vakanties Marsa Alam

Reviews over Marsa Alam

Schitterend huisrif!

Marian Driesprong,
    12-12-2018

Prima resort, prijs/kwaliteit komt goed overeen

Zeer vriendelijk personeel.

Eten prima,genoeg variatie

En een prachtig huisrif

Mooi ruim op gezet resort

Dick Schaap,
    12-12-2018

Hotel complex is ruim opgezet en word goed onderhouden, de guest relation (Cindy en Eefje) zijn bijzonder behulpzaam.verder was het een prettig verblijf.

Nu met de bouw van een aquapark is begonnen is het ook aantrekkelijk om met kinderen en kleinkinderen te boeken.

We komen zeker nog een keer terug.

Misschien is het wel een idee om bij het diner ook frites aan te bieden ,ik denk dat dit door vele zeer gewaardeerd word.

Bij de meeste hotels word dit wel aangeboden in de kinderhoek, en als je dan ziet hoe snel dit elke keer weg is dan vraag ik me af waarom dit niet ook gewoon word aangeboden?

rust- en zonvakantie in klantvriendelijk hotel

Nancy Van Engeland,
    11-12-2018

Eten was uitgebreid en verzorgd gepresenteerd. Pluim voor de chefkok en zijn keukenteam. Veelal zeer vriendelijke bediening. Beide dames van de guest relations stelden alles in 't werk om problemen op te lossen (bijv. geen koffiefacilitieiten op de kamer bij aankomst, werd onmiddellijk opgelost, te harde matras, extra kussens). Alles werd opgelost. Wij raden dit hotel dan ook aan. weinig minpunten, misschien een beetje verouderd, maar tja is nu eenmaal Egypte. er wordt daar niet gebouwd met de middelen en de materialen die in België voorhanden zijn. Kamer was steeds netjes gepoetst. Lekker verwarmd zwembad.

heel mooi huisrif om te snorkelen.

Prima hotel

Martin,
    10-12-2018

Hilton Marsa alam is een prima hotel. Op de foto’s en in de brochures ziet alles er anders uit. Het eten is goed, veel van hetzelfde maar veelal met liefde bereid. De wijnen mogen beter, er is geen keuze. Entertainment is van laag niveau en de versnaperingen in de avond zijn er niet of weinig. Wij plunderde de koektrommel bij de receptie nogal eens. Vriendelijke en hardwerkende mensen doen echt hun best. De kamers zijn van hoog niveau en comfortabel. De schoonmaker van de kamer is een waren kunstenaar. Elke dag een nieuwe creatie, elke dag ook tip neergelegd van een paar euro. De plek is afgelegen maar wel mooi, de onderwaterwereld is iets wat bijblijft. Zo mooi! De winkeltjes en de souvenirs zijn prima, onderhandelen vinden ze leuk! De masseur was een tegenvaller. Ben halverwege weggelopen. Zo slecht. Geen communicatie, gevaarlijk voor je lichaam. Overall is dit hotel een aanrader. Prijstechnisch is het ok.

Fantastisch!

Fons,
    9-12-2018

10de verblijf in dit prachtige hotel met mooie propere zwembaden !

Het was buitengewoon fijn om al het personeel terug te zien.De hartelijkheid waarmee je wordt begroet is geweldig.Het hotel heeft mooie grote kamers met een prachtige badkamer.De dagelijkse creaties van de roomboys hun "towel art" zijn buitengewoon mooi.

Dank aan Mahmoud Elkot,Mossab Mahmoud en Mr.Mohamed Lotfy zij doen er alles aan om aan je wensen tegemoet te komen.

Dank aan iedereen die zo veel moeite doen om je "thuis" te laten voelen.

Wij bevelen dit hotel aan voor iedereen die op zoek is naar een rustige en fantastische vakantie.

Marsa Alam scoort een 7,5 uit 10, op basis van 587 reviews