Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°25°
Hotel Waterworld Makadi

We hebben een aantal aanbieders voor Waterworld Makadi voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Waterworld Makadi in het Nederlands

Heleen
5-9-2019

Echt een super vakantie gehad! Nog nooit zo'n service gehad als dit hotel. Je wordt continu bediend en ze zien je niet graag stoelen sjouwen. Je wordt werkelijk waar echt in de watten gelegd. Heel erg mooi opgezet ook met heel veel palmbomen en groen. Je kan het vergelijken met centerparcs. Het eten in de avond was soms wat eentonig maar buiten werd vers eten klaar gemaakt en was iedere avond erg lekker. Ik zou hier zeker nog naar toe gaan met mijn gezin. Shows zijn wel wat simpel en herhaald zich maar wel leuk vermaak. Ook hebben ze kinderdisco wat erg leuk was voor mijn kinderen. Overdag bij het zwembad werd je ook vaak bediend. Wel in het hoogseizoen vroeg opstaan voor een plekje. De zwembaden waren echt top. Iedere avond werden de baden schoongemaakt. Het kinderbad is echt ideaal voor de kleintjes en de glijbanen zijn ook echt super leuk voor de wat grotere kinderen. Heel vriendelijk personeel. Kortom een topvakantie!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heerlijk

Fam engel
2-1-2019

Afgelopen zomervakantie zijn we in Egypte geweest naar Makadi Sunwing. Vooraf kijken we gezien de reacties met gemengde gevoelens uit naar ons verblijf. De ligging het rif de zwembaden en de prijs deden ons overhalen. Met vroegboekkorting 3 weken voor €4500,- met vier personen waarvan 2 volwassenen en twee kids(6 en 13 jaar).We boekten een junior suite.
De vlucht was prima, de ontvangst op hurghada zakelijk en prima, in nederlands. Met de bus bijna een uur naar het hotel, eerst andere hotels af. Ontvangst in het hotel prima, je kunt er duits, engels en wat nederlands praten. Onze kamer was prima, goed schoon echter een balkon van wel 20 meter diep...op de 1e verdieping met uitzicht op de schitterende binnentuin boven het stromingsbad. Een buitenbankset, loungeset, ligstoelen alles was er. Het rif was schitterend, de restaurants goed, vers en steeds nieuw. Personeel super aardig, mooie vakantie! Cijfer 9 thnx

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geen 2e keer meer

Jan Mussers
22-9-2018

Wij zaten in Grand Makadi en werden overgeboekt naar Sunwing omdat er geen sportschooltje aanwezig was, hetgeen wij bij de boeking gevraagd hadden. Lieten ons eerst een kamer zien en toen wij de koffers ingepakt hadden en al lopend naar Sunwing waren gegaan, kregen wij een familiekamer, deze was zoals men zei al enige nog vrij. De kamer was oud en lag stuk verder. Eerst aantal 100den meters lopen om überhaupt in hotel te komen. Na enkele dagen toen afvoer begon te stinken toch kamer in hotel gekregen (7403) Bleek boven buitenterras te liggen waar ontbijt al om 05.00 uur begon. Uitslapen dus ook tot 05.00 uur omdat de muziek ook vrolijk werd aangezet. Eten was echt niet goed. Zelfs in a la carte diverse keren retour gegeven omdat het gewoon koud was. Ook wij werden bevraagd door guestrelation. Aangegeven dat in 5* hotel mensen in badkleding en rokend door lobby liepen of op niet rokers deel van het strand zaten. Werd niets mee gedaan. Gevraagd waarom en als antwoord: het management wil geen boze gasten hebben. Veel Duitsers en Oost-europeanen. Personeel doet inderdaad, net zoals in andere hotels hun stinkend best. Hier zelfs ziek geworden. Als klap op de vuurpijl een Zwitserse vaste klant, met eigen vlag op het strand en aan zijn balkon die ronduit onbeschoft en beledigend was. Ontaarde bijna in schermutseling. Manager kwam zelfs naar strand en was politiek erg correct. Suste de zaak maar ondanks feit dat diverse mensen konden bevestigen wat er gebeurd was, werd er niets gedaan. Alles bij reisleiding gemeld en wat ons betreft dus ook geen 2e keer meer hier.

D-reizen

Wij gaan hier zeker weer naar toe

Martin
23-8-2018

Mooi verblijf, tegen betaling is er ook een flesje Heineken te koop, eten is wat eentonig , maar goed te doen, schitterend strand om te snorkelen. Ligging is goed veel zon.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

pascale
21-8-2018

Wij hebben het heerlijk gehad. Eten was gewoon goed en gevarieerd. 3 buffetrestaurants waar je kunt kiezen. We hebben ook veel gebruik gemaakt van de restaurants aan het strand en die waren ook prima. Heerlijke koude roseetjes en prima biertjes en geen cent voor bijbetaald. Show niet voor betalen want die kun je gewoon gratis meekijken vanaf de boulevard :0) De hotelkamer was echt fantastisch. We hadden een juniorsuite compleet met ruime inloopkast zodat je alles op kan bergen, grote badkamer douche, bad en apart toilet en ook een fijn groot terras eraan. Bij binnenkomst meteen de airco aan die je zelf kunt bedienen. Enige minpuntje idd waren de vele loszittende tegeltjes in alle zwembaden en veel ongelukken zien gebeuren bij het surfzembad. Tekenen voor eigen risico, dat zegt al genoeg. we zijn niet het resort afgeweest want het ligt wel afgelegen. Buiten de poort sta je in de woestijn. al met al een fijne vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Horror

Kim
7-8-2018

Geen all in zoals beschreven . Voor koude dranken moeten wij bijbetalen. Nee; geen speciale cocktails , gewone cola/limonade/bier. Heel de vakantie lauw/warm drinken. Zeggen ze ook letterlijk. Cold drink , you pay. Vers fruit; extra te betalen.

A la carte ; drinken extra betalen. (Warm drinken dus).

Tegels zwembaden . Elk zwembad ligt vol losse tegeltjes. Met gevolg vele gekwetsten en snijwonden in voeten. (Zie foto bijlage) Met kinderen is dit echt geen plezier. Zwembaden zijn ook vuil. Geen plezier om in deze zwembaden te gaan en even afkoeling te kunnen zoeken.

Handdoek leggen zwembad. Wordt door poolboy gedaan, eigen handdoek mag je niet leggen. We moeten hiervoor betalen, en papier ondertekenen van hun aan het zwembad. Om 5 s’morgens opstaan om plaats te hebben.

In heel het hotel hangt constant een rioollucht. Tot zelfs binnen in de restaurants , smakelijk is anders. Het eten is elke dag hetzelfde. We kunnen uit 8/10 bakken kiezen die niet al te proper zijn. De verschillende restaurants zoals beschreven staan ; overal ligt gewoon hetzelfde. Nergens afwisseling. Ja; als we betalen krijgen we ander eten. Elke dag weten we ; ja. Dat gaat er in liggen. Ijsjes zijn gewoon ook lopend. Zoals hierboven beschreven. Cold ice. You pay extra. Zeer vuile servetten. 3 dagen geklaagd om mayonaise vast te krijgen. Terwijl dit in andere hotels er standaard ligt.

Kamers worden nooit gepoetst. Nog geen enkele keer verse lakens gehad. 1 koppel heeft jacuzzi op de kamer, zo smerig. En idd, gemeld aan de lobby. Wordt niets aan gedaan.

Shows. Extra betalen. €49 voor een gezin van 4 of €10 p/p om eens een show te kijken, is lichtelijk overdreven. Bijgevolg , hebben wij allemaal nooit iets van show/ entertainment gezien.

En. Een niet rokershotel!!! Dit mocht luid en duidelijk bij de boeking gezegd zijn. Wij moesten stiekem ergens sigaretje roken achter hoekjes. Niet gezellig aan ons ligbed of op een terras. Waar is de gezellige vakantie naartoe dan?

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch resort met paradijselijke service

André
5-8-2018

Voor de derde keer hebben we hier een onvergetelijke tijd beleefd. Het nieuwe management en de nieuwe lead van guest relations zetten de traditie verder, je voelt je hier als gast als een koning behandeld. Geheel onbegrijpelijk hoe sommige toeristen dit resort beoordelen in negatieve zin. In het buffet restaurant is een overweldigend aanbod van gerechten en schotels worden op tijd aangevuld. Wat warm moet zijn is warm en wat koud moet zijn is koud. Zelfs wat in de buitenlucht staat opgesteld! Verscheidenheid aan verschillende vlees- en visgerechten naast kip en Italiaanse gerechten en nog veel meer. Alles in een kunstige en appetijtelijke omkadering. Chef Ali en team dank voor de grootse prestatie. Onderhoud van de kamer: op en top! Steeds tot in de kleinste hoekjes 100% netjes. Dank hiervoor aan Reda Mohammed. Paradijselijke tuin omringd de vele zwembaden waar al eens een blaadje in drijft, maar dat is de prijs voor deze ervaring. Inderdaad hier en daar ontbreken tegeltjes, laten we onze kinderen deze niet verder afbreken. Het mangement zal deze grote uitdaging van herstel zeker opnemen. Drankjes zijn goed gekoeld als je bij de bestelling nadruk op deze wens legt. Blijf je in je zetel liggen en wil je koele drank begrijp dan a.u.b. dat obers met volgeladen plateau’s hun best doen deze bij 36°C over meer dan 500 meter naar wens aan te reiken. Mr. Wael A.Hamed van de Lime bar dank voor je top service! Collega’s toeristen begrijp dat een glimlach, grapje en respect voor alle hardwerkende medewerkers, wonderen verrichten. Niet vergeten we zijn in Egypte en niet in een West Europees vakantieresort. Bij misnoegdheid pleeg a.u.b. overleg met guest relations (Daria Sherlo & Olya Kabran) dit professioneel team kent de geplogenheden van elke hoteldienst en weet hoe deze succesvol aan te pakken. Vraag naar een onderhoud met Mr. Ibrahim Abdullah de duty manager als je toch nog niet tevreden bent. Maar stop met afbrekende feedback als je geen van deze acties hebt ondernomen. Niemand is helderziend als je klaagt na je vakantie op internet heb je niet je recht opgenomen om het fantastische team van Yüksel Uysal de gedreven generale manager je dromen waar te laten maken. Tot slot laten we ons aanpassen aan de cultuur van het land waar we op vakantie gaan en een fooi hoeft echt niet altijd eenmaal een briefje van 5 euro is beter dan muntjes. De mensen kunnen net als wij geen muntjes in de bank ruilen en glimlachen toch vol dank.

André

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Echt nooit meer

Saskia
25-6-2018
  • punten Wat een slecht hotel zeg . Oude rotzooi , veel achterstallig onderhoud , zwembaden tegels eraf ( scherp aan je voeten ) en niet aangeheeld . Riool lucht in delen van het hotel . Stoelen in restauarant kapot of gammel . Eten of niet warm , of niet gekoeld ( vers gesneden fruit met vliegen erop ) . Waar wel all-in en waar niet ?( heel rommelig ). Oude en niet goed schoongemaakte kamers . Nooit meer

• punten Handdoeken service Goed werkend WiFi

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

Rif is mooi maar fruit mis ik enorm

Irene
7-6-2018

Het heeft 5 sterren maar het onderhoud loopt hopeloos achter. Het eten in de buffetrestaurants is zeker geen 5sterren waard. Buiten in de mal kun je s’avonds eten en dat is lekker en goed.

Genoten maar hier gaan we niet weer naartoe!

Fam Reijnders
15-5-2018

Het resort is groot en mooi. Veel keuze qua zwembaden en het waterspeelpark voor de kinderen is geweldig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De bediening laat wel te wensen over. Vooral in de avond. Daarnaast was het erg vervelend dat de drankjes vaak lauw of slecht gemaakt waren. Mits je er extra voor wilde betalen want dan was er vanalles mogelijk. Het eten in de buffet restaurants was matig tot slecht. Het kwam regelmatig voor dat het ‘lekkere’ eten op was en erg laat of niet werd aangevuld. Personeel was werkte hard maar waren vaak iets te snel met afruimen en was je je bord kwijt voordat je klaar was. Dan maar weer opnieuw opscheppen. ;-)

De al la cart restaurants waren ok, maar daar was het ook wel mee gezegd. Verwacht daar geen culinaire hoogstandjes.

Erg vervelend dat hier het all inclusive concept niet ECHT all inn was en dat je voor iets lekkers moest betalen! Dat nooit weer!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Caribisch, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Kunstgras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waterworld Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waterworld Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.