Hotel TUI SENSIMAR Makadi

Hotel TUI SENSIMAR Makadi
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Makadi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel TUI SENSIMAR Makadi in het Nederlands

heerlijk relaxen en goed voor max. 12 dagen

brigitte
27-1-2017

De temperatuur is heerlijk ong. 25 gr. permanent, maar als de zon weg is en er staat wind (vrijwel altijd) heb je 's avonds wel een warm (fleece) vestje nodig.

Van de entertainment 's avond moet je je niet te veel voorstellen. Verder is alles perfect. Zelfs de wijn is acceptabel. Vergeet niet z.s.m. te boeken in het restaurant à la carte culinarium echt super, de Italiaan vonden wij maar matig.

Gelukkig hier geen handdoekenterreur op de zonnebedjes, plaats genoeg.

Sensimar Team, General Manager, 11-2-2017

Geachte Brigitte,

een grote dank u voor uw mening en uw vriendelijke woorden.

We zijn blij dat u uw tijd genieten met ons en je kon prachtige herinneringen mee naar huis nemen.

We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen in TUI Sensimar Makadi.

Tot dan wensen wij u allen het beste.

Met vriendelijke groet van de Rode Zee

Uw Sensimar Team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI SENSIMAR Makadi in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI SENSIMAR Makadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI SENSIMAR Makadi scoort een 9.6 uit 10 op basis van 4 reviews.