dankzij Albatros Sea World hotel echt super goed bevallen! Wat een service hier! En alles is perfect onderhouden, ze poetsen de hele dag. We kregen een upgrade naar een junior suite met zeezicht, geweldige kamer met zitkamer en enorm ruim. De zee is prachtig, de zwembaden zijn geweldig. Zo ruim opgezet dat er overal plaats is om te liggen. Maar het aller belangrijkste om te vermelden is de service van de mederwerkers. Ze doen echt alles om het je naar de zin te maken. Ze komen bij je zwembad bedje vragen wat je wilt drinken (niks in de rij staan bij de bar), en dan krijg je gewoon een cappucino met een lachtend gezichtje. De medewerkers van tuinman tot manager tot ober zijn gastvrij en vriendelijk en gericht op de gasten. Met een lach op hun gezicht. Wij zijn in veel hotels geweest all in (turkije, griekenland) maar dit hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9Fam de Haan08-08-2019

Geweldige ervaring

Wj zijn nog nooit eerder in Egypte geweest, dus we kunnen niet vergelijken met andere hotels. Wij vonden het hele resort heel schoon en goed onderhouden. Er is niets kapot, maar de materialen zijn niet van de beste kwaliteit. De kamer was ruim en schoon en werd elke dag binnenstebuiten gekeerd om schoon te maken. De bedden zijn goed, aan de harde kant, maar zeker geen plank. Het ontbijt en de lunch vonden wij goed. Het avondeten is wat minder, maar als je goed kijkt, zit er altijd wel wat voor je bij. Het personeel is echt super. Iedereen rent zich de hele dag rot voor je en altijd met een lach. Wij vonden het snorkelen bij het huisrif echt fantastisch. Er zijn genoeg snorkeltrips te boeken bij het hotel vanaf €25,- pp. Wij zijn naar een heel mooi rif geweest op 10 minuten rijden van het hotel. In de omgeving is niets te doen. Er zijn alleen andere resorts en zand. Voor ons was 8 dagen daarom genoeg. De zwembaden zijn heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Pieternel Eigenraam29-05-2019

Super goed mooi en schoon, vriendelijke personeel, zij rennen voor je

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Carin van Eck15-05-2019

Zijn net terug van een geweldige vakantie. Prachtige kamer we waren met ons tweetjes kregen een kamer voor 4 personen ,mochten zelf nog kiezen of we boven of beneden gingen zitten. Hadden om zee zicht gevragen maar we kregen ook zwembad zich erbij. Het is daar superschoon . Als je aan het zwembad of strand ligt krijg je ook je drankje aangeboden. Dat hebben we nog niet meegemaakt bij andere parken of je betaald daar extra voor. Zelfhet eten was daar goed, 4verschillende restaurants hadden ze daar,als de 1niet goed was ging je naar een andere restaurant en zo kon je bij alle 4gaan kijken. En ja soms was het eten al aardig koud maar sorry ligt toch aan de mensen zelf als er een deksel er af ligt dan wordt het koud ja . Als we een deksel eraf kunnen halen ,kunnen we hem er ook weer op doen kleine moeite. Jammer dat je daar slecht kan snorkelen ,heb maar een paar visjes gezien. Annematie was ook leuk . Hadden ook leuke shows.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Jurgen31-03-2019

Super !..........

Een geweldig hotel met enorm veel mooie gezins kamers en suites Zeer luxe resort, bijzonder veel zwembaden, hele goede restaurants en de service was overal perfect tot en met het strand aan toe! minpunten : er is geen BVN op tv maar ja, WiFi overal gratis dus op telefoon of tablet alles te zien wat je wilt. Helaas mag er overal gerookt worden behalve op de hotelkamers, persoonlijk vonden wij dit storend en zo achterhaald en zonde van dit super hotel-resort!

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Silvia24-02-2019

Top resort!

Super service en mooi groot resort. Iedereen doet alles om je een heerlijke vakantie te hebben.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Habets05-02-2019

Heerlijk

Echt een super mooi hotel. Met hele goeie en super vriendelijk personeel.. lopen echt altijd met een glimlach rond ondanks dat ze er al hele lange dagen op hebben zitten.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Frank en Judith17-01-2019

voor herhaling vatbaar

Prachtig en groot 5 sterren complex. Omdat het zo groot is merk je niet dat het druk is, 5 restaurants, 3 barren . zeker 11 zwembaden. niet allemaal warm , maar zoek gewoon een warme:-) Bedjes bij het zwembad mogen niet gereserveerd worden, (wordt wel gedaan) raar want er zijn er genoeg. Heel groot waterspeel paradijs voor kinderen van 4 tot 14. Perfecte wifi op het hele complex. Er is in de omgeving niet veel te doen, maar je kan uitstapjes boeken , bij je reisorganisator of in het hotel. Of gewoon op internet Het strand is ruim en schoon. Mohamed helpt met de ligbedjes en Hani brengt de drank ( het is all in dus ook op het strand), De steiger op en langs het rif kun je heerlijk snorkelen en zie je genoeg .

Gereisd met partner in januari 2019

• 10bart02-01-2019

excellent resort

Dit resort is perfect voor een vakantie aan de rode zee. alles in dit resort beantwoord aan je verwachtingen van perfecte wifi in heel het resort tot kamer met als extra massage douche 4 buffet restaurant met s'avonds showcocking&snakbar aan de zee gratis cabana's aan ale zwembaden waaran 2 verwarmd met heel de dag drank service incl ijsemmer om drankjes koud te houden met speciale dank aan mustapha &zijn tiem van de white bar kortom De service van alle personeel van het resort is uitmuntent!!!

Gereisd met partner in december 2018

Hotel Albatros Sea World Marsa Alam info