Marsa Alam

We hebben een aantal aanbieders voor Marsa Alam voor je op een rij gezet:

vakanties Marsa Alam

We hebben een aantal aanbieders voor Marsa Alam voor je op een rij gezet:

Reviews over Marsa Alam

Mooiste vakantie tot nu toe!

Loes,
    18-11-2018

Samen met mijn vriend ben ik op een prachtig resort in Marsa Alam geweest. Er was een heel mooi huisrif waar je vanaf je kamer zo kon gaan snorkelen. Prachtige vissen gezien en heerlijk weer. Een mooie omgeving met palmbomen, strand en de zon. Marsa Alam is echt een aanrader als je van snorkelen houdt en van de warme zon. Wij zouden hier zeker nog eens terug willen!

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig!

Sanne,
    15-11-2018

In marsa alam kun je prachtig snorkelen! Voor de mensen die niet zo goed tegen warmte kunnen,

kunnen beter niet in de zomer naar egypte gaan want het is er wel heel heet.

Als je er van houdt is het prima uit te houden!

Ik ga zeker nog vaker terug!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Echt even helemaal bijkomen en genieten!

Kim jansen,
    5-11-2018

De mensen waren heel vriendelijk en stonden meteen voor je klaar. Het weer was prachtig elke dag rond de 30 graden dus je kunt nog even opladen voordat je de winter in gaat. Er liggen havens aan de rode zee waar je heerlijk kunt eten en drinken. Een echte aanrader is om te gaan snorkelen of duiken. Het koraal is prachtig en de vissen lijken net alsof je in de live versie van finding nemo stapt!

Het is ook echt betaalbaar dus ook de mensen met basisinkomen voelen zich daar een prins of prinses.

Wat wil je nog meer op vakantie!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Echt voor herhaling vatbaar...!

Boelen,
    30-10-2018

Er is een schitterend privé koraal rif wat ze goed proberen te beschermen.

Ik was in het all-inclusive hotel Brayka bay.

Ook heb ik een excursie gedaan.. door met een jeep door de woestijn te rijden o.b.v. lokale gids en daarna op de rug van een dromedaris te zitten was een schitterende ervaring,

Er werd voor ons gekookt en mochten we een inkijkje hebben in het leven van bedoeïenen...! Daarna kwam de telescoop te voorschijn en mochten we naar de sterren en planeten kijken, wat ikzelf een fantastische ervaring vond, ook werd daarbij door de gids veel verteld over het sterrenstelsel.

Dus wil je eens wat anders dan doorsnee dan is dit zeer de moeite waard.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Mooie leuke goedkope plek

Kiek,
    17-8-2018

Door een vertaging van 12 uur landden wij op Hurghada ipv op Marsa Alam waardoor wij met de bus een heel stuk (midden in de nacht) door de woestijn moesten rijden. Dit was best eng omdat wij steeds bij controle posten moesten stoppen waar mannen stonden met grote wapens.

Eenmaal aangekomen bij Marsa Alam waren we verliefd op het kleine stukje bewoonde wereld in de woestijn. Wij verbleven in het Red Sea hotel (all-in)en dat was prima te doen behalve het eten dat was echt ranzig! Wij gingen daarom ook bij andere restaurants eten waar je voor moest betalen. Maargoed verder over Marsa Alam. Wij hebben tijdens onze vakantie een Egyptenaar ontmoet die ons alles heeft laten zien van Marsa Alam. De hotels, restaurants, winkeltjes en het gedeelte waar het personeel van de hotels en restaurants etc wonen. Deze mensen zijn erg respectvol en aardig. Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in december 2017
Marsa Alam scoort een 8,1 uit 10, op basis van 600 reviews