Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Sea World Marsa Alam voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

• 9Fam de Haan08-08-2019

Geweldige ervaring

Wj zijn nog nooit eerder in Egypte geweest, dus we kunnen niet vergelijken met andere hotels. Wij vonden het hele resort heel schoon en goed onderhouden. Er is niets kapot, maar de materialen zijn niet van de beste kwaliteit. De kamer was ruim en schoon en werd elke dag binnenstebuiten gekeerd om schoon te maken. De bedden zijn goed, aan de harde kant, maar zeker geen plank. Het ontbijt en de lunch vonden wij goed. Het avondeten is wat minder, maar als je goed kijkt, zit er altijd wel wat voor je bij. Het personeel is echt super. Iedereen rent zich de hele dag rot voor je en altijd met een lach. Wij vonden het snorkelen bij het huisrif echt fantastisch. Er zijn genoeg snorkeltrips te boeken bij het hotel vanaf €25,- pp. Wij zijn naar een heel mooi rif geweest op 10 minuten rijden van het hotel. In de omgeving is niets te doen. Er zijn alleen andere resorts en zand. Voor ons was 8 dagen daarom genoeg. De zwembaden zijn heerlijk.

Met oudere kinderen

• 9Pieternel Eigenraam29-05-2019

Super goed mooi en schoon, vriendelijke personeel, zij rennen voor je

• 9Carin van Eck15-05-2019

Zijn net terug van een geweldige vakantie. Prachtige kamer we waren met ons tweetjes kregen een kamer voor 4 personen ,mochten zelf nog kiezen of we boven of beneden gingen zitten. Hadden om zee zicht gevragen maar we kregen ook zwembad zich erbij. Het is daar superschoon . Als je aan het zwembad of strand ligt krijg je ook je drankje aangeboden. Dat hebben we nog niet meegemaakt bij andere parken of je betaald daar extra voor. Zelfhet eten was daar goed, 4verschillende restaurants hadden ze daar,als de 1niet goed was ging je naar een andere restaurant en zo kon je bij alle 4gaan kijken. En ja soms was het eten al aardig koud maar sorry ligt toch aan de mensen zelf als er een deksel er af ligt dan wordt het koud ja . Als we een deksel eraf kunnen halen ,kunnen we hem er ook weer op doen kleine moeite. Jammer dat je daar slecht kan snorkelen ,heb maar een paar visjes gezien. Annematie was ook leuk . Hadden ook leuke shows.

• 9Jurgen31-03-2019

Super !..........

Een geweldig hotel met enorm veel mooie gezins kamers en suites Zeer luxe resort, bijzonder veel zwembaden, hele goede restaurants en de service was overal perfect tot en met het strand aan toe! minpunten : er is geen BVN op tv maar ja, WiFi overal gratis dus op telefoon of tablet alles te zien wat je wilt. Helaas mag er overal gerookt worden behalve op de hotelkamers, persoonlijk vonden wij dit storend en zo achterhaald en zonde van dit super hotel-resort!

• 10Silvia24-02-2019

Top resort!

Super service en mooi groot resort. Iedereen doet alles om je een heerlijke vakantie te hebben.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Habets05-02-2019

Heerlijk

Echt een super mooi hotel. Met hele goeie en super vriendelijk personeel.. lopen echt altijd met een glimlach rond ondanks dat ze er al hele lange dagen op hebben zitten.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Frank en Judith17-01-2019

voor herhaling vatbaar

Prachtig en groot 5 sterren complex. Omdat het zo groot is merk je niet dat het druk is, 5 restaurants, 3 barren . zeker 11 zwembaden. niet allemaal warm , maar zoek gewoon een warme:-) Bedjes bij het zwembad mogen niet gereserveerd worden, (wordt wel gedaan) raar want er zijn er genoeg. Heel groot waterspeel paradijs voor kinderen van 4 tot 14. Perfecte wifi op het hele complex. Er is in de omgeving niet veel te doen, maar je kan uitstapjes boeken , bij je reisorganisator of in het hotel. Of gewoon op internet Het strand is ruim en schoon. Mohamed helpt met de ligbedjes en Hani brengt de drank ( het is all in dus ook op het strand), De steiger op en langs het rif kun je heerlijk snorkelen en zie je genoeg .

• 10bart02-01-2019

excellent resort

Dit resort is perfect voor een vakantie aan de rode zee. alles in dit resort beantwoord aan je verwachtingen van perfecte wifi in heel het resort tot kamer met als extra massage douche 4 buffet restaurant met s'avonds showcocking&snakbar aan de zee gratis cabana's aan ale zwembaden waaran 2 verwarmd met heel de dag drank service incl ijsemmer om drankjes koud te houden met speciale dank aan mustapha &zijn tiem van de white bar kortom De service van alle personeel van het resort is uitmuntent!!!

• 2018
    9Anjes08-12-2018

Om naar terug te gaan

Schitterend complex met super vriendelijk personeel en heel leuk animatieteam. Alles super schoon van toiletten tot aan het bestek toe. Service is top van strand tot waar je ook heen gaat.. het eten savonds kan beter, is wat smakeloos en vaak droog vlees. Voor de rest prima. Zwembad was (nog) niet verwarmd, dat was een tegenvaller. Stond wel in de beschrijving. Tegels bij het zwembad heel glad, oppassen geblazen. Sasha en alle Mohameds, Mahmouds, de kok eggman en de cleaner van kamer 1121, iedereen die ik vergeten ben.....allemaal super bedankt voor een fantastische vakantie. Ik was hier van 12 t/m 26 nov met mijn man en vrienden. Ik hoop jullie in 2019 weer te mogen begroeten.

• 9Marielle11-10-2018

Ge wel dig!

Albatros Sea World is een vrij groot resort alleen merk je dat haast niet. Toen wij er waren was het volledig volgeboekt maar nog steeds ruim voldoende plek in het buffetrestaurant, zwembad(en), strand en bars. Geen achterlijk gedoe met bedjes reserveren er is écht plek zat! De kamers (superior) zijn ruim van opzet met een mooie badkamer en groot balkon of terras. Er zijn naast het grote buffetrestaurant ook twee ‘thema’ restaurants (Duits en Italuaans) maar ook daar wordt het eten in buffet vorm opgediend maar zijn kleiner van opzet en daarom voor ons ook gezelliger. Aan het strand is nog een groter snack restaurant waar je tot 16 uur kunt lunchen. Het personeel is stuk voor stuk erg vriendelijk en behulpzaam. Het verbaasde ons dat je zelf aan het zwembad een drankje geserveerd krijgt. Hany Elnashar rent zich écht de ‘poten onder zijn lijf vandaan’ om je je drankje te brengen en daar hoeft echt niet altijd een fooi tegenover te staan.

0 tips over Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

5 vragen over Hotel Albatros Sea World Marsa Alam

• Peter B, 14-07-2019

Tennisbaan

Effe vraagje Is er op dit mooie resort ook een tennisbaan aanwezig, ik kan dit nergens terugvinden. Alvast bedankt voor reacties

• Gerrit , 04-04-2019

ligstoelen

Op de foto's zien we weinig ligstoelen bij het zwembad. Zijn er wel genoeg? Of is het al vroeg handdoekje leggen?

Wendy, 13-06-2019

Gebrek aan variatie, veel kip en gehakt. Er ligt zo nu en dan wat vis, maar dat stikt van de graad. Op zich is het eten niet vies, maar we hebben wel veel beter dan dit gehad. Vanwege de hoeveelheid olie waar ze in braden ben ik echt 12 dagen aan de diarree geweest.

• Connie, 23-10-2018

Huisrif

Wij willen graag weten hoe het hier met het huisrif is?Ik lees op andere site's dat het een prachtig snorkelparadijs is en hier weer dat het huisrif tegenvalt,andere zeggen weer dat er veel stroming is en dat de zee erg wild is en er maar een enkele keer een groene vlag is om te snorkelen.ik weet niet wat ik hier mee moet. Iemand enige ervaring hier?Wij hebben interesse in dit hotel ,maar snorkelen heeft hoge prioriteit. Graag een antwoord,

Gr connie

Tim, 26-07-2019

Ja, je mag op gas BBQ, houtskool niet

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV